Monissa ruuissa mainio mauste,terveellinenkin.Mutta tiedättekö,että oiva matolääke eläimille ja luonnollinen.Kuivattaa ja siksi madot ei viihdy suolistossa!Ei toki kuivata rutikuivaksi,ei tarvi sitä pelätä.
Niin monikäyttöinen
6
2901
Vastaukset
- Anonyymi
ei koirille, aiheutta anemiaa,
- Anonyymi
Mun koirat on syöny valkosipulia päivittäin,eikä oo koskaan kärsiny anemiasta.
- Anonyymi
Kurpitsan siemenet toimii, valkosipuli saa kyllä oksentamaan ja karkoittaa kaikki muut läheltä.
- Anonyymi
Normaalina annostuksina toimii kyllä. Kuumennettuna ei ollenkaan. Kummennettuna kuollut on kuollut ja kuollutt ruokaa ihmiset syövät mielellään.
Ei ole vaarallinen muillekaan ewläimille. Koira ja kissa välttää sitä jos se on myrkkyä.
Raasta/murskaa valkosipuli ja anna seistä 10-15 minuuttia. Syö rakana. - Anonyymi
Kaikki sipulit ovat myrkkyä, siksihän niissä on vastenmielinen haju ja makukin merkkinä myrkyllisyydestä.
- Anonyymi
Lähes kaikki mikä maistuu hyvälle on epäterveellistä.
Valkosipuli ei kuulu tähän joukkoon. Eikä sipulit yleensäkään. Ainut ettei kaikkien haju ja makutottumukset pidä sipuleista.
Yksilöllisiä olemme paitsi siinä, että kaikkien on kuoltava ajallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066