FB-kaveripyyntö hylätty oliko se siinä

Anonyymi

Onko miehellä mitään toivoa, jos nainen hylkää lähettämäni Facebook-kaveripyynnön? Luulin että välillämme olisi ollut jotain. Enne ole koskaan juuri puhuneet, joskus ihan pari sanaa vaihtaneet. Luulen että molemmat olemme hieman ujoja. Lähetin kaveripyynnön kun ajattelin että sitä kautta pääsisin messengerillä pyytämään häntä ulos. Nyt kun hän hylkäsi pyyntöni, en kehtaa enää kirjoittaakaan hänelle.

15

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viestin lähettämällä voit vielä ehkä pelastaa tilanteen?
      Kerro hänelle rehellisesti ja suoraan, että haluat pyytää hänet kanssasi ulos ja tutustua paremmin. Paikkaakin kannattaa ehdottaa, että toinen voi miettiä vastaustaan sitten kaikessa rauhassa.
      Rohkeutta!

      • Anonyymi

        Ehkä, pitää miettiä. Tämä on kestänyt aivan liian pitkään. Ainakin yli vuoden ellei pidempäänkin. Vaihdamme katseita esim. ajaessamme autolla toisiamme vastaan. Kyllä hänkin katsoo minua mutten voi tietää mitä hän tuntee. Ehkä se onkin vain myötätuntoa tai jotain. Mitä pitempään tämä jatkuu näin sitä vaikeampi minun on mennä spontaanisti ja rennosti juttelemaan. Olen muutenkin hieman ujo kauniiden naisten seurassa. Hänellä ei tietääkseni ole ketään. Minulla tulee tästä jo ahdistuneisuutta ja unettomuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, pitää miettiä. Tämä on kestänyt aivan liian pitkään. Ainakin yli vuoden ellei pidempäänkin. Vaihdamme katseita esim. ajaessamme autolla toisiamme vastaan. Kyllä hänkin katsoo minua mutten voi tietää mitä hän tuntee. Ehkä se onkin vain myötätuntoa tai jotain. Mitä pitempään tämä jatkuu näin sitä vaikeampi minun on mennä spontaanisti ja rennosti juttelemaan. Olen muutenkin hieman ujo kauniiden naisten seurassa. Hänellä ei tietääkseni ole ketään. Minulla tulee tästä jo ahdistuneisuutta ja unettomuutta.

        Teet vain parhaasi hänen vuokseen ja ennen kaikkea itsesi vuokse. Viestin laitettua saat toivottavasti vastauksen häneltä ja sitten tiedät niin paljon paremmin. Tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä, pitää miettiä. Tämä on kestänyt aivan liian pitkään. Ainakin yli vuoden ellei pidempäänkin. Vaihdamme katseita esim. ajaessamme autolla toisiamme vastaan. Kyllä hänkin katsoo minua mutten voi tietää mitä hän tuntee. Ehkä se onkin vain myötätuntoa tai jotain. Mitä pitempään tämä jatkuu näin sitä vaikeampi minun on mennä spontaanisti ja rennosti juttelemaan. Olen muutenkin hieman ujo kauniiden naisten seurassa. Hänellä ei tietääkseni ole ketään. Minulla tulee tästä jo ahdistuneisuutta ja unettomuutta.

        Tunnetteko edes oikeasti? Itse en hyväksyisi kaveriksi ketään jota en tunne. Katsotte toisianne autolla vastaan ajaessa ? Mitä? Kyllä minäkin katson ihmisiä kun ajavat vastaan mutta ei siinä mitään tekemistä ole ihastumisen kanssa. Mene rohkeasti juttelemaan ja tutustu ihmiseen. Voi olla ettei edes muista sinua jos olette pari sanaa vaan vaihtaneet ja itse olet kuvitellut että teidän välillä on enemmän. Mutta ainahan mahdollista että jotain kehittyy jos vain rohkeasti toimit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetteko edes oikeasti? Itse en hyväksyisi kaveriksi ketään jota en tunne. Katsotte toisianne autolla vastaan ajaessa ? Mitä? Kyllä minäkin katson ihmisiä kun ajavat vastaan mutta ei siinä mitään tekemistä ole ihastumisen kanssa. Mene rohkeasti juttelemaan ja tutustu ihmiseen. Voi olla ettei edes muista sinua jos olette pari sanaa vaan vaihtaneet ja itse olet kuvitellut että teidän välillä on enemmän. Mutta ainahan mahdollista että jotain kehittyy jos vain rohkeasti toimit.

        Yhdyn tähän. Et voi muuten tietää mitä kaikki kokemasi on ollut. Rohkeasti laitat hänelle viestiä ja kerrot asiasi. Muista että pelko asuu sisälläsi ja ei ole aina rationaalista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhdyn tähän. Et voi muuten tietää mitä kaikki kokemasi on ollut. Rohkeasti laitat hänelle viestiä ja kerrot asiasi. Muista että pelko asuu sisälläsi ja ei ole aina rationaalista.

        No kiitos neuvosta. Rohkaisin mieleni ja lähetin omasta mielestä niin asiallisen viestin kuin vain voin. Entä jos hän ei ikinä vastaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kiitos neuvosta. Rohkaisin mieleni ja lähetin omasta mielestä niin asiallisen viestin kuin vain voin. Entä jos hän ei ikinä vastaa?

        Odota rauhassa vastaako. Jos ei niin sitten menet eteenpäin. Jos tunnette niin kyllähän aikuiset ihmiset yleensä vastaavat tuttujen viesteihin. Yritit enempää et voi enää tehdä. Jos nyt rupeat pommittaa viesteillä niin toinen voi kokea sen ahdistavaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odota rauhassa vastaako. Jos ei niin sitten menet eteenpäin. Jos tunnette niin kyllähän aikuiset ihmiset yleensä vastaavat tuttujen viesteihin. Yritit enempää et voi enää tehdä. Jos nyt rupeat pommittaa viesteillä niin toinen voi kokea sen ahdistavaksi.

        Niin, jos ei vastaa, mikä on todennäköistä, en lähesty häntä enempää. Olisi silti aikuismaista kertoa se reilusti ettei kiinnosta.


    • Anonyymi

      Omalla nimelläsikö lähetit kaveripyynnön?

      • Anonyymi

        Omalla nimellä tietysti. Kylä hän tietää minut.


    • Anonyymi

      Hän varmaan hylkäsi koska ei tunne sinua. Kuten itse sanoit ette ole juuri puhuneet. Itse en hyväksy ketään ketä en tunne. Facebookissa kuitenkin paljon henk.kohtasia asioita tilinpitäjän elämästä.
      Sinuna odottaisin, tutustuisin ja puhuisin hänen kanssaan enemmän irl. Sitten voit lähettää uudestaan kaveripyynnön. Jos hän silti hylkää pyyntösi niin anna olla.

      • Anonyymi

        Ne asetukset ovat niin että ei kaveri pyyntöjä!!käy itse muokkaa niitä asetukset!!!!en ole koskaan hylännyt sinua!!!! laita anonyymi profiili


    • en minäkään puolituttuja kavereiksi sinne halua

    • Anonyymi

      Voi olla myös niin että ei halua sinua fb kaveriksi, koska ei halua muiden tietävän, jos menee ns. metsään.
      Itsellänikin on minuun ihastunut nainen, joka ei halua muiden tietävän asiasta. Viestittelemme kuitenkin Wa.n kautta.

    • Anonyymi

      Itse oletan aina, että kaveripyynnön mukana tulee messenger-viesti siitä MIKSI pyytää kaveriksi facebookissa, jos ei livenä olla kavereita.

      Hylkään suorilta kaikki kaveripyynnöt, joita tulee puolitutuilta, jos ei mukana tule syytä Mesen kautta.


      Esim. "Hei. Ollaan tavattu joskus livenä ja olisi kiva tutustua vaikka tätä kautta paremmin, siksi lähetin kaveripyynnön. ”

      tai : Hei. Ollaan hyvän päivän tuttuja ja löysin sinut facesta, päivität kivoja kuvia, joten ajatteli pyytää sinua facekaveriksi"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe