Housun lahjetta keskiön rattailta suojaava renkaan muotoinen, neljällä ruuvilla kiinnitetty muovinen keskiön suojus rikkoutui.
Kolnirattaisen keskiön akseli on sellainen, ettei siihen sovi pyöreän levyn muotoinen suojus , joita on myynnissä.
Onko joku muu joutunut vastaavaan tilanteeseen ? Onko löytänyt ratkaisun vai ajanut ilman ketjunsuojaa?
Ketjunsuojaa kaivataan
12
80
Vastaukset
- Anonyymi
Minä ainakin olen pärjännyt hyvin ilman ketjunsuojaa. Ketjun suojia on kyllä myynnissä pilvinpimein, https://www.bikester.fi/pyoranosat/eturattaat-keskio/ketjunsuoja.html ja Motonetistä esim. löytyy ja tietystikkin pyöräkaupoista.
- Anonyymi
Ketjunsuojan asentamisen voi kuvitella olevan helppoa, mutta todellisuudessa saattaa olla melko kinkkistä puuhaa.
- Anonyymi
Käyttöpyörässä tuollainen on hyvä olla. Kannattanee olla yhteydessä valmistajan edustajaan tai alkaa itse muotoilla.
- Anonyymi
Yksinkertaista. Ota sakset ja leikkaa lahkeesta pala pois, eipä tartu enään kiinni
- Anonyymi
https://www.biltema.fi/vapaa-aika/pyoraily/polkupyoran-varaosat/polkupyoran-ketjut/ketjusuoja-2000017447
Hyvä ja halpa esim 1x11 vaihteisiin maastopyöriin.- Anonyymi
Tuo malli vaatii poljinkeskiön avaamisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu eikä kukaan ole niin pöhkö että panisi 1x11 systeemiin ketjusuojan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvän eteen kannattaa nähdä vähän vaivaa.
- Anonyymi
Itse en saanut tuota osaa asennettua, joten rupesin käyttämään lahkeessa pyykkipoikaa. Kuminauha ajaa saman asian.
- Anonyymi
Ketjunsuoja, joka kiinnitetään joko kammen ulosvetäjän kierteisiin tai kammen sormiin, on suh' helppo asentaa.
- Anonyymi
Jos lahkeet lepattavat, niin kannatta ennemmin tehdä niille jotakin. Silloin pärjää ilman ketjunsuojaa.
- Anonyymi
Kyllä tuommoinen normaali ketjusuoja käy myös 24 vaihteisiin kolmella eturattaalla, tosin joutuu varmaan uusia reikiä ja kierteitä tekemään pyörään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2719617- 766610
- 286266
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni996045Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv435899Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h1015791- 625203
- 444916
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on604260- 503870