Inariin asumaan

Anonyymi

Oiko hyvä paikka. Onko vapaita poromiehiä. Sais miehen jostain ahkerasta poromihestä Itse vois tehdä etätöitä siinä sivussa.

27

172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuljin tästä lenkillä ohi ja olipa vain matkailuautoja paljon ja kaikki melkein ulkomaalaisia kuului vaan sisältä lavjuu kismet ouuh lavjuu kismet yes ouuhh!... Siellä ilmeisesti rakasteltiin

• Anonyymi

No. Entäs sitten? Mahtuu paljon sinne ja useampikin! Tervetuloa turistit lappiin lomailemaan ja kylästelemään. Mukavaa että edes viihdytte täällä korpimaisemissa. Olkaa hyvät ja nauttikaa! Olemme iloisia kun matkailette!

• Anonyymi

Uimarannalla järven rannalla oli myöskin matkailuauto parkkeerannu. Sieltä tuli pari uimasta ja pyyhkeen levittivät ja alkoivat rakastelemaan oli se kaunista katseltavaa mutta, en jäänyt siihen pahastuvat vielä on niin mukavaa kun on paljonrakastuneita ihmisiä. Rakkaus kaunistaa ja minulle jäi hyvä mieli.

• Anonyymi

Olemmehan aina tienneet että rakkaus voittaa luottamus rehellisyys voittaa pahan. Kauniisti ajatteleminen on mukavaa ja hyvä kun pääsimme irstaista juokaleista eroon ja kauneus ja hyvyys tuli luoksemme. Rakkaus voittaa pois ihmisten kateus silloin jää. Ihanaa. Rakastukaa ja eläkää kaunis elämä onnellisesti pysytte terveinä.

• Anonyymi

Terve tuloa vaan

• Anonyymi

Joo. Ihminen on luotu toista ihmistä varten. Yksin en kulje en hetkeäkään vierelläin aina mä jeesuksen hyvän tahdon luojan nään suojellen varjellen. Rakkaus on kaunista luottamus rehellisyys uskollisuus.

• Anonyymi

hyvää huumoria, voi veljet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hyvää huumoria, voi veljet

Ei mitään huumoria vaan, vävyt on melkein kaikki ulkomaalaisia tai miniät? Ja he viettävät laatuaikaa anoppilassa! Tunteeton olet jos et hyväksy toisten rakkaudet!

• Anonyymi

Sevettijärvelläkin on paljon matkailuautoja, myöskin rakastuneita ja perheitäkin. Onko tämä sieltä?

• Anonyymi

Missä vaan lapissa! Menin aamulla pulahtamaan vähän järvellä ja matkailuauton ohitin ja sieltä tuli kaunis laulu. Se meni jotemkin näin; Tarvitseeko mun jalkoihini pitsiä laittaa? Cissioliina. Mulla on äidiltä perimät flanellialushousut ja on mukavaa tallustella niissä nailonit ei niin mukavia. Pitsit lahkeen reunoissa flanelliset.

• Anonyymi

Jos on poromiehiä niin onko myös lehmänaisia ja navetta? Onko lehmän arvo yhtä kuin poron? Poromiehet tarttee hyvän emännän joka lattaa heille ruokaa ja perustaa perheen ? Kolttatiloja saa joka rantaan jos haluaa! Se on vain itsestä kiinni, se suhde jonka haluat ystävällisesti luoda vastakkaiseen sukupuoleen. Lumpuksi ei kannata alkaa uskollisuus on tärkeää.

• Anonyymi

Voisitteko pyytää appivanhemmilta anteeksi jos satutte olemaan huonomaineisia ja rumia ? Appivanhemmat on suunnitelleet lapsilleen hyvät elämänkumppanit ja sitten tupsahtaa jokajätkän käyttämä ilolintu pirttiin miniäksi . Pitäkäähän siveytenne huippukunnossa ettei miniänä ja vävynä tartte hävetä ja mollata hyviä ihmisiä. Kaikki kun ei ole kelvollisia miniäksi tai vävyksi.

• Anonyymi

Kodittomat joutuu usein huonomaineisten kiusaamaksi ja jätetyiksi.

• Anonyymi

Sisäinen kauneus ja puhtaus on tärkeää!

• Anonyymi

Ahkera poromies kuuluu luokkaan joulupukki, enkeli, keijut ja peikot

• Anonyymi

Vittuun se kuuluu ja helvetin äkkiä, nehän on rosvoja ekkös sitä tiennyt. On siellä varmaan rehellisiäkin ja naisia kunnioittavia herroja. Yhden naisen miehiä ettei joka naikkoselle lapsia tee ja käyttäytyy kuin käki toisen pesälle munivat. Jotkut on naisten perään ja monta kerralla haalivat ja hetken huuman tunnelmissa elävät. Sairaita tyyppejä.

• Anonyymi

Seuraavana päivänä aamu-uinnilta palatessani huitelin sääskiä kintereiltäni niin jostain asuntovaunusta huiskutettiin tervehdykseksi, sääskiä vaan huitelin jäin juttelemaan kumminkin ja pyysin mukanani kahville kun mulla on puuroa ja kahvia ja tarjosin saunan heille, mielellään tulivat ja ystävystyimme niin että nauroimme ja juttelimme, sain esiteltyä vieraille jopa ne flanellipöksyt jotka mulla on silitettynä kauniissa pinkassa, naispuoliselle tietenkin! Siinä vierähti viikko riemuiten ystävyydestä, ensikesänä tulevat luoksemme suoraan vierailulle. Kiitos. Kun ei jää neljän seinän sisälle moni tuttavuus jää kokematta!

• Anonyymi

Ystäviä niin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ystäviä niin.

Kaunista.

• Anonyymi

Tuskin onnistuu? Poromiehet on työnsä kanssa naimisissa, työ tulee heille ensisijaisesti ykköseksi. Viipyvät viikkokausia metsässä. Joudut olemaan paljon yksiksesi? Tee etätyösi yksin. Poromies tulee kotiansa ryyppyporukka matkassaan, juhlivat yms...

• Anonyymi

Ja jos kyllästyvät vaimoihin käskevät toisia raiskaamaan jotta se ei kelpaa kenellekään ja saavat periä maat ja mannut itselleen ja uudelle morsiamelle. Olkaahan varovaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja jos kyllästyvät vaimoihin käskevät toisia raiskaamaan jotta se ei kelpaa kenellekään ja saavat periä maat ja mannut itselleen ja uudelle morsiamelle. Olkaahan varovaisia.

Poromiehet on niin sanottuja työhulluja. Ei ole perheelle aikaa kun painavat töitä yötä päivää hullun kiilto silmissä. Kun tulevat kotiin niin akka saa lusikalla syöttää kuin pikkulapsen ovat niin väsyksissä etteivät kykene itse syömään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poromiehet on niin sanottuja työhulluja. Ei ole perheelle aikaa kun painavat töitä yötä päivää hullun kiilto silmissä. Kun tulevat kotiin niin akka saa lusikalla syöttää kuin pikkulapsen ovat niin väsyksissä etteivät kykene itse syömään.

Se on rankkaa tuo yöelämä.

• Anonyymi

Lopeta tuo keljuilu! Poromiehet tienaavat perheelleen elatuksen ja ruokaa. Ovat ihania ja herttaisia. Naisen oma käytös ratkaisee onko helposti vietävissä! Ihanaa elämää ja rakkautta paljon sinulle ja mielitietyllesi!

• Anonyymi

Kyllä Inari on hyvä paikka asua, tiedän tutun joka vuosia sitten lähti ja hyvinpä viihtyy joten sinne vaan

• Anonyymi

No sai poromiehen ukoksi. Siinä selitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sai poromiehen ukoksi. Siinä selitys.

Pierevän poromiehen, avioero tuli jo. Haju oli kestämättömän paha!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      334
      7232
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4428
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3185
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      3017
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1962
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      153
      1846
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      215
      1784
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      166
      1587
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1448
    Aihe