Naiset eivät tarvitse meikkiä

Anonyymi

57

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siis naiset on oikeesti rumia.

      • Eivät kaikki naiset voi olla yhtä kauniita kuin suomalaiset naiset, mutta riittävän kauniita kuitenkin. 🌹


      • Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

        Eivät kaikki naiset voi olla yhtä kauniita kuin suomalaiset naiset, mutta riittävän kauniita kuitenkin. 🌹

        Venäkäiset naiset on kauniita,latvia viro geenisekotus.


      • Anonyymi

        Miehet on rumia jos ne on liikakarvoituksia omaavia ,kuin apinat.


    • Anonyymi

      Naisille merkkaa vain miesten ulkonäkö, pitää olla pitkä hoikka ja varakas

      • Anonyymi

        Juu, siksihän miehet on tunnettuja siitä että meikkaavat, laitattavat kynsiään ja hiuksiaan ja kohentelevat kirurgialla piirteitään.


      • Anonyymi

        Meinaat vai hihihiiijust joo vaii tuskin


    • Anonyymi

      On aika omituista etteivät palstan naiset ole ottaneet kantaa.
      Aamulla heratään ja mennään suihkuun. Suihkun jälkeen kuivatellaan kehoa ja sen jälkeen joko ehostetaan ennen asunnosta poistumista tai ei ehosteta.
      Ne jotka ehostavat katsovat sen tarpeeliseksi, ne jotka eivät sitä tee ovat tyytyväisiä omaan luonnolliseen minäänsä. Palstalla ilmeisesti kaikki ovat tyytyväisiä mitä luoja on heille antanut:)

      AsianVierestä

      • Anonyymi

        En käytä meikkejä ja ehosteita tanssien ulkopuolella. Tosin en silti pidä itseäni luonnollisesti kauniina.

        "Älä mieti, mitä pitäisi tehdä (meikata turhaan), vaan minkä voisit jättää tekemättä."
        (Masanobu Hukuoka)


      • Anonyymi

        Jos sulla on ihoongelma,sen voi verrata vaikka pälvikaljuun.Miltä tuntuisi toiset haluaa peittää virheitään vaikka IHAN OMAN MIELEN VUOKSI.TUSKIN ON TARKOITUS MUITTEN IHMISTYEN VUOKSI!


      • Anonyymi

        Ai "palstan naiset" näyttää olevankin jotkut tietyt naiset..Olisit nyt ihmeessä ilmoittanut heti keiltä odotat vastausta niin muiden ei tarvi vaivautua.


    • Anonyymi

      Meikkivoidetta ja puuteria, koska punakka iho. Huuliin sävyllistä huulirasvaa. Ripsiväriä en ole jaksanut loman jälkeen laittaa töihin, vaikka on värittömät ripset. Mul on kyl muuten vissiin aika pistävä katse.

      Olen siis lähes luonnonkaunis...eiku luonnonruma.

      -tipunen ihan pihalla-

    • Anonyymi

      Eivät näyttäneet hyviltä ilman meikkiä paitsi ehkä Kim jolla on niin tummat piirteet luonnostaan.

      • Anonyymi

        Jaahas, kuule..nainen on näyttänyt kauniimmalta saunan jälkeen puhtaana monta kertaa mitä meikattuna. Viimeisin puoliso ei meikannut koskaan ja oli todella kaunis ja on sitä vieläkin.

        AsianVierestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, kuule..nainen on näyttänyt kauniimmalta saunan jälkeen puhtaana monta kertaa mitä meikattuna. Viimeisin puoliso ei meikannut koskaan ja oli todella kaunis ja on sitä vieläkin.

        AsianVierestä

        SE on saanut kunnon spermanaamioita varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, kuule..nainen on näyttänyt kauniimmalta saunan jälkeen puhtaana monta kertaa mitä meikattuna. Viimeisin puoliso ei meikannut koskaan ja oli todella kaunis ja on sitä vieläkin.

        AsianVierestä

        Kattoppas kun se on makuasia!


    • En meikkaa. Ihoni ei kestä sitä.

    • Hmm... no minulla on kestovärjätyt kulmakarvat ja ripset. Ripset myös kestotaivutetut, joten silmämeikkiä en tee. En tarvitse. Minulla on kuitenkin helposti punoittava iho, joten laitan aamuisin siihen tarkoitukseen olevan kasvovoiteen, jonka suojakerroin on 20 ja bb voiteen. That's it.

      Joskus huonosti nukutun yön jälkeen, peitän vielä tummia silmänalusia. Silloin laitan myös vähän puuteria ja aurinkopuuteria ja ihan vähän voidemaista poskipunaa :)

      Huulissa lähes aina mansikanmakuista huulivoidetta tai sitten huulikiiltoa.

      Eli en nyt varsinaisesti meikkaa tai jos meikkaan, se on aina hyvin kevyttä ja neutraalia.

      • Ai niin, unohtui että ripsiin laitan aamuin illoin hoitavaa, läpinäkyvää keratiinimaskaraa, kun kestotaivutus kuivattaa ripsiä.


      • Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

        Ai niin, unohtui että ripsiin laitan aamuin illoin hoitavaa, läpinäkyvää keratiinimaskaraa, kun kestotaivutus kuivattaa ripsiä.

        Kiitos maininnasta "mansikanmakuinen".
        Yökyöpeli, miksi et saa aina hyvin nukuttua? Pyörivätkö joskus ajatukset ja kehosi sängyllä? Jos noin niin se on tuttua minullekin. Joskus stressaa helkkaristi ja avaan telkkarin katsoen jotain tyhmää ja yritän taas nukkua, stressinpoistoa musiikilla. Menee pari tuntia kun saa mielensä balanssiin joten mietin joskus liikaa tulevaisuutta. Menneisyyttä kannattaisi miettiä, nukahtaisi heti:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos maininnasta "mansikanmakuinen".
        Yökyöpeli, miksi et saa aina hyvin nukuttua? Pyörivätkö joskus ajatukset ja kehosi sängyllä? Jos noin niin se on tuttua minullekin. Joskus stressaa helkkaristi ja avaan telkkarin katsoen jotain tyhmää ja yritän taas nukkua, stressinpoistoa musiikilla. Menee pari tuntia kun saa mielensä balanssiin joten mietin joskus liikaa tulevaisuutta. Menneisyyttä kannattaisi miettiä, nukahtaisi heti:)

        AsianVierestä

        Joo, mietin asioita, valvon. Joskus valvon koko yön läpi. Silloin yleensä siivoan hiljaa hissukseen miettiessäni. On muuten puhdas koti aamulla 😄

        Lenkillä käyminen auttaa. Nukahtaa paremmin. :)


      • Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

        Joo, mietin asioita, valvon. Joskus valvon koko yön läpi. Silloin yleensä siivoan hiljaa hissukseen miettiessäni. On muuten puhdas koti aamulla 😄

        Lenkillä käyminen auttaa. Nukahtaa paremmin. :)

        Hmm...kyllä, sykettä nostava "suoritus" auttaa nukahtamaan.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      En meikkaa koskaan.

      Olen meikannut joskus noin 7 vuotta sen verran, että ihan kokeilun halusta hankasin kuivahtaneesta 5 vuotta sitten ostetusta kerran käytetystä ripsiväristä jotain ripsiini. Ei siitä paljon mitään tarttunut mutta jotain, ja olipa outo olla. Joskus 10 vuotta sitten kaveri halus meikata oikean ehostuksen vai miksi sitä kutsutaan ja olipa hirvittävä olo. Kuin naamio koko ajan päällä. Vaikka kuinka sanotaan että ne naamaan laitettavat tökötit hengittää, ei ne hengitä. Tukkii ihon.

      • Anonyymi

        Bakteeripesä sun ripsiväri,vaikka et ollut käyttänytkään,ei ne säily noin kauan.


    • Anonyymi

      BB-voide ihan hyvä, kosteuttaa, tasoittaa ihon väriä ja siinä myös aurinkosuoja samassa. Ehkä kevyttä väriä huuliin, ei näytä aivan zombielta. Ja kulmien parantelu, jos ehtii & jaksaa.

    • Anonyymi

      Mä oon ollut virkistymis-ja kauneustapahtumassa aikoinaan, jossa oli tunnettuja meikkitaiteilijoita antamassa meikkivinkkejä. Sain kauhean ryöpytyksen eräältä hyvin tunnetulta meikkitaiteilijalta (jota en enää arvosta pätkääkään), kun tulin tuohon tapahtumaan suoraan kylpylän puolelta viime tingassa, kun halusin nauttia kylpylän iloista ja vaiuhdista, ja siis ilman meikkejä ym.muuta. Tuo henkilö oli sitä mieltä, että suomalaiset vaaleat naiset on ihan liian kalpeita ilman meikkiä. En tuntenut itseäni lainkaan itsekseni tekemässään maskissa, mutta kyllä mä jonkun verran tykkään meikata.

      • Anonyymi

        LV saippualla pesen naamarin,kylmällä vedellä lopuksi huuhdon.Apteekin perusvide hajusteeton.Älöttää kaikki hajusteet ,saahan jokainen omalle keholleen tehdä mitä haluaa.Kuka tykkää hajuisteista kuka ei.Ainainen ulkonäköarvostelu ärsyttää,ei me ikuisesti täällä olla,antaa kaikkien ihmisten elää ja olla ihan kuin parhaaksi näkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        LV saippualla pesen naamarin,kylmällä vedellä lopuksi huuhdon.Apteekin perusvide hajusteeton.Älöttää kaikki hajusteet ,saahan jokainen omalle keholleen tehdä mitä haluaa.Kuka tykkää hajuisteista kuka ei.Ainainen ulkonäköarvostelu ärsyttää,ei me ikuisesti täällä olla,antaa kaikkien ihmisten elää ja olla ihan kuin parhaaksi näkee.

        Mä tykkään kyllä tuoksuista eli hajuvesistä. Harmi vaan kun oon allerginen niin vaan tietyt tuoksut käy. Ihonhoitoa pudän myös tärkeänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tykkään kyllä tuoksuista eli hajuvesistä. Harmi vaan kun oon allerginen niin vaan tietyt tuoksut käy. Ihonhoitoa pudän myös tärkeänä.

        Minulla sama homma, rakastan tuoksuja mutta on migreeni niin joutuu testailemaan tuoksut. Sellaiset "kevyet" tuoksut eivät ärsytä: )


    • Mitä sinä sillon kyselet kun ei olla paikalla! Minä meikkaan. Tups tups tups! Sudilla sinne ja tänne ja vieruskaverillekin!

      Arvatkaapa mitä?

      Tänä kesänä tapahtui sekin ihme, että aurinko teki ensi kertaa elämässäni pisamat silmien alle :O Se on merkillistä. Ei koskaan ei koskaan aiemmin ole ollut.

      Niiden kohdalla olen tehnyt nyt sitten poikkeuksen enkä ole peitevoidetta siinä kohtaa käyttänyt :) muutenhan rakastan aurinkopuuteria ja poskipunaa, mutta huulipunaa en laita! Ripsiväriä, helmiäistä silmäluomelle jne.

      Hauskaa! Piristyn siitä :)

      • Anonyymi

        Tuliko sinusta nyt sitten Peppi Pitkätossu:)

        AsianVierestä


      • Oikein, älä anna AV:n komennella miten sun tulee elää!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oikein, älä anna AV:n komennella miten sun tulee elää!

        Niin hihih :D Kyllä pyörtyisi kun näkisi bjyytibagin. Naisilla on taikalaukku. Työkalupakki. Joka ei myönnä, se huijaa ukkelia :D Jokaiselta tissiotukselta löytyy jokin rapsutin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko sinusta nyt sitten Peppi Pitkätossu:)

        AsianVierestä

        Vissiin juu. Reilut pisamat. Kysyin kampaajalta, että imeytyykö se sadan vuoden tukanvärjäys punapigmentti jo veriin kun pisamia pukkaa. Hauskat ne on vaikka ensin näytti niinku olis ollu likaa :D


      • Ne on kuules maksaläiskiä, semmosia tulee vanhemmiten..😲


      • Anonyymi
        Frouva kirjoitti:

        Ne on kuules maksaläiskiä, semmosia tulee vanhemmiten..😲

        Tuli kans mieleen että oisko kyse maksaläiskistä kuitenkin.. ? Ne voivat olla pikkuisia pisteitäkin.


    • Meikkiä sinunkin naamaan, värjätään edes kulmat? Saako tsiii :D

      Mä kattelin yksi ilta kun Veitola oli Remulla budjaamassa niin Remu-setä veteli puuteria näyttävästi nassuun :)

      • Anonyymi

        Tietysti saa, se olisi jopa hauskaa mutta valokuvia ei saisi ottaa, ei ainakaan se sinun hame päällä:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti saa, se olisi jopa hauskaa mutta valokuvia ei saisi ottaa, ei ainakaan se sinun hame päällä:)

        AsianVierestä

        Laitetaan; pidät pään hiljaa paikallaan. Mistä tiesit, että ostin tänään mekon? :O


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Laitetaan; pidät pään hiljaa paikallaan. Mistä tiesit, että ostin tänään mekon? :O

        Ostin mekon ja on millistä kiinni ettei tule raetta!


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Laitetaan; pidät pään hiljaa paikallaan. Mistä tiesit, että ostin tänään mekon? :O

        No en tiennyt, enkä sen takia aio tulla kyllä sovittamaankaan mutta kiitos meikistä, nyt voi lähteä jo ulos kylille. Vaikka meni vähän yli ei se tätä naamaa pahentanut:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en tiennyt, enkä sen takia aio tulla kyllä sovittamaankaan mutta kiitos meikistä, nyt voi lähteä jo ulos kylille. Vaikka meni vähän yli ei se tätä naamaa pahentanut:)

        AsianVierestä

        Anna tyttäresi meikata sinut joskus. Ja kammata :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Anna tyttäresi meikata sinut joskus. Ja kammata :)

        No huh, olen jo nyt tosi väsyksissä. Otan tytön mukaan myös ns. miehisiin puuhiin. Hän on muuten laittanut jo kesärenkaiden mutterit paikoilleen ja vääntänyt ne kiinni kun renkaita vaihdettiin. Tänään pestiin ja vahattiin auto, yksin menisi reilu tunti mutta hänen kanssaan kolme ja puolituntia. Töissä on vielä helppoa, kunnioitus kaikille yksinhuoltajanaisille ja miehille. On se vaan aikaaviepää pitää tytär onnellisena ja omatoimisena. Joku muuten saa hänestä joskus aika vaikean naisen itselleen, hän kun ei taida miestä kohta edes tarvita:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        No huh, olen jo nyt tosi väsyksissä. Otan tytön mukaan myös ns. miehisiin puuhiin. Hän on muuten laittanut jo kesärenkaiden mutterit paikoilleen ja vääntänyt ne kiinni kun renkaita vaihdettiin. Tänään pestiin ja vahattiin auto, yksin menisi reilu tunti mutta hänen kanssaan kolme ja puolituntia. Töissä on vielä helppoa, kunnioitus kaikille yksinhuoltajanaisille ja miehille. On se vaan aikaaviepää pitää tytär onnellisena ja omatoimisena. Joku muuten saa hänestä joskus aika vaikean naisen itselleen, hän kun ei taida miestä kohta edes tarvita:)

        AsianVierestä

        Minusta on ollut kiva lukea sellaista tekstiä, missä isä on tuolleen lapselleen omistautunut. Minä oon ollu isän tyttö ja isän kanssa kaikissa rapaojissa. Siksipä se liikauttaa kun lukee, miten siellä pidetään tyttöä kaikissa jutuissa mukana. Iskä on tärkee...vaikka sitten tappeluparinakin. :) Kyllä hänestä hieno nainen tulee. Opeta ettei koskaan antaisi periksi :)


      • Anonyymi
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minusta on ollut kiva lukea sellaista tekstiä, missä isä on tuolleen lapselleen omistautunut. Minä oon ollu isän tyttö ja isän kanssa kaikissa rapaojissa. Siksipä se liikauttaa kun lukee, miten siellä pidetään tyttöä kaikissa jutuissa mukana. Iskä on tärkee...vaikka sitten tappeluparinakin. :) Kyllä hänestä hieno nainen tulee. Opeta ettei koskaan antaisi periksi :)

        ööö...sen periksiantamattomuuden hän kai sai jo äidiltään rintaruokinnassa.
        "Vaikeita" nämä minun naiset mutta niin ihania kun niitä osaisi vain oikein ohjailla:)
        Oikeassa ovat toki monesti, niin kuin naiset yleensä.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        ööö...sen periksiantamattomuuden hän kai sai jo äidiltään rintaruokinnassa.
        "Vaikeita" nämä minun naiset mutta niin ihania kun niitä osaisi vain oikein ohjailla:)
        Oikeassa ovat toki monesti, niin kuin naiset yleensä.

        AsianVierestä

        Kyllä sinä pärjäät :)


    • Mikäs sinä olet sanomaan mitä naiset tarvitsee ja mitä ei? kuulostaa patriarkaatilta tuommoinen komentelu. Kyllä naiset itse tietää tarvitsevatko meikkiä vai eivät. Sitäpaitsi, juurikin noista sun linkittämistä ei ikinä olisi tullut maailmantähtiä ilman meikkiä että ne ne vasta tarvitsikin päästäkseen siihen asemaan missä ovat nyt.

      • Anonyymi

        Mielipide ei ole sama mitä komentelu.

        AsianVierestä


      • Joo, ei kait se meikkaus miehen pyllyä kutita? :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mielipide ei ole sama mitä komentelu.

        AsianVierestä

        Kyllä tuo juurikin komentelulta vaikutti. Olisit laittanut otsikoksi "Minun mielestä suomalaiset naiset eivät tarvitse meikkiä" tms.


      • Anonyymi
        Harmaaritari kirjoitti:

        Kyllä tuo juurikin komentelulta vaikutti. Olisit laittanut otsikoksi "Minun mielestä suomalaiset naiset eivät tarvitse meikkiä" tms.

        Mutta harmis, eikö naisen ole mukava köllähtää viereen kun tietää että mies pitää häntä kauniina aamulla kun hän herää tukka sekaisin ja ei niin edustavana?
        Öitä, aamulla taas tukat sekaisin kellä niitä onkaan. Käytetään pystäriharjaa jos muuta ei löydetä.

        AsianVierestä


    • Anonyymi

      Sotamaalaus mikä sotamaalaus.

      Eksä ei ollut mikään näyttävä tapaus, mutta enpä tuon meikkaamattomuuteen koskaan mitään huomiota edes kiinnittänyt. 21 vuotta sen naamaa katselin, enkä meikkiä siihen kaivannut kertaakaan.

    • Anonyymi

      Voiko kukaan olla enää niin tyhmä ettei tajua ettei nämä julkkisnaiset ole luonnollista nähnytkään. Vähintäänkin sellaiset fillerit ja kestovärjäykset ettei meikkiä edes tarvitse. Kuvista huomasi että yksikään ei edes ollut ilman meikkiä plus, useimmilla filtterit käytössä. Oletko vähän yksinkertainen vai etkö tiedä miltä normaali naisen iho enää näyttää?

    • Iholle en laita yleensä mitään, eli I rest my face.. 😄

      Silmiä ja kulmia laitan jos laitan.

      Tässä ihanassa profiilikuvassa filtteri on laittanut meikit naamaan mun puolesta ja voipi olla, että se laittoi myös pikkasen lisää ikää, eli charmia.

    • Anonyymi

      Kauniit hillityt meikit tuon linkin naisilla. Te miehet olette aina yhtä vietävissä.

      xLiner

    • Anonyymi

      En meikkaa enkä ole koskaan meikannut. On tummat karakteeriset piirteet enkä tunne tarvetta korostaa tai peittää mitään.
      Nämä ovat minun kasvoni ja olen niihin tyytyväinen. Pidän huolen hyvästä hygieniasta, hoidatan ja pesen hampaani, hoidan hiukseni ja pidän ne siisteinä.
      Pukeudun hyvin ja laatua arvostan vaatteissani ja kengissäni sekä asusteissani. Pyrin olemaan tyylikäs (omalle maulleni uskollisena) ja pukeudun väreihin ja malleihin jotka minua miellyttävät.
      En aio muutta ulkoista olemustani kenenkään muun takia. Kun ihminen on tasapainossa oman itsensä kanssa, se näkyy ulos ja näyttää hyvältä.

    • Meikkaan, jos olen menossa johonkin. Kotioloissa ja vapaalla ei ole tarpeellista. Annan ihon levätä. Minulla on valitettava huulirasva-addiktio, sitä lisään useamman kerran päivässä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe