Kiinnittääkö kukaan tai mikään taho huomiota mönkijöiden ja krossipyörien jättämiin jälkiin Jängillä. On mahotonta katottavaa, järkyttävän näköistä jälkeä. Vaatiiko mitään lupia. Onko Mehtähallituksen tarkastajat ja paikalliset luonnonsuojelijat MUNATTOMIA, kun eivät uskalla puuttua tai kieltää asiaa.
Poronhoitajien jälet maastoissa
13
732
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän jäljet jää aina kun liikutaan.
- Anonyymi
Mitä sönkötät? siis crossi turistit sähkö/bensa koneilla on jälki turha poromiehillä ei.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä poronomistajat on röyhkeitä ajelevat sotkien tuntureita jus näin kuin sanoit paskovat. Tästä ollaan tietoisia kunnanhallituksessa osa valtuutetuista eivät halua edes puhua, tähän tullaan puuttumaan. Aloituksen tekijä kiitos siitä. Hallituksen jäsen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä poronomistajat on röyhkeitä ajelevat sotkien tuntureita jus näin kuin sanoit paskovat. Tästä ollaan tietoisia kunnanhallituksessa osa valtuutetuista eivät halua edes puhua, tähän tullaan puuttumaan. Aloituksen tekijä kiitos siitä. Hallituksen jäsen
Kiinnittääkö kukaan tai mikään taho huomiota mönkijöiden ja krossipyörien jättämiin jälkiin Jängillä. On mahotonta katottavaa, järkyttävän näköistä jälkeä. Vaatiiko mitään lupia. Onko Mehtähallituksen tarkastajat ja paikalliset luonnonsuojelijat MUNATTOMIA, kun eivät uskalla puuttua tai kieltää asiaa. Olen samaa mieltä poronomistajat on röyhkeitä ajelevat sotkien tuntureita jus näin kuin sanoit paskovat. Tästä ollaan tietoisia kunnanhallituksessa osa valtuutetuista eivät halua edes puhua, tähän tullaan puuttumaan. Aloituksen tekijä kiitos siitä. Hallituksen jäsen tiedossa on röyhkeys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnittääkö kukaan tai mikään taho huomiota mönkijöiden ja krossipyörien jättämiin jälkiin Jängillä. On mahotonta katottavaa, järkyttävän näköistä jälkeä. Vaatiiko mitään lupia. Onko Mehtähallituksen tarkastajat ja paikalliset luonnonsuojelijat MUNATTOMIA, kun eivät uskalla puuttua tai kieltää asiaa. Olen samaa mieltä poronomistajat on röyhkeitä ajelevat sotkien tuntureita jus näin kuin sanoit paskovat. Tästä ollaan tietoisia kunnanhallituksessa osa valtuutetuista eivät halua edes puhua, tähän tullaan puuttumaan. Aloituksen tekijä kiitos siitä. Hallituksen jäsen tiedossa on röyhkeys.
Olen samaa mieltä poronomistajat on röyhkeitä ajelevat sotkien tuntureita jus näin kuin sanoit paskovat. Tästä ollaan tietoisia kunnanhallituksessa osa valtuutetuista eivät halua edes puhua, tähän tullaan puuttumaan. Aloituksen tekijä kiitos siitä. Hallituksen jäsen. Kyllä samaa mieltä poropaimenet ajelee kaljoissaan tuntureilla , heittävät tyhjät tölkit luontoon härskiä lössiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä poronomistajat on röyhkeitä ajelevat sotkien tuntureita jus näin kuin sanoit paskovat. Tästä ollaan tietoisia kunnanhallituksessa osa valtuutetuista eivät halua edes puhua, tähän tullaan puuttumaan. Aloituksen tekijä kiitos siitä. Hallituksen jäsen. Kyllä samaa mieltä poropaimenet ajelee kaljoissaan tuntureilla , heittävät tyhjät tölkit luontoon härskiä lössiä.
Kyllä ne on turistit, jotka heittävät kalja- ja viinapulloja tunturiin, ja alumiinifoliota!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne on turistit, jotka heittävät kalja- ja viinapulloja tunturiin, ja alumiinifoliota!
Olen samaa mieltä,kävin Pöyrisjoella ja meinasin tulistella kun siellä on hyvä paikka,mutta järkytys oli suuri roskia oli koko paikka täynnä.Makkarapakkausten muovit,kananmunan kuoret ja kaikkea muuta oli siellä.Eikö niitä voi ottaa mukaan tai polttaa.Tiedän ettei ollut paikalliset ihmiset,yrittäjä voisitko valistaa niitä turisteja joita kuskaa pöyrisjärveen että eläisivät siististi.Onko tällä yrittäjällä myös pöyrisjärvessä vuokrattava mökki,jututin riekkomiehiä jotka asuivat hänen mökissä.Aika kummallista,tietääkseni sen ei pitäisi olla vuokra tupa.Tutkitaan asiaa,jossakin raja pitää olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä,kävin Pöyrisjoella ja meinasin tulistella kun siellä on hyvä paikka,mutta järkytys oli suuri roskia oli koko paikka täynnä.Makkarapakkausten muovit,kananmunan kuoret ja kaikkea muuta oli siellä.Eikö niitä voi ottaa mukaan tai polttaa.Tiedän ettei ollut paikalliset ihmiset,yrittäjä voisitko valistaa niitä turisteja joita kuskaa pöyrisjärveen että eläisivät siististi.Onko tällä yrittäjällä myös pöyrisjärvessä vuokrattava mökki,jututin riekkomiehiä jotka asuivat hänen mökissä.Aika kummallista,tietääkseni sen ei pitäisi olla vuokra tupa.Tutkitaan asiaa,jossakin raja pitää olla.
Olen samaa mieltä poronomistajat on röyhkeitä ajelevat sotkien tuntureita jus näin kuin sanoit paskovat. Tästä ollaan tietoisia kunnanhallituksessa osa valtuutetuista eivät halua edes puhua, tähän tullaan puuttumaan. Aloituksen tekijä kiitos siitä. Hallituksen jäsen. Kyllä samaa mieltä poropaimenet ajelee kaljoissaan tuntureilla , heittävät tyhjät tölkit luontoon härskiä lössiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen samaa mieltä poronomistajat on röyhkeitä ajelevat sotkien tuntureita jus näin kuin sanoit paskovat. Tästä ollaan tietoisia kunnanhallituksessa osa valtuutetuista eivät halua edes puhua, tähän tullaan puuttumaan. Aloituksen tekijä kiitos siitä. Hallituksen jäsen. Kyllä samaa mieltä poropaimenet ajelee kaljoissaan tuntureilla , heittävät tyhjät tölkit luontoon härskiä lössiä
Olenko kirjoittanut että poron omistajat,kyllä ne sotkijat on turistit joita paikallinen yrittäjä kuskaa pöyrikseen.Älä mene vääristelemään kirjoituksiani.Aina on syytelty poron omistajia ķun ihmisillä ei ole muutakaan tekemistä.Minä kyllä uskallan sanoa että niitä etelän jätkiä tuodaan tänne rahan ahne yrittäjä etupäässä.Ajellaan autoilla pöyrikseen niinkuin keisarit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko kirjoittanut että poron omistajat,kyllä ne sotkijat on turistit joita paikallinen yrittäjä kuskaa pöyrikseen.Älä mene vääristelemään kirjoituksiani.Aina on syytelty poron omistajia ķun ihmisillä ei ole muutakaan tekemistä.Minä kyllä uskallan sanoa että niitä etelän jätkiä tuodaan tänne rahan ahne yrittäjä etupäässä.Ajellaan autoilla pöyrikseen niinkuin keisarit.
Kyllä nämä tiiethään kuka pettää ja ketä mutta mitäpä met siitä välitetään kun ei puolisoita itteäänkään kiinnosta missä toinen osapuoli laukkaa säälittää vain kattoa ko vängällä piethään kulissia yllä vaikka tottuus onki sitte aivan muuta
- Anonyymi
Kyllä nämä tiiethään kuka pettää ja ketä mutta mitäpä met siitä välitetään kun ei puolisoita itteäänkään kiinnosta missä toinen osapuoli laukkaa säälittää vain kattoa ko vängällä piethään kulissia yllä vaikka tottuus onki sitte aivan muuta. TEHEN TEISTÄ ILMOITUKSEN
YLLÄPITOON VIHAKIRJOITUSTA. Uskon sama kirjoittaja no sehän selviää
- Anonyymi
Poronoitajilla saamelaisilla on lupa ajaa mistä vain. Toisin kun lantalaisilla,
- Anonyymi
Kyllä nämä tiiethään kuka pettää ja ketä mutta mitäpä met siitä välitetään kun ei puolisoita itteäänkään kiinnosta Poronoitajilla saamelaisilla on lupa ajaa mistä vain. ÄLÄ KIRJOITA PASKAA SAAMELAINEN. Toisin kun lantalaisilla,missä toinen osapuoli laukkaa säälittää vain kattoa ko vängällä piethään kulissia yllä vaikka tottuus onki sitte aivan muuta.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882881Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845