Mitkä on teidän kaikkien aikojen suosikkivegereseptit?
Lempireseptit!
7
110
Vastaukset
- Anonyymi
Trampoliinit on kovia, mutta se on hassu sana...
"Trampoliini"- Anonyymi
Hei! kiitos vastauksesta! :) Mä en kuitenkaa koskaa oo kuullu tämmösestä "trampoliinista". :/ Pystyisitkö antaa tarkemman resepitn, kun googlaammalla löytyy vaan niitä pihavekottimia? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! kiitos vastauksesta! :) Mä en kuitenkaa koskaa oo kuullu tämmösestä "trampoliinista". :/ Pystyisitkö antaa tarkemman resepitn, kun googlaammalla löytyy vaan niitä pihavekottimia? :D
Joo pahoittelut! Tässä on itse resepti:
https://www.tasapeli.fi/page/35/miten-kokoan-trampoliinin--trampoliinin-asennusohjeet
Toivottavasti toimii sinullekkin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pahoittelut! Tässä on itse resepti:
https://www.tasapeli.fi/page/35/miten-kokoan-trampoliinin--trampoliinin-asennusohjeet
Toivottavasti toimii sinullekkin!jäi vielä vähän epäselväksi: Onko tää nyt suolasta vai makeeta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jäi vielä vähän epäselväksi: Onko tää nyt suolasta vai makeeta?
Tarkoitettu tarjoiltavaksi illallisen jälkeen. Suosittelen sokerikuorrutusta, mutta pinta saattaa mennä hieman ryppyisän näköiseksi jos loppu säilytetään seuraavaan aamuun.
- Anonyymi
Mansikka.
- Anonyymi
KKKKKKKKKKKKKKKKKK
PINAATTIRAEJUUSTOLASAGNAAAAAAA
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086937- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista493885- 513538
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 1903479
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242979- 672684
- 482532
- 131924