Lidl ja Koronavirus

Anonyymi

Mihin ovat kadonneet Lidlin Koronaviruksen leviämisen esto toimet?
Käsidesipönttö oli tyhjä, paistopisteen tuotteen oli jätetty pakkaamatta, kassojen kapulat oli taas tulleet takaisin, ja seuraava asiakas päästetään siihen toisen asiakkaan viereen pakkaamaan tavaroita eikä välissä ole mitään pleksejä!

Nähnyt kun siellä paistopisteellä tummat miehet lämmii ja nuolee leivoksia ja laittaa takaisin sinne astiaan, ja niitä ottimia lämmii myös jos jonkinlaiset hanurin raapijat ja nokan kaivelijat.
Kassoillakin sadat paskasormet sormeilee niitä samoja kassakapuloita joihin sinäkin kosket, ja lisäksi kassa päästää sen yskivän Ruotsin puolelta tulleen asiakkaan siihen sinun viereesi pakkaamaan ostoksiaan odottamatta että sinä kerkiät lähteä sen Koronalingon alta pois.

Hygieenistä ja tervettäkö näinä aikoina?

Muissa kaupoissa homma toimii paljon paremmin.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin, käsidesiä ym. näyttävät kadonneen K-marketeistakin. Kyllä on ihmiset välinpitämättömiä.

    • Anonyymi

      Vaikka olis kuinka halpaa ,silti kierrä tuon basaarin kaukaa.

    • Anonyymi

      En ole kertaakaan käyttäny käsidesiä koronan aikana ja olen koskenut kaikkialle,pankkiautomaattien ja bensa-automaattien näppäimiin ilman hanskoja,kädet pessy kotona kun oon sinne päässy.Vielä en ole tartuntoja saanu.Paljon turhaa hysteriaa,toki on kova tauti.Miksi pelotellaan kun ei kuitenkaan ole kaikkiin tarttunu...

      • Anonyymi

        Mitä käsidesiä,hanskat käteen,itse sain polttelua käsiini,eräästä liikkeestä.Kasvosuojat naamaan vaan ,suomi on vaann niin sinisilmäinen,kuin lippuimekkin!?miksi suomi muka säästyisi tästä KUOLEMASTA jota muut maat tekee KUOLEMAA!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä käsidesiä,hanskat käteen,itse sain polttelua käsiini,eräästä liikkeestä.Kasvosuojat naamaan vaan ,suomi on vaann niin sinisilmäinen,kuin lippuimekkin!?miksi suomi muka säästyisi tästä KUOLEMASTA jota muut maat tekee KUOLEMAA!?

        Hauskoilla koskettelet joka paikkaa kaupassakin. Pakkaat tavarat ym...helpommin hanskoilla tarttuu kuin ilman. Jää helposti kädet pesemättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskoilla koskettelet joka paikkaa kaupassakin. Pakkaat tavarat ym...helpommin hanskoilla tarttuu kuin ilman. Jää helposti kädet pesemättä.

        Kaupasta lähdettyäni,on oma käsidesi jotakäytän kotiin tultua pesen vedellä kädet,pitäs riittää.Ostokset leipäpussit ym,vaihdan puhtaisiin ,ja maitopurkit-jugurtti,ym.pesen vedellä-siis huuhtelen.Voi tuntua liialliselta,mutta kun ottaa huomioon,mitä kauppaliikenne on.


      • Anonyymi

        Sepä se ei kannata pelätä. Pakko jatkaa elämää. Seuraavaa virusta odotellessa.


    • Anonyymi

      Oma käsidesi ollu mukana koko kevään, ei oo minkäännäköistä tautia tullut.
      Prismassa kassat kysyvät saako toista asiakasta päästää viereen pakkaamaan. Kapuloita ei onneksi ole näkynyt.
      Ei kannata vielä löysäillä, ei tarvita ku yksi kipeä ruotsalainen nii taas repeää.

      • Anonyymi

        Näinpä, svenssonit menevät rajan yli päästyään ostoksille lähinpään kauppaan. Pian taas tauti jyllää torniossa..


    • Anonyymi

      Törniön törkysin ja epäsiistein kauppa ,mukaan lukien asiakkaat.

    • Anonyymi

      Virus on alkanut mutatoitumaan ja uusi virus sairastuttaa nyt enenmmän lapsia ja nuoria.
      Yökerhojen rajoituksia vaan puretaan vaikka uusi mutatoitunut virus sairastuttaa juurikin kyseistä ikäryhmää.
      Mitenhän käy syksyllä kun koulut ja päiväkodit taas aukeaa...

      • Anonyymi

        Luonto karsii ääliöt


      • Anonyymi

        Mitenhän käy kun käy? Mitä tapahtuu? mä lennän tuntemattomaan. Mitä tapahtuu jos ovet eivät aukene meille?


    • Anonyymi

      Lidl Lahti Laune viimeksi 13.7. aamupäivällä käsidesi ei toimi. Tosin en ole koskaan muulloinkaan sieltä jalalla poljettavasta desifiointihäkkyrästä saanut tippaakaan ainetta!

      • Anonyymi

        Oliko loppunut härregyyden? Pesitkö varpaiden välit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko loppunut härregyyden? Pesitkö varpaiden välit?

        En tiedä että miten teillä Ruotsissa on tapana tehdä, mutta meillä Suomessa varpaiden välit pestään kotona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä että miten teillä Ruotsissa on tapana tehdä, mutta meillä Suomessa varpaiden välit pestään kotona.

        Pesitkö jalkadesillä? Vai käsidesillä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pesitkö jalkadesillä? Vai käsidesillä?

        Ite otan desit sisäisesti ja käjet pesen saipualla.


    • Anonyymi

      kossua tai jos on rahaa niin vodkaa saappaisiin molempiin kaksi desiä aamuisin pysyy lentsu ja korona pois ja pikku sievissä koko päivän mukava painaa.ja illalla kun ne kaataa kippoon ja kahvia joukkoon ,unikin tulee kuin itsestään ei tarvitse unitabuja nieleskellä.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3774
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      210
      1861
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1404
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1285
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      951
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      58
      900
    7. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      893
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      870
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      858
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      849
    Aihe