Dissen pikkusyntsät

Pienet töröt vetäsen, kun huomenna on töitä. 😃

Mutta aloitetaan yhdellä biisillä. Osuu tähän päivään jotenkin. PalstakamuWuppis alamaissa, kun läheisen sairaus säikäyttää.. nostaa pintaan tunteita.

https://youtu.be/T2EMSBg2ifc

Osin aloitusbiisi on Wup-kamulle, osa on mua...

2 vuotta sitten lapsuudenystävä nukkui pois sanan varsinaisessa merkityksessä. Ja minä rellestin toisien kanssa tietämättä mitään. Olkoot tämä muisto myös Jamolle. ❤️

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mutta kiitti..

42.. elämän tarkoitus, tai vastaus kaikkeen.. miten se nyt oli..

• Anonyymi

Bill Hota&The Pulvers olis sun syntsille sopivaa musaa.

xLiner

• Anonyymi
        Disse kirjoitti:

Eli?

https://youtu.be/T9KxlGikbbY

No täähän soi!!! 😬👌

Jaa, joku on lainaillut nikkiäni. Voihan se omankin keksiä..

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Jaa, joku on lainaillut nikkiäni. Voihan se omankin keksiä..

xLiner

Joo, niin ne jotkut taituroi. Mutta ihan hauskan biisin kaivoin sen perusteella. Traktorikin säestää siinä. 😃👌

• Anonyymi

Pujikselle varmaan.

• Anonyymi

• Anonyymi

Olen heitellyt Ilkan kanssa koreja koripallossa, keikan jälkeen molemmat krapulassa. Neljä Ruusua oli ex-vaimon idoleita joten yritin kyllä pussittaa ihan jokainen kerta:)

AsianVierestä

• Anonyymi kirjoitti:

Olen heitellyt Ilkan kanssa koreja koripallossa, keikan jälkeen molemmat krapulassa. Neljä Ruusua oli ex-vaimon idoleita joten yritin kyllä pussittaa ihan jokainen kerta:)

AsianVierestä

Missä asuit silloin, jos saa kysyä?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Missä asuit silloin, jos saa kysyä?

Pihtiputtaalla.

AsianVierestä

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Sanamuoto huomioon ottaen tulee mieleen Aknestik.

https://www.youtube.com/watch?v=OFscfZd4k9w

En tiennyt Ilkan oleilleen siellä. Vai Ismon?

No tuo en ollut minä vaan se sähköaidalle tippunut isäni runkku josta koko suku ei ole kovin valmis keskustelemaan.
        Tämä tapahtui kaukana itärajalla, Nurmeksessa lähellä Venäjän rajaa.
        Joku on tarrautunut persuksiini, hakee varmasti jotain hyvää elämäänsä jopa tällä tavalla.

AsianVierestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pihtiputtaalla.

AsianVierestä

Hahahahhaaa! :D

• Onneksi olkoon Br :)

Biisiäkö odottelit? :-D Enhän mä harrasta niitä.... enkä juuri availekaan.....

Ottamatta kantaa aloituksen muuhun sisältöön...

https://www.youtube.com/watch?v=IKKKPNsjlws

... olkoon nyt kerrrankin menneeksi

• Kiemurtelija! 😬👌

• Disse kirjoitti:

Kiemurtelija! 😬👌

Joo, sellanen mä oon. Silloin varsin kun en tiedä lähestymistapaa tai yritän harhauttaa ottamatta puheeksi sitä mitä odotetaan.

Töröt? Sullon töitä huomenna senkin pöhkö. Mä kuolisin töröistäkin. Tosin siinä vaiheessa kun olin saanut marjasaaliin pakkaseen olisin kietaissut ilomielin lonkeron kitusiin.

• Paljon onnea Disse-sedälle 😁 mulla ei ole nyt yöllä soittolistoja, mutta sitäkin enemmän onnea ja ruusunlehtiä pajukorissa, huisk 😄🌸

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Missi-pönrtölle... valehtelemista taas: olin todellakin kaupungilla ja sitten joku pitkäsäärinen nuori nainen bongasi itseni.... katsoivat heti että kun on kauluspaidat ja nahkajutut.... varmasti on jotain tanskan tai saksan turvallisuuspalveua, ihminen LD

Vieläkin pahempaa; Texas White Lives matter"

• Suruvalittelut vielä on sen verta suojeltu ettei ihan läheinen ole pois mennyt mutta läheiseilleni on tärkeitä kuin lapseni tuki (koulussa) teki itsemurhan. Sitä itkin kovin.

isovanhemmat meni vuosia sitten mutta kyllä itkin mutta äitilläni oli erittäin kovat ajat. Hän hali minua hän koki olensa äitinsä halissa se oli lohduttavaa kun sain olla tukena pelkkä läsnä olo
      Mutta on ollut rankkaa sureville ollu.

Isänikin joutui sairaalaan muutama viikko sit 800 km päässä onneksi kaikki hyvin meni onneksi oli yli viikon siellä soittelin melkein päivittäin. Mutta kaikki hyvin niin kauan kun sinulla on rakkaat lähellä, niin kauan sinun pitää muistaa heidän tärkeyttä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      561
      1923
    2. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      92
      934
    3. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      927
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      826
    5. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      757
    6. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      739
    7. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      69
      718
    8. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      658
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      553
    Aihe