Niin että mitä mieltä olette kyseisetä pyörästä? Hinta/laatu suhde millainen ja onko kellään kokemusta tuosta?
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi?sivu=skriptisivut/index_kauppa.htm&linkki=data/Etusivut/Welcome.htm&kategoria=178&ryhmaid=5&SID=2349853523185626733
Yosemite "High Sierra"
6
2289
Vastaukset
- Pukki
Mulla on ton mallinen yosemite high sierra noin 2 vuoden vanha pelaa kyllä mut mä ajan sillä pyörä/hiekkateillä ei maastossa! Jos ajat paljon maastossa niin osta joku kalliimpi fillari !(ei biltemasta!!!)Jos ajat vain pyöräteillä tai hiekkateillä mut et aja maastossa niin sitte kannattaa ostaa yosemiten!Osista en tiiä mut mun pyörässä on ihan Ok osat! Tossa uudessa fillarissa kai paremmat osat!
- joppezz
toi on ollu mulla vuoden ja nytte ihan paskana vaihteet ja jouset ei kannata perseestä!
- Trolli päivää
joppezz kirjoitti:
toi on ollu mulla vuoden ja nytte ihan paskana vaihteet ja jouset ei kannata perseestä!
Ja kysyjähän todella odotti vastausta. Tämä ketju on vuodelta 2005!
- yllättynyt
yllättävä kysymys, mitään vastaava ei liene koskaan kysytty tällä palstalla, tästä pitää ottaa selvää, laatuahan kysyttiiin joo, siis eroa latuun on yksi a enemmän, varmistin vain ettei mene termit sekaisin ja vastaus on joo eikös tää ole ihan sama pyörä kuin Golnago myydään vaan eri nimellä eri kaupoissa, laatuon korkea, sanotaanhan jo nimessä "High", ei epäilystäkään.
- Nimetön
Itselläni on Soda Spring, ja kestänyt on mulla toosi kauan. ehdotan sitä.
- yosemite on pas*a
yosemiten on halpa pas*a ja kenenkään täysjärkisen ihmisen ei pitäs olla niin tyhmä että kyselee ees tollasia asioita hei halooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi rikollista
"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on724981Mitä tekee Rebelwerks?
Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä394188Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?
Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän172208Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3151760Oho! Pippa Laukka saa kurimusta tanssiope Marko Keräseltä: "Oli vastaanotto kesken tai ei..."
Toivotaan, ettei Pippa ja Marko tipu jo heti kättelyssä… Tsemppiä Tanssii Tähtien Kanssa -kisaan! Lue lisää: https://w471645Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul311637Dmitri Medvedev: Suomi tuhotaan - kukaan ei enää lue heille muumisatuja
Helsinki valmistautuu sotaan ja todennäköisesti valmistelee ponnahduslautaa hyökkäykselle Venäjää vastaan, valittaa Venä2241597Jatkoksi ikäero keskusteluun
Mikä oli ensireaktiosi, kun sait tietää teillä olevan vähän enemmän ikäeroa? Tiesitkö alunperin ikäerosta vai missä vaih851376- 981213
- 541184