Kirjoitteletteko hymyillen, vai hampaat irvessä?

Kertokaa: Kun kirjoittelette tänne, niin kirjoitteletteko hymyillen, vai hampaat irvessä? Minä ainakin kirjoitan elämänmyönteisesti, ei aivan valtavasti hymyillen, vaan realistisesti. - Valitettavasti huomaan palstalla usein pahantuulisia kirjoituksia, jotka lienee kirjoitettu hampaat irvessä. Minulla on se periaate, että en kommentoi sellaisiin kirjoituksiin ollenkaan. - Muuten, kun joku kirjoitteli, että minun pitää uidessani varoa, että silmälasit eivät putoa järveen. No, tähän totean, että uidessani silmälasini eivät putoa järveen, koska uin meressä !

61

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miltäs näyttää?

      • Torahampaat näkyvät tänne asti.


      • Partakaweri kirjoitti:

        Torahampaat näkyvät tänne asti.

        Hampaat irwessä ja veren maku suussa, kuis me vampyyrit muutenkaan..🧛🏿‍♀️


    • Anonyymi

      Kiukkupussien kirjoituksista ei tarvitse välittää, koska niillä ei ole minkäänlaista merkitystä.

    • Anonyymi

      Hyvä, ettet ole äkäinen. mutta nopeatempoinen olet, ei mummo pysy perässä., joka viidenteen toteamukseen ehtii inahtaa, jotain merkityksetöntä.

      • Anonyymi

        Mummohan tuo on itsekin.


    • M184

      Enpä ole asiaa osannut edes pohtia. Todennäköisesti sellainen hyvin neutraali ilme; ihan kuin jossakin firman teams-palaverissa istuisi.

      • Anonyymi

        Hahah. Teams...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hahah. Teams...

        No Lync sitten.


    • Hymyillen yleensä. Nyt on jännä olo, joku kuudes vaisto piippaa jotain. En tiiä kenestä pitäs olla huolissaan..

      • Anonyymi

        Ehkä Kumpulaisesta tai nosserakkaasta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä Kumpulaisesta tai nosserakkaasta?

        Ei niistä kumpikaan. Ärsyttävä tunne jatkuvasti, että jollain tutulla on joku hätä tai murhe tms.


      • Jan_ kirjoitti:

        Ei niistä kumpikaan. Ärsyttävä tunne jatkuvasti, että jollain tutulla on joku hätä tai murhe tms.

        Onko oikeasti hätä, vai onko kyse jostain pakkoajatuksesta tms?


      • Partakaweri kirjoitti:

        Onko oikeasti hätä, vai onko kyse jostain pakkoajatuksesta tms?

        Mulle tulee etiäisiä joskus...


      • Jan_ kirjoitti:

        Mulle tulee etiäisiä joskus...

        Kyselin läheisimmiltä eilen onks kaikki hyvin. Se on pakko, kun tulee toi tunne. Se on joskus säästänyt onnettomuuksilta.. Taikauskoa?

        Mä luotan vaistoihini aika vahvasti. 😛


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Kyselin läheisimmiltä eilen onks kaikki hyvin. Se on pakko, kun tulee toi tunne. Se on joskus säästänyt onnettomuuksilta.. Taikauskoa?

        Mä luotan vaistoihini aika vahvasti. 😛

        Se on vaa mä.älä siitä välitä. Kännissä ku käki🧜‍♀️🤭🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaa mä.älä siitä välitä. Kännissä ku käki🧜‍♀️🤭🤗

        Ai sää vai, no emmää sitte korvaani lotkautakkaa. 🤗☺️


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Ai sää vai, no emmää sitte korvaani lotkautakkaa. 🤗☺️

        Mä sun korvista mitää.. heiluu muutenki ku nii paljo valehtelet🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä sun korvista mitää.. heiluu muutenki ku nii paljo valehtelet🤭

        🧜‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä sun korvista mitää.. heiluu muutenki ku nii paljo valehtelet🤭

        Enhä valehtele. 🤥


      • Anonyymi kirjoitti:

        🧜‍♀️

        👾..


      • Anonyymi
        Jan_ kirjoitti:

        Ei niistä kumpikaan. Ärsyttävä tunne jatkuvasti, että jollain tutulla on joku hätä tai murhe tms.

        Joko hätä selvisi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko hätä selvisi?

        09.07.2020 21:10

        Mulle tulee etiäisiä joskus...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko hätä selvisi?

        No se oli vahva tunne, että jollain tutulla on joku hämminki. Mä olen semmonen aistipuntari, jos on vahva yhteys johonkin ja tuttuihin usein on, niin tulee joskus piilotajuntaan viestiä.

        Noita vissiinkin. :)

        Ennustajan hommiin kristallipallon kanssa?


    • Anonyymi

      Aina täysillä.

      • Anonyymi

        O.k., hyvä niin.


    • Anonyymi

      xDD

    • Anonyymi

      Tekstaan asiallisesti, kun on asiaa.

      • Anonyymi

        Järkiratkaisu Okei.


      • Anonyymi

        Hyvä. Ja kun ei minulla ole asiaa, niin en tekstaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä. Ja kun ei minulla ole asiaa, niin en tekstaa.

        Minulla ei ole asiaa kuin pari kertaa kuukaudessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ei ole asiaa kuin pari kertaa kuukaudessa.

        Sillä pärjää


    • Anonyymi

      On tyyppejä, jotka eivät osaa keskustella mistään aiheesta, vaan haluavat vain häiritä toisten kommentteja. Onneksi sellaisia on erittäin vähän.

      • Anonyymi

        Jotkut niistä häiritsijöistä on häippässyt palstalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut niistä häiritsijöistä on häippässyt palstalta.

        Niin - ei häiritsijöitä ole paljonkaan enää.


    • Kaikilla https://m.youtube.com/watch?v=1-BfDBTFLSc näillä tavoilla. Ihan vain varuiksi...

      Hymy sitten jos kukaan ei huomaa.

    • Anonyymi

      Moi Jälkkäri-istuja. Tuo sinun loppukevennys on mainio, siis että "uidessa silmälasit eivät putoa järveen, koska uin meressä". Niin mainio, että nauroin sitä ainakin kaksi minuuttia.

      • Anonyymi

        Juurin niin. Mainio loppukevennys. Harmi vaan, kun tällä palstalla roikkuvat eivät varmaankaan ymmärrä, ja siksi suhtautuvat tosikkomaisesti, siis hampaat irvessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurin niin. Mainio loppukevennys. Harmi vaan, kun tällä palstalla roikkuvat eivät varmaankaan ymmärrä, ja siksi suhtautuvat tosikkomaisesti, siis hampaat irvessä.

        Minä ainakin tykkäsin siitä hupaisasta loppukevennyksestä.


    • Mielummin hymyillen vastaan ja sloituksiakin teen vain kun on mieli hyvä.

      Sitten kun alkaa joku oikein ärsyttämään, koitan poistua muualle. Voin sanoa sanottavani, mutten mielellään jäisi jankkaamaan, koska silloin tunteet on vallassa, ei se itse ajatus... voi koittaa miettiä parempaa lähestymistä asiaan , kun ei kupli enää niin paljoa.... oikeastihan täällä ei pitäisi suotta kiirehtiä... viestit pysyy vissiin vuosia täällä. 😊

      Oisps kiva, kun vielä alkais kuplimaan. 😃 Linukasta ri oo mihinkään enää ja anonyymeillä on niin märkää ruutia, että ei mitään rajaa. 😁

      • Anonyymi

        Välillä pitää nahistella ☝️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Välillä pitää nahistella ☝️

        Jep. Se nostaa heikkouksia esiin ja voi parantaa elämistään muitten kanssa.

        Mutta nahistellakin voi toista kunnioittaen. 😊👌

        Ei kaikesta tarvii myötäillä, kun se ei edistä juuri mitään. 😊

        Minä ainakin haluun oppia lisää kaikkea. Pieni vänkä sopii. 😃👌


      • Anonyymi

        Mä LUPAAN vielä kaivella aiheen josta päästään vääntämään. Odotas vaan... 😈

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä LUPAAN vielä kaivella aiheen josta päästään vääntämään. Odotas vaan... 😈

        xLiner

        No hyvä. 😃👌


    • Anonyymi

      Iloinen naama, kiva naama.

      • Anonyymi

        Minäkin pidän eniten iloisista naamoista.


    • Anonyymi

      Hauska nimimerkki tuo " Jälkkäri-istuja". Onko se "kiva" muisto vai kuvaa jotenkin sinua? Huumoria kaikessa pitää olla. Sen kun muistaa, niin ei tule mistään liian vakavaa.

      • Anonyymi

        On se. Aina istui jälkkärissä kun mitään nähnyt! Ajoi ihmisen päälle kun sitäkään nähnyt! Joutui vankilaan ja kun korjaili siellä siivotessa lasejaan niin vartia torui..jos ei olis korjannut niin ei olis nähnyt siivota! Typerä vartia.ei omaa kokemusta silmälaseista.ihan out. Hän on kaikesta helvetistä selvinnyt. Eläköön vahvasilmälasiset ihmiset! 🤗🧜‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se. Aina istui jälkkärissä kun mitään nähnyt! Ajoi ihmisen päälle kun sitäkään nähnyt! Joutui vankilaan ja kun korjaili siellä siivotessa lasejaan niin vartia torui..jos ei olis korjannut niin ei olis nähnyt siivota! Typerä vartia.ei omaa kokemusta silmälaseista.ihan out. Hän on kaikesta helvetistä selvinnyt. Eläköön vahvasilmälasiset ihmiset! 🤗🧜‍♀️

        Onpa ollut liian ankaraa siihen aikaan. Oi oi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpa ollut liian ankaraa siihen aikaan. Oi oi.

        Eipä osattu huomioida sitä, että ihminen joutuu pitämään voimakkaita silmälaseja.


    • Anonyymi

      Hyväntuulisesti kommentoin asioihin.

      • Anonyymi

        Järkevä asenne.


      • Anonyymi

        Hyväntuulinen pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyväntuulinen pärjää.

        On selvää että hyväntuulinen pärjää paremmin kuin hapannaama.


    • Anonyymi

      Yleensä hymyillen, mutta joskus omista kokemuksista ei hymyillen.

    • Anonyymi

      Kirjoitan ihan miten milloinkin.

    • Anonyymi

      Kerro meille sinä jälkkäri istuja miltä tuntuu olla hurjan likinäkönen rillipää

    • Minä hymyillen joskus itken ja olen harmissani, en ole viha kirjoittaja.
      Muutenkin uskon kun lasisi ottaa pois voi olla hyvin ihana näky.🥰
      Pystyykö näköä kuntouttaa? minulla on jäänyt jotenkin sellainen kuva kun on synnynnäinen se mahdollisuus on kuin kaikessa heikkoudessa.

    • Ihan hymyssä suin mä täällä hakkaan vanhan läppärin kuluneita näppiksiä. Mikäli ketjun aihe kaipaa syvällistä pohdintaa, osallistun toki tilanteen vaativalla vakavuudella. Muuten teksti lähtee kevyemmällä fiiliksellä.

    • Anonyymi

      Silmäys palstalle,
      aika lailla naama kurtussa tehtyjä aiheita yli 90 prossaa, siltä näyttää.

      Eka sivulla vapaampia aiheita vain kaksi, Mitä söisi iltapalaksi ja Matonpesu
      Myös Kuka ruikutti? Siinä wuppis piruilee palstalaisille ja palstalaiset oikeasti tuohtuneita; oikeastaan mikäs siinä, hauskaahan se

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7897
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      176
      1724
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      57
      977
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      187
      915
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      900
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      803
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe