Tästä on suurinpiirtein vuosi sitten kun kävin viimeksi Mäkkärissä. Leimojen keräilykuponki ei yllätys yllätys enää ollutkaan voimassa, sain kuulla kesätytsyn tylynä ilmoituksena. Eikä saanut kuittiakaan. Reklamoin asiasta, mutta ei niin Mäkkäri kuin omistaja Äijäläkään ole vaivautunut vastaamaan. Niin tyypillistä Mäkkärille: kun valittaa jostain negatiivisesta asiasta, vastausta ei tule. Ja malliesimerkki siitä, kun yhdellä kauppiaalla alkaa olla monopoli, kauppias muuttuu leuhkaksi. Kauppias menestyy mutta ketju kärsii. Niinpä olen siirtynyt Hesen asiakkaaksi, jopa heidän klubin jäseneksi.
Terveisiä Mäkkärille
Anonyymi
9142
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Mistä pastori Aittakumpu sai rohkeutta avioeroonJa puolueen vaihtoon? Ja Puhoksen retkelle?
Vastaukset 9
Vanhimmat
Vähän sama täällä kun pitkästä aikaa kävin Mäccärissä. Tein tilauksen niillä hienoilla kosketusnäytöillä. Tyttöjä kiinnosti palvella lähinnä autokaista-asiakkaita. Odotin 15min kahden perusaterian toimitusta. Pari muutakin asiakasta ihmetteli mikä oikein kestää. Monessa ns. perusraflassakin saa ruuat samassa ajassa ja tämä on muka pikaruokaa. Lisäksi ruuat oli todella keskinkertasen makusia ja niistä jäi paska olo.
Ei ikinä enää ainakaan Mäccäriin.
Niin kyse on Oulun mäkkäreistä. Tv. aloittaja.
hehheh, tästä tulee mieleen hauska juttu öbaut 10 v. sitten. Tuolloin mäkkäri poisti käytöstä perinteiset kahvinkeittimet ja niiden lasipannut ja siirtyi automaattikahviin, joka oli aivan p*skaa kuraa. Valitin asiasta mäkkärille, eka kerralla tuli vastauksena kaikkea höpöä, kuten turvallisuusasioita, ihan pitivät asiakasta tyhmänä. Sitten kävin kerran Tampereen Hämeenkadun mäkkärissä ja siellä oli otettu takaisin käyttöön normisuodatinkahvi ja automaatilla heitetty kuikkaa. Ihmettelin asiaa heille ja nostin peukkua. Taas mailia mäkkärille mutta oli ilmeisesti sensitiivinen asia eikä tykätty kun ei tullut mitään vastausta! :) Pikkuhiljaa automaatit kuitenkin hävisivät mäkkäreistä ja tilalle tuli perinteinen lasikannukahvi. Ilmeisesti joku muukin ei tykännyt automaattisumpista.
Taitaa tuosta automaattikahvifiaskosta sittenkin olla ainakin 15 vee. Lahjakas moka mäkkäriltä eniwei.
Mäkkärifrankkarista tulee ylimielinen ja leuhka jos on monopoliasemassa paikkakunnalla. Frankkari menestyy, ketju kärsii.
Eli paikkakunnalla ei ole yhtään muuta ruokaravintolaa?
Kotipizza hoiti vastaavan homman sata kertaa fiksummin: keräilykortit ovat voimassa ja niihin voi kerätä leimoja niin kauan kuin niitä on asiakkailla, mutta uusia kortteja ei enää anneta.
Uskottava se on, että McDonaldsin taso on laskenut 40-vuoden aikana siitä, kun maahan perustettiin ensimmäinen ravintola. Nykyisin, jos haluaa nauttia ravintolassa paikanpäällä vaikkapa vain kuuman kahvin, silloin ei mennä McPerseeseen vaan mieluummin vaikka Heseen tai ScanBurgeriin. Nähtävästi Mäkkärillä keittiöosaaminen on laskenut basaarikeitaan tasolle, eli porukka erota kylmän ja kuuman kahvin eroa. Kaikki pitäisi vääntää porukalle rautalangasta - mielellään metrisestä ratakiskosta - ja siltikään porukka ei näytä ymmärtävän.
Jos kahvia haluan juoda en todellakaan mene mihinkään burgeri ravintolaan vaan Fasulle tai Hakaniemen hallikahvilaan tai vaikka Roberts kahvilaan. Ei tulisi mieleenkään burgeri paikkaan mennä kahville. Sellaisessa kyllä voi satunnaisesti käydä syömässä.