Osaatko uusiutua vai...

...oletko jämähtänyt? Mitäpä luulet? Kun on tehty näin, tehdäänkö aina näin?

24

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen masentunut , kun ei tästä tuu mitään.

• Mistä?

• Minulla on siellä Glade-ilmanraikastin.

• Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

Minulla on siellä Glade-ilmanraikastin.

Missä siellä?

• Anonyymi kirjoitti:

Missä siellä?

Vain moderaattori on nähnyt sen.

• Anonyymi

Miten olisi kunnon seksipano?

• Mitä on panokseksi?

• Anonyymi

Mitä on panokseksi?

Ota seuraavalla kerralla miestä naidessasi selvää.

• Anonyymi kirjoitti:

Ota seuraavalla kerralla miestä naidessasi selvää.

Tänään olen sanonut jo ettei kiinnosta. Halun katsella kukkapeltoa.

• Anonyymi

Mitä on panokseksi?

Hyvä parisuhde?

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä parisuhde?

Oho mikä vastaus.

• Anonyymi

Ei jaksaisi uusiutua. Jos muutun toisenlaiseksi niin sitten olen vaan samanlainen kuin joku toinen jota en aiemmin muistuttanut. En siis muutu yhtään persoonallisemmaksi. Kaikki on oikeastaan hyvin turhaa. Elämän turhuudesta kertoo sekin että ihminen voi kuolla tuosta vaan ja maailma jatkaa silti menoaan ihan kuten ennenkin.

• Nyt ei kyllä kuolla mihinkään. Tässä on vähän hommia. Voin järjestää sullekin.

Eikä tuo tarkoittanut, että persoonaa pitää vaihtaa vaan esim. jonkun asian käsittely- tai tekotyyliä. Kaavasta ulos hyppäämistä.

• Olen jatkuvassa muutostilassa.

• Sisältäen...?

• misspönttöuuni kirjoitti:

Sisältäen...?

30-kriisi :D. Jotenkin sitä tarkastelee kuka on ja mitä sitä oikeastaan elämältään haluaa.

• "Kun on tehty näin, tehdäänkö aina näin?"

Jos aina näin tekeminen toimii mitäpä sitä muuttamaan, sitten jos ei toimi voi tehdä toisinkin.

• Kokeillaanko sitä uutta tapaa vaikkei tiedä mitä tapahtuu vaikka vanha toimisikin? Jos se epäonnistuu, sanottaisiinko sitten ”mitä minä sanoin” vai jätettäisiinkö kuittaamatta? :)

Kokeillaanko sitä uutta tapaa vaikkei tiedä mitä tapahtuu vaikka vanha toimisikin? Jos se epäonnistuu, sanottaisiinko sitten ”mitä minä sanoin” vai jätettäisiinkö kuittaamatta? :)

Kokeillahan aina voi, sitten jos ei onnistu voi hiljaisessa hengessä haudata tulokset ja tehdä vanhalla tavalla. Tietenkin jos se on joku muu joka sitä uutta tapaa halusi kokeilla ja itse epäilit, niin sittenhän tosiaan joku "niinhän minä vähän arvelinkin tms. pieni kuitti on paikallaan höntyilijälle.

• Harmaaritari kirjoitti:

Kokeillahan aina voi, sitten jos ei onnistu voi hiljaisessa hengessä haudata tulokset ja tehdä vanhalla tavalla. Tietenkin jos se on joku muu joka sitä uutta tapaa halusi kokeilla ja itse epäilit, niin sittenhän tosiaan joku "niinhän minä vähän arvelinkin tms. pieni kuitti on paikallaan höntyilijälle.

Harmis. Anteeksi kun kiukkusin sinulle. Otan tässä nyt puheeksi ihan julkisesti. Minä näin viime yönä sinusta niin pahan unen, että on pakko pyytää anteeksi jos, eli kun, rähähdin. :( Sinulla ei ollu hyvä olla siinä unessa, ja mullekin tuli herätessä paha olo. Kyllä, kiukkusin. Tai olen kiukunnut pidempään. Mutta kyllä sinä minun luonteen tiedätkin (tosin sen olematta mikään puolustus). Ei ole tarkoitus tehdä huonoa oloa sinulle.

Harmis. Anteeksi kun kiukkusin sinulle. Otan tässä nyt puheeksi ihan julkisesti. Minä näin viime yönä sinusta niin pahan unen, että on pakko pyytää anteeksi jos, eli kun, rähähdin. :( Sinulla ei ollu hyvä olla siinä unessa, ja mullekin tuli herätessä paha olo. Kyllä, kiukkusin. Tai olen kiukunnut pidempään. Mutta kyllä sinä minun luonteen tiedätkin (tosin sen olematta mikään puolustus). Ei ole tarkoitus tehdä huonoa oloa sinulle.

Kiits, vilpitön anteekispyyntö hyväksytään aina :) eikä sulla edes hirveästi ole pyydeltävää kun sinua on vedätetty. Juu, tiedän :D ja ehkä siinä unessa on nyt kuitenkin ylikorostuneet ne olot, nyt on ainakin ihan hyvä eikä tässä muutenkaan niin valittamista ole ollut :)

• Harmaaritari kirjoitti:

Kiits, vilpitön anteekispyyntö hyväksytään aina :) eikä sulla edes hirveästi ole pyydeltävää kun sinua on vedätetty. Juu, tiedän :D ja ehkä siinä unessa on nyt kuitenkin ylikorostuneet ne olot, nyt on ainakin ihan hyvä eikä tässä muutenkaan niin valittamista ole ollut :)

No ok sitten ja hyvä näin. Omatunto soimaa kun teen jotakin mikä kuitenkin tuntuu sitten väärältä, ja on olo ettei toisella oo hyvä olla, koska kun suutun, olen ilkeä joka puolelle ja joka puolella. Lisäks olen voinut ymmärtää asioita sinun kohdalla väärin. Unet on viestejä alitajunnasta. Ja se oli varmasti siksi se sinun kuva mulle siinä, että minun pitää nyt korjata tässä näitä hässäköintejä. Tämä tästä.

No ok sitten ja hyvä näin. Omatunto soimaa kun teen jotakin mikä kuitenkin tuntuu sitten väärältä, ja on olo ettei toisella oo hyvä olla, koska kun suutun, olen ilkeä joka puolelle ja joka puolella. Lisäks olen voinut ymmärtää asioita sinun kohdalla väärin. Unet on viestejä alitajunnasta. Ja se oli varmasti siksi se sinun kuva mulle siinä, että minun pitää nyt korjata tässä näitä hässäköintejä. Tämä tästä.

No tässähän ne korjaantuu :)

• En mielestäni. Jotain nykyhömpötyksiä yritän laistaa, mutta kyllä yritän pysyä maailman vauhdissa.

Ruuhkavuosina vaan ei kerkee kaiken uuden mukaan.

Välillä sellaista hulipatsuidaa! 😃🤣

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      533
      1753
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      867
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      853
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      796
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      49
      711
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      705
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      687
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      63
      666
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      65
      608
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      533
    Aihe