vaimon veli piiskasi ja pani 1.

Anonyymi

Ei onneksi tapahtunut hääyönä, mutta mulla oli aina ongelmia vaimon velipojan kanssa. Ihastuin siihen joskus 16v, oli ja on, mua pari vuotta vanhempi.

Komea oli ja on. Itse enempi siro, tyttömäinen.
Imutti itseänsä mulle ja puki siskonsa vaatteisiin.
Oli piiskaamista ja kurittamista ja valitettavasti pidin alistuksesta.

Rakastuin sitten siskoonsa.
Hieno ihminen, älykäs, ymmärtävä ja hellä.

16

2088

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minkälaiset tunteet ovat olleet jälkikäteen sinulla? Itselläni on saman ikäinen lanko, joka oli myös myös paljon voimakkaampi. Lanko "rakasti" näyttää minulle missä voima pesii ja olihan siinä käsittelyssä pakko uskoa, että voimaa on.

On hän pari kertaa uhannut minut piiskatakin, mutta minä olin hissun kissun, niin vältyin selkäsaunalta. Hän on muuten avulias ja tiedän että hän tosipaikan tullen asettuisi minua puolustamaan. Hänen seurassaan tunnen itseni avuttomammaksi kuin olenkaan. Myöntelen hänelle, mutta salassa teen miten haluan. Muuta lankoa ei minulla ole, joten en oikein tiedä millaista olisi omistaa tavallinen lanko.

• Anonyymi

Hiivihän sinne kaappiisi takas peijooni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hiivihän sinne kaappiisi takas peijooni

Sinä odotat sinä odotat siellä meillä tulee varmasti olemaan ihanaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä odotat sinä odotat siellä meillä tulee varmasti olemaan ihanaa.

Hyi saatana 😈

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana 😈

Älä nyt itsehän pyysit mua kaappisi.Taisit tarkoittaa vain itseäsi.No ei sekään huono ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt itsehän pyysit mua kaappisi.Taisit tarkoittaa vain itseäsi.No ei sekään huono ole.

Näin kertoo itse kaappihomo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyi saatana 😈

Tuollaiset kiroilevat keskenkasvuiset miehenalut ovat mukavia piiskattavia.

• Sain teiniä tyttöystävän. Olin aika innoissani kun seurustelin ensimmäistä kertaa. Näin kuin kaikki olivat kateellisia minulle.
      Pikku hiljaa huomasin että hänen tarkoitus oli saada veljelleen panopuu. Jotain millä se voisi tyydyttää nuo tarpeensa mitkä eivät saaneet tulla julkiseksi.

• Anonyymi

Painu sinäkin sinne peräkamariis nylkyttään satusetä

• Anonyymi

Ooh palsta kyyläri se taas vauhdissa oohh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ooh palsta kyyläri se taas vauhdissa oohh

Nytkö sulta tuli jo.

• Anonyymi kirjoitti:

Painu sinäkin sinne peräkamariis nylkyttään satusetä

Mutt sä luit...

• Anonyymi

Muistan kyllä kuinka kutkuttavan jännä oli, kun isoveli rupesi piiskan antoon. Se oli kuin painimatsi, mutta vielä paljon jännempää. Lopulta totuus selvisi, veli oli enemmän tosissaan kuin arvasin ja sain ihan kunnolla pingismailaa paljaille pakaroille.

• Anonyymi

Aloittajalle on käynyt niin kuin aina joskus käy ja siitä seuraa kaikenlaisia "tilanteita".
      Suvun miehet ovat voimakkaita ja kaikenlaista aikaan saavaa porukkaa, mutta vävy onkin avuton ja kaiken lisäksi vielä heikko. Vävyä ei aina silkkikäsinein käsitellä.

• Anonyymi

Minulla oli myös lanko, joka oli selvästi voimakkaampi kuin minä. Voimiaan hän mielellään esitteli ja objektina olin minä. Mutta ei hän koskaan niin pitkälle mennyt, että sitä voitaisiin piiskaamisena pitää. Mutta kaikenlaista alistamista kyllä esiintyi: hartiat mattoon, pihalle heittämistä, lukko-otteessa pitämistä ja housun persustalle läpsimistä. Jos minä olin menossa sisälle ja hän tuli ovella vastaan, niin hän raahasi minut matkassaan takaisin jonnekin pihanperille, vaikka minä olisin ollut sukkasillani.

Ei hän varsinaisesti yrittänyt minua fyysisesti vahingoittaa tai tuottaa kipua, mutta henkistä nöyryytystä oli paljon. Ehkä hän ei tullut koskaan itse tajuamaan millaista on olla aina mopattavana.

• Anonyymi

Aloittaja kirjoitti ikään kuin kyseessä olisi 1. osa. odotan innolla 2. osaa. Kiitos jo etukäteen.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4408
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      152
      3251
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2524
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      52
      2485
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      109
      2207
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1893
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      23
      1652
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1616
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      161
      1494
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      36
      1265
    Aihe