Haittaako jos nainen/mies on varattu?

Anonyymi

Ei kai se haittaa..

24

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on vain hidaste.

• Anonyymi

Haittaa montakin osapuolta.

• Anonyymi

korkeastikoulutettuja tinderiläisiä ei haittaa ja korkeakoulussa opetetaan miten uralla etenee

• Anonyymi

Noo toivottavasti oikea elämänkoulu opettaa myös. Toivottavasti oppi ei tule kantapään kautta. Ihmisillä ei saa leikkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noo toivottavasti oikea elämänkoulu opettaa myös. Toivottavasti oppi ei tule kantapään kautta. Ihmisillä ei saa leikkiä.

sano se korkeastikoulutetuille ja korkeastikoulutetuille tinderiläisille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sano se korkeastikoulutetuille ja korkeastikoulutetuille tinderiläisille

Se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.

Sä lopetat sen suhteen!!! itse aloitit leikkiminen niin kestä sitten loppu elämän mun kanssa suhteessa!!!en anna ikinä sinua muille!! olet minun kanssani!!!!! niin kuin sanoin alussa Jo että jos oikeasti haluat suhteessa minun kanssani niin se on sitten pysyvää!! loppu elämän kestoinen suhde

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä lopetat sen suhteen!!! itse aloitit leikkiminen niin kestä sitten loppu elämän mun kanssa suhteessa!!!en anna ikinä sinua muille!! olet minun kanssani!!!!! niin kuin sanoin alussa Jo että jos oikeasti haluat suhteessa minun kanssani niin se on sitten pysyvää!! loppu elämän kestoinen suhde

Entäs vaimo??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Entäs vaimo??

Mä olen sun vaimo loppuun asti!!! äläkä sano minulle vaino kun mä olen sun rakas vaimo loppuun asti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä olen sun vaimo loppuun asti!!! äläkä sano minulle vaino kun mä olen sun rakas vaimo loppuun asti

Mihin sä jätit sen sheikkikuvasi?

• riippuu omasta statuksesta.

• Anonyymi

Timmityksellä on aina statusta:)

• Anonyymi kirjoitti:

Timmityksellä on aina statusta:)

suhteessa ollaan uskollisia ja vapaana vapaita tekemään mitä huvittaa.

• Anonyymi

Ei haittaa, itse asiassa en viime aikoina ole saanut sänkyyn muita kuin aviossa olevia naisia.

• Anonyymi

Eikai se täällä kirjoittelevia haittaa. Ovat piinkovia pettäjiä. Hymy huulilla näitä luetaan, puutteessa olevien porinoita. Selkärangattomia ihmissuhde soppailijoita. Sydänten murskaajia. Juonittelijoita ja kaikkea sitä mitä kiero ihmismieli tuottaa.

• timitys

voi, onko sydämeesi kenties sattunut?

• Anonyymi
        timitys kirjoitti:

voi, onko sydämeesi kenties sattunut?

Ei ole. Tulkitsin vain palstan yleisilmettä. Ei tänne kannata elämäänsä esitellä. Kiva kuitenkin lueskella ja kommentoida. Välillä täällä on kivojakin juttuja, mut nykyään ei.

• Anonyymi

Ei se haittaa jos on kaverina sellainen.

• Anonyymi

Mä oon aina sun ikioma vaimo!!!!!!!! emme eroa koskaan!!!! ala tulla kotiin Jo tänään!!!!!!! rakastellaa ja ollaan niin kuin muutkin avioparit!!!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon aina sun ikioma vaimo!!!!!!!! emme eroa koskaan!!!! ala tulla kotiin Jo tänään!!!!!!! rakastellaa ja ollaan niin kuin muutkin avioparit!!!!!!!

Sä oot kyllä välillä mies. Montako vuotta olet trollannut jonku parin kustannuksella.

• Anonyymi

Sellaisia nämä nuoret elämä on.

• Ei haittaa. Mulla on monta tuttua, kaveria ja ystävää, ketkä on varattuja.

Hyvin tullaan juttuun. 😊

• Anonyymi

Onko varattuna oleminen haitallista autoa ajaessa tai tiskatessa? Vai peräti ihan elämisessä? Vai haittaako varattuna oleminen palstalle kirjoittamista? tästähän jotkut aina välillä muistavat valittaa, joten heitä se ainakin haittaa.

• Mitä tarkoitusta varten? Jos varattu henkilö on työkaverina ja/ tai harrastuksissa, se ei mielestäni haittaa mitään.
      Jos taas kumppaniksi ja parisuhteeseen, se haittaa todella paljon. Varattuihin ei romanttisessa mielessä sekaannuta, niillä on jo kumppani.

Omat kumppanit on haettava vapailta markkinoilta. Toisen omaan ei kosketa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4640
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3837
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      177
      3646
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      67
      2083
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1941
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      78
      1268
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1152
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      147
      1084
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      49
      989
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      904
    Aihe