Se Harmiksen raiskaustoive..

22

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja tuo toive siis sen takia, kun vastustan rasismia ja persuja.

• Tuo tuli sen takia kun tapasi mukaan olit taas ahkerasti ränkättänyt ja pilannut asiallista keskustelua henkilöhyökkäyksillä ja loukkauksilla.

• Harmaaritari kirjoitti:

Tuo tuli sen takia kun tapasi mukaan olit taas ahkerasti ränkättänyt ja pilannut asiallista keskustelua henkilöhyökkäyksillä ja loukkauksilla.

Oletko huomannut että kerrot eniten itsestäsi noilla sun syytöksilläs. Siis toistuvasti..Uhriudut jopa omista sanomisistas..🤔

Ja samassa keskustelussa huorittelet noin muutenkin suomalaisia naisia, kuten "isänmaallisilla" persukeilla tuppaa tapana olemaan..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Oletko huomannut että kerrot eniten itsestäsi noilla sun syytöksilläs. Siis toistuvasti..Uhriudut jopa omista sanomisistas..🤔

Ja samassa keskustelussa huorittelet noin muutenkin suomalaisia naisia, kuten "isänmaallisilla" persukeilla tuppaa tapana olemaan..

Harmaaritarin selkäranka on kuttaperkkaa.

• Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

Tuo tuli sen takia kun tapasi mukaan olit taas ahkerasti ränkättänyt ja pilannut asiallista keskustelua henkilöhyökkäyksillä ja loukkauksilla.

Jos olisit sellainen kuin minkälaiseksi olet itseäsi mainostanut, pyytäisit anteeksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit sellainen kuin minkälaiseksi olet itseäsi mainostanut, pyytäisit anteeksi.

Kiltti ja kunnollinen?

Niinpä...

• Anonyymi

Tämä selvä.
      Älkää jaksako enää jankata.

Laitat jonnekin talteen, ja linkität sitten jos tarvetta ilmenee.

• Kummasti se Harmis vaan jaksaa sanomisiaan puolustella, vaikka anteeksi pitäisi pyytää.

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Kummasti se Harmis vaan jaksaa sanomisiaan puolustella, vaikka anteeksi pitäisi pyytää.

Kyllä sinäkin olet yksi Luupää. Eikö se nyt ole täysin selvää, ettei se tule ikinä pyytämään anteeksi, eikä se taida ikinä päästä rakentamastaan poterosta ulos.

Toki itseään saa ja pitää puolustaa, ja oikeassahan sinä olet, mutta kun asian tila on se mikä on. Minä en ainakaan tuulimyllyjä vastaan tappele.

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinäkin olet yksi Luupää. Eikö se nyt ole täysin selvää, ettei se tule ikinä pyytämään anteeksi, eikä se taida ikinä päästä rakentamastaan poterosta ulos.

Toki itseään saa ja pitää puolustaa, ja oikeassahan sinä olet, mutta kun asian tila on se mikä on. Minä en ainakaan tuulimyllyjä vastaan tappele.

Mitämitä..

Luulin että Minä olen se tuulimylly... Juu, olen..😤 Heti alkoi nokan alta puhaltamaan..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Mitämitä..

Luulin että Minä olen se tuulimylly... Juu, olen..😤 Heti alkoi nokan alta puhaltamaan..

Sinä olet vain Luupää. Tuo toinen on betonoinut itsensä jaloistaan. Jos vene kellahtaa, niin se on huonompi homma.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet vain Luupää. Tuo toinen on betonoinut itsensä jaloistaan. Jos vene kellahtaa, niin se on huonompi homma.

Joku toinen nimi, kiitos, kun just tänään sanoin palstan persuja luupäiksi..

Hyväksyn esim.. Teidän oikeassa olevan hyvyytenne, tai jumalaisen komeuden ruummillistuman..

• Anonyymi

Mä en kyllä toivo että kukaan sua raiskais. Varsinkin nuoret ihmiset saattaa joskus traumatisoitua pahasti moisista hommista. Raiskaus on kuitenkin aika lailla intiimiä hommaa.

Mutta mä kyllä toivon, että saat ihan lähipiiriisi, siis perhepiiriin ja aamiaisille semmosen lemmikinAfrikasta tai Lähi-Idästä. Pakistanilainen bodari olis just mitä sun perhe tarttis.

• Mulla olis yks lemmikki Espanjasta..

• Entä jos Wuppis raiskaisi vuorostaan Harmiksen?

• Annan sen homman Putkoselle, tai Hankamäelle..

• Anonyymi
        Wwuwuw kirjoitti:

Annan sen homman Putkoselle, tai Hankamäelle..

Hankamäki on harmiksen mielestä hothothot.

• Anonyymi kirjoitti:

Hankamäki on harmiksen mielestä hothothot.

Harmishan sanoi, että se puhuu totuutta.. Joten...

• Anonyymi

Impo-harmikselta voi muuta odottaakaan.

• Anonyymi

Eikö tuo raiskausjuttu ole juuri se suvaitsevaiston suurin tavoite jonka he nettikeskustelussa haluavat saavuttaa? Napakymppi, häränsilmä, kaikki flipperin valot vilkkuvat. Bingo huutaa tietty kansanosa!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      625
      2389
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      29
      1187
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1138
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      10
      1026
    5. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      925
    6. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      875
    7. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      93
      795
    8. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      759
    9. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      741
    10. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      29
      653
    Aihe