Karanteeni palaa

Anonyymi

Kataloniassa on maskipakko.
Karanteeni palaamassa.
Haistaka ***** ihmiset.
Menen takaisin homokaappiin, koska siellä turvallisempaa kuin missään muualla.

AINAKIN JOLLEKIN MAAILMAALLE KORONA ON TODISTE SIITÄ, ETTÄ TALOUS EI OLE YKKÖSASIA, MUTTA TAVALLISTEN IHMISTEN PERUSTARPEET.

Valtion on avustettava kansaa. Valtio ei saa olla itsekäs. Valtion on annettava anteeksi.

GLOBAL BASIC INCOME

Jakotaloudessa ehkä uudet keksinnöt alkavat elää, koska keksintöjä saattaa odottaa hyllyllä kilometreittäin ympäri maapalloa. Kukaan ei ota uusia keksintöjä käytäntöön koska ei ole kykyä otta, pokkaa, taitoja, rahaa, sallimusta, lakia......

Jakotaloudessa annetaan ilmaiseksi, eikä raha ole estenä.
Ihmiskunta liian kauan maksoi liikaa, että ihmisiä kuoli.
Nyt ilmaistalous ei maksa mitään ja ihmisiä selviää hengissä.
Koronan ansio on ilmaistalous.

Lääkäri on extralooginen tekniikko, joka täydellä varmuudella sanoo, että
NÄIN ON ASIA.
Kaikki uskovat.
Lääkäriltä puuttui intuitio, jolla arvoisi tulevan.
Mutta EI HÄTÄÄ!
Vaikka olisi hän viranomainen, niin annamme anteeksi ja voi hän tehdä aivan päinvastaisen arvion uudestaan, vaikka massoissa se tuntuu tosi huonolta epäluotettavuudelta.
(Tekniikot ovat tyhmiä! - kuiskataan)
(Tekniikot ovat tosi tyhmiä ihmisiä - me kuiskaamme).

3

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se oli joku sinjori talo joka paloi jossain korvessa Suomessa.

• Anonyymi

Mitä vittua, just luin?

• Anonyymi

Sinjoriina talo palo jossain. Haitanneeko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe