Covid-pandemia on kannustanut monia leipomaan itse kotona, he kun eivät haluaisi hypistellä valmiiksi leivottuja tuotteita kaupan hyllyllä.
Mitä uutta olette oppineet leipomaan tänä vuonna tai ovatko leipomistottumuksenne jotenkin muuttuneet?
Kun ei kerran pääse Heseen niin olen nyt tottunut tekemään oman hesen aterianikin itse, sämpylöitä myöten.
Mitä uutta olette koittaneet leipoa vuonna 2020?
2
108
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä tehty paljon pullaa ja sämpylää lasten kanssa, eli lähinnä hiivataikinasta kaikenlaista. Nyt tilasin "melkoisen kattavan" setin kakun koristeluun. Tällä lähdetään harjoittelemaan, kun koronasulku varmaan kohta sulkee meidät kotiin. Voidaan vaikka tutuille tehdä piristyskakkuja, jos ei kaikkea jaksa syödä :)
https://windy-vibes-oy.myshopify.com/collections/keittio/products/kakunkoristelu-setti-106-osaa - Anonyymi
Pakastimessa reilusti hillaa, joten sitä olen kokeillut leipomiseen. Tein hillahilloa. Otin siemenet pois ja keitin hillosokerilla. Tarvittaessa saa paksumpaa hilloa, kun lisää gelatiinijauhetta ohjeen mukaan valmiiseen hilloon.
Parhaita leipomuksia ovat olleet kääretortut sekä suklaa- että tavallisena. Kerma tai kerma-rahkaa väliin myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754311
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1064039Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672367BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1442149- 1322067
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412064- 491949
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541708- 581696