Tuhon jälkeinen aika

21

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Näistä "vain xxx vuotta aikaa" hoaxeista paljastuu hyvin koko ilmastohömpän onttous. Jo surullisen Kööpenhaminan kokouksen aikoihin oli enää muutama vuosi aikaa. Ja missä ollaan? Kuin taikaiskusta mikään ei ole muuttunut.

      • Anonyymi

        Hömppiä olette te kurjat luuserit jotka ette usko ilmastonmuutokseen!


      • Anonyymi

        "...mikään ei ole muuttunut."

        Suomen vihreiden tarmokkaita toimia saamme kiittää ilmaston status quosta.


    • Täytyy toivoa että laskelmissa on muutaman viikon tai kuukauden heitto ja pian tehtäsi jotain.

      • Anonyymi

        Marinin ja Ohisalon hallitus nostaa pian veroja, muuten maailma ei pelastu ilmastokaaokselta. Onneksi edes joku aikoo tehdä jotakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marinin ja Ohisalon hallitus nostaa pian veroja, muuten maailma ei pelastu ilmastokaaokselta. Onneksi edes joku aikoo tehdä jotakin!

        Jussi Halla-ahon hallitus puolestansa laskee veroja, jotta maailma tuhoutuisi. Onneksi persut tekevät kaikkensa kapitalistin voittojen maksimoimiseksi.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Minä en tiedä, mutta kysy Gretalta!? Hän on maailman johtava ilmastoasiaintuntija.


      • Anonyymi

        Onhan tuossa artikkelissa ihan valokuva todistamassa, että tuho ja pelastus häämöttävät jo taivaanrannalla.
        Kyllä ihmiskunnan olisi pitänyt tehdä muutos, ettei olisi käynyt niinkuin Hansen ennusti vuonna 1988, että jäät sulavat Pohjoisnavalta lopullisesti vuonna 2018.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tuossa artikkelissa ihan valokuva todistamassa, että tuho ja pelastus häämöttävät jo taivaanrannalla.
        Kyllä ihmiskunnan olisi pitänyt tehdä muutos, ettei olisi käynyt niinkuin Hansen ennusti vuonna 1988, että jäät sulavat Pohjoisnavalta lopullisesti vuonna 2018.

        Mutta ssä ne kaikki vedet nyt on?? Vai suliko se?


    • Denialistit lässyttävät.

      Samaan aikaan toisaalla:

      http://ds.data.jma.go.jp/tcc/tcc/products/gwp/temp/fig/an_wld.png

      • Anonyymi

        Irtokuvan sijaan kannattaa esittää sivu, jolla kyseinen kuva on asiayhteydessään.

        http://ds.data.jma.go.jp/tcc/tcc/products/gwp/temp/ann_wld.html

        Tuo on siis virallinen Japanin meteorologisen instituutin webbisivu. Lämpötiladatan alkuperä ja sen analyysissä käytetty menetelmä on kerrottu sivulta kohdasta Data ja analyysimenetelmät. Sitä kautta löytyy myös linkit tieteellisiin tutkimuksiin asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Irtokuvan sijaan kannattaa esittää sivu, jolla kyseinen kuva on asiayhteydessään.

        http://ds.data.jma.go.jp/tcc/tcc/products/gwp/temp/ann_wld.html

        Tuo on siis virallinen Japanin meteorologisen instituutin webbisivu. Lämpötiladatan alkuperä ja sen analyysissä käytetty menetelmä on kerrottu sivulta kohdasta Data ja analyysimenetelmät. Sitä kautta löytyy myös linkit tieteellisiin tutkimuksiin asiasta.

        Eipä näy tuollakaan mitään tietoa siitä, milloin ihminen tuprutteluillaan teki Maapallosta elinkelvottoman. Kun ei ole tietoa, niin AGW-uskovaiset pääsevät huuhailemaan ja keksimään taas uusia maailmanlopun päivämääriä.


      • Anonyymi

        Suora varsi puuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näy tuollakaan mitään tietoa siitä, milloin ihminen tuprutteluillaan teki Maapallosta elinkelvottoman. Kun ei ole tietoa, niin AGW-uskovaiset pääsevät huuhailemaan ja keksimään taas uusia maailmanlopun päivämääriä.

        Jos sinua kiinnostaa laajempi analyysi lähdeluetteloineen aiheesta ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos niin kannattaisi varmaan tutustua IPCC:n koosteeseen aiheesta. Löytyy verkosta hakusanoilla IPCC AR5. En muista siinä mainituista tutkimuksista lukeneeni ihmisen tehneen Maapallosta elinkelvotonta. Muutoksia ihminen on toki aiheuttanut ja niiden vuoksi tilannetta nyt seurataan. Paljon paljon lyhyempiä suomenkielisiä koosteita löytyy esimerkiksi osoitteesta https://ilmasto-opas.fi/fi/

        Jos sen sijaan olet kiistämässä tieteen parhaana keinona selvittää luonnon lainalaisuuksia ja luonnonilmiöiden syy- ja seurausssuhteita niin olet eksynyt väärälle palstalle. Tieteen kiistäminen täällä näyttää lähinnä tahalliselta trollaukselta tarkoituksenaan estää keskustelua palstan varsinaisesta aiheesta. Olet varmaankin jo huomannut että trollausviestit jäävät yleensä vastauksitta eli huomiota kerjääville on paljon parempiakin palstoja kuten esimerkiksi Maailman menoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos sinua kiinnostaa laajempi analyysi lähdeluetteloineen aiheesta ihmisen aiheuttama ilmastonmuutos niin kannattaisi varmaan tutustua IPCC:n koosteeseen aiheesta. Löytyy verkosta hakusanoilla IPCC AR5. En muista siinä mainituista tutkimuksista lukeneeni ihmisen tehneen Maapallosta elinkelvotonta. Muutoksia ihminen on toki aiheuttanut ja niiden vuoksi tilannetta nyt seurataan. Paljon paljon lyhyempiä suomenkielisiä koosteita löytyy esimerkiksi osoitteesta https://ilmasto-opas.fi/fi/

        Jos sen sijaan olet kiistämässä tieteen parhaana keinona selvittää luonnon lainalaisuuksia ja luonnonilmiöiden syy- ja seurausssuhteita niin olet eksynyt väärälle palstalle. Tieteen kiistäminen täällä näyttää lähinnä tahalliselta trollaukselta tarkoituksenaan estää keskustelua palstan varsinaisesta aiheesta. Olet varmaankin jo huomannut että trollausviestit jäävät yleensä vastauksitta eli huomiota kerjääville on paljon parempiakin palstoja kuten esimerkiksi Maailman menoa.

        Ihan noin uteliaisuuttani, olisi kiva tietää, missä maakuopassa olet viimeiset vuosikymmenet asustellut ?
        Näitä IPCC, Mannin, Jonesin ja Coren tuomiopäiväjulistuksia ei tällä vuosituhannella kukaan ole enää ottanut kuin hilpeinä vitsien aiheina, mutta näyttää vielä löytyvän voimakasuskoisia pudokkaita, joita tiedotusvälineiden viesti ei ole tavoittanut, tai sitten usko on niin horjumaton, että todellisuus ei enää tavoita.


      • Anonyymi

        Tuohan näyttää selvästi kuinka maailma on lämpimällä syklillä ja se selviäisi kun otetaan lämpötilat n 2000 vuodelta, mutta ei Mannin huuhaakäyrästöä, kiitos.


    • Anonyymi

      Ilmastonmuutoksesta ei kannata kantaa huolta.

      Islamisaatio etenee paljon nopeammin kuin ilmastonmuutos, ja siinä vaiheessa kun islam on vallannut maailman, ihmiskunta palaa kivikauteen ja saastuttaminen loppuu.

      Jo paljon ennen sitä ihmiskunnan lukumäärä laskee rajusti kun muslimit teilaa vääräuskoiset.

      Suomihan muuttuu autiomaaksi heti kun muslimit saavat vallan, koska ne eivät osaa pitää infraa pystyssä ja paleltuvat täällä kuoliaaksi.

      • Anonyymi

        Viisaita sanoja.


    • Anonyymi

      Ei meitä ilmasto tuhoa vaan rahanhimoiset teleyhtiöt, tekoäly ja niiden sosiopaattiset johtajat.

      Tämä on täyttä häkää käynnissä.
      www.youtube.com/watch?v=3QtD3Eh4OOQ

      Tässä jotain professoriehdokkaiden leikkiä.
      www.youtube.com/watch?v=hBAgVmlmFAY

    • Anonyymi

      Jatkuvasti lämpimämpää kuin laki sallii.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe