Kenellä on korvissa reijitys? Pitääkö olla korvakorut?
Minulla ei ole niitäkään.
Kenellä on korvakorut
62
120
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä muita reikiä sinulla ei ole?
Vain ne ovat, mitkä olivat syntyessäkin. Ei muita lisäreikiä. Niin no sitten kun hampaat tulivat, niin niissä oli..
- Anonyymi
Luomu on kaunista.Ei kaikkien tarvitse
olla joulukuusi. - Anonyymi
Etkös sinä ole jo nelikymppinen nainen, mikä ihme kyselyikä?
Elät ja olet niin, kuin sinusta hyvältä tuntuu, ei ole muuta vaihtoehtoa.
Yt.
Thymallus- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
No saa kai sitä kysyä!
Toki. Mutta saako antaa näkökulmaa?
Yt.
Thymallus - Anonyymi
Saa!
Tämähän on ihan perusjuttua, että ihminen joka on sinut oman itsensä ja olemuksensa kanssa on sellainen jonka kanssa on rentoa olla. He eivät kysele toisilta miten kuuluisi olla.
En oikein usko, että sinäkään oikeasti olet tuollainen kyselijä.
Yt.
Thymallus Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on ihan perusjuttua, että ihminen joka on sinut oman itsensä ja olemuksensa kanssa on sellainen jonka kanssa on rentoa olla. He eivät kysele toisilta miten kuuluisi olla.
En oikein usko, että sinäkään oikeasti olet tuollainen kyselijä.
Yt.
ThymallusMitä sinä nyt touhuat siinä? Äläpä neuvo minua isällisesti, sillä sitähän tuo nyt on. Muistuttaa siinä iästä ja kaikesta...ja että olenko oikeasti vai en. Vastailet vaan kiltisti mitä ikinä kysynkin 😛
- Anonyymi
Mitä sinä nyt touhuat siinä? Äläpä neuvo minua isällisesti, sillä sitähän tuo nyt on. Muistuttaa siinä iästä ja kaikesta...ja että olenko oikeasti vai en. Vastailet vaan kiltisti mitä ikinä kysynkin 😛
Ole hyvä.
Yt.
Ole hyvä.
Yt.
ThymallusIhmeellinen ääreisjärjestömeno täällä tänään. Sinäkö se sanoit laukkuketjussa puskista, että luonnetta pitäis muuttaa. Aina on minussa vika! Entäs muissa?
- Anonyymi
Ihmeellinen ääreisjärjestömeno täällä tänään. Sinäkö se sanoit laukkuketjussa puskista, että luonnetta pitäis muuttaa. Aina on minussa vika! Entäs muissa?
Olen jo aikoja sitten menettänyt uskoni siihen että ihmisen perusluonne voisi muuttua muuten kuin aivovamman, aivoihin liittyvän sairauden tai jonkin todella voimakkaan Kellopeli Appelsiini -tyyppisen uudelleenohjelmoinnin seurauksena.
Perusjuttuja ihmisten yleisessä käyttäytymisessä on myös se, että aina vika on muissa. Koskaan ei epäillä itseä ensimmäisenä.
Näin jatkettiin isällisten kommenttien sarjaa. Saa vapaasti pahoittaa mielensä.
Yt.
Olen jo aikoja sitten menettänyt uskoni siihen että ihmisen perusluonne voisi muuttua muuten kuin aivovamman, aivoihin liittyvän sairauden tai jonkin todella voimakkaan Kellopeli Appelsiini -tyyppisen uudelleenohjelmoinnin seurauksena.
Perusjuttuja ihmisten yleisessä käyttäytymisessä on myös se, että aina vika on muissa. Koskaan ei epäillä itseä ensimmäisenä.
Yt.
ThymallusBuurrrrrrrrr.....
- Anonyymi
Saa!
Älä huuda! Ruma tapa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yt.
ThymallusJuuri näin
On korvikset. Ne ovat ainoat reijitykset mitä mulla on. Käytän mielummin renkaita,, kuin nappeja. Sain reijät 11 v. Vinguin ja painostin äitiä. Onnistuneen väsytystaistelun jälkeen hän vihdoin myöntyi. Ehtona oli, että hän antaa rahat, mutta joudun menemään ja ottamaan reijät korvikset yksin.
Heh! Olin jo sillon reipas ja omatoiminen (lue: voimakastahtoinen). Asia hoitui heti seuraavana päivänä.misspönttöuuni kirjoitti:
Voisitko ehkä luopua niistä? Kun ikää tulee?
Miksi pitäisi luopua? Tarkoitatko, että vanhenevilla naisilla renkaat ovat rumat?
En ole ainakaan vielä ajatellut luopua. Omat renkaat eivät ole mitenkään suuret ja näyttävät, vaan ohuet ja tyylikkäät (useampaa mallia).tosi..typy kirjoitti:
Miksi pitäisi luopua? Tarkoitatko, että vanhenevilla naisilla renkaat ovat rumat?
En ole ainakaan vielä ajatellut luopua. Omat renkaat eivät ole mitenkään suuret ja näyttävät, vaan ohuet ja tyylikkäät (useampaa mallia).Ajattelin vain, että olisi helpompaa.
Ajattelin vain, että olisi helpompaa.
Ei niistä mitään haittaa ole. Pidän päivisin, otan yöksi pois. Ne on osa minua ja mun tyyliä. Itse tykään.
Jokaisella on oma tyylinsä. Se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä miellytä toisia. Onneksi meillä on vapaus valita. Ollaan juuri sellaisia kuin olemme. :)tosi..typy kirjoitti:
Ei niistä mitään haittaa ole. Pidän päivisin, otan yöksi pois. Ne on osa minua ja mun tyyliä. Itse tykään.
Jokaisella on oma tyylinsä. Se mikä sopii yhdelle, ei välttämättä miellytä toisia. Onneksi meillä on vapaus valita. Ollaan juuri sellaisia kuin olemme. :)Niin, mutta eivätkö ne tartu joka paikkaan?
Niin, mutta eivätkö ne tartu joka paikkaan?
Ei tartu. Ne on vaan korvissa roikkuvat renkaat. Mihin ne siitä tarttuisi?
Yleensä harjaan ja muotoilen hiukset aamuisin, ennen kuin pukeudun ja laitan muita asusteit/ koruja. Ei ole takertumisvaaraa. Kuntoillessa ja harrastuksissa en käytä koruja ollenkaan.
En oikein hoksaa, mihin ne voisi tarttua?tosi..typy kirjoitti:
Ei tartu. Ne on vaan korvissa roikkuvat renkaat. Mihin ne siitä tarttuisi?
Yleensä harjaan ja muotoilen hiukset aamuisin, ennen kuin pukeudun ja laitan muita asusteit/ koruja. Ei ole takertumisvaaraa. Kuntoillessa ja harrastuksissa en käytä koruja ollenkaan.
En oikein hoksaa, mihin ne voisi tarttua?Sormeen. Tai paitaan. Tai toiseen ihmiseen...tai just jos hampaat kesken päivän, niin harjaan?
Sormeen. Tai paitaan. Tai toiseen ihmiseen...tai just jos hampaat kesken päivän, niin harjaan?
*kampaat
Sormeen. Tai paitaan. Tai toiseen ihmiseen...tai just jos hampaat kesken päivän, niin harjaan?
Ei ole vielä tähän mennessä tarttunut. No problem! Ihan turvallisin mielin harjaan, jos on tarvis. Mulla on lyhyet hiukset. Ei ne korvikset haittaa. :D
tosi..typy kirjoitti:
Ei ole vielä tähän mennessä tarttunut. No problem! Ihan turvallisin mielin harjaan, jos on tarvis. Mulla on lyhyet hiukset. Ei ne korvikset haittaa. :D
No katotaan nyt...
No katotaan nyt...
Mene vaan laittamaan reijät korviin ja ota korvikset, jos mielesi teke. Kerran se vaan nipistää.
Aluksi pitää muista puhdistaa reikiä ja korviksia hyvin, ettei ne pääse tulehtumaan. Mätäkuu on tulossa ja kannattaa olla varovanen kaikkien avohaavojen kanssa. :)tosi..typy kirjoitti:
Mene vaan laittamaan reijät korviin ja ota korvikset, jos mielesi teke. Kerran se vaan nipistää.
Aluksi pitää muista puhdistaa reikiä ja korviksia hyvin, ettei ne pääse tulehtumaan. Mätäkuu on tulossa ja kannattaa olla varovanen kaikkien avohaavojen kanssa. :)En!
- Anonyymi
No ootpas epävarmalla tuulella...vai yritätkö ylentää itseäsi dissaamalla naisia joilla on korvakorut, merkkilaukut, ehkä jopa hame ja korkokengät?
Kyllä maailmaan erilaisia naisia mahtuu, turha naisen on naisen kimppuun käydä.- Anonyymi
Miksi ajattelet aina, että hyökkään?
Aina? Ekaa kertaa lukemassa😅Onko eilinen jatkunut korjaussarjalla?
Anonyymi kirjoitti:
Aina? Ekaa kertaa lukemassa😅Onko eilinen jatkunut korjaussarjalla?
Mitä, minä olen kyllä ollut töissä enkä muutenkaan juopottele.
Joop, löytyy 2 reikää kummankin korvan korvalehdessä, kolmas on mennyt umpeen. Ei pidä, jos ei tykkää. Oman mieltymyksen mukaan, kuten kaikki muukin habitukseen liittyvä staili.
- Anonyymi
Toisessa oli aikoinaan 5 ja toisessa 3 reikää. Nyt niistä osa taiitas olla jo ummessa. Sellaisia pikku palloja niissä lähinnä käytin, ja vieläkin kesäisin yritän laittaa. Ei enää aina jaksa, ja mulla tippuu niitä helposti, eli ei mitään kovin arvokkaita. On mulla nuoruudesta jäljellä arpi tossa kulmassakin lävistyksestä, se oli vain vähän aikaa siinä.
Jan_ kirjoitti:
Mullakin on nenässä pieni kuoppa. Nenälävistyksen vanha umpeen mennyt kohta/arpi siinä.
Mulla on kuoppa, koska se osui tapaturmaisesti. Ei pysty tilkitsemään voiteellakaan.
Mulla on kuoppa, koska se osui tapaturmaisesti. Ei pysty tilkitsemään voiteellakaan.
Onnettomuus vai jonkun retkun aikaan saama?
Jan_ kirjoitti:
Onnettomuus vai jonkun retkun aikaan saama?
Ei sitä oikein retkuksikaan voisi sanoa, mutta toisen aiheuttama vahingossa. Huolimattomuus ja sattuma.
Ei sitä oikein retkuksikaan voisi sanoa, mutta toisen aiheuttama vahingossa. Huolimattomuus ja sattuma.
Okei, ikävä vahinko siis. No mielummin vahinko, kun vasiten.
<<Kenellä on korvakorut. Kenellä on korvissa reijitys? Pitääkö olla korvakorut?
Minulla ei ole niitäkään.<<
Olet nyt toinen, jonka tiedän. Suloisella ja ja superkauniilla vaimollani ei ole koskaan ollut korvakoruja, ei ole koskaan käyttänyt meikkiä, eikä värjäyttänyt hiuksiaan. Hän on todella luonnonkaunis, ellei paranteluksi sitten lueta kainalokarvojen poistoa ja täydellistä posliinia. Sitä paitsi hänen luonteensa on hyvin herttainen. 🌹👀misspönttöuuni kirjoitti:
Niin. Yritä muistaa ettet sitten kiusaa häntä.
Oletko järjiltäsi? Kiusaisinko mailman suloisinta olentoa?
kynä.M kirjoitti:
Oletko järjiltäsi? Kiusaisinko mailman suloisinta olentoa?
Niin, mutta kun sinäkin vanhenet niin sinusta voi tulla kiukkuinen...
Niin, mutta kun sinäkin vanhenet niin sinusta voi tulla kiukkuinen...
Niin vähän me tunnemme toisiamme netitse, misspönttöuuni.
Olemme vaimoni kanssa olleet jo naimisissa yli 50 vuotta. Olemme ikäytyessämme tulleet entistäkin lunkemmiksi.kynä.M kirjoitti:
Niin vähän me tunnemme toisiamme netitse, misspönttöuuni.
Olemme vaimoni kanssa olleet jo naimisissa yli 50 vuotta. Olemme ikäytyessämme tulleet entistäkin lunkemmiksi.Jahas! Minä en ole edes lähelläkään 50 vuotta! Tuohan on ihmisikä! Miten olette jaksaneet siinä? Pitää muistaa kohdella toista hyvin. Älä tee jekkuja vaimollesi. Ellei hän pyydä.
Jahas! Minä en ole edes lähelläkään 50 vuotta! Tuohan on ihmisikä! Miten olette jaksaneet siinä? Pitää muistaa kohdella toista hyvin. Älä tee jekkuja vaimollesi. Ellei hän pyydä.
Vaikka olen syntynyt ja kasvanut maakunnassa, jonka huumoriperinteeseen kuuluu kiusoittelu, pidän sitä erityisen vastenmielisenä. Vaimonikaan ei ole kusoittelumaakunnasta. Puolet geeneistäni tulevat Pohjanmaalta, puolet Hämeestä. Emme ole koskaan harrastaneet sellaista huumorin varjolla, emmekä tosissamme.
50 vuotta ja risat ovat kuluneet parhaalla tavalla. Nyt vanhemmiten on jo niin paljon sairauksia, että olen jo valmis heittämään pensselin hiekkaan. Toivottavasti senkin jälkeen vaimollani on vielä monia armorikkaita vuosia.
- Anonyymi
Reikäni kasvoi umpeen, nyt on ehjät korvapussitki.
Minulla on korvakorureiät mutta en käytä niissä mitään, nuorena kyllä oli korvikset ja tein itse lisäreiän neulalla läpi toiselle puolelle.
No siinä vois olla vaaranpaikka jos vauva vaikka ottaa korusta kiinni. Huijuijui. Itse? Etkö pyörtynyt 😲
No siinä vois olla vaaranpaikka jos vauva vaikka ottaa korusta kiinni. Huijuijui. Itse? Etkö pyörtynyt 😲
No tuota
” Minulla on korvakorureiät mutta en käytä niissä mitään, ”valtakunta kirjoitti:
No tuota
” Minulla on korvakorureiät mutta en käytä niissä mitään, ”Niin, mutta JOS. No se on viisas päätös ☺️ Olen nimittäin hetki sitten nähnyt miten käy kun korvanlehti korun vuoksi repeää. Kahtia.
Niin, mutta JOS. No se on viisas päätös ☺️ Olen nimittäin hetki sitten nähnyt miten käy kun korvanlehti korun vuoksi repeää. Kahtia.
Noh en taas käytä roikkuvia, eikä se korvalehti nyt paperia ole on ne joskus toisen hiuksiin jäänyt kiinni jossain leikissä lapsena, eikä nyt mitenkään repeytynyt. Eikä se kivaa ole sen myönnän. Enkä tiedä missä kohtaan lapsi voisi korviksista ottaa kiinni jos ei nyt nuku vieressä mutta ei niiden voimalla irti saa.
valtakunta kirjoitti:
Noh en taas käytä roikkuvia, eikä se korvalehti nyt paperia ole on ne joskus toisen hiuksiin jäänyt kiinni jossain leikissä lapsena, eikä nyt mitenkään repeytynyt. Eikä se kivaa ole sen myönnän. Enkä tiedä missä kohtaan lapsi voisi korviksista ottaa kiinni jos ei nyt nuku vieressä mutta ei niiden voimalla irti saa.
Siis tarkoitan ettei repeytymään saa niiden voimalla.
Ei ole koskaan ollut. Teininä oli joskus harvoin kaulakoru
Ei mitään koruja, lävistyksiä tai tatuointeja, ne eivät ole mitään nättejä ihmisillä.
Mulla on venytykset, ei kovin isot enää tosin : p
Jan_ kirjoitti:
Missä? :)
Terseet mökiltä:) Täällä on tällä kertaa TO-DEL-LA hidas netti mutta ei haittaa haha
No korvissa tietty!!:D Oli ennen 16mm mut ei korvat tykänny niin nykyään enää 8 mm. Kun laitan painavammat riippukorvikset niin tulee buddha vibe ;)p.Eppis kirjoitti:
Terseet mökiltä:) Täällä on tällä kertaa TO-DEL-LA hidas netti mutta ei haittaa haha
No korvissa tietty!!:D Oli ennen 16mm mut ei korvat tykänny niin nykyään enää 8 mm. Kun laitan painavammat riippukorvikset niin tulee buddha vibe ;)Terseet sinnekin hönöltä, tönöltä. :D
Ai, siellä on hidas netti, missä takavintturissa sä sitten oot? :)
Tsähhh, suahan voi pidellä korvalenkeistä kiinni. Purjerenkaille keksitty käyttöä. ;Dp.Eppis kirjoitti:
No korvissa tietty!!:D Oli ennen 16mm mut ei korvat tykänny niin nykyään enää 8 mm. Kun laitan painavammat riippukorvikset niin tulee buddha vibe ;)Onko ilmaantunut lisää puuhommia?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi903462Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj1003184SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1803103- 1632804
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562458Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla112352Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2092256Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi622233Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "142103Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li441850