lomavinkkejä! 🌸Kertokaapa. Olen avoin persoona. On ollu vähän sellainen tunnelma..., odottava, hiipivä tunnelma..., että pian saa muuttua villi-ihmiseksi; liivinhakaset paukahtavat auki, tukkapompulat ja pinnit lentävät päästä. Varpaissa vauhtilakat. Onkos täällä muuten ketään, jolla loma jo loppuu? 😏
Vastaukset 27
- Anonyymi
Orimattilan petoeläinpuisto.
🧞♂️- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
??
Lomavinkki. Siellä saa juosta kynnet rapisten kangasmetsässä elukoita karkuun. 😌
🧞♂️ Anonyymi kirjoitti:
Lomavinkki. Siellä saa juosta kynnet rapisten kangasmetsässä elukoita karkuun. 😌
🧞♂️Saako tulla asuntoautolla?
- Anonyymi
Saako tulla asuntoautolla?
Saa tietysti.
🧞♂️ misspönttöuuni kirjoitti:
Saako tulla asuntoautolla?
Villi-ihmiset kulki tunnetusti nakuna. Vaikea on siskon toteuttaa villi-ihmisyyttä, sillä siihen varatuilla rannoilla kulkee pilvin pimein penisrenkailla ja killuttimilla varustettuja himokkaita villimiehiä vaanien, kenen siskon saisi saaliiksensa.
En ole riittävästi seurannut sinua, joten en tiedä, onko sulla mökki, mut jos ei ole, vuokraa. Kutsu sinne sellaista seuraa, jota ITSE haluat. Hyvää lomaa! 🌹- Anonyymi
Ei siellä ole sellaista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siellä ole sellaista...
Kotieläinpuisto on. Sama asia.
🧞♂️ kynä.M kirjoitti:
Villi-ihmiset kulki tunnetusti nakuna. Vaikea on siskon toteuttaa villi-ihmisyyttä, sillä siihen varatuilla rannoilla kulkee pilvin pimein penisrenkailla ja killuttimilla varustettuja himokkaita villimiehiä vaanien, kenen siskon saisi saaliiksensa.
En ole riittävästi seurannut sinua, joten en tiedä, onko sulla mökki, mut jos ei ole, vuokraa. Kutsu sinne sellaista seuraa, jota ITSE haluat. Hyvää lomaa! 🌹Kiitos lomatoivotuksesta! (Näillä rannoilla jos kulkee, saattaa schäfer juosta rinnalla :))
- Anonyymi
Ei se kyl sama ole...
Heh, no melkeen sama. Villisika karannut aitauksesta! Juoskaa!!😂
🧞♂️
- Anonyymi
Viekoittelija pettää joka kerran.
Jaa kukas se sitten on vai omasta puolestasiko ilmaisit? Niin ne semmoset varmaan tekee? Tämä on lomavinkkiketju muutes.
- Anonyymi
Urho kekkosen kansallispuisto. Olin siellä, siellä hienoja maisemia, autiotuvissa voi yöpyä tai nuotiopaikoilla riippumatto teltassa. Vettä saa virtaavista jjoista joita riittää siellä.
- Anonyymi
Siinä on ainakin oltu lähellä luontoa, kun on ulkona nukuttu.
- Anonyymi
Kiitos vinkistä ja kokemuksen jaosta :)
Teitkö useamman päivän vaelluksen?Olin 6 päivää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olin 6 päivää
Mä olin 7
- Anonyymi
Tietäisin nykyisestä Kouvolasta hyvän uima- ja retjeilypaikan. Järvinmäenlammiksi sitä ainakin jotkut paikalliset kutsuu. Voisit käydä samalla pujista moikkaamassa :)
- Anonyymi
Mene harmiksen luokse Leningradiin.
- Anonyymi
Tälle ehdotukselle yläpeukku.
- Anonyymi
Hyvä idea. Voivat Lenskissä yhdessä katsoa Putinin trollitehtaan propagandaa Eu:sta ja Länsi-Euroopasta tsjua juoden.
- Anonyymi
Onko sinulla jalkapallo? Jos on niin teet sillä kesän pompotteluennätyksen kuten vanhoina hyvinä aikoina oli tapana. Loman loppua kohden homma alkaa sujua jo mukavasti.
- Anonyymi
Mene kattoon niitä Ähtärin flegmaattisia pandoja, joita yritetään saada kiinnostumaan toisistaan.
- Anonyymi
Kuulemma veloittavat erikseen pääsylippuja siitä eläinrääkkäyksen näkemisestä, boikotoin
- Anonyymi
Pitkin poikin Pirkanmaata, ja kaiken huippuna tampere.
Miltäs kuullostaa?
Terveisin Tampereen mies 46v. - Anonyymi
Mulla ei oo lomaa, loputtomasti vapaa aikaa.
Joka päivä kökötän tietokoneen ääressä pelaamassa 2-8 tuntia, että tälleeen.
Minä suosittelen sinulle lomailua pyörän satulasta käsin.
Voit vaikka ensimmäisenä lomapäivänä pyöräillä läheiselle jäätelökioskille ja nauttia pari pallollista rusinarommi jäätelöä samalla väistellen taivaalta kohti sinkoilevia lokkeja, jotka yrittävät kähveltää sinulta jäätelöpallon.
t. Ruma mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1961727Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää2601174Mulla ei ole Suomessa enää mitään
4 vuotta joutuu asumaan henkisessä vankilassa. Sitten voi muuttaa takaisin ulkomaille.180857- 61758
Provider miehistä..
Tietyt miehet puhuvat ilkeästi naisista, jotka haluavat elää miehen tuloilla. Eikö? Mutta miksi tietyt miehet siitä pah224750- 43741
Sinulle nainen
En ehkä koskaan osannut sanoa tätä oikein. Minun vaikeuteni luottaa liittyi ennen kaikkea menettämisen pelkoon. Siihen63715Gallup: Kansalaiset eivät usko velkajarruun
Puolet suomalaisista ei usko velkajarrun vaatimien sopeutusten toteutuvan, kertoo Iro Researchin kyselytutkimus. Kokoom63713- 81655
- 43641
Yt:t kunnassa päättyi
Oliko nämä tarpeelliset ja ratkeaako taloushuolet näiden avulla? Lehdessä ilmoitettujen lukujen perusteella lisää on tul74621- 41614
Hei rakkaani.
Kohtaaminen lähestyy. Miten teemme sen? Kumpi ottaa yhteyttä vai törmäämmekö jossain sattumalta? Tuleva vaimosi50613- 139605
Ethän voinut nainen tietää, että rikot rikotun
Omaa elämää taas mietin aamuyön tunteina. En vieläkään löytänyt muistin sokkeloista ainuttakaan onnen hetkeä. Kaipuu on68590Martsusta tuli leuhka
Ja ylimielinen. Hän ei nosta persettäkään ilmaseksi . Luulempa et nämä ei tee hyvää hyvinvointivalmennuksille.... Nannal190570- 31558
Tulisitpa käymään joskus vielä
Olisi niin kiva nähdä pitkästä aikaa. Oletko vielä joskus tulossa?... Niin monet muutoksen tuulet puhaltavat, olisi lohd24546Lämpimiä katseita aikoinaan vaihdettiin, siihen se sitten jäi
Sinulla uudet tuulet ja välttelet kohtaamistamme.30507Kiulu myynnissä!
Kiulu hakee taas uutta yrittäjää. https://www.yritysporssi.fi/etela-pohjanmaa-lansi-suomi-finland/myytavat/yritykset/ma24502