Että lopettaisitte palstailun kahdeksi vuodeksi tai jopa kokonaan?
Voisiko olla mahdollista
40
<50
Vastaukset
Moni täällä on lopettanut.
Itsellä pisin tauko kaksi vuotta.Yritän elokuusta lopettaa, kokonaan. Huom. Yritän. :D
- Anonyymi
Moneskohan epäonnistunut yritys se tulee olemaan..huoh...
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Mut en jätä mitään jäähyväisiä, silleen vaan lähtee kusi sukassa. Hiljaa.
etkö voi saman tien lopettaa eli et vastaa enään etkä tule tänne enään
Anonyymi kirjoitti:
etkö voi saman tien lopettaa eli et vastaa enään etkä tule tänne enään
No mikäs hoppu sulla asian kanssa on?
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
No mikäs hoppu sulla asian kanssa on?
ei mikään ja ikävä sinua tulee mutta tilalle tulee varmasti paljon kivempaa touhua eli mitä sitä pitkittämään vaan aloittaa heti
Anonyymi kirjoitti:
ei mikään ja ikävä sinua tulee mutta tilalle tulee varmasti paljon kivempaa touhua eli mitä sitä pitkittämään vaan aloittaa heti
Heh, kivempaa. Murjottavan kumppanin kanssa vai istua hiljaa naamat mutrussa, älä nyt naurata. :D
Telkkuakaan en jaksa töllätä. Kaivoin kyllä sosiaalipsykologian kirjan esiin, sitä voisi kerrata ihan kurillaan. On meinaa 1994-1996 vuosista aikaa, kun viimeksi lukenut kirjaa. :)- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Heh, kivempaa. Murjottavan kumppanin kanssa vai istua hiljaa naamat mutrussa, älä nyt naurata. :D
Telkkuakaan en jaksa töllätä. Kaivoin kyllä sosiaalipsykologian kirjan esiin, sitä voisi kerrata ihan kurillaan. On meinaa 1994-1996 vuosista aikaa, kun viimeksi lukenut kirjaa. :)olitko silloin ammattikoulussa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin pitkitit lähtöä puoli vuotta ja sitten kun lähdit olit poissa reilun viikon :D
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Joo, lähihoitajaksi opiskelin. Sosiaalipuoli.
olin silloin itsekkin
Minun tulee niin ikävä, että ehkä minäkin lopetan pitkäksi aikaa. Jäähän tänne joitakin henkilöitä, joiden kanssa voi jutella, mutta sinua eniten kaipaan palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinäkin pitkitit lähtöä puoli vuotta ja sitten kun lähdit olit poissa reilun viikon :D
tuli vähän muutosta suunnitelmiin eli piti lähteä reissailemaan pitkin poikin suomea mutta auto hajosi ja kallis remontti eli se siitä suunnitelmasta mutta tässä lähistöllä olen ollut muutamia päiviä retkellä ja muutaman kotona no olen muutamia kertoja kirjoittanut tänne vaunusta vaikka piti etten kirjoita ja kotona sama juttu no ajan vietettä tämäkin
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minun tulee niin ikävä, että ehkä minäkin lopetan pitkäksi aikaa. Jäähän tänne joitakin henkilöitä, joiden kanssa voi jutella, mutta sinua eniten kaipaan palstalla.
Äää, ei pidä noin ottaa. Kyllä minäkin kivoja ihmisiä aina kaipaan, vaikken yltiösosiaalinen olekkaan. Mutta kivoista jää aina hyvät fiilikset. :)
- Anonyymi
Jan_ kirjoitti:
Koulussa?
ammattikoulussa ja 97 armeijassa
Jan_ kirjoitti:
Äää, ei pidä noin ottaa. Kyllä minäkin kivoja ihmisiä aina kaipaan, vaikken yltiösosiaalinen olekkaan. Mutta kivoista jää aina hyvät fiilikset. :)
Minä lopetin muuten tässä jonain vuonna moneksi kuukaudeksi täällä kirjoittelun, sillä sinä ja Disse häivyitte hetkeksi. Ei ilman teitä täällä jaksanut kirjoitella. Sitten huomasin teidän palanneen ja tulin itsekin takaisin palstalle.
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Minä lopetin muuten tässä jonain vuonna moneksi kuukaudeksi täällä kirjoittelun, sillä sinä ja Disse häivyitte hetkeksi. Ei ilman teitä täällä jaksanut kirjoitella. Sitten huomasin teidän palanneen ja tulin itsekin takaisin palstalle.
Ehkäpä Disse Fin Diissel jatkaa yövuoroissa rupattelua. Ja uusiakin saattaa tupsahtaa.
Nyt täytyy liueta. ✌️Jan_ kirjoitti:
Ehkäpä Disse Fin Diissel jatkaa yövuoroissa rupattelua. Ja uusiakin saattaa tupsahtaa.
Nyt täytyy liueta. ✌️Hyvää yötä ja uutta elämä ilman palstaa?
On mahdollista. Olen joskus pitänyt pitkiäkin taukoja. Ei niistä mitään traumoja syntynyt. Jos jää luppoaikaa, aina sitä keksii jotain muuta puuhaa.
- Anonyymi
Olet päivittäin palstalla.
Anonyymi kirjoitti:
Olet päivittäin palstalla.
Kirjanpitosi heittää hieman. Käy tarkistamassa uudestan.
Ei koskaan tiedä mitä sattuu? Talvella olin jo kaksi kk:tta poissa.
- Anonyymi
Sopisi tuo pitempikin aika ;)
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Myyh 🥺
Niin ei siitä varma voi ollaEhkä näet "palstalaisia" taas jokapaikassa muutenkin.
- Anonyymi
Ei ole mahdollista. Ei palstan yksinäissillä ole muuta elämää kun sinkut palsta.
Voisin lopettaa palstailun vaikka 20 vuodeksi. Muutakin elämänsisältöä on.
- Anonyymi
No eipä sulla ole kuitenkaan.
- Anonyymi
Helpost 😂👋
- Anonyymi
Pisin tauko 10 vuotta. Että repikää siitä 😂
- Anonyymi
Oho! 🤭
- Anonyymi
Erittäin monille tekisi todella hyvää ylipäätään netistä vieroittaminen, saati sitten turhasta somesta.
- Anonyymi
Ronttosaurus oli mielenvikainen jo syntyessään.
- Anonyymi
Juokaa viinaa ja käykää baareissa tutustumassa oikeisiin ihmisiin. Vois tehdä hyvää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla3981156- 641086
- 61842
- 59772
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k99698Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,15670Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49661- 26643
- 68640
- 58613