Tätäkö halutaan Suomeen?
https://theworldnews.net/fi-news/miehet-katselivat-vieresta-kun-nainen-ruoski-teini-ikainen-shala-joutui-vankilaan-mitattomasta-syysta
Miehet katselivat vierestä kun nainen ruoski
76
75
Vastaukset
- Anonyymi
"Vastaus hakemukseen tuli 40 päivän kuluttua : Suomi ottaisi vastaan Shalan sekä hänen tyttärensä .
Joulukuussa 1996 kaksikko matkusti Suomeen "
Sinä et olisi halunnut auttaa.Tuo oli siis mun. Miksi täällä on tuo kohta "pysy kirjautuneena" , kun viimeistään seuraavana päivänä on kirjattu ulos..
Wwuwuw kirjoitti:
Tuo oli siis mun. Miksi täällä on tuo kohta "pysy kirjautuneena" , kun viimeistään seuraavana päivänä on kirjattu ulos..
Mä olen sanonut monta kertaa että ne kiintiöt voisi täyttää naisilla ja lapsilla, kun nehän ne on eniten hätää kärsimässä. On sota tai ei. Muuta en ole ikinä maahamuuttopolitiikasta täällä sanonut, mutta silti, koska mäen hyväksy rasismia, niin kuulemma se olen Minä joka tänne nimenomaan raiskaajia haluaisi. Kukaan, ei siis kukaan halua että Suomeen tulisi raiskaajia ( tai muitakaan rikollisia) mitään kautta, ei edes syntymän. Onko tuo vaikea ymmärtää?
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä olen sanonut monta kertaa että ne kiintiöt voisi täyttää naisilla ja lapsilla, kun nehän ne on eniten hätää kärsimässä. On sota tai ei. Muuta en ole ikinä maahamuuttopolitiikasta täällä sanonut, mutta silti, koska mäen hyväksy rasismia, niin kuulemma se olen Minä joka tänne nimenomaan raiskaajia haluaisi. Kukaan, ei siis kukaan halua että Suomeen tulisi raiskaajia ( tai muitakaan rikollisia) mitään kautta, ei edes syntymän. Onko tuo vaikea ymmärtää?
No yleensä naiset haluu Suomeen isokyrpäisiä nuoria miehiä, koska haluavat tummaa oria
Anonyymi kirjoitti:
No yleensä naiset haluu Suomeen isokyrpäisiä nuoria miehiä, koska haluavat tummaa oria
Toi on taas sitä persukkien tyhjään perustuvaa paskanjauhantaa.
Wwuwuw kirjoitti:
Ja kun tuolla toisaalla jauhetaan taas siitä Harmiksen raiskaustoiveesta, niin tuossa on suora lainaus:" Raiskaisivat edes oikein, vaikka wuppiksen"
https://keskustelu.suomi24.fi/t/16256460/jalleen-lisaa-tulevia-miespuoleisia-kilpailojoita-pariutumismarkkinoilleWwuwuw kirjoitti:
Mä voisin oikeestaan kopsata ton vastauksen ja mätkästä sen aina näkyviin, kun jälleen kerran joku luupäinen persu esittää kuinka just minä haluan tänne jotain mamuäijiä lapsia ja naisia raiskaamaan.. 🙄
Wwuwuw kirjoitti:
Miksi muuten turvapaikan hakijoille ei voisi laittaa myös sukupuolikiintiötä? Jos on kiintiö, niin olisi sitten myös se 50/50 noin suurinpiirtein? Tulis autettua molempia... ja kun tieto siitä leviäis muualle, ei olis vain suureltaosin miesvoittoista toi touhu.
Tosiaan olisi pitemmän päälle fiksua auttaa juuri naisia ja kouluttaa niitä täällä. :o)Disse kirjoitti:
Miksi muuten turvapaikan hakijoille ei voisi laittaa myös sukupuolikiintiötä? Jos on kiintiö, niin olisi sitten myös se 50/50 noin suurinpiirtein? Tulis autettua molempia... ja kun tieto siitä leviäis muualle, ei olis vain suureltaosin miesvoittoista toi touhu.
Tosiaan olisi pitemmän päälle fiksua auttaa juuri naisia ja kouluttaa niitä täällä. :o)Maamanmuuttajien sukupuolet vastaavat määriltään Suomen kantaväestöä. Eli se on höpötystä tuo väite miesenemmistöstä.
Wwuwuw kirjoitti:
Maamanmuuttajien sukupuolet vastaavat määriltään Suomen kantaväestöä. Eli se on höpötystä tuo väite miesenemmistöstä.
Niin turvapaikanhakijoitten? Maahanmuuttajat yleensä on laajempi käsite... :o)
Wwuwuw kirjoitti:
Maamanmuuttajien sukupuolet vastaavat määriltään Suomen kantaväestöä. Eli se on höpötystä tuo väite miesenemmistöstä.
"Koko ulkomaalaistaustaisessa väestössä (Tilastokeskuksen syntyperä-luokituksen mukaan, ks. tietolaatikko tuonnempana) miesten osuus oli 50,7 prosenttia vuonna 2014. Tämä erosi vain noin puolisentoista prosenttiyksikköä suomalaistaustaisten miesten osuudesta (49,1 %) tai miesten osuudesta koko väestössä (49,2 %). Ulkomaalaistaustaisia oli Suomessa 322 700 vuonna 2014, eli 5,9 prosenttia koko väestöstä."
https://www.tilastokeskus.fi/tietotrendit/artikkelit/2016/maahanmuuttajat-muistuttavat-sukupuolijakaumaltaan-suomalaistaustaisia/Disse kirjoitti:
Tosiaan olisi pitemmän päälle fiksua auttaa juuri naisia ja kouluttaa niitä täällä. :o)Ne kiintiöpaikat mä täyttäisin kyllä naisilla ja lapsilla. Sillehän ei sitten oikein voi mitään ketkä tulee Suomesta turvaa hakemaan.. siis paikan päälle.
Disse kirjoitti:
Niin turvapaikanhakijoitten? Maahanmuuttajat yleensä on laajempi käsite... :o)
Kiintiöpakolaiset, turvapaikanhakijat, turvapaikan saaneet ja sitten maahanmuutto kokonaisuudessaan,. 😬
Wwuwuw kirjoitti:
Niin siis mä ajattelen asiaa niin, että noista kulttuurisesti naisia sortavista maista kun tulee suurimmalta osin vaan miehiä, niin siinä se auttaminen on vähän huonolla pohjalla... Kun ne naisethan siellä apua tarvitsisi... Ja nimenomaan sitä koulutusta...
https://www.tilastokeskus.fi/tietotrendit/artikkelit/2016/maahanmuuttajat-muistuttavat-sukupuolijakaumaltaan-suomalaistaustaisia/
"Viime vuonna Suomeen tulleista turvapaikanhakijoista 81 prosenttia oli miehiä. Viime vuonna tehtyjen myönteisten turvapaikkapäätösten saajista oli miehiä 73 prosenttia. (Euroopan muuttoliikeverkosto/Maahanmuuttovirasto 2016.)"
Niin minusta tuohon voisi olla hyvä puuttua... ja mä en nyt sitä ajattele minkään pariutumisen takia...tuolla luki myös...
"Toisaalta taas paria suurta maahanmuuttajaryhmäämme, somalialais- ja irakilaistaustaisia, ei juurikaan näy suomalaistaustaisten puolisoina. Vaikuttaako turvapaikanhakijoiden lisääntynyt määrä myöhemmin tähän, jää nähtäväksi. Monet maahanmuuttajat muodostavat liiton kuitenkin omasta tai toisesta maasta tulleen maahanmuuttajan kanssa."
Että se siitä palstateoriasta... :oD Mutta joku sukupuolikiintiö olisi minusta hyvä. :o) Siis turvapaikanhakijoiden suhteen... Tuskin tänne pelkkiä naisiakaan sais ottaa, mutta edes puolet... :o)Wwuwuw kirjoitti:
Kiintiöpakolaiset, turvapaikanhakijat, turvapaikan saaneet ja sitten maahanmuutto kokonaisuudessaan,. 😬
Sitten on kaikenlaisia kerjäläisiä, paperittomia, prostitoituja, ammattirikollisia, marjanpoimijoita ja raksaduunareita..
Disse kirjoitti:
Niin siis mä ajattelen asiaa niin, että noista kulttuurisesti naisia sortavista maista kun tulee suurimmalta osin vaan miehiä, niin siinä se auttaminen on vähän huonolla pohjalla... Kun ne naisethan siellä apua tarvitsisi... Ja nimenomaan sitä koulutusta...
https://www.tilastokeskus.fi/tietotrendit/artikkelit/2016/maahanmuuttajat-muistuttavat-sukupuolijakaumaltaan-suomalaistaustaisia/
"Viime vuonna Suomeen tulleista turvapaikanhakijoista 81 prosenttia oli miehiä. Viime vuonna tehtyjen myönteisten turvapaikkapäätösten saajista oli miehiä 73 prosenttia. (Euroopan muuttoliikeverkosto/Maahanmuuttovirasto 2016.)"
Niin minusta tuohon voisi olla hyvä puuttua... ja mä en nyt sitä ajattele minkään pariutumisen takia...tuolla luki myös...
"Toisaalta taas paria suurta maahanmuuttajaryhmäämme, somalialais- ja irakilaistaustaisia, ei juurikaan näy suomalaistaustaisten puolisoina. Vaikuttaako turvapaikanhakijoiden lisääntynyt määrä myöhemmin tähän, jää nähtäväksi. Monet maahanmuuttajat muodostavat liiton kuitenkin omasta tai toisesta maasta tulleen maahanmuuttajan kanssa."
Että se siitä palstateoriasta... :oD Mutta joku sukupuolikiintiö olisi minusta hyvä. :o) Siis turvapaikanhakijoiden suhteen... Tuskin tänne pelkkiä naisiakaan sais ottaa, mutta edes puolet... :o)Juu, mä taas meinasin niitä kiintiöpakolaisia, joita jostain pakolaisleireiltä tulee..
Kun sille ei oikein voi sukupuolikiintiötä laittaa että kuka tänne turvaa tulee hakemaan.Wwuwuw kirjoitti:
Juu, mä taas meinasin niitä kiintiöpakolaisia, joita jostain pakolaisleireiltä tulee..
Kun sille ei oikein voi sukupuolikiintiötä laittaa että kuka tänne turvaa tulee hakemaan.Naisiahan tulee sitten perheen yhdistämisten kautta..
Wwuwuw kirjoitti:
Juu, mä taas meinasin niitä kiintiöpakolaisia, joita jostain pakolaisleireiltä tulee..
Kun sille ei oikein voi sukupuolikiintiötä laittaa että kuka tänne turvaa tulee hakemaan.Niin, no eipä sieltä naisia mihinkään päästetäkkään. Se on se kulttuuri.. Mutta kun siihen laitettaisiin joku roti yksinkertaisesti... Tuskin mitkään asiat toivomalla muuttuu?
Disse kirjoitti:
Niin, no eipä sieltä naisia mihinkään päästetäkkään. Se on se kulttuuri.. Mutta kun siihen laitettaisiin joku roti yksinkertaisesti... Tuskin mitkään asiat toivomalla muuttuu?
On siinä sekin, että laitetaan mies, tai poikalapsi matkaan odotuksena että koko perhe saa turvapaikan..
Wwuwuw kirjoitti:
On siinä sekin, että laitetaan mies, tai poikalapsi matkaan odotuksena että koko perhe saa turvapaikan..
Että tietysti jos vähän pragmaattisemmin, eli käytännönläheisemmin kelaa, niin eihän sitä voi jostain pakolaisleireiltäkään ottaa äitiä lapsineen ja sanoa isälle, että sori vaan, mutta kun sulla nyt sattuu tuo raiskausväline roikkumaan tuossa jalkojen välissä että sanopas nyt heipat lapsilles..😬
Wwuwuw kirjoitti:
Niin, no noihin vois jollain eu;n tasolla ihan puuttua isommalti. Tuntuu, että joillain on tuossakin bisnes vaan mielessä.... Mutta ehkä fiksummat tietää mitä tehdä... mä vaan mietin omia mietteitä. :o)
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Että tietysti jos vähän pragmaattisemmin, eli käytännönläheisemmin kelaa, niin eihän sitä voi jostain pakolaisleireiltäkään ottaa äitiä lapsineen ja sanoa isälle, että sori vaan, mutta kun sulla nyt sattuu tuo raiskausväline roikkumaan tuossa jalkojen välissä että sanopas nyt heipat lapsilles..😬
Miksi ei vois sanoa?
Ihan hyvin vois sanoa, koska vaikkapa lähi-itäläisten keskuudessa uskalletaan sanoa, että te akka ja kersat jäätte nyt tänne leirille ja minä meen koska oon mies.
Pitäis uskaltaa sanoa!
Yksi asia mihin itse näitä asioita läheltä seuranneena olen lopen kyllästynyt on suomalaisten asenne kun ovat tekemisissä pakolaisten tai niin sanottujen pakolaistaustaisten ihmisten kanssa. Että mitään ei uskalleta sanoa suoraan. Sosiaalialan ammattilaiset puhuttelevat englanniksi ihmisiä, jotka ovat asuneet Suomessa lapsuudestaan saakka (mutta eivät osaa englantia). Aviomiehille ei uskalleta sanoa suoraan, että lopeta se vaimosi kyttääminen ja kontrollointi, se on Suomen lakien vastaista, vaimollasi on oikeus ELÄMÄÄN. Olen nähnyt kaikkea tätä...
Ja sinä Wuwwww mikä ootkin, ja sun kaltaiset ihmiset tässä maassa ovat juurikin suuressa hyveellisyyden harhassanne se suurin este niin sanottujen pakolaisten todelliseen ja onnnelliseen integraatioon yhteiskuntaamme. Te olette niin ideologianne lumoissa ja oman egonne vietävissä, ettette vain osaa. Ja jos nyt ihan suoraan sanon, niin te olette piilorasisteja, mikä on omasta mielestäni pahempi ominaisuus kuin olla avoimesti rasisti. Wwuwuw kirjoitti:
Naisiahan tulee sitten perheen yhdistämisten kautta..
Se perhe unohtuu saman tien kun suomalainen nainen haaransa levittää.
Wwuwuw kirjoitti:
Sukupuolikiintiö olisi mahollista asettaa, mutta kun se musta muna niin kiehtoo suominaista.
Partakaweri kirjoitti:
Sukupuolikiintiö olisi mahollista asettaa, mutta kun se musta muna niin kiehtoo suominaista.
Ooh.. Taisit pistää parastas..
Hienoa, hyvä kun yrität..👍Partakaweri kirjoitti:
Se perhe unohtuu saman tien kun suomalainen nainen haaransa levittää.
Sulla on taas valunu hiekkaa vaginaas..
Otapa se pillupuhelin käyttöös, niin helpottaa..Wwuwuw kirjoitti:
Sulla on taas valunu hiekkaa vaginaas..
Otapa se pillupuhelin käyttöös, niin helpottaa..Sula on todella ristiriitaisia kommentteja. Toisaalta puollat naisten ja lasten ensisijaisuutta turvapaikanhakijana, mutta heti perään ymmärrät mustan munan merkityksen turhapaikanhakijana. Kumpaako mieltä siis olet? Naiset ja lapset, vai musta muna?
Partakaweri kirjoitti:
Sula on todella ristiriitaisia kommentteja. Toisaalta puollat naisten ja lasten ensisijaisuutta turvapaikanhakijana, mutta heti perään ymmärrät mustan munan merkityksen turhapaikanhakijana. Kumpaako mieltä siis olet? Naiset ja lapset, vai musta muna?
Perustele väitteesi.
Wwuwuw kirjoitti:
Luin. Eli..
Ole hyvä ja perustele.Siinä se suomeksi sanottuna lukee. Ota silmä käteen.
Partakaweri kirjoitti:
Siinä se suomeksi sanottuna lukee. Ota silmä käteen.
Ei lue. Näetkö taas harhoja?
Wwuwuw kirjoitti:
Ei lue. Näetkö taas harhoja?
Lukee lukee. Laske se viinapullo, niin näet paremmin.
Partakaweri kirjoitti:
Lukee lukee. Laske se viinapullo, niin näet paremmin.
Ei nyt vaan perkele lue.
Taas otit ja valehtelit. HYI.Wwuwuw kirjoitti:
Ei nyt vaan perkele lue.
Taas otit ja valehtelit. HYI.No mitä se puhe oli, että isejä ei voi erottaa perheistään? Eikös heidät eroteta perheistään myös ottamalla tänne vastaan ja jättämällä perheet sodan armoille?
Partakaweri kirjoitti:
No mitä se puhe oli, että isejä ei voi erottaa perheistään? Eikös heidät eroteta perheistään myös ottamalla tänne vastaan ja jättämällä perheet sodan armoille?
Se oli tasan sitä mitä siinä luki. Onko sulla ollut isää?
Wwuwuw kirjoitti:
Joo. Liittyy tähän mitenkä?
Partakaweri kirjoitti:
Joo. Liittyy tähän mitenkä?
Liittyy siihen mitä mä kirjoitin..Olihan silläkin se raiskausväline haaroissaan roikkumassa, kuten on sullakin. Pieni, mutta kuitenkin..
Wwuwuw kirjoitti:
Liittyy siihen mitä mä kirjoitin..Olihan silläkin se raiskausväline haaroissaan roikkumassa, kuten on sullakin. Pieni, mutta kuitenkin..
Kurppa yrittää henkilökohtaisuuksiin mennä. Sitä paitsi se ei ollut trollikka, vaan minä joka ensimmäisenä vihjaili vaihdevuosista. Edelleen toistan: Vagifem®-emätinpuikko auttaa pahimpaan raivoon :p
Partakaweri kirjoitti:
Kurppa yrittää henkilökohtaisuuksiin mennä. Sitä paitsi se ei ollut trollikka, vaan minä joka ensimmäisenä vihjaili vaihdevuosista. Edelleen toistan: Vagifem®-emätinpuikko auttaa pahimpaan raivoon :p
Ohoh.. nyt tais kolahtaa..
No mitäs aloit valehtelemaan.Wwuwuw kirjoitti:
Ohoh.. nyt tais kolahtaa..
No mitäs aloit valehtelemaan.Osaan minäkin tätä peliä pelata. Yritit iskeä vyön alle, joten niin tein minäkin.
Partakaweri kirjoitti:
Osaan minäkin tätä peliä pelata. Yritit iskeä vyön alle, joten niin tein minäkin.
Tarkoitin sitä sun musta muna- juttuas.
Kyl sun pitää vielä nahkaas parkita, jos mulle meinaat pärjää..Wwuwuw kirjoitti:
Tarkoitin sitä sun musta muna- juttuas.
Kyl sun pitää vielä nahkaas parkita, jos mulle meinaat pärjää..Hyvinhän minä pärjään ;)
Wwuwuw kirjoitti:
Vaikka on noin pieni pipuli..👌
Kiva kuulla.😊Ei se minua loukannut, vaan se että yritit iskeä vyön alle esim. isä jutuilla.
Partakaweri kirjoitti:
Ei se minua loukannut, vaan se että yritit iskeä vyön alle esim. isä jutuilla.
No isistähän tuossa oli kyse..Että otetaan lapset pois isiltään, vai miten sä sen ymmärsit? Jonain ihme mustamuna-juttuna..🙄
Wwuwuw kirjoitti:
No isistähän tuossa oli kyse..Että otetaan lapset pois isiltään, vai miten sä sen ymmärsit? Jonain ihme mustamuna-juttuna..🙄
Siis tämän..
"Että tietysti jos vähän pragmaattisemmin, eli käytännönläheisemmin kelaa, niin eihän sitä voi jostain pakolaisleireiltäkään ottaa äitiä lapsineen ja sanoa isälle, että sori vaan, mutta kun sulla nyt sattuu tuo raiskausväline roikkumaan tuossa jalkojen välissä että sanopas nyt heipat lapsilles.."Wwuwuw kirjoitti:
Edelleen toistan. Jos ne isät ovat täällä, missä ne lapset ovat?
Wwuwuw kirjoitti:
Täh?
Että ne perheet ovat erotettuina ihan isien omasta tahdosta. Ei näitä tulijoita kiinnosta, vaikka jälkipolvi on sodan kourissa.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tosiaan olisi pitemmän päälle fiksua auttaa juuri naisia ja kouluttaa niitä täällä. :o)Toi 50/50 ois hyvä siinäkin suhteessa, että niille ois sit parit.
Partakaweri kirjoitti:
Että ne perheet ovat erotettuina ihan isien omasta tahdosta. Ei näitä tulijoita kiinnosta, vaikka jälkipolvi on sodan kourissa.
No niitten perheet tulee sitten perheenyhdistämisten avulla perässä..
Wwuwuw kirjoitti:
No niitten perheet tulee sitten perheenyhdistämisten avulla perässä..
Salli mun nauraa. Tuota on hoettu vaikka kuinka kauan. Silti ketään ei ole kiinnostaneet mitkään perheen yhdistämiset. Leireiltä kun haastateltiinn vaimoja, avoimesti sanoivat miesten hyljänneen heidät.
Partakaweri kirjoitti:
Salli mun nauraa. Tuota on hoettu vaikka kuinka kauan. Silti ketään ei ole kiinnostaneet mitkään perheen yhdistämiset. Leireiltä kun haastateltiinn vaimoja, avoimesti sanoivat miesten hyljänneen heidät.
Sä häiritset mun Emmerdalen katsomista..
No sitä mä yritin sanoa, että ne pakolaiskiintiöt voisi sitten täyttää noilla lapsilla ja niiden äideille, etenkin jos siellä isejä ei edes ole.Wwuwuw kirjoitti:
Sä häiritset mun Emmerdalen katsomista..
No sitä mä yritin sanoa, että ne pakolaiskiintiöt voisi sitten täyttää noilla lapsilla ja niiden äideille, etenkin jos siellä isejä ei edes ole.Niin voisi, mutta kun ei täytetä. Kaikki vaan puhuu, mutta mitään ei tehdä.
Emmerdale on paska sarja.Partakaweri kirjoitti:
Niin voisi, mutta kun ei täytetä. Kaikki vaan puhuu, mutta mitään ei tehdä.
Emmerdale on paska sarja.Se on kuitenkin mun mielipiteeni.,
Että tiedä sä se☝️Wwuwuw kirjoitti:
Se on kuitenkin mun mielipiteeni.,
Että tiedä sä se☝️Niin mutta ymmärtääkseni edelleen olet sitä mieltä, että nämä tulija miehet pitäisi vastaanottaa, eikä siis naisille ja lapsille jää sijaa.
Partakaweri kirjoitti:
Niin mutta ymmärtääkseni edelleen olet sitä mieltä, että nämä tulija miehet pitäisi vastaanottaa, eikä siis naisille ja lapsille jää sijaa.
Siis pakolaiskiintiöt ovat kiintiöitä. Ok.
Sitten on lisäksi turvapaikanhakijat, jotka voi tulla tänne Suomeen anomaan turvapaikkaa.Wwuwuw kirjoitti:
Siis pakolaiskiintiöt ovat kiintiöitä. Ok.
Sitten on lisäksi turvapaikanhakijat, jotka voi tulla tänne Suomeen anomaan turvapaikkaa.Ja mä olen ymmärtänyt asian niin että ne kiintiöt täytetään juurikin näillä henkilöillä, jotka jossain pakolaisleireillä oleskelee. Esim tuo aloituksen tapaus.
Wwuwuw kirjoitti:
Ja mä olen ymmärtänyt asian niin että ne kiintiöt täytetään juurikin näillä henkilöillä, jotka jossain pakolaisleireillä oleskelee. Esim tuo aloituksen tapaus.
Kiintiöt olisivat varmasti suuremmat, jos rahat eivät uppoaisi näiden partavauvojen elättämiseen.
Miksi valehtelet?
Ja sitten vielä kehtaat väittää että sinä muka haluaisit asiallista keskustelua..
Ei niin, etteikö olisi ennenkin nähty kuinka toisen suuhun työnnetään mielipiteitä joita sitten aletaan raivopäisenä vastustamaan. Jopa niin, että niiden omien mielipiteiden pohjustamina esitetään raiskaustoiveita. Miksi teet niin?- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Oltaksun, että olet samaa mieltä analyysistäni BLM-liikestä?
Poissaolevat isät jne.. Vai päteekö tämä mielessäsi vain suomea puhuviin someliasiin, eh?
Sinulla Wuwwww on aika paljon perattavaa omassa mielessäsi. Ihan oikeasti toivon sinulle kaikkea yvää, mutta samaan aikaan näen että iso urakka odottaa. Anonyymi kirjoitti:
Oltaksun, että olet samaa mieltä analyysistäni BLM-liikestä?
Poissaolevat isät jne.. Vai päteekö tämä mielessäsi vain suomea puhuviin someliasiin, eh?
Sinulla Wuwwww on aika paljon perattavaa omassa mielessäsi. Ihan oikeasti toivon sinulle kaikkea yvää, mutta samaan aikaan näen että iso urakka odottaa.Anteeksi kuinka?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Tosiaan olisi pitemmän päälle fiksua auttaa juuri naisia ja kouluttaa niitä täällä. :o)Oikein hyvä. Mm. Vihreäthän on tasa-arvopuolue. Aika erikoista, että naiset ovat kuitenkin taka-alalla, mitä turvapaikanhakijoihin tulee.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Varsinkin vihreitä naisia.
- Anonyymi
Monikulttuurinen unelma
- Anonyymi
Kulttuurieroja ei ole olemassa, sanoi minulle eräs raskaansarjan suvakki.
Kiistätkö siis sosiologian laitosten erään tutkimusalan olemassaolon, kysyin.
No suomalaisilla ei kyllä ole mitään kulttuuria, vastasi raskaansarjan suvakki, ja oli aivan tosissaan.
Suvakkien kanssa on niin vaikea keskustella oikein yhtään mistään, koska heiltä puuttuu logiikka.
Se on nimittäin niin, että kulttuuri kulkee ihmisen mukana. Ja kukin imee kulttuurinsa (arvonsa, asenteensa ja tapansa toimia ja käyttäytyä) omasta kotiympäristöstään jo lapsena. Tätä kulttuurista perintöä kutsutaan ihmisen perusarvoiksi, ja eri puolilla maailmaa on erilaisia käytäntöjä ihmisten kesken.
Elämme aikakautta, jossa länsimaalaisten ihmisten ainoana ihmisryhmänä maailmassa on hyväksyttävä kultturisten perinteidensä ja yhteiskuntarakenteidensa järjestelmällinen tuhoaminen. Meidän on pakko hyväksyä tämä kaikki. Länsimaissa yksilö voi menettää työnsä, toimeentulonsa, kotinsa ja perheensä - ihan kaiken - jos uskaltaa ilmaista mielipiteensä avoimesti.
Suvakkikultti unohtaa jostain kumman syystä, että YK:n ihmisoikeuksien julistuksessa on mainittu omana erityisenä lukunaan yleismaailmallinen oikeus mielipiteensä ilmaisuun, ja poliittisen mielipiteen ilmaisuvapaus on mainittu vielä aivan erikseen. He katsovat oikeudekseen pakottaa muita ihmisiä ajattelemaan samalla tavoin. Eli haluavat samanaikaisesti monikulttuurisen yhteiskunnan ja jokaiselle samanlaiset mielipiteet ja arvot. Ei tule moinen unelma toteutumaan, mutta annetaan heidän oppia se kantapään kautta, koska keskusteluun he eivät kykene.
Että koetetaan nyt vaan oppia suvaitsemaan kunniaväkivaltaa ja naisten alistamista ja lapsiavioliittoja. Kunnialliset kansalaiset suvaitsevat.- Anonyymi
Joopajoo, siellä taas peräkammarin ätminkäinen "tietää". Kyllä paskaa sataa, kaikenlaisten, ihmisten niskaan joka puolella, mutta me valkoiset länkkärit ollaan paskasateen suojaisimmassa paikassa. Kannattaisi joskus mennä jonnekin muuallekin katselemaan millaista maailmassa on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joopajoo, siellä taas peräkammarin ätminkäinen "tietää". Kyllä paskaa sataa, kaikenlaisten, ihmisten niskaan joka puolella, mutta me valkoiset länkkärit ollaan paskasateen suojaisimmassa paikassa. Kannattaisi joskus mennä jonnekin muuallekin katselemaan millaista maailmassa on.
Ai niinku mennä Etelä-Afrikkaan näkemään kuinka 2-vuotiailta valkoisilta vedetään machetella hymy hiukan isommaksi ja isommat lapset saa katsoa kun iskä ja äiskä keitetään elävältä?
Ne oli valkoisia maanomistajia ja ansaitsi sen!
-Ne oli verrattain köyhiä maanviljelijöitä, mutta valkoisia iholtaan. Välillisesti tai suoraan työllistivät ihmisiä väriin katsomatta.
Ne ansaitsi sen, koska valkoiset on valloittajia ja orjuuttajia!
-Valkoiset ovat lopettaneet orjuuden asuttamillaan alueilla, kaikkialla muualla orjuus on hyväksyttyä ja yleistä vielä nykyäänKIN)
-Etelä-Afrikan mustat rotukiihkoilijat ovat itse ns. valloittajia. Muualta tulleita muukalaisia.Pääosin Zimbabwesta. Ovat vieroksuttuja tasavallan alkuperäisten mustien ihmisten keskuudessa sekä mielipiteiltään että tavoiltaan...hmm... mustien mustiin kohdistamaa rassissmia?
Mites Zimbabwe? Niin kutsuttu maauudistus, eli viljelysmaiden omistuksen siirto mustalle väestölle johti nälänhätään ja superinflaatioon. Miksi näin kävi? On muuten suuri syy Etelä-Afrikan kurjiin nykyoloihin.. Mutta joka tapauksessa, kävi juuri niinkuin Oikein Isojen Rahojen omistajat halusiavat: talous perseellään, kaiken voi ostaa halvalla.
Sama kuvio nyt Etelä-Afrikassa, mutta mukana on hykerryttäviä mausteita, koska kuitekin puhumme Afrikan mantereen "nykyaikaisimmasta" kolkasta. Osa kansanedustajista ei osaa edes lukea. Imagine that!
Mutta maaudistus runnottiin läpi --> mustat saivat maatiloja -- maatilat hunnigolla kun työ ei olekaan kivaa eikä sitä osata --> maan vientitulot romahtaneet --< syytetään valkoisia ja tapetaan ne!
Vetäkää nyt jo hyvesäteilijät äitinne vattu päähänne jos ette ymmärrä, että tämä rasismin lietsonta on vain keino hajottaa ja hallita. Katsokaa nyt jo pethana vieköön asioiden taustoja hieman tarkemmin.
Mä olen niin kyllästynyt tähän pa-skaan ja mua ei kiinnosta rasistiksi haukkumiset koska tiedän että en sitä ole. Ja uskon, että suurin osa ihmisistä ei ole rasisteja. Edes Afrikassa.
Mutta suurin os aihmisistä on ihan v-tun tyhmiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinku mennä Etelä-Afrikkaan näkemään kuinka 2-vuotiailta valkoisilta vedetään machetella hymy hiukan isommaksi ja isommat lapset saa katsoa kun iskä ja äiskä keitetään elävältä?
Ne oli valkoisia maanomistajia ja ansaitsi sen!
-Ne oli verrattain köyhiä maanviljelijöitä, mutta valkoisia iholtaan. Välillisesti tai suoraan työllistivät ihmisiä väriin katsomatta.
Ne ansaitsi sen, koska valkoiset on valloittajia ja orjuuttajia!
-Valkoiset ovat lopettaneet orjuuden asuttamillaan alueilla, kaikkialla muualla orjuus on hyväksyttyä ja yleistä vielä nykyäänKIN)
-Etelä-Afrikan mustat rotukiihkoilijat ovat itse ns. valloittajia. Muualta tulleita muukalaisia.Pääosin Zimbabwesta. Ovat vieroksuttuja tasavallan alkuperäisten mustien ihmisten keskuudessa sekä mielipiteiltään että tavoiltaan...hmm... mustien mustiin kohdistamaa rassissmia?
Mites Zimbabwe? Niin kutsuttu maauudistus, eli viljelysmaiden omistuksen siirto mustalle väestölle johti nälänhätään ja superinflaatioon. Miksi näin kävi? On muuten suuri syy Etelä-Afrikan kurjiin nykyoloihin.. Mutta joka tapauksessa, kävi juuri niinkuin Oikein Isojen Rahojen omistajat halusiavat: talous perseellään, kaiken voi ostaa halvalla.
Sama kuvio nyt Etelä-Afrikassa, mutta mukana on hykerryttäviä mausteita, koska kuitekin puhumme Afrikan mantereen "nykyaikaisimmasta" kolkasta. Osa kansanedustajista ei osaa edes lukea. Imagine that!
Mutta maaudistus runnottiin läpi --> mustat saivat maatiloja -- maatilat hunnigolla kun työ ei olekaan kivaa eikä sitä osata --> maan vientitulot romahtaneet --< syytetään valkoisia ja tapetaan ne!
Vetäkää nyt jo hyvesäteilijät äitinne vattu päähänne jos ette ymmärrä, että tämä rasismin lietsonta on vain keino hajottaa ja hallita. Katsokaa nyt jo pethana vieköön asioiden taustoja hieman tarkemmin.
Mä olen niin kyllästynyt tähän pa-skaan ja mua ei kiinnosta rasistiksi haukkumiset koska tiedän että en sitä ole. Ja uskon, että suurin osa ihmisistä ei ole rasisteja. Edes Afrikassa.
Mutta suurin os aihmisistä on ihan v-tun tyhmiä.Lol, ätminkäinen ei taida olla mikään kosmopoliitti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lol, ätminkäinen ei taida olla mikään kosmopoliitti.
Ätminkäinen?
Minä olen nainen, minula on yksi lapsi.
Tiedän Afrikasta jotain, ja se jotain on satavarmasti enemmän kuin sinun tietosi. Kommentyisi oli typerä eikä oikeastaan edes ollut kommentti, vaan piikki oletettuun persoonaani.
Go, libtards, go!
- Anonyymi
Tämä länsimainen lepsuilu saisi jo loppua. Perheen ja suvun kunnia on ykkösasia. Se ei lastaan rakasta joka kuria ja piiskaa säästää.
- Anonyymi
Lutkalle ruoskaa, ihan täysiä paljaille takareisille, ja paljaseen selkään kunnes kipu on niin kova, että taju lähtee.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Persu putkahti paikalle..
Eikähän tuo ole NAL. Nallin persuudesta en tiedä. Perseestä NAL kyllä on.
- Anonyymi
Niin on ollut maailman alusta asti. Kataisen hallitus tosin ronaa ikkunan takaa. Stubilla on viereinen paikka maailman muuttuen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6902718Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,311366Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131274- 1131225
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2471188- 1031042
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?112953Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k105949Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50779- 64761