Ei onneksi tapahtunut hääyönä, mutta mulla oli aina ongelmia vaimon velipojan kanssa. Ihastuin siihen joskus 16v, oli ja on, mua pari vuotta vanhempi.
Komea oli ja on. Itse enempi siro, tyttömäinen.
Imutti itseänsä mulle ja puki siskonsa vaatteisiin.
Oli piiskaamista ja kurittamista ja valitettavasti pidin alistuksesta.
Rakastuin sitten siskoonsa.
Hieno ihminen, älykäs, ymmärtävä ja hellä.
vaimon veli piiskasi ja pani 1.
16
2154
Vastaukset
- Anonyymi
Minkälaiset tunteet ovat olleet jälkikäteen sinulla? Itselläni on saman ikäinen lanko, joka oli myös myös paljon voimakkaampi. Lanko "rakasti" näyttää minulle missä voima pesii ja olihan siinä käsittelyssä pakko uskoa, että voimaa on.
On hän pari kertaa uhannut minut piiskatakin, mutta minä olin hissun kissun, niin vältyin selkäsaunalta. Hän on muuten avulias ja tiedän että hän tosipaikan tullen asettuisi minua puolustamaan. Hänen seurassaan tunnen itseni avuttomammaksi kuin olenkaan. Myöntelen hänelle, mutta salassa teen miten haluan. Muuta lankoa ei minulla ole, joten en oikein tiedä millaista olisi omistaa tavallinen lanko.- Anonyymi
Hiivihän sinne kaappiisi takas peijooni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiivihän sinne kaappiisi takas peijooni
Sinä odotat sinä odotat siellä meillä tulee varmasti olemaan ihanaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä odotat sinä odotat siellä meillä tulee varmasti olemaan ihanaa.
Hyi saatana 😈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana 😈
Älä nyt itsehän pyysit mua kaappisi.Taisit tarkoittaa vain itseäsi.No ei sekään huono ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt itsehän pyysit mua kaappisi.Taisit tarkoittaa vain itseäsi.No ei sekään huono ole.
Näin kertoo itse kaappihomo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi saatana 😈
Tuollaiset kiroilevat keskenkasvuiset miehenalut ovat mukavia piiskattavia.
Sain teiniä tyttöystävän. Olin aika innoissani kun seurustelin ensimmäistä kertaa. Näin kuin kaikki olivat kateellisia minulle.
Pikku hiljaa huomasin että hänen tarkoitus oli saada veljelleen panopuu. Jotain millä se voisi tyydyttää nuo tarpeensa mitkä eivät saaneet tulla julkiseksi.- Anonyymi
Painu sinäkin sinne peräkamariis nylkyttään satusetä
- Anonyymi
Ooh palsta kyyläri se taas vauhdissa oohh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ooh palsta kyyläri se taas vauhdissa oohh
Nytkö sulta tuli jo.
- Anonyymi
Muistan kyllä kuinka kutkuttavan jännä oli, kun isoveli rupesi piiskan antoon. Se oli kuin painimatsi, mutta vielä paljon jännempää. Lopulta totuus selvisi, veli oli enemmän tosissaan kuin arvasin ja sain ihan kunnolla pingismailaa paljaille pakaroille.
- Anonyymi
Aloittajalle on käynyt niin kuin aina joskus käy ja siitä seuraa kaikenlaisia "tilanteita".
Suvun miehet ovat voimakkaita ja kaikenlaista aikaan saavaa porukkaa, mutta vävy onkin avuton ja kaiken lisäksi vielä heikko. Vävyä ei aina silkkikäsinein käsitellä. - Anonyymi
Minulla oli myös lanko, joka oli selvästi voimakkaampi kuin minä. Voimiaan hän mielellään esitteli ja objektina olin minä. Mutta ei hän koskaan niin pitkälle mennyt, että sitä voitaisiin piiskaamisena pitää. Mutta kaikenlaista alistamista kyllä esiintyi: hartiat mattoon, pihalle heittämistä, lukko-otteessa pitämistä ja housun persustalle läpsimistä. Jos minä olin menossa sisälle ja hän tuli ovella vastaan, niin hän raahasi minut matkassaan takaisin jonnekin pihanperille, vaikka minä olisin ollut sukkasillani.
Ei hän varsinaisesti yrittänyt minua fyysisesti vahingoittaa tai tuottaa kipua, mutta henkistä nöyryytystä oli paljon. Ehkä hän ei tullut koskaan itse tajuamaan millaista on olla aina mopattavana. - Anonyymi
Aloittaja kirjoitti ikään kuin kyseessä olisi 1. osa. odotan innolla 2. osaa. Kiitos jo etukäteen.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483