Siis, minulla on mustat hiukset tällä hetkellä, mutta värjäsin hiukseni punaiseksi. Eli se tartu pikkusen tukkaan mutta ei kokonaan, minulla on nyt punasta joka paikkassa päättä, mutta se ei tartunut latvoihin mutta tyvikasvun se tartui kanss ainoastan, mutta en tiedä voinko valentaa hiuksiani kun heittin siihen päälle sen punaisen. Että lähtekö se punainen pois jos vaalenan hiuksiani. Auttakaa minua ja minulla on punamigmentti hiuksisani, mutta luonnostaan minulla on blondit hiukset..!!! Kertokaa mitä minä teen. Haluaisin tosi kirkaan punaisen värin hiuksini..!!!
Vastaukset 1
- Anonyymi
Varaa aika kampamon. Koska ammatilaiset osais vastata tohon paremmin, anteeks jos tulee kirjotus virheittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791100
- 1051085
- 75540
- 47483
Taiteiden yö
Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...8446Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?
Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/112441- 13440
- 43428
- 15406
Kysymys palstalaisille: kuinka moni nainen sietää miehen "pakkomielteistä" sekaantumista elämäänsä?
Siedättekö tai sietääkö teidän naisenne miehen "pakkomielteistä" sekaantumista naisen harrastuksiin, ulkonäköön, työhön83391