Paranna palstan tasoa rekisteröitymällä

On todennäköistä, että useampien rekisteröityjen nimimerkkien käyttö palstalla parantaisi palstan tasoa.

Tee ilmastoteko ja rekisteröidy!

16

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AGW-hörhöilyjjen poistaminen parantaisi palstan tasoa aivan varmasti.

    • Anonyymi

      Olet mainio esimerkki, kuinka rekisteröityminen muka parantaisi palstan tasoa.
      Mitä järkeä olisi vielä alkaa kissa-hiiri-leikkiä tavallasi, aloittaa keskustelua 'rekattuna' ja vastailla itselleen anonyyminä.

      Mikä se olisi se parannus ?

    • Anonyymi

      Miten akuankka-palstan taso siitä nousisi? Kuitenkin siellä on vain vannoutuneita AGW-pastoreita ja reaalimaailmassa eläviä ns. denialisteja.

    • Anonyymi

      Purana helttaan ja tutumaan.

    • On todennäköistä ja myös käytännossä havaittu että rekisteröidyn tunnuksen käyttäjät saavat osakseen muita enemmän kirjoittajan henkilöön kohdistuvaa asiattomuutta. Anonyymin tapauksessa tärkeämpää on se mitä hän kirjoittaa juuri nyt kuin se, mitä hän mahdollisesti on aiemmin kirjoittanut. Lienet tämän huomannut myös omalla kohdallasi trollien tarttuessa kirjoitteluhistoriaasi.

      • Minun kirjoitteluhistoriastani trollit eivät ole pystyneet osoittamaan yhtäkään virhettä.

        Anonyymien puskista huutelun toivoisin loppuvan. Se on säälittävää.

        En tietenkään usko, että denialistit uskaltaisivat edes rekisteröityä. Mutta en näe mitään syytä, mikseivät tieteesen luottavat kirjoittajat rekisteröityisi.


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Minun kirjoitteluhistoriastani trollit eivät ole pystyneet osoittamaan yhtäkään virhettä.

        Anonyymien puskista huutelun toivoisin loppuvan. Se on säälittävää.

        En tietenkään usko, että denialistit uskaltaisivat edes rekisteröityä. Mutta en näe mitään syytä, mikseivät tieteesen luottavat kirjoittajat rekisteröityisi.

        Sieltähän se Dunning-Kruger puskee taas esiin.
        Kohta varmaan fotonit hidastuu ja atomit laajenee, yli 50 vuoden kokemuksen pohjalta.


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Minun kirjoitteluhistoriastani trollit eivät ole pystyneet osoittamaan yhtäkään virhettä.

        Anonyymien puskista huutelun toivoisin loppuvan. Se on säälittävää.

        En tietenkään usko, että denialistit uskaltaisivat edes rekisteröityä. Mutta en näe mitään syytä, mikseivät tieteesen luottavat kirjoittajat rekisteröityisi.

        Oletko seurannut miten esimerkiksi Kollimaattorin viestit keräävät perskärpäsiä surisemaan aiemmasta kirjoittelustaan? Yleensä ne eivät edes kommentoi nykyisiä viestejä vaan keskittyvät jonkun vuosien varrella keräämänsä kaunan esiintuomiseen. Siinä ei todellakaan rekisteröidyn nimimerkin käyttö helpota keskustelua.

        En oikein usko tuohon omaan virheettömyysväitteeseesi kun kukaan meistä ei ole täydellinen. Itsekin olen tehnyt virheitä rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoitellessani ja olen joutunut myös omat virheeni myöntämään. Olen tehnyt virheitä ja myöntänyt ne julkisesti myös kirjoitellessani toisella foorumilla omalla nimelläni. Sellainen kehittää luonnetta ja opettaa ottamaan itsensä vähemmän vakavasti.


      • Jons kirjoitti:

        Minun kirjoitteluhistoriastani trollit eivät ole pystyneet osoittamaan yhtäkään virhettä.

        Anonyymien puskista huutelun toivoisin loppuvan. Se on säälittävää.

        En tietenkään usko, että denialistit uskaltaisivat edes rekisteröityä. Mutta en näe mitään syytä, mikseivät tieteesen luottavat kirjoittajat rekisteröityisi.

        "Minun kirjoitteluhistoriastani trollit eivät ole pystyneet osoittamaan yhtäkään virhettä."

        Ylimielisyydelläsi ei näytä olevan ylärajaa., "trollit." kaikkiko ne jotka ei usko samaa kuin sinä ovat trolleja?
        Tieteellisen tosiasian esilletuonti ei tarvitse nimittelyjä eikä tunteita. Itse syyllistyt tässä siihen mitä yrität paikata, joten tällä aloituksellasi ei ole mitään mieltä


    • Lukutaitoa puuttuu.

      Kirjoitin, että minun kirjoitteluhistoriastani trollit eivät ole pystyneet OSOITTAMAAN yhtäkään virhettä.

      Eivätkä ole vieläkään pystyneet.

      • Anonyymi

        Pätkiikö muisti ?

        Mm. minä olen joutunut oikaisemaan parikin kertaa 'sammakoitasi'.
        Ensimmäinen oli että luulit ppm tarkoittavan painosuhdetta, toinen huvittava viisautesi IR-säteilystä keskustellessa oli näsäviisas heittosi: "Nyt olikin puhe IR-säteilystä, ei SM-säteilystä".

        Asiatietopohjasi tukeutuu vain lukemiisi AGW oppaisiin ja osaamisesi vain runsaaseen kuvien linkittämiseen, vaikka olet itse maininnut olevasi arvostettu keskustelija.

        Noin ylimielinen ja osaamaton leuhkija saa yleensä kuraa niskaansa, kirjoittipa mitä hyvänsä, eikä siihen tarvita edes trolleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätkiikö muisti ?

        Mm. minä olen joutunut oikaisemaan parikin kertaa 'sammakoitasi'.
        Ensimmäinen oli että luulit ppm tarkoittavan painosuhdetta, toinen huvittava viisautesi IR-säteilystä keskustellessa oli näsäviisas heittosi: "Nyt olikin puhe IR-säteilystä, ei SM-säteilystä".

        Asiatietopohjasi tukeutuu vain lukemiisi AGW oppaisiin ja osaamisesi vain runsaaseen kuvien linkittämiseen, vaikka olet itse maininnut olevasi arvostettu keskustelija.

        Noin ylimielinen ja osaamaton leuhkija saa yleensä kuraa niskaansa, kirjoittipa mitä hyvänsä, eikä siihen tarvita edes trolleja.

        Eihän tuo jonssi osaa, kuin poistella toisten viestejä, kuten tästäkin ketjusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätkiikö muisti ?

        Mm. minä olen joutunut oikaisemaan parikin kertaa 'sammakoitasi'.
        Ensimmäinen oli että luulit ppm tarkoittavan painosuhdetta, toinen huvittava viisautesi IR-säteilystä keskustellessa oli näsäviisas heittosi: "Nyt olikin puhe IR-säteilystä, ei SM-säteilystä".

        Asiatietopohjasi tukeutuu vain lukemiisi AGW oppaisiin ja osaamisesi vain runsaaseen kuvien linkittämiseen, vaikka olet itse maininnut olevasi arvostettu keskustelija.

        Noin ylimielinen ja osaamaton leuhkija saa yleensä kuraa niskaansa, kirjoittipa mitä hyvänsä, eikä siihen tarvita edes trolleja.

        Jaa-a, enpä muista tuollaisia väitteitä esittäneeni.

        PPM on minulle tuttu käsite enkä taatusti ole koskaan luullut sen tarkoittavan painosuhdetta.

        En koskaan käytä sanaa IR-säteily, vaan puhun lämpösäteilystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätkiikö muisti ?

        Mm. minä olen joutunut oikaisemaan parikin kertaa 'sammakoitasi'.
        Ensimmäinen oli että luulit ppm tarkoittavan painosuhdetta, toinen huvittava viisautesi IR-säteilystä keskustellessa oli näsäviisas heittosi: "Nyt olikin puhe IR-säteilystä, ei SM-säteilystä".

        Asiatietopohjasi tukeutuu vain lukemiisi AGW oppaisiin ja osaamisesi vain runsaaseen kuvien linkittämiseen, vaikka olet itse maininnut olevasi arvostettu keskustelija.

        Noin ylimielinen ja osaamaton leuhkija saa yleensä kuraa niskaansa, kirjoittipa mitä hyvänsä, eikä siihen tarvita edes trolleja.

        Laitapa linkkiä siihen jonsin kirjoittamaan viestiin jossa väittämäsi virhe esiintyy tai kerro missä nimenomaisessa keskustelussa se on. Google kun ei tuolla väittämälläsi lainauksella löytänyt mitään.


    • Anonyymi

      En ikimaailmassa rekisteröidy vapaaehtoisesti tallaiselle palstalle.

      • Koko palsta näyttää muuttuneen viime "uudistuksen" jälkeen enemmänkin tiedoitusvälineeksi kuiin vapaan keskustelun forumiksi.
        Ilmeisesti näkyvillä pysyyy vilakkaimilla aihesivuilla vaan ne keskustelut joita omistajat haluaa, ja luultavasti aloituksia vielä kyhätäänkin suomi 24 uutisten toimituksessa.
        Eli täällä ei tee enää mitään, pitäkää mainoksenne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe