Tuollainen ääripäiden yhdistäminen haaveena. Aika monta työvaihetta, ja näppiketteryyttäkin tarvittaisiin ajantajun lisäksi.
Onnistuuko koko hoito tavallisella pallogrillillä, vai joutuuko menemään kebabin kautta pettyneenä kotio? Visioni on seuraava.
Keitellään ribbsiä pienellä tulella nelisen tuntia tomaattikastikkeessa. Ribbsien potistessa vaivataan ja kohotetaan pizzataikina.
Poistetaan ribbsikeitto grillistä ja tulistetaan hiillosta. Heitetään pizzakivi grilliin.
Kaulitaan taikinasta sopivan kokoisia pizzapohjia, ja lusikoidaan ribbskattilasta kokoonkeittynyttä tomaattikastiketta pohjalle. Sitten a) juusto tai b) nyhdettyä ribbsiä päälliseksi. Vaihtoehto II) nyhdettyä ribbsiä ja sen päälle juusto.
Pizzan paisto kuumalla kivellä.
Lopuksi vähän oreganoa päälle, ja mikäli mahdollista, tuore basilikan lehti.
Bon Appétit!
Pizzan grillaus, täytteeksi keitettyä ribbsiä
Anonyymi
0
85
Luetuimmat keskustelut
- 911487
- 831022
- 67917
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361861Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170835- 92773
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61605- 63556
- 33501
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta128497