mitä tehoharjoituksia teette.onko porrtaiden nousu 200m 5-10x-- kävellen painoilla vai hölkäten tehokkaampaa kuin hölkkä 5-7km. molempia tekisin 2 kertaa viikossa, pyöräilyn lisäksi
vastatkaa juoksijat
5
955
Vastaukset
- ykä
Hei relaa...
Jätä ne portaat ja painot.
Luo ensin pohjaa niillä peruslenkeillä ja hanki sen jälkeen vasta terävyyttä. Pohjan luonti kestää sellaset viisi vuotta. Palataan sitten niihin portaisiin ja painoihin!
No Okei... ehkä hiukan kärjistin, mutta silti - pohja ensin ja sen jälkeen virittely. Eikä sittenkään mitään ..tun portaita ja painoja.- nimittäin
Kato mitä kirjitin tonne coopperi viestiin, siellä kunnon harjoittelua tehoharjoitteluun. Toki peruskestävyys on tärkein, mutta on se hyvä välillä vetää kunnon rääkki. RAAAAAAAHHHHH!!!!
- misu
sinulla on? jos olet aloittelija, en lähtisi vielä suosittelemaan mitään porrasjuoksuja, ainakaan painojen kanssa. keskity peruskestävyyden kehittämiseen matalatehoisella ja pitkäkestoisella treenillä. toki voit juosta vauhdikkaamminkin välillä, vaikka yksi intervalli/vauhtileikittelytyyppinen lenkki viikossa antaa vaihtelua treeneihin.
- Anonyymi
verttiin saat painoja lihomalla kesälomalla
- Anonyymi
Viisi kiloa viikossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423