Suvaitsevaistolle kirjasivistystä

14

<50

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Jo kirjan kuvailusta ymmärtää mitä roskaa tuo teos on! Ihmisen väkivaltaista käytöstä ei voi selittää kulttuurilla, eikä etnisellä ryhmällä! Ainoa raiskaajia yhdistävä tekijä maailmassa on, että ovat lähes 100 %:sti miehiä!

• Anonyymi

Itse asiassa tästä on ollut juttua Britanniassa paljonkin, ja jopa ultrasuvaitsevaisten on ollut pakko myöntää, että niin kutsuttu grooming-ilmiö ja joukkoraiskaukset (ja mitä hirveimpiin seksuaalisiin tekoihin pakottaminen groomingin avulla) selittyy uskonnollisen ideologian avulla.

Jengit ovat olleet islaminuskoisia jengejä, ja he näkevät kaikki muut itseään alempiarvoisina. Jengit ovat eritynett siten, että pakistanilaisilla on omansa, afgaaneilla omansa ja irakilaisilla omat porukkansa, joiden sisällä on eri ikäisiä lapsia ja nuoria pahoinpidelty, uhkailtu ja raiskailtu. Ja nöyryytetty.

Kristityt, juutalaiset, sikhit, buddhalaiset, kaikki ovat heidän mielestään likaisia ja heillä on Koraanin lupa alistaa heitä.

Turvassa eivät ole olleet myöskään poikalapset. Monet islaminuskoiset ovat tuominneet näiden jengien teot julkisesti, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että Koraanista nuo periaatteet ja opit ovat peräisin. Jotkut eivät vain halua myöntää, että Koraanissa on törkeää vihasanomaa sekä naisia että vääräuskoisia kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse asiassa tästä on ollut juttua Britanniassa paljonkin, ja jopa ultrasuvaitsevaisten on ollut pakko myöntää, että niin kutsuttu grooming-ilmiö ja joukkoraiskaukset (ja mitä hirveimpiin seksuaalisiin tekoihin pakottaminen groomingin avulla) selittyy uskonnollisen ideologian avulla.

Jengit ovat olleet islaminuskoisia jengejä, ja he näkevät kaikki muut itseään alempiarvoisina. Jengit ovat eritynett siten, että pakistanilaisilla on omansa, afgaaneilla omansa ja irakilaisilla omat porukkansa, joiden sisällä on eri ikäisiä lapsia ja nuoria pahoinpidelty, uhkailtu ja raiskailtu. Ja nöyryytetty.

Kristityt, juutalaiset, sikhit, buddhalaiset, kaikki ovat heidän mielestään likaisia ja heillä on Koraanin lupa alistaa heitä.

Turvassa eivät ole olleet myöskään poikalapset. Monet islaminuskoiset ovat tuominneet näiden jengien teot julkisesti, mutta se ei poista sitä tosiasiaa, että Koraanista nuo periaatteet ja opit ovat peräisin. Jotkut eivät vain halua myöntää, että Koraanissa on törkeää vihasanomaa sekä naisia että vääräuskoisia kohtaan.

Patriarkaatista johtuu noissa maissa naisten huono kohtelu, ei uskonnosta sinänsä. Vai johtuuko katolisten pappienkin pedofilia ja jatkuva naisten hedelmällisyyden ja seksuaalisuuden kontrolli uskonnosta? Meillä patriarkaatissa on murtumia, siksi jotkin asiat naisille mahdollisia?

• Älkää lukeko kesällä kirjoja. Kukaan.

Lähdetään metsään.

• Anonyymi

Hahhaa, minäpäs en olekkaan lukenut tänä kesänä kirjoja laisinkaan vaan 26 Asterix sarjakuva-albumia sekä 22 Tintti sarjakuva-albumia. Odottamassa on vielä Valerian & Laureline albumit ja sun muut Comancet.

Yritin aloittaa Edgar Allan Poen kootut teokset mitkä lopetin luettuani: Pullosta löytyneen käsikirjoituksen ( Qui n'a plus qu'un moment à vivre N'a plus rien à dissimuler ).

• En varmaan edes pystyisi lukea.😟 voi olla liika raakaa minulle.
      Ne dna kerääminen olisi hyvin lupaavaa

• valtakunta kirjoitti:

Minä olen ihan nössö ei edes kaksosia.🙄
        Mieskin sanoi niin. Ääh..

Vitsaili varmasti.

• valtakunta kirjoitti:

huomasin jännittävästi tällä on 9 lasta ja äiti 37 voi kun se on vielä onnekas myös kaksoset.
        https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/78117141-b6c8-4e7d-be9e-574b353cc4a7

Ouh kiinni instragram, niillä on ihan kaikkea.

• Anonyymi

Minä aloitanpi uuden projektin, josta DVD-harrastejutusta, syntyi vahingossa idea, jatkan 3D-ohjelmoinnin parissa, menee jo AI, eli siis tekoälyn puolelle, nimittäin, erittäin ilkeästi peliriippuvuutta hyväksikäyttävä peli Veikkaukselle :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      300
      1030
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      837
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      69
      772
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      69
      694
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      691
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      39
      658
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      43
      560
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      556
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      505
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      497
    Aihe