Paranna palstan tasoa rekisteröitymällä

On todennäköistä, että useampien rekisteröityjen nimimerkkien käyttö palstalla parantaisi palstan tasoa.

Tee ilmastoteko ja rekisteröidy!

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      AGW-hörhöilyjjen poistaminen parantaisi palstan tasoa aivan varmasti.

    • Anonyymi

      Olet mainio esimerkki, kuinka rekisteröityminen muka parantaisi palstan tasoa.
      Mitä järkeä olisi vielä alkaa kissa-hiiri-leikkiä tavallasi, aloittaa keskustelua 'rekattuna' ja vastailla itselleen anonyyminä.

      Mikä se olisi se parannus ?

    • Anonyymi

      Miten akuankka-palstan taso siitä nousisi? Kuitenkin siellä on vain vannoutuneita AGW-pastoreita ja reaalimaailmassa eläviä ns. denialisteja.

    • Anonyymi

      Purana helttaan ja tutumaan.

    • On todennäköistä ja myös käytännossä havaittu että rekisteröidyn tunnuksen käyttäjät saavat osakseen muita enemmän kirjoittajan henkilöön kohdistuvaa asiattomuutta. Anonyymin tapauksessa tärkeämpää on se mitä hän kirjoittaa juuri nyt kuin se, mitä hän mahdollisesti on aiemmin kirjoittanut. Lienet tämän huomannut myös omalla kohdallasi trollien tarttuessa kirjoitteluhistoriaasi.

      • Minun kirjoitteluhistoriastani trollit eivät ole pystyneet osoittamaan yhtäkään virhettä.

        Anonyymien puskista huutelun toivoisin loppuvan. Se on säälittävää.

        En tietenkään usko, että denialistit uskaltaisivat edes rekisteröityä. Mutta en näe mitään syytä, mikseivät tieteesen luottavat kirjoittajat rekisteröityisi.


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Minun kirjoitteluhistoriastani trollit eivät ole pystyneet osoittamaan yhtäkään virhettä.

        Anonyymien puskista huutelun toivoisin loppuvan. Se on säälittävää.

        En tietenkään usko, että denialistit uskaltaisivat edes rekisteröityä. Mutta en näe mitään syytä, mikseivät tieteesen luottavat kirjoittajat rekisteröityisi.

        Sieltähän se Dunning-Kruger puskee taas esiin.
        Kohta varmaan fotonit hidastuu ja atomit laajenee, yli 50 vuoden kokemuksen pohjalta.


      • Anonyymi
        Jons kirjoitti:

        Minun kirjoitteluhistoriastani trollit eivät ole pystyneet osoittamaan yhtäkään virhettä.

        Anonyymien puskista huutelun toivoisin loppuvan. Se on säälittävää.

        En tietenkään usko, että denialistit uskaltaisivat edes rekisteröityä. Mutta en näe mitään syytä, mikseivät tieteesen luottavat kirjoittajat rekisteröityisi.

        Oletko seurannut miten esimerkiksi Kollimaattorin viestit keräävät perskärpäsiä surisemaan aiemmasta kirjoittelustaan? Yleensä ne eivät edes kommentoi nykyisiä viestejä vaan keskittyvät jonkun vuosien varrella keräämänsä kaunan esiintuomiseen. Siinä ei todellakaan rekisteröidyn nimimerkin käyttö helpota keskustelua.

        En oikein usko tuohon omaan virheettömyysväitteeseesi kun kukaan meistä ei ole täydellinen. Itsekin olen tehnyt virheitä rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoitellessani ja olen joutunut myös omat virheeni myöntämään. Olen tehnyt virheitä ja myöntänyt ne julkisesti myös kirjoitellessani toisella foorumilla omalla nimelläni. Sellainen kehittää luonnetta ja opettaa ottamaan itsensä vähemmän vakavasti.


      • Jons kirjoitti:

        Minun kirjoitteluhistoriastani trollit eivät ole pystyneet osoittamaan yhtäkään virhettä.

        Anonyymien puskista huutelun toivoisin loppuvan. Se on säälittävää.

        En tietenkään usko, että denialistit uskaltaisivat edes rekisteröityä. Mutta en näe mitään syytä, mikseivät tieteesen luottavat kirjoittajat rekisteröityisi.

        "Minun kirjoitteluhistoriastani trollit eivät ole pystyneet osoittamaan yhtäkään virhettä."

        Ylimielisyydelläsi ei näytä olevan ylärajaa., "trollit." kaikkiko ne jotka ei usko samaa kuin sinä ovat trolleja?
        Tieteellisen tosiasian esilletuonti ei tarvitse nimittelyjä eikä tunteita. Itse syyllistyt tässä siihen mitä yrität paikata, joten tällä aloituksellasi ei ole mitään mieltä


    • Lukutaitoa puuttuu.

      Kirjoitin, että minun kirjoitteluhistoriastani trollit eivät ole pystyneet OSOITTAMAAN yhtäkään virhettä.

      Eivätkä ole vieläkään pystyneet.

      • Anonyymi

        Pätkiikö muisti ?

        Mm. minä olen joutunut oikaisemaan parikin kertaa 'sammakoitasi'.
        Ensimmäinen oli että luulit ppm tarkoittavan painosuhdetta, toinen huvittava viisautesi IR-säteilystä keskustellessa oli näsäviisas heittosi: "Nyt olikin puhe IR-säteilystä, ei SM-säteilystä".

        Asiatietopohjasi tukeutuu vain lukemiisi AGW oppaisiin ja osaamisesi vain runsaaseen kuvien linkittämiseen, vaikka olet itse maininnut olevasi arvostettu keskustelija.

        Noin ylimielinen ja osaamaton leuhkija saa yleensä kuraa niskaansa, kirjoittipa mitä hyvänsä, eikä siihen tarvita edes trolleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätkiikö muisti ?

        Mm. minä olen joutunut oikaisemaan parikin kertaa 'sammakoitasi'.
        Ensimmäinen oli että luulit ppm tarkoittavan painosuhdetta, toinen huvittava viisautesi IR-säteilystä keskustellessa oli näsäviisas heittosi: "Nyt olikin puhe IR-säteilystä, ei SM-säteilystä".

        Asiatietopohjasi tukeutuu vain lukemiisi AGW oppaisiin ja osaamisesi vain runsaaseen kuvien linkittämiseen, vaikka olet itse maininnut olevasi arvostettu keskustelija.

        Noin ylimielinen ja osaamaton leuhkija saa yleensä kuraa niskaansa, kirjoittipa mitä hyvänsä, eikä siihen tarvita edes trolleja.

        Eihän tuo jonssi osaa, kuin poistella toisten viestejä, kuten tästäkin ketjusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätkiikö muisti ?

        Mm. minä olen joutunut oikaisemaan parikin kertaa 'sammakoitasi'.
        Ensimmäinen oli että luulit ppm tarkoittavan painosuhdetta, toinen huvittava viisautesi IR-säteilystä keskustellessa oli näsäviisas heittosi: "Nyt olikin puhe IR-säteilystä, ei SM-säteilystä".

        Asiatietopohjasi tukeutuu vain lukemiisi AGW oppaisiin ja osaamisesi vain runsaaseen kuvien linkittämiseen, vaikka olet itse maininnut olevasi arvostettu keskustelija.

        Noin ylimielinen ja osaamaton leuhkija saa yleensä kuraa niskaansa, kirjoittipa mitä hyvänsä, eikä siihen tarvita edes trolleja.

        Jaa-a, enpä muista tuollaisia väitteitä esittäneeni.

        PPM on minulle tuttu käsite enkä taatusti ole koskaan luullut sen tarkoittavan painosuhdetta.

        En koskaan käytä sanaa IR-säteily, vaan puhun lämpösäteilystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pätkiikö muisti ?

        Mm. minä olen joutunut oikaisemaan parikin kertaa 'sammakoitasi'.
        Ensimmäinen oli että luulit ppm tarkoittavan painosuhdetta, toinen huvittava viisautesi IR-säteilystä keskustellessa oli näsäviisas heittosi: "Nyt olikin puhe IR-säteilystä, ei SM-säteilystä".

        Asiatietopohjasi tukeutuu vain lukemiisi AGW oppaisiin ja osaamisesi vain runsaaseen kuvien linkittämiseen, vaikka olet itse maininnut olevasi arvostettu keskustelija.

        Noin ylimielinen ja osaamaton leuhkija saa yleensä kuraa niskaansa, kirjoittipa mitä hyvänsä, eikä siihen tarvita edes trolleja.

        Laitapa linkkiä siihen jonsin kirjoittamaan viestiin jossa väittämäsi virhe esiintyy tai kerro missä nimenomaisessa keskustelussa se on. Google kun ei tuolla väittämälläsi lainauksella löytänyt mitään.


    • Anonyymi

      En ikimaailmassa rekisteröidy vapaaehtoisesti tallaiselle palstalle.

      • Koko palsta näyttää muuttuneen viime "uudistuksen" jälkeen enemmänkin tiedoitusvälineeksi kuiin vapaan keskustelun forumiksi.
        Ilmeisesti näkyvillä pysyyy vilakkaimilla aihesivuilla vaan ne keskustelut joita omistajat haluaa, ja luultavasti aloituksia vielä kyhätäänkin suomi 24 uutisten toimituksessa.
        Eli täällä ei tee enää mitään, pitäkää mainoksenne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe