Disse Lillis ym.Ovatko lomalla?kuolleet?Hiljaista on.
Missä kaikki ovat?
82
55
Vastaukset
Dissehän on tainnut täällä pyöriä, mutta olisiko Lillis lie lopettanut.
Lillis2020 kirjoitti:
En ole (vielä) :)
Eipähän sitä edes tarvitse tehdä totaalipäätöstä. Kirjoittelee, jos tuntuu siltä.
Partakaweri kirjoitti:
Eipähän sitä edes tarvitse tehdä totaalipäätöstä. Kirjoittelee, jos tuntuu siltä.
Totta 😊
Olivat puusavotalla, disse hieman innostui runoilemaan ja siellä sattui hmmm, pieni onnettomuus. Kyllä ne vielä takaisin tulee.
- Anonyymi
Kesällä jää helposti ryyppyputki päälle, eikä haittaa jos sammuu veneenalle.
Oiskohan muuta ohjelmaa irl... 😜
Lillis on töissä minun tietääkseni ja samoin Disse osan kesää - ehkä lomalla he kirjoittelevat enemmän tai ehkä vähemmän. Lomalla Disse saattaa ajella enemmän moottoripyörällä ja kirjoittelee vähemmän?
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Lillis on töissä minun tietääkseni ja samoin Disse osan kesää - ehkä lomalla he kirjoittelevat enemmän tai ehkä vähemmän. Lomalla Disse saattaa ajella enemmän moottoripyörällä ja kirjoittelee vähemmän?
Voipi olla. Onhan sitä kaikenlaista etenkin kesällä. :)
Jan_ kirjoitti:
Joo kesä muuttaa kuvioita ja koronan vähentyminen. Itselläni korona-aika alkaa olla ohi tältä osin. Sunnuntaina on ensimmäiset minikutsut luonani. Kutsuin useamman kaverin luokseni katsomaan futista.
Mitäs sinne kuuluu? Sataako siellä teillä?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Joo kesä muuttaa kuvioita ja koronan vähentyminen. Itselläni korona-aika alkaa olla ohi tältä osin. Sunnuntaina on ensimmäiset minikutsut luonani. Kutsuin useamman kaverin luokseni katsomaan futista.
Mitäs sinne kuuluu? Sataako siellä teillä?Okei. 😀
Iha jees. Ei nyt just sada, poutaa. Ikkunan pesua ja sen semmosta. Olen huono päivittämään tekemisiäni. Mutta aina jotain tulee tehtyäkin.Jan_ kirjoitti:
Okei. 😀
Iha jees. Ei nyt just sada, poutaa. Ikkunan pesua ja sen semmosta. Olen huono päivittämään tekemisiäni. Mutta aina jotain tulee tehtyäkin.Itse olin tänään laiska ajamaan fillarilla. Kävin kaksi kertaa keskustassa dösällä. Asunnoltani on noin 5 kilometriä torille, mutta en jaksanut kaksi kertaa ajaa sitä matkaa fillarilla.
Kiva kuulla kuulumisesi. Lopettelen kohta tämän päivän osalta, sillä pitää käydä vielä kaupassa. Sen jälkeen en taida enää tänään tänne nettiin tulla. Hyvää iltaa!FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Itse olin tänään laiska ajamaan fillarilla. Kävin kaksi kertaa keskustassa dösällä. Asunnoltani on noin 5 kilometriä torille, mutta en jaksanut kaksi kertaa ajaa sitä matkaa fillarilla.
Kiva kuulla kuulumisesi. Lopettelen kohta tämän päivän osalta, sillä pitää käydä vielä kaupassa. Sen jälkeen en taida enää tänään tänne nettiin tulla. Hyvää iltaa!Välillä saa laiskottaa. En olis uskonut sanovani noin vielä 10 vuotta sitten. 😀
Hyvää iltaa!- Anonyymi
Itse olin tänään laiska ajamaan fillarilla. Kävin kaksi kertaa keskustassa dösällä. Asunnoltani on noin 5 kilometriä torille, mutta en jaksanut kaksi kertaa ajaa sitä matkaa fillarilla.
Kiva kuulla kuulumisesi. Lopettelen kohta tämän päivän osalta, sillä pitää käydä vielä kaupassa. Sen jälkeen en taida enää tänään tänne nettiin tulla. Hyvää iltaa!Etpä.
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Tiesitkö, että maanantaina 6.7. oli Eino Leinon päivä?
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Joo. Mitäs sitten?
Runon ja suven päivä. Eino Leino oli runoilija.
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Niin?
Sitä sitten vaan. Runoilija.
Anonyymi kirjoitti:
Sitä sitten vaan. Runoilija.
Heh, mä oon aika huono runoilija. Nuorena olin parempi.
Töissä ja välillä lyhyitä lomapätkiä. Kumpikaan ei syy siihen että kirjoittelen vähemmän, siihen vaikuttaa vaan se, että on kesä. Kesällä on niin paljon kaikkea kivaa tekemistä ulkona :)
Lillis2020 kirjoitti:
Töissä ja välillä lyhyitä lomapätkiä. Kumpikaan ei syy siihen että kirjoittelen vähemmän, siihen vaikuttaa vaan se, että on kesä. Kesällä on niin paljon kaikkea kivaa tekemistä ulkona :)
Lillis2020: "Kesällä on niin paljon kaikkea kivaa tekemistä ulkona :)"
Kesä on myös hyvää aikaa ystävien tapaamiseen. Tänään illalla menen kaverin kanssa Subwayhin. Siellä saa edullisesti kasvispäivänsubin kaverille, joka pitää kasvisruuasta. Lauantaina puolestaan menen juomaan yhden oluen torille toisen kaverin kanssa. Sitten sunnuntaina luokseni tulee ilmeisesti monta kaveria katsomaan futista. Kesä on se aika jolloin on aikaa ystäville. Tietysti en kirjoittelemassa täällä, kun olen Subwayssa, terassilla tai luonani on ystäviä katsomassa futista.
Hyvää keskikesää ja kivoja tekemisiä ulkona!FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Lillis2020: "Kesällä on niin paljon kaikkea kivaa tekemistä ulkona :)"
Kesä on myös hyvää aikaa ystävien tapaamiseen. Tänään illalla menen kaverin kanssa Subwayhin. Siellä saa edullisesti kasvispäivänsubin kaverille, joka pitää kasvisruuasta. Lauantaina puolestaan menen juomaan yhden oluen torille toisen kaverin kanssa. Sitten sunnuntaina luokseni tulee ilmeisesti monta kaveria katsomaan futista. Kesä on se aika jolloin on aikaa ystäville. Tietysti en kirjoittelemassa täällä, kun olen Subwayssa, terassilla tai luonani on ystäviä katsomassa futista.
Hyvää keskikesää ja kivoja tekemisiä ulkona!"Kesä on myös hyvää aikaa ystävien tapaamiseen"
Juu, mä siis automaattisesti yhdistin ystävät siihen ulkona tekemiseen :)
Mukavia suunnitelmia sulla. Samoin, hyvää keskikesää! :)Lillis2020 kirjoitti:
"Kesä on myös hyvää aikaa ystävien tapaamiseen"
Juu, mä siis automaattisesti yhdistin ystävät siihen ulkona tekemiseen :)
Mukavia suunnitelmia sulla. Samoin, hyvää keskikesää! :)Valitettavasti sade voi sotkea suunnitelmat ystävien kanssa. Huomenna sataa Joensuussa saderintamasta sen verran vettä, että terassille ystävän kanssa ei pääse aurinkoa ottamaan.
Kesäaurinkoa myös sinne Suomen Turkuun! :)
- Anonyymi
Ei ole meidän muiden asia kuka mitenkin lomaansa viettää.
- Anonyymi
Janiii....miiiissä oleeet?? Missä ja aaaan?
- Anonyymi
Jani?,,? Mihin mennyt???
- Anonyymi
Jaaaannnnn? Ja.....nnnn?
- Anonyymi
Jaaaaan kuolee jos lilli lopettaa....!
Mmyhhhyyh.. Pieni kuolema tulee väistämättä joka(u) päivä kuitenkin, joten ainakin yrittäen esittäen urheeta. 🥴☹️😃
Elämä jatkuu... 🙄Kai.. Ehkä...- Anonyymi
Lilli lopetti saatuaan rukkaset Janilta.
Anonyymi kirjoitti:
Lilli lopetti saatuaan rukkaset Janilta.
Äppääppääp, äläs alota tota. 🛑!
(en ikinä antas rukkasia Lillille paitti talvipakkasilla) 🤘😄- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Enhän mä tiiä kuka sä ees oot!? 🙄
Tuleee....lähemmäs....
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Menee kauemmas. 😌🙄
Et pääse...... ........
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Tietysti pääsen. 😛
Lähestyy ... ....
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Joojoo et sä mitään uskalla. Hohhoijaa. 😴
janiii....
No en oo kuollut, enkä lopettanut. Ei täällä nyt vaan ole kauheasti mitään sisältöä taas oikein 🙄
Myönnettävä on, että olen kyllä harkinnut lopettamista, kun oikeassa elämässä ois aika paljon kaikkea nyt menossa. En halua ainakaan kesällä roikkua täällä 🤷♀️Ainahan tänne pääsee takas, jos tarvetta ilmenee. Kiva silti, että kävit piristämässä keskusteluja ja ylipäänsä joskus tupsahdit tänne... 😊👍
Jan_ kirjoitti:
Ainahan tänne pääsee takas, jos tarvetta ilmenee. Kiva silti, että kävit piristämässä keskusteluja ja ylipäänsä joskus tupsahdit tänne... 😊👍
No ei nyt kannata mitään johtopäätöksiä vetää vielä 😄Enhän mä oo tehnyt mitään päätöksiä, harkinnut vain. Kyl mä sit kirjoitan teille kaikille jos täältä päätän lähteä. Nyt vaan on muuta tekemistä irl. On kesä! 😍
Lillis2020 kirjoitti:
No ei nyt kannata mitään johtopäätöksiä vetää vielä 😄Enhän mä oo tehnyt mitään päätöksiä, harkinnut vain. Kyl mä sit kirjoitan teille kaikille jos täältä päätän lähteä. Nyt vaan on muuta tekemistä irl. On kesä! 😍
🤘😅
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Harkinta tulee tunteista joten lopeta vaan, hyvä ratkaisu.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Harkinta tulee tunteista joten lopeta vaan, hyvä ratkaisu.
AsianVierestäMmm.... no mä oon yleensä aina iloinen, mutta täällä on usein aika negatiivinen ilmapiiri, ja olen huomannut olevani välillä vähän väsynyt täällä käytyäni. Minusta tällaisen ajanvietteen pitäisi antaa energiaa, ei viedä. Tällaista vaan oon miettinyt. Tietysti toisessa vaakakupissa olette kaikki te mukavat kirjoittajat, joihin olen saanut tutustua :) onhan täällä välillä tosi kivaa vaihtaa ajatuksia, silloin kun kirjoitukset ovat ok tasoltaan. Jäisin varmasti kaipaamaan vuorovaikutusta :)
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Mmm.... no mä oon yleensä aina iloinen, mutta täällä on usein aika negatiivinen ilmapiiri, ja olen huomannut olevani välillä vähän väsynyt täällä käytyäni. Minusta tällaisen ajanvietteen pitäisi antaa energiaa, ei viedä. Tällaista vaan oon miettinyt. Tietysti toisessa vaakakupissa olette kaikki te mukavat kirjoittajat, joihin olen saanut tutustua :) onhan täällä välillä tosi kivaa vaihtaa ajatuksia, silloin kun kirjoitukset ovat ok tasoltaan. Jäisin varmasti kaipaamaan vuorovaikutusta :)
Totta kirjoitat, usein on negatiivinen ilmapiiri, eikä tästä oikeaan arkielämään saa niitä aitoja nautintoja.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta kirjoitat, usein on negatiivinen ilmapiiri, eikä tästä oikeaan arkielämään saa niitä aitoja nautintoja.
AsianVierestä...ei voi syödä kenenkään kanssa edes puolikasta pitsaa.
...ei voi syödä kenenkään kanssa edes puolikasta pitsaa.
AsianVierestä😄 ai niin, se pitsa! 😁
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
😄 ai niin, se pitsa! 😁
Muistit, toiveita siis on?
Oli pitkä työpäivä joten joudun nyt sanomaan hyvää yötä.
Menehän sinäkin jo pois palstalta ettei ala väsyttämään:)
https://www.youtube.com/watch?v=uNSBq6hvU1s
Muistit, toiveita siis on?
Oli pitkä työpäivä joten joudun nyt sanomaan hyvää yötä.
Menehän sinäkin jo pois palstalta ettei ala väsyttämään:)
https://www.youtube.com/watch?v=uNSBq6hvU1s
AsianVierestäHyvää yötä 😌
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Hyvää yötä 😌
Nukuitko hyvin, vai olitko taas yökyöpeli ?
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AsianVierestäJa, kyllä. Tähän oalstaan kyllästyy kun täällä on muutama sairas tomppeli joka yrittää nostattaa omaa henkistä hyvinvointiaan kyseenalaisilla tavoilla jota myös joku voisi hulluudeksi kutsua.
Hyi mikä illan aloitus, ei kiinnosta. Ajatuksesi palstalta poistumisesta käy hyvin yhteen mitä itse tästä palstasta ajattelen.
AsianVierestäNyt kyllä nukutti :), ensi yönä nukuttaa varmaan vähintääkin yhtä hyvin.
Anonyymi kirjoitti:
Ja, kyllä. Tähän oalstaan kyllästyy kun täällä on muutama sairas tomppeli joka yrittää nostattaa omaa henkistä hyvinvointiaan kyseenalaisilla tavoilla jota myös joku voisi hulluudeksi kutsua.
Hyi mikä illan aloitus, ei kiinnosta. Ajatuksesi palstalta poistumisesta käy hyvin yhteen mitä itse tästä palstasta ajattelen.
AsianVierestäMitä on tapahtunut? Joku ainakin jossain vaiheessa kirjoitteli sun nikillä, mutta onko nyt just tapahtunut jotain? 😟
Anonyymi kirjoitti:
Ja, kyllä. Tähän oalstaan kyllästyy kun täällä on muutama sairas tomppeli joka yrittää nostattaa omaa henkistä hyvinvointiaan kyseenalaisilla tavoilla jota myös joku voisi hulluudeksi kutsua.
AsianVierestäMikset rekkaa tuota nikkiäsi? ainakin sun nimissä trollailut kävisi sitten hankaliksi.
- Anonyymi
Lillis2020 kirjoitti:
Mitä on tapahtunut? Joku ainakin jossain vaiheessa kirjoitteli sun nikillä, mutta onko nyt just tapahtunut jotain? 😟
Sinun eilinen kirjoittelusi sai minuunkin kipinän. Tänään sai palstalla todella huonon tunnetilan mitä normaalissa arkielämässä ei kohtaa. Tästä syystä tämä viimeinen viestini on kohdennettu juuri sinulle koska avasit pandoran lippaan. Fiksut ihmiset eivät vierellään hulluja katsele, heitä ei voi kontrolloida joten on aina parasta poistua.
Tähän palstaan käyvät samat säännöt. Liikaa hulluja ympärillä joten nyt on parasta poistua. Toivon että joskus voitaisiin syödä ne puolikkaat mutta nyt yhteydenpito tällä palstalla loppuu tähän. Olit valoisa ja kiitos siitä.
Viestejä tulee tämän jälkeen sairaita nimimerkkiäni käyttäviltä(edelleen) joten nyt tiedät etteivät ne ole tästä osoitteesta lähtöisin. Ei tällaista hulluutta kukaan halua elämäänsä vaikka palstalla olisi myös niitä ihania ihmisiä.
Sinun eilinen kirjoittelusi sai minuunkin kipinän. Tänään sai palstalla todella huonon tunnetilan mitä normaalissa arkielämässä ei kohtaa. Tästä syystä tämä viimeinen viestini on kohdennettu juuri sinulle koska avasit pandoran lippaan. Fiksut ihmiset eivät vierellään hulluja katsele, heitä ei voi kontrolloida joten on aina parasta poistua.
Tähän palstaan käyvät samat säännöt. Liikaa hulluja ympärillä joten nyt on parasta poistua. Toivon että joskus voitaisiin syödä ne puolikkaat mutta nyt yhteydenpito tällä palstalla loppuu tähän. Olit valoisa ja kiitos siitä.
Viestejä tulee tämän jälkeen sairaita nimimerkkiäni käyttäviltä(edelleen) joten nyt tiedät etteivät ne ole tästä osoitteesta lähtöisin. Ei tällaista hulluutta kukaan halua elämäänsä vaikka palstalla olisi myös niitä ihania ihmisiä.
AsianVierestäVoi AV, en minä tarkoittanut mitään Pandoran lipasta availla. Kunhan kirjoitin keskeneräisiä pohdintojani tänne ja koitin tarjota selityksen sille, miksi en ole nyt palstalla niin ahkerasti ollut.
Sinä voisit rekkautua, niin kuin Harmis ehdotti. Silloin pääsisit tuosta ongelmasta. Enkä mä nyt sitä, tietty joka lähteä haluaa, lähtee. Mutta mieti nyt vielä. Ja joo, pitsa maistuu aina 😋
Ei ihme että lillis ei päässyt palstalle.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006566810.html?ref=rss
Nyt on onneksi kaikki hyvin :)Ahhahaaa....😂😂🤭 sä oot kyl sellainen..... no mä kyl oon vähän sellainen tapaturma-altis koheltaja, mut tohon minäkään en ole vielä kyennyt 😅
Lillis2020 kirjoitti:
Ahhahaaa....😂😂🤭 sä oot kyl sellainen..... no mä kyl oon vähän sellainen tapaturma-altis koheltaja, mut tohon minäkään en ole vielä kyennyt 😅
Jaa et sinä? ehkä se onkin trollikka, hänellekin tuntuu aina tapahtuvan :D
Harmaaritari kirjoitti:
Tai merenneito. Se 🧜♀️ typykkä. Eiks se yks mieskin ollu Turusta se Colin Farrel lookalike?
Harmaaritari kirjoitti:
Ei, nyt en ollut minä 😅
Jan_ kirjoitti:
Tai merenneito. Se 🧜♀️ typykkä. Eiks se yks mieskin ollu Turusta se Colin Farrel lookalike?
Se oli se mukava tyyppi stetsoni mies, toi toi Irvokas, joka teki korujakin yms. 🤠
Mä olin ajelemassa tään päivän.
Testasin Yokon sadeasun ja kenkäsuojat. 😁
Hyvin toimivatten. Ja ei edes kovinpaljoa hionneet sisältäpäin. Voin suositella ja käytän jatkossakin.
Puku kaksiosainen, maksoi alle 80 euroa, sit jalkasuojat alle 25 euroa, eivätkä takertuneet jarruun tai vaihdevipuun. Niin ja hyvin pystyi viipottamaan kahvillekin, tai syömään niissä.
Näytin vissiin vähän säälittävältä niissä, kun sain sellaisia katseita ihmisiltä. 😀- Anonyymi
Heidän sijaisekseen on tullut jälkkäri-istuja. Vaan haittaako se?
- Anonyymi
Ei ketään kiinnosta ne
- Anonyymi
Mitä mielenkiintoista heissä on ?
- Anonyymi
Miksi kukaan ihastuu heihin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kukaan ihastuu heihin ?
Niin, siinä sinulla sitä pohdittavaa. Seuraavaksi voitkin pohtia sitä, että onko se sinulta pois, jos toisista pidetään ja heihin ihastutaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, siinä sinulla sitä pohdittavaa. Seuraavaksi voitkin pohtia sitä, että onko se sinulta pois, jos toisista pidetään ja heihin ihastutaan.
Miksi olisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaiseen ihastuu ja jokaisesta pitää joku.
No he on mukavaa seuraa, iloisia ja piristäviä positiivisella elämänasenteillaan. Disse on huumori mies ja juttua tulee laidasta toiseen, osaa jutella asiaa eikä ole turhan ennakkoluuloinen. Lillis on pirtsakka, tykkään hänen järkevästä ajattelustaan ja elämänarvoista, huumorikin osuu kivasti, osaa näpäyttääkin jos tarvis.
Kummastakin tulee hyvä fiilis.- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
No he on mukavaa seuraa, iloisia ja piristäviä positiivisella elämänasenteillaan. Disse on huumori mies ja juttua tulee laidasta toiseen, osaa jutella asiaa eikä ole turhan ennakkoluuloinen. Lillis on pirtsakka, tykkään hänen järkevästä ajattelustaan ja elämänarvoista, huumorikin osuu kivasti, osaa näpäyttääkin jos tarvis.
Kummastakin tulee hyvä fiilis.Miltä nyt tuntuu kun oikea mies sai Lillin?
Anonyymi kirjoitti:
Miltä nyt tuntuu kun oikea mies sai Lillin?
Oikeahan se pitää koittaa ottaakin. Vääristä tulee vaan paha mieli, joten olen tietysti iloinen puolestaan. :)
Anonyymi kirjoitti:
Miltä nyt tuntuu kun oikea mies sai Lillin?
Oho... kerro ihmeessä minullekin 😄
- Anonyymi
Fy fittan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701