Covid-pandemia on kannustanut monia leipomaan itse kotona, he kun eivät haluaisi hypistellä valmiiksi leivottuja tuotteita kaupan hyllyllä.
Mitä uutta olette oppineet leipomaan tänä vuonna tai ovatko leipomistottumuksenne jotenkin muuttuneet?
Kun ei kerran pääse Heseen niin olen nyt tottunut tekemään oman hesen aterianikin itse, sämpylöitä myöten.
Mitä uutta olette koittaneet leipoa vuonna 2020?
2
82
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä tehty paljon pullaa ja sämpylää lasten kanssa, eli lähinnä hiivataikinasta kaikenlaista. Nyt tilasin "melkoisen kattavan" setin kakun koristeluun. Tällä lähdetään harjoittelemaan, kun koronasulku varmaan kohta sulkee meidät kotiin. Voidaan vaikka tutuille tehdä piristyskakkuja, jos ei kaikkea jaksa syödä :)
https://windy-vibes-oy.myshopify.com/collections/keittio/products/kakunkoristelu-setti-106-osaa - Anonyymi
Pakastimessa reilusti hillaa, joten sitä olen kokeillut leipomiseen. Tein hillahilloa. Otin siemenet pois ja keitin hillosokerilla. Tarvittaessa saa paksumpaa hilloa, kun lisää gelatiinijauhetta ohjeen mukaan valmiiseen hilloon.
Parhaita leipomuksia ovat olleet kääretortut sekä suklaa- että tavallisena. Kerma tai kerma-rahkaa väliin myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818