Miksi kannattaa haaskata aikaa palstalla

Anonyymi

Onkos e järkevää haaskata aikaa palstalla. Mitäs jos menisitte oikeitten ihmisten luokse juttelemaan samoja juttuja kun täällä.

31

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeitten naamojen kanssa puhutaan muita juttuja. Mulle riittää niitä naamoja kerta viikkoon, muu alkaa olla jo liikaa lätinää korvissa.

• Anonyymi

Jos voisin edes tässä asiassa luottaa sinuun..???olisin jo mennyt.........en halua riidellä sinun kanssasi mutta yritä ymmärtää että en voi hyväksyä tota asiaa.....sinä tunnet minut erittäin hyvin...... ja sen takia minua arveluttaa mennä omalla naamalla juttelee 🔨🔨🔨🔨🔨🔪🔪🔪🔪🤕🤕🤕🤕

• Anonyymi kirjoitti:

Jos voisin edes tässä asiassa luottaa sinuun..???olisin jo mennyt.........en halua riidellä sinun kanssasi mutta yritä ymmärtää että en voi hyväksyä tota asiaa.....sinä tunnet minut erittäin hyvin...... ja sen takia minua arveluttaa mennä omalla naamalla juttelee 🔨🔨🔨🔨🔨🔪🔪🔪🔪🤕🤕🤕🤕

Astalot apuna?

• Anonyymi

Aika hyvä profiilikuva tuolla Janilla. Onko oma vai ootko jostain miesten lehdestä, korjaan naisten lehdestä sen ottanut.

• Anonyymi kirjoitti:

Aika hyvä profiilikuva tuolla Janilla. Onko oma vai ootko jostain miesten lehdestä, korjaan naisten lehdestä sen ottanut.

Tulevaisuudesta otettu omakuva. Tää kuva on vuodelta 2026. Tämän vuoden elokuussa aloitan ja 2026 olen jo kisoissa mukana. 😃

• Miehän oon Oikea ihminen. 😥

• Etkä oo. Sinä olet vittuiluautomaatti.

• Partakaweri kirjoitti:

Etkä oo. Sinä olet vittuiluautomaatti.

Ööö.. Pyrkhhhyyhyhyyy....😢

Olen ihka oikea poika, olenhan Gepetto...olenhan..🥺

• Pitäisikö seistä tuolla kaatosateessa? Ja tänään ei jaksa enää enempää ääneen jutella, sitten voi tulla kuhisemaan tänne :)

• Lisäksi tässä saa suunvuoron. Oikeassa elämässä tänäänkin on mölytty päälle!

• Mitäs olet polven korkuinen hobitti. Ei sua edes huomaa väkijoukossa.

• Partakaweri kirjoitti:

Mitäs olet polven korkuinen hobitti. Ei sua edes huomaa väkijoukossa.

Mutta kuulua pitää!

• Anonyymi

Enimmäkseen käyn oikeiden ihmisten kanssa juttelemassa. En juttele samoja asioita kuin täällä. Minun ystäväpiirissäni on tasokasta keskustelua normaalielämän asioista.
      -Likinäkörillitäti

• Anonyymi

Turhan hartaaksi menisi, pentikäinen on pentikäinen, vaikka öljyssä kieriskelisi.

• Anonyymi

No kun me ollaan tällainen työ kollega pari ja meille ei riitä tavallinen kontakti vaan halutaan täälläkin olla yhteydessä. Tämä on jotakin aìvan ihanaa kaiken muun lisäksi.

• Tää on hyvä paikka lusmuilla, jos pitäisi tehdä jotain muuta, kuten nyt :) Tai sitten jos on vaikka stressaava tilanne, odottelee jotain tietoa, ihmistä tai asiaa. Täällä saa ajatukset toisaalle, ihan muihin aiheisiin. Myös tavallaan sellainen pään tyhjennyspaikka. Mulla oli yks työkaveri, miespuolinen, joka aikanaan soitti mulle aina, kun hänen piti soittaa joku tärkeä tai virallinen puhelu jollekin tai jos hän lähti pitämään jotain luentoa tms.. Avasi kuulemma ääntään ja sai fiiliksen rennoksi. Koska oltiin tunnettu toisemme parikyt vuotta. Mulle saattoi höpistä ihan mitä vaan, niitä näitä. Joskus tää paikka toimii mulle samoin. Etenkin jos pitäisi kirjoittaa jotain jonnekin. Miksei puhuakin.

• Anonyymi

Mikä stressaa? Esiintyminen, esittäminen, lopputulos?

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mikä stressaa? Esiintyminen, esittäminen, lopputulos?

AsianVierestä

Ei tällä hetkellä mikään:) Nyt pitäisi saada kirjoitettua yks sähköposti (työjuttu), siksi lusmuilen täällä ja kerään energiaa:D

Mikä stressaa? Mikä milloinkin. Lähiaikoina terveysasiat (ei omat).

• Anonyymi
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Ei tällä hetkellä mikään:) Nyt pitäisi saada kirjoitettua yks sähköposti (työjuttu), siksi lusmuilen täällä ja kerään energiaa:D

Mikä stressaa? Mikä milloinkin. Lähiaikoina terveysasiat (ei omat).

No hyvä ettei mitään tavallista poikkeavaa.
        Kunnioitat sähköpostin vastaanottajaa jos stressaat, hyvä merkki:)
        Ihmiset voivat vaikuttaa omilla teoillaan joihinkin asioihin mutta jotkut tulevat pyytämättä armottomasti. Elämä on nyt ja ollut aina samaa, ei uutta.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

No hyvä ettei mitään tavallista poikkeavaa.
        Kunnioitat sähköpostin vastaanottajaa jos stressaat, hyvä merkki:)
        Ihmiset voivat vaikuttaa omilla teoillaan joihinkin asioihin mutta jotkut tulevat pyytämättä armottomasti. Elämä on nyt ja ollut aina samaa, ei uutta.

AsianVierestä

Nojoo. Olen aika itsekriittinen, täydellisyyteen pyrkivä, jossain asioissa.

Tuo K-juttu on vaikuttanut ikävä kyllä omaankin elämään aika ikävästi, vaikkei kukaan läheinen ole onneksi siihen sairastunutkaan. Asiat vain ikävästi siirtyy. Vuoden 2020 piti olla itselle aika tärkeä vuosi, mullistavakin. Mutta asiat myöhästyy ja tulee välillä epäuskoinen olo, että jos ne ei toteudukaan, vaikka mustaa jo valkoisella onkin.

Mut joo, nyt mun on pakko pukata se meili. Moikka taas 👋

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Tuo K-juttu on vaikuttanut ikävä kyllä omaankin elämään aika ikävästi, vaikkei kukaan läheinen ole onneksi siihen sairastunutkaan. Asiat vain ikävästi siirtyy. Vuoden 2020 piti olla itselle aika tärkeä vuosi, mullistavakin. Mutta asiat myöhästyy ja tulee välillä epäuskoinen olo, että jos ne ei toteudukaan, vaikka mustaa jo valkoisella onkin.

Kuinka monta ikävä-sanaa löytyykään 😄

Joskus voisi tietysti keskittyä siihenkin, mitä tänne kirjoittaa, ainakin lukea kerran läpi.

• Anonyymi

Hyvää kannattaa odottaa, joka asiassa.
        Voimia odottamiseen.

AsianVierestä

• Anonyymi

Kuinka monta ikävä-sanaa löytyykään 😄

Joskus voisi tietysti keskittyä siihenkin, mitä tänne kirjoittaa, ainakin lukea kerran läpi.

Olet selvä neitsyt.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olet selvä neitsyt.

AsianVierestä

Eiku juopunut vaaka :) (noo, en oikeasti juopunut sentään, näin maanantaina).

• Anonyymi

Eiku juopunut vaaka :) (noo, en oikeasti juopunut sentään, näin maanantaina).

Lähelle meni mutta oletko syntynyt yliajalla? Neitsyt merkkinä päättyy 22.9 ja vaaka alkaa 23.9. Menevätkö synttärit Lokakuulle? Neitsyet ovat luonteeltaan perfektionisteja.

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Lähelle meni mutta oletko syntynyt yliajalla? Neitsyt merkkinä päättyy 22.9 ja vaaka alkaa 23.9. Menevätkö synttärit Lokakuulle? Neitsyet ovat luonteeltaan perfektionisteja.

AsianVierestä

Lokakuun tyttöjä olen eikä lähellekään 22.9. Tunnen neitsyitä eivätkä ole lainkaan itseni kaltaisia. En ole perfektionisti kuin muutamassa asiassa.Muuten hyvinkin suurpiirteinen ja boheemi.

• Anonyymi

Lokakuun tyttöjä olen eikä lähellekään 22.9. Tunnen neitsyitä eivätkä ole lainkaan itseni kaltaisia. En ole perfektionisti kuin muutamassa asiassa.Muuten hyvinkin suurpiirteinen ja boheemi.

Hyvä se on kontrolloida jos tavoitteita itselleen olisi asettanut.
        Muuten kannattaa elää hetkessä.
        Moni elää "olen onnellinen jos".

AsianVierestä

• Anonyymi

Niin ihmettelen juuri sinua, kun olet 24/7 trollaamassa. Onko järkeä?

• Anonyymi

Ei persuille voi oikeassa elämässä puhua, ne hakkaa heti. :(

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      75
      1438
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      13
      967
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      882
    4. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      90
      828
    5. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      704
    6. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      664
    7. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      50
      619
    8. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      47
      613
    9. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      134
      608
    10. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      50
      574
    Aihe