Kannattaa sitten olla tarkkana kun tätä pavelua käyttää nimittäin jatkuvasti on käpälöity ruokia, osa ruoista syöty "huomaamattomasti", paketit on miten sattuu.
Asiakaspavelu vain vittuilee ja keksii tekosyitä jos sinne ottaa yhteyttä.
Ja sitten voitte syyttä niin paljon kuin haluatte rasismista, mutta joka kerta se on ollut mustamies jonka tuomana sille ruoalle on tehty jotain.
Noniin, sitä rasismi huutelua nyt.
Wolt kotiinkuljetus
12
241
Vastaukset
- Anonyymi
Vertaa TJ palkkaa lähetin palkkaan.
Vastuutonta porsastelua.
Harmi että korona ja uusavuttomat rahoittaa tätä rappiota.- Anonyymi
Nythän tästä paskasta päästään irti. Wolt kauppa tuo ämpärillä hilloa valtiovarainministerin pöydälle, siitä sitten porsastellaan kaikenlaisiin pösilöprojekteihin ja köyhät maksaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nythän tästä paskasta päästään irti. Wolt kauppa tuo ämpärillä hilloa valtiovarainministerin pöydälle, siitä sitten porsastellaan kaikenlaisiin pösilöprojekteihin ja köyhät maksaa
600 miljoonaa on äkkiä tuhlattu kun tyhmät tytöt jakelee miljardeja ulkomaille.
- Anonyymi
En ole ikinä onneksi tilannut. Kunpa ihmiset tajuaisivat olla tilaamatta. helposti kun pääsevät käsiksi ruokiin. Nähnyt olen kun pakolaistaustaiset kuskit kuljettavat autolla ruokaa ja siellä on kavereita mukana niin ties mitä saavat mieleensä.
- Anonyymi
Ei kannata käydä näissä pakolaistaustaisissa kebabbiloissa/pizzeroissa. Hygieniataso huonolla mallilla. Lisäksi kunnioitus naisia ja ”vääräuskoisia” kohtaan olematon. Olemme näiden silmissä pelkkää paskaa. Hymyilevät ensin maireesti ja kun pääsi käännät niin ilme hyytyy ja ajattelevat et vitun vääräuskoiset suomalaiset. Muutama poikkeus tietenkin löytyy. Itse pyrin tukemaan vanhoja suomalaisa grillejä mitä on kovin vähän enään pystyssä ja 10 vuoden päästä tuskin ainuttakaan.
- Anonyymi
Paljon enemmän arvostan noita lähettejä kuin omistajia, ovatpa minkä värisiä tahansa. Jos hankkivat oman elantonsa niin pääasia, mutta pitäisi saada lkaikki edut mitkä normaalissa työsuhteessa kuuluu. Osa-aikaisiakin työsuhteita on olemassa, ei sen takia tarvitse olla yrittäjä ettei halua tai voi koko päivää tehdä töitä.
- Anonyymi
huonoja kokemuksia hakunilan alueelta, ei toimiteta, ei toimiteta hissittömssä talossa 3.kerrokseen, valehdellaan ettei ovikoodi toimi, toimii moitteettomastti kun hain 40 min. myöhässä olleet ruokakaupan tilaukset rappukäytävän oven takaa, sulanneet jäätelöt yms, k- kauppa kastanjan tilaus, edellisenä iltana ei toimittanut mc donalds tilausta, poistin tilin enkä tilaa enää ikinä woltilta
- Anonyymi
Oli k-market jokiniemen tilaus
- Anonyymi
jatkossa tilaus s- tai k-ruoka
- Anonyymi
Älkää ikinä tilatko WOLTin kautta sapuskat tilattiin ja melkein 2 minuuttia jaksettu odottaa alhaalla ja lähtivät menemään ja kysytään sitten "työnantajalta" voiko tilausta vielä suorittaa. Vastaus on EI! Eli jos tilaatte, niin olkaa sitten valmiina ottamaan sekunnissa tilaus vastaan ennen kun on myöhäistä, täyttä paskaa. Alamäkiluisu on kovaa tällä maalla, luottoa ei ole tulevaan ja jatketaan samaan malliin.
- Anonyymi
kyseessä WOLT
- Anonyymi
Myös minä olen saanut Woltilta osittain syötyä ruokaa. Roskiin meni. En ikinä käytä tätä palvelua enää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232558- 1351964
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151291Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631286En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771141HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio271133Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351122Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451089- 961053
Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841048