Kataloniassa on maskipakko.
Karanteeni palaamassa.
Haistaka ***** ihmiset.
Menen takaisin homokaappiin, koska siellä turvallisempaa kuin missään muualla.
AINAKIN JOLLEKIN MAAILMAALLE KORONA ON TODISTE SIITÄ, ETTÄ TALOUS EI OLE YKKÖSASIA, MUTTA TAVALLISTEN IHMISTEN PERUSTARPEET.
Valtion on avustettava kansaa. Valtio ei saa olla itsekäs. Valtion on annettava anteeksi.
GLOBAL BASIC INCOME
Jakotaloudessa ehkä uudet keksinnöt alkavat elää, koska keksintöjä saattaa odottaa hyllyllä kilometreittäin ympäri maapalloa. Kukaan ei ota uusia keksintöjä käytäntöön koska ei ole kykyä otta, pokkaa, taitoja, rahaa, sallimusta, lakia......
Jakotaloudessa annetaan ilmaiseksi, eikä raha ole estenä.
Ihmiskunta liian kauan maksoi liikaa, että ihmisiä kuoli.
Nyt ilmaistalous ei maksa mitään ja ihmisiä selviää hengissä.
Koronan ansio on ilmaistalous.
Lääkäri on extralooginen tekniikko, joka täydellä varmuudella sanoo, että
NÄIN ON ASIA.
Kaikki uskovat.
Lääkäriltä puuttui intuitio, jolla arvoisi tulevan.
Mutta EI HÄTÄÄ!
Vaikka olisi hän viranomainen, niin annamme anteeksi ja voi hän tehdä aivan päinvastaisen arvion uudestaan, vaikka massoissa se tuntuu tosi huonolta epäluotettavuudelta.
(Tekniikot ovat tyhmiä! - kuiskataan)
(Tekniikot ovat tosi tyhmiä ihmisiä - me kuiskaamme).
Karanteeni palaa
Anonyymi
3
219
Vastaukset 3
- Anonyymi
Se oli joku sinjori talo joka paloi jossain korvessa Suomessa.
- Anonyymi
Mitä vittua, just luin?
- Anonyymi
Sinjoriina talo palo jossain. Haitanneeko?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1541422Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281150Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216849- 64772
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57642- 34564
- 52562
- 46550
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187548En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29532