Kylläpä on synkkiä juttuja. Vielä muutama päivä sitten kuunneltiin rakkauslauluja...Dissekin on rälläämässä, taitaa olla krapulanpoikasta nyt.
Laitappa tähän nyt, mikä sinua juuri nyt harmittaa.
Minulla särkee päätä. Kuumassa huhkinut koko päivän, eikä ole edes limpparia piristämään.
Ryhmähaliketju!🐻
Synkkiä pilviä palstalla
67
<50
Vastaukset
Ai, mulla on ihan eri fiilis 😄🤗
Kukat kasteltu, nurmi leikattu, sienet grilliin öljytty...-hiiligrilliin.
Kui? Ota vettä, laita sitruunaa ja limeä plus jäitä 😁- Anonyymi
Ai sinäkin olet hoitanut kotia? Varmaan kiva maalla olla omassa pihassa nyt.
Minä pesin ikkunat, imuroin ja kiillotin koko lukaalin kaikki tavarat ja pinnat. Ehkä ikkunanpesuneste oli aika tujua haistella.
Kiitos vinkistä, ei ole nyt sitruunaa, mutta muistan tuon, voisi olla juuri mitä tarvitsen😙💎 Anonyymi kirjoitti:
Ai sinäkin olet hoitanut kotia? Varmaan kiva maalla olla omassa pihassa nyt.
Minä pesin ikkunat, imuroin ja kiillotin koko lukaalin kaikki tavarat ja pinnat. Ehkä ikkunanpesuneste oli aika tujua haistella.
Kiitos vinkistä, ei ole nyt sitruunaa, mutta muistan tuon, voisi olla juuri mitä tarvitsen😙💎Lämpimässä ei kramppaa 🌸
Sulla voi olla pientä nestehukkaa. Tankkaahan vähän. Paljonko on vettä mennyt? No niin.- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Lämpimässä ei kramppaa 🌸
Sulla voi olla pientä nestehukkaa. Tankkaahan vähän. Paljonko on vettä mennyt? No niin.Olen juonut vettä ja kahvia läpi päivän. Ehkä juuri tuo sitruunapiriste olisi sopinut, vähän pöhnäinen olo kun ollut sisällä koko päivän.
Vai kramppeja😢?? Kamalaa..onko sinulla lämpötyynyä? Anonyymi kirjoitti:
Olen juonut vettä ja kahvia läpi päivän. Ehkä juuri tuo sitruunapiriste olisi sopinut, vähän pöhnäinen olo kun ollut sisällä koko päivän.
Vai kramppeja😢?? Kamalaa..onko sinulla lämpötyynyä?Eläpä juo sitä kahvia. Nimittäin aina yhden kahvikupin jälkeen pitäisi juoda lasi vettä. Etenkin näin lämpösellä. Oletko tehnyt niin ettei kahvia mennyt vaan enempi? Käy vähän pihalla. Ulkosalla.
Kramppi voi tulla jos suoloja puuttuu. Magnesiumia. Sauna hoitaa :)- Anonyymi
Eläpä juo sitä kahvia. Nimittäin aina yhden kahvikupin jälkeen pitäisi juoda lasi vettä. Etenkin näin lämpösellä. Oletko tehnyt niin ettei kahvia mennyt vaan enempi? Käy vähän pihalla. Ulkosalla.
Kramppi voi tulla jos suoloja puuttuu. Magnesiumia. Sauna hoitaa :)Joo-o kuule coffee is my driver😙😅🌚
Taidan käydä kaupassa suklaaostoksilla ja aikaisin petiin. Huomenna taas radalle👌💎
Ai, onko?
Mulla on vasen olkapää kipeä, se vähän harmittaa..- Anonyymi
Kiristääkö siellä jänne vai onko rasitusta? Ne on tosi kurjia🐻❤
Anonyymi kirjoitti:
Kiristääkö siellä jänne vai onko rasitusta? Ne on tosi kurjia🐻❤
Tainnu vaan nukkua jotenkin vinoon..
Wwuwuw kirjoitti:
Mä pyörittelen..
Nukkua ei pidä sen päällä. Oliskohan kiertäjäkalvosin tulehdus?
Nukkua ei pidä sen päällä. Oliskohan kiertäjäkalvosin tulehdus?
Oho, ai semmonen oli ihan oikeesti olemassa. Kookolatin nimittäin.
Wwuwuw kirjoitti:
On. Ymmärsin, että sinulla kuuluu pientä rutinaa siitä?
Wwuwuw kirjoitti:
Älä pyörittele enempää äläkä nostele sivusuunnassa. Jos ei asetu omilla tulehduskipulääkkeillä, lääkäriin.
On. Ymmärsin, että sinulla kuuluu pientä rutinaa siitä?
No eikö kaikilla kuulu? Päätäkin kun pyörittelee, niin rutisee kuin vanhanpiian aluspöksyt (hyi minua).
Wwuwuw kirjoitti:
No eikö kaikilla kuulu? Päätäkin kun pyörittelee, niin rutisee kuin vanhanpiian aluspöksyt (hyi minua).
Ei kuulu. Tulehdus rutisee.
Wwuwuw kirjoitti:
Niskat on vähän eri.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mulla on tuota vaivaa ajoittain 😩
Kylmägeelipussit parhaita ensiapuun ja rasituksen jälkeen, ei tule turvotusta (tai laskee turvotuksen) eikä siis hankaa mitään enempää rikki eli mene pahemmaksi. Lääkäriin ja 600 Burana kuurina, 3 pvää riittää ja lepoa _rankasta_ kohdistuvasta treenistä, mutta kevyttä (kehonhuoltoa, fyssarilta saa jumppaohjeet) pitää tehdä, ei kuitenkaan kipua vastaan.
Tyyny käden alle kainaloon nukkuessa, voi helpottaa kipua.
Kun kiertäjäkalvosin vaivaa, ei voi vetää tempauksia 😭. Ihan hanurista tuo vaiva!
xLiner Wwuwuw kirjoitti:
Myös bursiitti, limapussin tulehdus, mahdollinen.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tainnu vaan nukkua jotenkin vinoon..
Auttaisiko korkeampi tyyny?
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on tuota vaivaa ajoittain 😩
Kylmägeelipussit parhaita ensiapuun ja rasituksen jälkeen, ei tule turvotusta (tai laskee turvotuksen) eikä siis hankaa mitään enempää rikki eli mene pahemmaksi. Lääkäriin ja 600 Burana kuurina, 3 pvää riittää ja lepoa _rankasta_ kohdistuvasta treenistä, mutta kevyttä (kehonhuoltoa, fyssarilta saa jumppaohjeet) pitää tehdä, ei kuitenkaan kipua vastaan.
Tyyny käden alle kainaloon nukkuessa, voi helpottaa kipua.
Kun kiertäjäkalvosin vaivaa, ei voi vetää tempauksia 😭. Ihan hanurista tuo vaiva!
xLinerTää nyt on vaan joku pikku jumi.. Piti nyt vaan jotain harmituksen aihetta keksiä, kun kysyttiin.. 👋😬
Ja nyt piippas akkukin. Hyvät yöt siis.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Tää nyt on vaan joku pikku jumi.. Piti nyt vaan jotain harmituksen aihetta keksiä, kun kysyttiin.. 👋😬
Ja nyt piippas akkukin. Hyvät yöt siis.No hyvä sulle sitten, jos on vain pikku jumi, ärtsynä toi on munamainen vaiva.
xLiner Anonyymi kirjoitti:
No hyvä sulle sitten, jos on vain pikku jumi, ärtsynä toi on munamainen vaiva.
xLinerTeillä mummeleilla alkaa olla noita vaivoja :D
Harmaaritari kirjoitti:
Teillä mummeleilla alkaa olla noita vaivoja :D
Asiassa ei ole mitään nauramista.
Kuka jaksaa synkistellä näin kauniina päivänä?
- Anonyymi
Jotenkin on ollut synkkää kun olen vilkaissut. Ehkä murhajuttu ja naisten salaisuudet?
Harmitus sentään. Voin todeta kyseisen tuskan. Olenhan itsekin lähes joutunut hyttyisen hyökkäyksen kohteeksi. Oikeasti näin toissaviikolla jopa mäkäräisen!!
Mutta nyt kuitenkin ihan kiva levollinen musiikkikappale kaikille suuntauksesta riippumatta: https://www.youtube.com/watch?v=sztFHij0_W0- Anonyymi
Ai sinä tykkäät näistä kanssa? Ihania!
Oletko kokeillut Jody Hattonin binaural univideoita? Niitä voi kuunnella vain stereokorvakuulokkeilla ja vinkkinä tosi hiljaisella volyymilla, muuten alkaa päähän oikeasti sattumaan. Alussa on ohjeet.
https://youtu.be/jUpr0aSYu6A
Kyllähän tänne lällyjä kaipaisi
Tässä tulee! Lailailai, loiloiloi 🎼🎶
Pitsikuva kun ois vielä ollut, niin sitten.... :D
Tässä sinulle K-kaupan lälly https://www.youtube.com/watch?v=TNoj4RLYmsEpujotteIija kirjoitti:
Tässä sinulle K-kaupan lälly https://www.youtube.com/watch?v=TNoj4RLYmsETäh? Onko se kokonainen biisi? Luulinpa, että pari mainossointua vaan! Jännä ylläri :)
Anonyymi kirjoitti:
Käykö tämä?
https://www.youtube.com/watch?v=YnD19AcVHEc
AsianVierestäKäy toki, vaikkei varsinaisesti olekaan lälly
Täh? Onko se kokonainen biisi? Luulinpa, että pari mainossointua vaan! Jännä ylläri :)
Asiaa tutkimalla selvisi että kokonainen on
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Käy toki, vaikkei varsinaisesti olekaan lälly
Tuo k-kaupan kappale oli positiivinen ylläri. Hieno kappale.
AsianVierestä Anonyymi kirjoitti:
Tuo k-kaupan kappale oli positiivinen ylläri. Hieno kappale.
AsianVierestäHieno on
pujotteIija kirjoitti:
Tässä sinulle K-kaupan lälly https://www.youtube.com/watch?v=TNoj4RLYmsETässä vielä parempi k-kaupan lälly palstan naisille, paino sanalla lälly:
https://www.youtube.com/watch?v=zB3CdkSSZWQ
- Anonyymi
Huomenna voisi olla pesupäivä. Pitäisi pestä auto, asunnon ikkunat, pari mattoa.
Aurinkoa saadaan vielä huomiseksi.
AsianVierestä- Anonyymi
Tehty jo! Auto imuroitu ja pesty sekä ulkoa että sisältä.
Kiva, sinullahan on sitten jo kokemusta...
Kiva, sinullahan on sitten jo kokemusta...
AsianVierestäRasittava homma.
- Anonyymi
Rasittava homma.
Ajattelin vaan että toisen setti sujuisi sinulta jo nopeasti:)
Ajattelin vaan että toisen setti sujuisi sinulta jo nopeasti:)
AsianVierestäEi lähe.
- Anonyymi
Ei lähe.
No ei kyllä, en pesyt ikkunoita viime kesänä, kohta ei näe läpi muta onhan siinäkin hyvät puolensa.
No ei kyllä, en pesyt ikkunoita viime kesänä, kohta ei näe läpi muta onhan siinäkin hyvät puolensa.
AsianVierestäJos et pese laseja säännöllisesti, lasipinta muuttuu sinertäväksi. Sulla on tuo huominen sitten aikaa. Tiistaina ei voi.
- Anonyymi
Jos et pese laseja säännöllisesti, lasipinta muuttuu sinertäväksi. Sulla on tuo huominen sitten aikaa. Tiistaina ei voi.
ok, kiitos vinkistä.
AsianVierestä
Eikä oo krapula. 😀
Kävin ajanassa veneellä ja kyrväytin itteni perusteellisesti. 🌚
Jos nyt jotain pitäis manata, niin sit sitä... mutta pirun hauskaa on ollut, että eipä sekään haittaa, vaikka naamaa ja käsivarsia kuumottaa. Meen vaikka järveen lillumaan, niin helpottaa. 😁- Anonyymi
Missä rasva?
Eihän kukaan mene aurinkoon ilman 30 kerrointa?
Missä rasva?
Eihän kukaan mene aurinkoon ilman 30 kerrointa?
AsianVierestäKotona... eipä tullut tohinassa mieleen...
Noh, aloeveraa nyt sitten illasta ja heti aamusta... kyl se siittä. 😊- Anonyymi
Auts😱😱😱
Juuri tuon vuoksi en käy ulkona kesällä😅😁
Totaalikieltäytyjä. Hivelen vain sisätiloissa laukkukokoelmaani..😊😸 Anonyymi kirjoitti:
Auts😱😱😱
Juuri tuon vuoksi en käy ulkona kesällä😅😁
Totaalikieltäytyjä. Hivelen vain sisätiloissa laukkukokoelmaani..😊😸Päh.. sattuhan näitä.. ja tänään oli sellainen hippipäivä...kuuntelin countrya ja turuutin pikkumoottoriila koko päivän. 😎
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Päh.. sattuhan näitä.. ja tänään oli sellainen hippipäivä...kuuntelin countrya ja turuutin pikkumoottoriila koko päivän. 😎
No siinähän onkin yhteinen sävel, tykkään kans kantrista😍 Dolly Parton on mun ikisuosikkini, ollut jo teini-iän rebelajoilta😁😘
Taisi olla kivat fiilikset, itse kuuntelin tän biisin monta kertaa siivoillessa, riipaisevan kaunis tuutulaulu.
Hyvät yöt!
https://youtu.be/oGIT_QhTmys Anonyymi kirjoitti:
No siinähän onkin yhteinen sävel, tykkään kans kantrista😍 Dolly Parton on mun ikisuosikkini, ollut jo teini-iän rebelajoilta😁😘
Taisi olla kivat fiilikset, itse kuuntelin tän biisin monta kertaa siivoillessa, riipaisevan kaunis tuutulaulu.
Hyvät yöt!
https://youtu.be/oGIT_QhTmysMä sain idean musiikkiin tuosta alkupätkästä venereissua. 😊
Piti kulkea pikku puroa pitkin, niin siihen sopi sellainen ... no jaa?..contry ehkä?
https://youtu.be/tVAC-vYaSgs
No aika laajalla tavalla tuli kuunneltua...
- Anonyymi
Palstaromanssit puuttuu.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Palstaromanssit on tylsiä.... kunnon matsi sanansäilällä vaikka piristää enempi....😂
Kokemusta?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No eipä ole, mutta kyllähän sitä on tullut kujerreltua. 😁
Tuitui!!
- Anonyymi
Hyvä ettei pinnkkiä sylviä, kun kohta sataa melkein kuin vanhoja ihmisiä.
- Anonyymi
Minulla ollut 5v etäsuhde vaikka asutaan alle kilsan päässä😂 https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/kymmenen-vuotta-etasuhteessa-elanyt-erja-hakkinen-emme-ole-mikan-kanssa-koskaan-viettaneet-pitkia-aikoja-yhdessa tosin sanon suhdetta pan0suhteeksi.
- Anonyymi
Mulla hilsettä :( siis oikeasti ärsyttää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla4491289- 641116
- 61852
- 61805
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18737Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k100723- 72694
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49671- 62664
- 27663