Nimeä viisi ärsyttävintä ja viisi kiinnostavinta suomalaisjulkkista. Perusteluita olisi hyvä kertoa.
Viisi ärsyttävintä suomalaisjulkkista?
28
1268
Vastaukset
- Anonyymi
Ärsyttävimpiä ovat:
Jussi Halla-aho
Aira Samulin
Timo Soini
Pekka Pouta
Nicklas Wancke
Kiinnostavimpia ovat:
Joulupukki
Pikku Myy
naapurin Marjo
Waldo de la Rähmä
Spede No jos jätetään politiikka laskuista pois, niin..
Sanna Ukkola
Tuomas Enbuske
Ei nyt oikein tule ketään mieleen, eikä nuokaan sen ihmeemmin ärsytä.. Ukkolasta en pitänyt silloinkaan, kun se oli telkkarissa..- Anonyymi
Saanko lainata mielipiteesi, myös perustelut..
😏
Ei ärsytä yksikään julkkis. Jokainen olkoot mitä on. 😊
Ärsyttää on liian voimakas sana, mutta tulee käännettyä nopeasti lehden sivu tai vaihdettua kanavaa, jos esillä on jälleen joku tällainen "hyvinvointikouluttaja". Erityisesti julkkis-tällaiset ovat jotenkin epäuskottavia työssään, kun eivät selvästi voi mitenkään erityisen hääppöisesti. Eikä usein koulutustakaan ole taustalla, julkkisstatus riittää. Tällä hetkellä nämä ovat naisia eli mitä näitä on: Martina, Jutta, Nanna, Sofia... Hyvinvointi heidän mielestään tuntuu olevan yhtä kuin ulkonäkö ja sitten oikeasti se ulkonäkö tulee jostain ihan muusta kuin terveellisistä elämäntavoista. Eli leikkauksista, pistoshoidoista, hiustenpidennyksistä, merkkilaukuista ja englanninkielisistä aforismeista instagramissa ja bilettämisestä.
Aika ristiriitaista jos takataskussa on rattijuoppoutta, huumeoikeudenkäyntejä, väkivaltaa, rahalla lahjomisia, kiristystä ym. Siitä on omasta mielestä hyvinvointi kaukana. Kaikilla näillä on/on ollut puolisona myös mies, joka sitä henkistä hyvinvointia ei kauheasti edistä.
Kurjaa, että kaikki nimetyt on naisia, mutta sanotaan nyt yksi mies, joka on tavallaan samaa sarjaa eli Jari Sarasvuo. Kaikenlainen elämäntapa-kouluttaminen jotenkin tympii ja sillä rahastaminen, oli kyseessä mies tai nainen.Niin joo. Kiinnostavampia on vaikea nimetä koska niitä on paljon. ja vaikea arvioida, mikä sitten on riittävästi julkkis.
Kirjailijoista tulee mieleen Petri Tamminen, Miina Supinen, Anna-Leena Härkönen,Nina Honkanen. Arttu Tuominen... Ja moni moni muu, joka ei ehkä ole niinkään julkkis kuin nuo.
Musiikin puolelta vaikka tämä Rita Behm, Paula Vesala, Mira Luoti, Mariska ja vaikka Kauko Röyhkä. Noiden haastatteluja luen mielellään.- Anonyymi
Komppaan edellistä, mitä tulee noihin "hyvinvointi"-julkimoihin. Tästä sarjasta Belorf on erityisen tympivä - Lontoossa jne. prostituutiota, huumesyytteet niskassa, elää miehen rahoilla jatkuvasti.
Anonyymi kirjoitti:
Komppaan edellistä, mitä tulee noihin "hyvinvointi"-julkimoihin. Tästä sarjasta Belorf on erityisen tympivä - Lontoossa jne. prostituutiota, huumesyytteet niskassa, elää miehen rahoilla jatkuvasti.
Itse en osaa laittaa noita järjestykseen. Mutta mm. näen tosi helposti punaista, jos joku on toistuvasti väkivaltainen ja aggressiivinen, nainen tai mies ja lööpeissä sen takia. Sellainen ihminen sitten kertoo "hyvinvoinnista", plääh..
- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Niin joo. Kiinnostavampia on vaikea nimetä koska niitä on paljon. ja vaikea arvioida, mikä sitten on riittävästi julkkis.
Kirjailijoista tulee mieleen Petri Tamminen, Miina Supinen, Anna-Leena Härkönen,Nina Honkanen. Arttu Tuominen... Ja moni moni muu, joka ei ehkä ole niinkään julkkis kuin nuo.
Musiikin puolelta vaikka tämä Rita Behm, Paula Vesala, Mira Luoti, Mariska ja vaikka Kauko Röyhkä. Noiden haastatteluja luen mielellään.Ooksää lukenu tuon Arttu Tuomisen kirjoja? Mä oon lukenut sen edellisen? (unohdin just sen nimen 🤔), ja nyt luen uusinta Hyvitystä. Fiksun olonen tyyppi kyl, mitä jotai haastattelui olen lukenu, noi porilaiseks.
Anonyymi kirjoitti:
Ooksää lukenu tuon Arttu Tuomisen kirjoja? Mä oon lukenut sen edellisen? (unohdin just sen nimen 🤔), ja nyt luen uusinta Hyvitystä. Fiksun olonen tyyppi kyl, mitä jotai haastattelui olen lukenu, noi porilaiseks.
Joo Verivelkaa tarkotat? Joo, sen olen lukenut ja tykkäsin kovasti ja Hyvitys mulla on juuri luvussa myös:) Meillä on myös yksi Tuomisen muu kirja, jota en ole ehtinyt vielä lukea, Leipuri nimeltään.
Porilaiseks hyvä juu, onhan sielt pal, tua noini, hyvää tullu ;)- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Joo Verivelkaa tarkotat? Joo, sen olen lukenut ja tykkäsin kovasti ja Hyvitys mulla on juuri luvussa myös:) Meillä on myös yksi Tuomisen muu kirja, jota en ole ehtinyt vielä lukea, Leipuri nimeltään.
Porilaiseks hyvä juu, onhan sielt pal, tua noini, hyvää tullu ;)Juu Verivelka se oli 👍. Pitäis lukee tuo Hyvitys loppuu ja sit vois kokeilla niitä vanhempia, tuanoi 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu Verivelka se oli 👍. Pitäis lukee tuo Hyvitys loppuu ja sit vois kokeilla niitä vanhempia, tuanoi 😁
Arttu Tuomista mainostetaan somessa joka saitilla . Näköjään täälläkin : )
Kova pyrky sillä on julkkikseksi, vaikka kirjat ovat lapsellisia ja epäuskottavia.
Olen ihmetellyt, että kuka niiden julkaisukustannukset maksaa. Anonyymi kirjoitti:
Arttu Tuomista mainostetaan somessa joka saitilla . Näköjään täälläkin : )
Kova pyrky sillä on julkkikseksi, vaikka kirjat ovat lapsellisia ja epäuskottavia.
Olen ihmetellyt, että kuka niiden julkaisukustannukset maksaa.Södikan miehiä nykyään:) Eli sanoisin, että aika hyvissä käsissä. Yhden kokonaan luetun kirjan (Verivelka, Hyvitys vielä kesken) perusteella sanon, että Tuominen kirjoittaa minusta ikäisekseen pätevää suomidekkaria. Hyvä rytmitys ja kiinnostavia henkilöhahmoja, jännite säilyy loppuun asti. Ei erityisen syvällistä ehkä, muttei pinnallistakaan. Pori on myös kiinnostava, erilainen ympäristö, ei aina sitä Helsinkiä, Tamperetta tai edes Turkua. Ja sympaattisenkin oloinen poika vielä, vaikka insinööri onkin:P
Muistelisin että Tuure Boelius on joskus ärsyttänyt, tais jossain haastattelussa sanoa jotain mielestäni ärsyttävää
- Anonyymi
Aivan ykkösärsyttävä mikä nyt tulee mieleen on Maria Nordin. Kaikki tämä viimeaikojen hihhuli-juttu vielä päälle, mutta siinä Iholla sarjassa jota, erehdyinkö kerran hieman vilkaisemaan vai jonkun mainoksen vain, mutta oli kyllä niin ärsyttävä känisijä, että nykyään jo tuon sarjan nimikin saa liki raivon partaalle.
Hmm. En seuraile ärdyttäviä, suljen ne pois laitteista. Joten ei oikeestaan vaikutusta, eli ärsytys ei pääse vauhtiin, kun blokkaan jo alkuunsa.
Mut Sannin laulut on ärsyttäviä. Ääni.- Anonyymi
Ne jälkiviisaat (tai joku muu sellainen ohjelma) aamu-tv:ssä:
2. Ukolla on kirkkaan punaiset liian lyhyet housut ja kirkuvan sininen ensivuosituhannen mallia oleva bleiseri.
1. Silmälasipäinen nainen jolla on huonosti leikatut lyhyet kuralätäkön väriset hiukset. - Anonyymi
1.$ofia Belörf
2.Sofia Aitolehti
3.Martina Ranta-Aho
4.Stefu
5.Sofia Martina
1.Niko Therman
2.Sofia Belörf
3.Sofia Stefu Martina Ranta-Aho
4.Katri Belörf Thurman
5.Niko Belörf Thurman Aitolörf - Anonyymi
Äsyttävimpiä:
1. Jari Tervo
2. Baba Lybeck
2. Aino-Kaisa Pekonen
3. Jaana Pelkonen
4. Krista Siegfrids
Tuossa nyt mitä nopeasti tuli mieleen. - Anonyymi
1 Niko Saarinen
2 Sikke
3-4 hyvinvointinaiset jotka voivat pahoin
5 teukka
kiinnostavin
diandra.
Esa Pulliainen- Anonyymi
Teukka = Teuvo Hakkarainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teukka = Teuvo Hakkarainen?
kyllä
Määkin tykkään kaiken enämpi just Tiantrasta. Jos mullois niiku jalat, nii polvet notkuis.
- Anonyymi
1. Mäkihyppääjä jolla elämänhallinta hakusessa.
2-1000 Kaikki monikulttuuriaivomatoon sairastuneet...
aamutv:n panelistit, HS:n kaappijuopot toimittelijapropagandistit(joiden pitäisi tärkeilyn sijaan juoda tuttipullosta kossua), Ylen papukaijapropagandistit, stallariräppäri k*rpänaama, mitä kaikkia näitä onkaan. Ei näiltä pysty välttymään, kuten ei DDR:ssä voinut välttyä stasin agenteilta, kun 40% väestöstä oli Stasin tarkkailijoita. Laitetaan ensimmäisenä mieleen tulevia eli vaikka:
Juha pipilä
Maria Ohisalo
Rosa Meriläinen
Alexander Stubb
Eva bidee- Anonyymi
Kaikki missit ja ex missit, joita haastatellaan naistenlehdissä hautaan asti, vaikka ovat ihan helvetin tylsiä ihmisiä. Näillä koheltavilla sometähdillä kuitenkin jotain viihdearvoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?751438Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13967Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90828Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53664
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv50619Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47613Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134608Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50574