Pitääkö? Mitä se tarkoittaa jos sellainen on? Niin, minulla ei ole ainuttakaan...
Vastaukset 55
- Anonyymi
Ei pidä jos ei halua.
Minä pidän paljon maalaisemmista naisista kuin mitä merkkilaukun kantajat yleensä edustavat.Mutta puukorilla jää hienompien modernien naisten jalkoihin...
Heillä on merkkilaukut, lompakot, ranskalainen manikyyri...
Olen ajatellut, että jos ei ole merkkilaukkuja, miehet pitävät puupäänä.- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta puukorilla jää hienompien modernien naisten jalkoihin...
Heillä on merkkilaukut, lompakot, ranskalainen manikyyri...
Olen ajatellut, että jos ei ole merkkilaukkuja, miehet pitävät puupäänä.Juuri tuollainen sinun tapainen maalaisnainen pärekoreineen ja merimieskasseineen olis jees.
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tuollainen sinun tapainen maalaisnainen pärekoreineen ja merimieskasseineen olis jees.
Voi toista...se oli sympaattista 🥺🤗
- Anonyymi
Voi toista...se oli sympaattista 🥺🤗
Äkäisyyttä ja pikaisuutta voisit sinäkin opetella himmaamaan, niin löytäisit hyvän miehen. Mitä luulet, onko sellainen mahdollisuuksien rajoissa henkisen kypsymisesi tiellä, vai riittääkö ikä lainkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äkäisyyttä ja pikaisuutta voisit sinäkin opetella himmaamaan, niin löytäisit hyvän miehen. Mitä luulet, onko sellainen mahdollisuuksien rajoissa henkisen kypsymisesi tiellä, vai riittääkö ikä lainkaan?
Äkäisyys ja pikaisuus voi olla muuten ihan lapsuudessa opittu juttu, puolustusmekanismi. Siihen ei mikään oma tahto tai iän karttuminen auta.
Anonyymi kirjoitti:
En nyt kyllä todella ymmärrä tätä tämän päivän palstafundalismia. 🤔🧐
Minulla on vanha pärekori...🙁
- Anonyymi
Myös risman mansikkakassi...🙁
Olenko kakkosluokan kansalainen?Kyllä olet, mutta tämä on myös näkökulmakysymys.
Kuulut siihen harmaaseen Skodalla/Toyotalla/Nissanilla ajavaan prismaikealidl massaan, jossa ei ole mitään mainitsemisen arvoista. Jos joku kaltaisesi jää syntymättä tai katoaa kesken elämänsä mystisesti maan pinnalta, sillä ei ole useimmille mitään merkitystä.
Toki saatat olla ykkösluokan kansalainen, mutta olet sitä vain kaltaistesi keskuudessa. Siis hieman keskivertoa parempi prismalidlikeatyyppi. Mutta ero on niin marginaalinen, että sen huomaa ainoastaan toinen tylsänharmaa ja tyystin merkityksetön prismalidlikeatyyppi. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olet, mutta tämä on myös näkökulmakysymys.
Kuulut siihen harmaaseen Skodalla/Toyotalla/Nissanilla ajavaan prismaikealidl massaan, jossa ei ole mitään mainitsemisen arvoista. Jos joku kaltaisesi jää syntymättä tai katoaa kesken elämänsä mystisesti maan pinnalta, sillä ei ole useimmille mitään merkitystä.
Toki saatat olla ykkösluokan kansalainen, mutta olet sitä vain kaltaistesi keskuudessa. Siis hieman keskivertoa parempi prismalidlikeatyyppi. Mutta ero on niin marginaalinen, että sen huomaa ainoastaan toinen tylsänharmaa ja tyystin merkityksetön prismalidlikeatyyppi.Niin kai se sitten on 🥺
Niin kai se sitten on 🥺
*rutistaa pärekoria sylissä* kunhan eivät tätä ainutta vie...
- Anonyymi
*rutistaa pärekoria sylissä* kunhan eivät tätä ainutta vie...
Ei siinä merkkilaukku auta.
Heivaa pärekori lepikkoon ja synny uudelleen Jeesukseksi, Ramses II:ksi, Albert Einsteiniksi tai Elon Muskiksi, jos haluat olla jotakin.
Tai vaihtoehtoisesti tyydy olemaan ykkösluokan ihminen rajallisessa kontekstissasi. Elä. Koska useimpien muiden mielipiteillä sinusta ja pärekoristasi ei ole merkitystä. He kun ovat samanlaisia turhakkeita kuin sinä. Oikeastaan vapauttava ajatus.
Vai luuletko, että Elon Musk tuhlaa aikaansa pohtimalla, mitä ajattelet hänen pärekoristaan? Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä merkkilaukku auta.
Heivaa pärekori lepikkoon ja synny uudelleen Jeesukseksi, Ramses II:ksi, Albert Einsteiniksi tai Elon Muskiksi, jos haluat olla jotakin.
Tai vaihtoehtoisesti tyydy olemaan ykkösluokan ihminen rajallisessa kontekstissasi. Elä. Koska useimpien muiden mielipiteillä sinusta ja pärekoristasi ei ole merkitystä. He kun ovat samanlaisia turhakkeita kuin sinä. Oikeastaan vapauttava ajatus.
Vai luuletko, että Elon Musk tuhlaa aikaansa pohtimalla, mitä ajattelet hänen pärekoristaan?Kyllä joku voi sitä miettiä, koska tuolla alempana joku sanoi, että se vittuuuni herättää kassalla kohinaa? Minusta näillä on joku merkitys. En vain ymmärrä materian päälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä olet, mutta tämä on myös näkökulmakysymys.
Toki saatat olla ykkösluokan kansalainen, mutta olet sitä vain kaltaistesi keskuudessa. Siis hieman keskivertoa parempi prismalidlikeatyyppi. Mutta ero on niin marginaalinen, että sen huomaa ainoastaan toinen tylsänharmaa ja tyystin merkityksetön prismalidlikeatyyppi.Tuota samaa massaa on vähintään 99,99 % ihmisistä, enemmänkin. Sinäkin.
Oikeasti merkityksellisiä ihmiskunnalle ovat nerot ja heitä lähellä olevat huippututkijat tiedemiehet yms. Ja heitä on hyvin pieni joukko. - Anonyymi
Kyllä joku voi sitä miettiä, koska tuolla alempana joku sanoi, että se vittuuuni herättää kassalla kohinaa? Minusta näillä on joku merkitys. En vain ymmärrä materian päälle.
EI Vittuunulla ole mitään merkitystä kenellekään muulle kuin sille laumasielulle, joka tuntee itsensä astetta paremmaksi Vittuuni olkapäällään sekä niille toisille laumasieluille, jotka kadehtivat jonkun Vittuunia. Ja tietenkin Vittuunille itselleen, joka tekee näiden laumasielujen merkkituoteuskonnolla komeat hillot.
Jos haluat olla oikeasti merkittävä, synny Kleopatraksi. Mutta oliko hän onnellinen, koska oli Kleopatra? Tuskinpa. Ja nuorena kuolikin.
Pidä siis pärekorisi. - Anonyymi
Kyllä joku voi sitä miettiä, koska tuolla alempana joku sanoi, että se vittuuuni herättää kassalla kohinaa? Minusta näillä on joku merkitys. En vain ymmärrä materian päälle.
Ole huoleti. Minä en edes huomaa kassajonossa vittuunia. Oikeasti en edes tiedä miltä sellainen näyttää.
Täysin merkityksettömiä ulkokultaisia asioita, joilla joku keskivarakas koettaa pönkittää egoaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuota samaa massaa on vähintään 99,99 % ihmisistä, enemmänkin. Sinäkin.
Oikeasti merkityksellisiä ihmiskunnalle ovat nerot ja heitä lähellä olevat huippututkijat tiedemiehet yms. Ja heitä on hyvin pieni joukko.Massaa on huomattavasti enemmän kuin 99,99%.
Neroja syntyy muutama sukupolvessa.
Heistäkin huomattava osa katoaa historian lehdille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Massaa on huomattavasti enemmän kuin 99,99%.
Neroja syntyy muutama sukupolvessa.
Heistäkin huomattava osa katoaa historian lehdille.Totta. Siinä oli määre vähintään edessä. En jaksanut laittaa enempää ysejä.
Anonyymi kirjoitti:
Ole huoleti. Minä en edes huomaa kassajonossa vittuunia. Oikeasti en edes tiedä miltä sellainen näyttää.
Täysin merkityksettömiä ulkokultaisia asioita, joilla joku keskivarakas koettaa pönkittää egoaan.Ajattelin vain, että olisi mielenkiintoista saada selvitystä siihen, mitä se kantajalleen antaa? Onko se sitä mitä sanoit vai miksi pitää olla? Vai onko ne oikeasti niin kauniita esineitä (vittuuuuuni on sellainen ruskea lurpake, olen kerran nähnyt) vai onko se ryhmäpaine vai mikä? Ja mistä kukaan tietää onko aito vai väärennös?
- Anonyymi
Ajattelin vain, että olisi mielenkiintoista saada selvitystä siihen, mitä se kantajalleen antaa? Onko se sitä mitä sanoit vai miksi pitää olla? Vai onko ne oikeasti niin kauniita esineitä (vittuuuuuni on sellainen ruskea lurpake, olen kerran nähnyt) vai onko se ryhmäpaine vai mikä? Ja mistä kukaan tietää onko aito vai väärennös?
Ehkä en ole täysin oikea henkilö tähän keskusteluun, kun en ole vittuunia ikinä omistanut enkä himoinnut (Onko niitä edes miesten mallia, jotain nykyaikaisen kaupunkilaisen olkalaukkuja?)
Omasta näkökulmasta en näe siinä muuta käyttötarkoitusta kun tuon mainitun, kun verrataan tavalliseen käytännölliseen laukkuun tai lompakkoon. - Anonyymi
Ajattelin vain, että olisi mielenkiintoista saada selvitystä siihen, mitä se kantajalleen antaa? Onko se sitä mitä sanoit vai miksi pitää olla? Vai onko ne oikeasti niin kauniita esineitä (vittuuuuuni on sellainen ruskea lurpake, olen kerran nähnyt) vai onko se ryhmäpaine vai mikä? Ja mistä kukaan tietää onko aito vai väärennös?
Ei merkkilaukut tai pärekori ketään huonommaksi tai paremmaksi tee. Onhan ylellisyysesineissä oma viehätyksensä, laatu ja esteettisyys.
- Anonyymi
No....mitä saan merkkilaukuiltani?
Ei oikeasti voi kieltää totuutta, että kauniit, sopivat JA mukavat vaatteet, siistit kengät ja oikein mieluinen laukku tuovat esim itsevarmuutta ja hyvää fiilistä. Niin se vaan on. Voisi kysyä:"Tykkäätkö lyödä itseäsi vai pussata?" Pukeutuminen on myös materialistista itsearvostusta.
Mutta ei se toki ole ainoa syy, minullakin ovat hienoudet 99 % kaapissa piilossa, kun työt ja liikuntaharrastus vievät ihan kaiken ajan. Olen vaatetusalan ammattilainen, joten yleensä toki on siistit vaatteet, mutta minullakin itsetehty iso kauppakassi ja merkkikukkaro ovat ainoat arjen luxusesineet. Kyllähän se lompakko kerää ihastusta. On muuten suomalaista Balmuir-merkkiä, ei siis kalleimmasta päästä, mutta todella tyylikäs pikku kapine.
Tykkään vaan laadukkaista esineistä ja ne ovat myös parhaita käytössä mielestäni. Minulla on kaikki kotonakin laatua. Viihdyn kotona, on kaunista ja erittäin siistiä.
Mitä tulee siihen aspektiin, että todistanko tällä jotain muille? Ehkä todistankin. Hankkimani luxus viestii menestyksestä muille ilman mitään asenteita. Ei kalliita esineitä näet ilmaiseksi jaella, ne täytyy osata hankkia.
Olen sen verran realisti, että lähinnä nauran kun ihmiset väittävät muotia turhaksi. Kaikilla meillä on vaatteet päällä ja ne herättävät aina voimakkaita asenteita puolin toisin. Käsityönä tehdyt esineet ovat hyvin olennainen osa ihmisyyttä ja hienot esineet ovat kunnia-asia tekijöilleen. Vaatetus-ala on ihmiskunnan olennaisimpia teollisuus-ja markkina-alueita. Satojen miljardien bisnes. Miksi valitsisin jotain halpaa ja kulunutta? On sekin vaate ja kuluttanut luonnonvaroja, 100% varmasti tehty hikipajassa koska ei olisi muuten halpa.
Jos välität jostain muusta kuin ulkonäöstä, se on sinun asiasi. Valitset mihin rahasi laitat ja viestit asennettasi muillekkin pukeutumisellasi.
Ihastelemanne tuohilaukku oli toisen suomalaisen merkkilaukku-brandin tekele. Lumi tekee ihan hienoja laukkuja, ei minun tyyliini, mutta monet tykkää ulkomailla asti😊🌚
❤.
Minulla on kaksikin merkkilaukkua, toinen Hewlett-Packardin oikein hyvä läppärilaukku ja toinen IKEA:n lujitettu muovikassi, se "Iso Sininen", joka mielestäni on Ikean paras tuote, joskaan niiden lihapullia en ole maistanut. Ikean kassilla kuskaa vaikka vettä kaivosta...
No sepä just se, että kun ne on käytännönläheisiä tarve-esineitä. Toimivuus, tilavuus ja ripojen kesto ☺️
- Anonyymi
Louis Vuittonin lompakko herättää mukavasti huomiota Prisman kassalla, en ole itse sitä ostanut mutta tykkään. Mansikka löty kassi ei sovi sen kanssa yhteen, valitettavasti.
- Anonyymi
Hiirenharmailla Skodilla ja Tyotilla köröttelevä Prismakansa ei edes tunnista aitoa Vittuunia.
Pöntön mansikkakassissa sentään on sielukkuutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiirenharmailla Skodilla ja Tyotilla köröttelevä Prismakansa ei edes tunnista aitoa Vittuunia.
Pöntön mansikkakassissa sentään on sielukkuutta.Nuoret naiset lähiöprisman kassalla tunnistavat, kertoivat minulle lompakon lempinimenkin. Joskus hävettää kun pukeutumiseni ei ole aina samaa luokkaa, iän myötä meikkaankin enää hyvin vähän. Hajuvettähän ei uskalla enää käyttää.
- Anonyymi
Ikävää, jos aidon Vittuunin omistaja joutuu asioimaan jossain rahvaanprismassa.
Kyseessä on selvästikin ollut joku itsetuntoaan pönkittävä mitättömyys, joka on rahoittanut vittuuninsa pikavipeillä.
tyylitietoisen naisen pitää omistaa pärekorilaukku, tuommoinen:
http://www.kemikaalicocktail.fi/arvonta/voita-lumin-parekori-clutch/
https://kemikaalicocktail.fi/wp-content/uploads/2015/06/kc-parekori.jpg
Mahtaakohan noita enää saada, en löytänyt tuolta firman sivuilta:
https://lumiaccessories.com/natural-line/
Mutta taitava nainenhan itse tekee, päreestä tai pajusta hienon laukun jota ei tarvitse hävetä missään, päinvastoin kerää sillä ihailua.Ohhoh 😲 onko tuo todellinen pärelaukku! No suomalainen luonto olis siinä ja voisi mennä ihan vaikka linnanjuhliin.
Ohhoh 😲 onko tuo todellinen pärelaukku! No suomalainen luonto olis siinä ja voisi mennä ihan vaikka linnanjuhliin.
Tuommoisxella sitä suomineito osoittaisi arvostusta käsityöläistuotteita kohtaan ja nousisi henkisesti ainakin metrin cucciakkojen yläpuolelle. Mitä äkkiä googlasin ei tuollaisten tekijöitä ainakaan liikaa ole, miksiköhän? luulisi että joku voisi vaikka itsensä elättää tuollaisia taiteilemalla, menisi varmaan maailmallekin kaupaksi jos osaisi oikein tuotteistaa.
Harmaaritari kirjoitti:
Tuommoisxella sitä suomineito osoittaisi arvostusta käsityöläistuotteita kohtaan ja nousisi henkisesti ainakin metrin cucciakkojen yläpuolelle. Mitä äkkiä googlasin ei tuollaisten tekijöitä ainakaan liikaa ole, miksiköhän? luulisi että joku voisi vaikka itsensä elättää tuollaisia taiteilemalla, menisi varmaan maailmallekin kaupaksi jos osaisi oikein tuotteistaa.
No USA:n ja Japanin markkinoille noilla. Villasukat ja meidän mekot ja kenkäsuunnittelu on siellä suuressa arvossa ja menee kuin kuumille kiville.
Näin ekan kerran tässä tuommosen. Tekijä isommin esille kiitos. Onkohan vain niin pieni paja?
Ihana pieni pärelaukku 🤗misspönttöuuni kirjoitti:
No USA:n ja Japanin markkinoille noilla. Villasukat ja meidän mekot ja kenkäsuunnittelu on siellä suuressa arvossa ja menee kuin kuumille kiville.
Näin ekan kerran tässä tuommosen. Tekijä isommin esille kiitos. Onkohan vain niin pieni paja?
Ihana pieni pärelaukku 🤗Ilmeisesti pieni, ehkä ei enää ollenkaan noita saatavilla niin siinä olisi kyllä jollekin pienyrittäjälle kyllä selkeästi saumaa. Laita sinä, "missP luxury bags", pari sitten lähetät vaikka Kardashianeille niin kohta on tilauskirjat niin täynnä ettei tekemään ehdi niin paljon kuin olisi tilauksia :)
Ei ole pakko ostaa, jos ei haluu. Ei minullakaan ole huippusuunnittelijoiden ja isojen muotitalojen merkkilaukkuja. Yksi lompakko on. Käytännöllinen ja onnistunut ostos.
Ei ole väärin ostaa laatua, mutta en tee ostoksia pelkän merkin takia. En ole sillä tavalla merkkiuskollinen. :)Ei tartte, jos ei halua. Mulla on 2 selkäreppua ja kauppakasseja. Joku merkki niissä on, muttei ne ole arvokkaita.
Käsi-ja olkalaukkuja en omista.- Anonyymi
hassuja nimiä amerikkalaisilla: AMD=Advanced Microdevices... ATI=Advanced technology jne.. IBM=International Business Computers...
No, mutta nyt jos https://www.is.fi/mystyle/art-2000006574276.html tarkkaan katsotaan niin mikäs tuossa kuvassa on? Sehän on rottinkinen kori, ja tämän päivän uutisissa.
- Anonyymi
Merkittömiä ei montaa ole. Jokunen vaalea kangaskassi, joista olen leikannut pesuohjelaput pois.
Löytyy Prisman, K-kauppojen (ja muiden ruokakauppojen), vaatekauppojen ja rautakauppojen kasseja.
Ikean kassit ovat kovassa käytössä.
Urheilumerkkien kasseja on muutamia, eri kokoja. Muotimerkkien kasseja löytyy muutama, mutta ne on ostettu muusta syystä kuin merkin takia. Vaikkapa oikeaa nahkaa, hyvän näköisiä, sopivan kokoisia..
xLiner- Anonyymi
Jokainen saa hankkia just niin kalliita veskoja kun haluaa. Ei mua haittaa...
Tai kenkiä, sama juttu.
xLiner
Tuota liperolaukku😁
https://vauvapaketti.fi/vauvoille/liberolaukun
Eikai muita kalliita tarvitsekkaan- Anonyymi
Krokotiilinnahkaisena niitä ei saa crocs-merkillä. Ehkä lacoste.
- Anonyymi
Mitä tarkoitat merkkilaukuilla?
Niitä on monenlaisia nääs. On tiettyjen muotitalojen merkeillä varustettuja laukkuja. Ne on useimmiten tehty halpatyövoimaa riistäen jossain hikipajassa. Niitä en suostu ostamaan.
Sitten on olemassa eurooppalaisia, pienempiä laatumerkkejä. Näiden tuotanto on eettistä, ja laukkuja tehdään jopa työvoimakustannuksiltaan "kalliissa" pohjoismaissa.
Tämmöisiä laukkuja omistan muutaman. Mielestäni on hyvä satsata laadukkaaseen ja ajattomaan nahkaiseen laukkuun, koska silloin niitä laukkuja ei tarvitse olla ostelemassa joka vuosi. Hintaahan noilla minunkin laukuillani on muutaman satkun verran per kappale, mutta kun miettii niiden käyttöikää niin hinta ei enää tunnukaan lainkaan kovalta.
Ei ole pakko omistaa. Jonkun mielestä minunkin laukkuni ovat varmasti rahantuhlausta tai jotain. Itselleni olisi painajainen kantaa mukanani jotain keinonahkaista rumiluspussukkaa. Makunsa kullakin.- Anonyymi
Mulla on yksi uutena muutaman sadan euron hintainen käsilaukku, nahkaa. Ollut käytössä jo yli 10 vuotta ja ulkonäkö vaan paranee vanhetessa.
xLiner
- Anonyymi
Marimekolla on hyvät isot kankaiset kassit jotka ovat loistavat nyt kun muovikassit kaupoissa on vaihtuneet paperikasseihin. Paperikassi Marimekon ison kassin sisään ja kassi olalle kun tehnyt ruokaostokset kaupassa. Hyvä kantaa, ei mee selkä pilalle.
- Anonyymi
Eurokangas myy laadukkaita paksuja puuvillakankaita, joissa on todella makeita printtejä ja eivät haalistu pesussa. Kankaat maksavat n. 9.90-16,90 €/m, joten isolle ja persoonalliselle ostoskassille ei paljoa tule hintaa. Kankaat ovat samantyyppisiä, kuin Marimekon ja vähintään yhtä laadukkaita.
Marimekon kassit ovat hyviä, kuten muutkin brändin tuotteet, kuluneinakin kivoja ja sympaattisia. Itse en käytä, mutta onhan ne suosittuja.
- Anonyymi
Kysy Martinalta, Sofialta muutamalta muulta samanlaista elämää elävältä. Pitääkö olla ja miksi pitää. Ehkä se on jopa reppanasijoitus, kun tulee vaihto.
- Anonyymi
Martina sai laukkuja ja lahjoja riitelemällä. Riidankylväjän laukkutili kasvoi päivittäin.
""Martina Aitolehti: ”Mieheni tietää, että minut saa lepyteltyä rahalla”
Martina Aitolehden, 34, avopuoliso lepyttelee häntä avokätisesti riitojen jälkeen.
– Riidan päätteeksi saan sen, mitä pyydän. Hän saattaa ostaa minulle kalliin laukun tai antaa rahaa shoppailuun, Martina kertoo parisuhteestaan.""
https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/martina-aitolehti-mieheni-tietaa-etta-lepyteltya-rahalla
- Anonyymi
Minulla on yksi, Guccin pieni olkalaukku jonka ostin kun ihastuin siihen ikihyviksi kaupassa.
Maksoi toki melko paljon, mutta laatu on sitten omaa luokkaansa ja malli ajaton.
En käytä laukkua paljon, yleensä en arkimenoissa ollenkaan, mutta jos pukeudun jotain menoa varten niin kaunis laukku on piste i:n päälle. Laukku on osa asustusta. - Anonyymi
Pitää jos haluat projisoida persoonaasi tavaran kautta. Toivottavasti tavara ei lopu, persoona häviää muuten taivaan tuuliin.
- Anonyymi
Tuskimpa häviää😊
Mutta totta on, että omaa persoonallisuuttaan voi tuoda esille pukeutumisella. Sillä perusteella ainakin itse olen vaatteeni ja asusteeni valinnut. Ei tulisi mieleenkään tavisasenteella "siksi kun muutkin" ostella tuhansien eurojen laukkuja, ihan niin varakas en ole😂
Jos joku on tavis persoonaltaan ja rikas ja ostaa sosiaaliseen piiriinsä soveltuvia vaatteita, niin eiköhän sekin ole ihan ymmärrettävää. Kaikissa alakulttuureissakin pukeutuminen on hyvin yhteisöllistä ja jopa sosiaalisesti säädeltyä. Vain aniharvalla ihmisellä nimittäin on selkeästi oma tyylitaju.
Voin muuten jatkaa tätä keskusteluaihetta IKUISESTI😂😂😂😍
- Anonyymi
Se, joka juoksee merkkilaukkujen perässä on yhen sortin idiootti, aivan varmasti... 🤣🤣🤣
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid134847En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110533Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 36522
- 41463
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää118438Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397