Mikä puolue suojelee SUOMALAISIA

Anonyymi

Poliitikkojen päälle käydään ja huudellaan

kantiksia kuolee rikoksissa..mm kaivohuone

vastauksia kiitos

57

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      demarit mamuedustajineen hyvin hiljaa?

    • Ei mikään vaan meidän on suojeltava Suomea! En itse ole huomannut kenenkään taholta uhkaa, joten miksi pitäisi suojautua?

      • Anonyymi

        Menepä sitten yöllä vaikka tonne steissille pyörimään, Tikkurilan asemalle tai Espoon keskukseen. Sielläpä ei suomalaisia miehiä enää näe.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menepä sitten yöllä vaikka tonne steissille pyörimään, Tikkurilan asemalle tai Espoon keskukseen. Sielläpä ei suomalaisia miehiä enää näe.

        Muuta sieltä jonnekin ihmisten ilmoille! Itse en tuohon suuntaankaan lähtenyt vaikka aikoinaan sain useampiakin tarjouksia työpaikoista. Minä pärjään täällä ihmisten ilmopilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menepä sitten yöllä vaikka tonne steissille pyörimään, Tikkurilan asemalle tai Espoon keskukseen. Sielläpä ei suomalaisia miehiä enää näe.

        Ei suomalaisia miehiä enää näe? Mistä tiedät etteivät ole suomalaisia? Ihonväri ei ratkaise asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suomalaisia miehiä enää näe? Mistä tiedät etteivät ole suomalaisia? Ihonväri ei ratkaise asiaa.

        Fiksut naiset ei pidä liian ruskettuneita automaattisesti suomalaisina. Niillä naisilla, joilla taas ei valinnanvaraa ole, kaikki hoonosoomi äijät kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksut naiset ei pidä liian ruskettuneita automaattisesti suomalaisina. Niillä naisilla, joilla taas ei valinnanvaraa ole, kaikki hoonosoomi äijät kelpaa.

        Kuule, onko tuo sitä persunäkemystä, vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, onko tuo sitä persunäkemystä, vai mitä?

        Kait me naiset saamme valita suomalaisen miehen JOS haluamme????
        Eikä kokkaritkaan ole mamuja,, mutta persuja haukutaan niinkuin varmuuden vuoksi.
        Jotakin putkinäköä on suomalaisessa politiikassa.


      • Anonyymi

        Kovasti ainakin yrität sitä persustalla näkemistä.


      • Anonyymi

        Älä puhu mistään Karjalan männystä, kun et tiedä mitään Talvisodan hengestä, siitä kuinka suomalaiset yhdessä pitivät puoliaan ja maan itsenäisenä. Sinä et osaa muuta kuin itkeä ja valittaa sosialismista, kommunismista ja vaikka mistä.


      • Anonyymi

        "Olen varma siitä, että Talvisodan henki on minua lähempänä kuin yhtäkään Lyyliä, joka esiintyy kuin pensasneuvostoliittolainen täällä puskissa piilotellen"

        .Eiköös nyt ne kaikki kaltaisesi epäisänmaalliset sivarit olleet talvisodassa siellä käpykaartissa maanpetossyyteitä odottelemassa?


      • Anonyymi

        Jjaa olit 11 kuukautta siellä putkassa vai. :-))

        Minä kotiuduin aikoinani armeijasta sotilasarvoltani vänrikkinä ja nyt olen sotilasarvoltani reservin kapteeni. Kun olen ollut täysin vapaaehtoisesti Suomen maanpuolustustoiminnassa aktiivisesti mukana.

        Mikä muuten sinun sotilasarvosi reservissä mahtoi aikoinaan nyt olla?

        Veikkaan että sinä olit majuri, nimittäin saunamajuri. :- HEHEHEHEHEHEEEHEHEE


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jjaa olit 11 kuukautta siellä putkassa vai. :-))

        Minä kotiuduin aikoinani armeijasta sotilasarvoltani vänrikkinä ja nyt olen sotilasarvoltani reservin kapteeni. Kun olen ollut täysin vapaaehtoisesti Suomen maanpuolustustoiminnassa aktiivisesti mukana.

        Mikä muuten sinun sotilasarvosi reservissä mahtoi aikoinaan nyt olla?

        Veikkaan että sinä olit majuri, nimittäin saunamajuri. :- HEHEHEHEHEHEEEHEHEE

        Koulutukseni armeijassa hyödytti minua siviilissäkin koska olin valinnut sellaisen koulutushaaran, perin teknisen!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Koulutukseni armeijassa hyödytti minua siviilissäkin koska olin valinnut sellaisen koulutushaaran, perin teknisen!

        Aika outoa ettet nyt lainkaan vastannut tuohon kysymykseeni sinulle, että mikä se sinun sotilasarvosi oikein olikaan kun kotiuduit aikoinasi armeijasta.

        Häpeätkö sinä nyt niin kovasti tuota omaa sotilasarvoasi, vai miksi ihmeessä sinä et nyt halua sitä lainkaan kertoa?

        Ja toki aivan samoin minä olen hyödyntänyt aikoinani armeijassa saamani koulutukset ja opit myös täällä siviilissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika outoa ettet nyt lainkaan vastannut tuohon kysymykseeni sinulle, että mikä se sinun sotilasarvosi oikein olikaan kun kotiuduit aikoinasi armeijasta.

        Häpeätkö sinä nyt niin kovasti tuota omaa sotilasarvoasi, vai miksi ihmeessä sinä et nyt halua sitä lainkaan kertoa?

        Ja toki aivan samoin minä olen hyödyntänyt aikoinani armeijassa saamani koulutukset ja opit myös täällä siviilissä.

        Voit itse miettiä mitkä tekniset koulutukset olivat -60 luvun alkuvuosina 11 kk pituisia.

        Minä arvostan enemmän käytännön tietoa kuin keikailua upseerina. En usko sinun käytännössä siitä isommin hyötyneen sillä ei edes työpaikoilla taida päästä huutelemaan porukoille asento - lepo tyyliin!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Voit itse miettiä mitkä tekniset koulutukset olivat -60 luvun alkuvuosina 11 kk pituisia.

        Minä arvostan enemmän käytännön tietoa kuin keikailua upseerina. En usko sinun käytännössä siitä isommin hyötyneen sillä ei edes työpaikoilla taida päästä huutelemaan porukoille asento - lepo tyyliin!

        Vai aloit sinä nyt jo kadehtimaan minua. :-))

        Hyvä niin. ;- ))

        Minulle itselleni oli todellakin jo ennen armeijaan menoa täysin selvä asia että kotiudun sieltä upseerina.

        Ja kun palvelin aikoinani aluksi siellä autokomppaniassa niin sain siinä samalla ajokorttiini kaikki mahdolliset kirjaimet mitä vaan oli mahdollista saada täysin valtion piikkiin.
        Eli saan nyt vieläkin halutessani ajaa esimerkiksi linja-autoa, kuorma-autoa tai rekkaakin vaikka ammatikseni kun suoritin nämä nykyään pakolliset ammattipätevyydetkin aikoinaan jos haluaa ajaa ammatikseen raskaalla kalustolla. Joten aikamoiset hyödyt olen itselleni aikoinaan valtiolta saanut.

        RUK:ssa kurssimme kurssinimi muuten oli muistaakseni Vasama ja kurssin numero muistaakseni 172. Jos tiedät näistä asioista nyt edes jotain.

        Ja kurssijuhlassa minut palkittiin kurssimme viidenneksi parhaana kaikkiaan kurssimme 774 reserviupseerikoulun valmistuneesta oppilaasta. palkinnoksi sain Iisakki Järvenpään tekemän kurssipuukon johon oli kaiverrettu oma nimeni, kurssimme kurssinimi ja kurssimme numero.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai aloit sinä nyt jo kadehtimaan minua. :-))

        Hyvä niin. ;- ))

        Minulle itselleni oli todellakin jo ennen armeijaan menoa täysin selvä asia että kotiudun sieltä upseerina.

        Ja kun palvelin aikoinani aluksi siellä autokomppaniassa niin sain siinä samalla ajokorttiini kaikki mahdolliset kirjaimet mitä vaan oli mahdollista saada täysin valtion piikkiin.
        Eli saan nyt vieläkin halutessani ajaa esimerkiksi linja-autoa, kuorma-autoa tai rekkaakin vaikka ammatikseni kun suoritin nämä nykyään pakolliset ammattipätevyydetkin aikoinaan jos haluaa ajaa ammatikseen raskaalla kalustolla. Joten aikamoiset hyödyt olen itselleni aikoinaan valtiolta saanut.

        RUK:ssa kurssimme kurssinimi muuten oli muistaakseni Vasama ja kurssin numero muistaakseni 172. Jos tiedät näistä asioista nyt edes jotain.

        Ja kurssijuhlassa minut palkittiin kurssimme viidenneksi parhaana kaikkiaan kurssimme 774 reserviupseerikoulun valmistuneesta oppilaasta. palkinnoksi sain Iisakki Järvenpään tekemän kurssipuukon johon oli kaiverrettu oma nimeni, kurssimme kurssinimi ja kurssimme numero.

        Autokuskithan ne maata vievät eteenpäin, pitäisin kuitenkin ansiokkaampana insinöörin, arkkitehdin tai lääkärin hommaa noin esimerkkeinä. Tuon tyylistähän itse olen harjoittanut menestyksellä.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Autokuskithan ne maata vievät eteenpäin, pitäisin kuitenkin ansiokkaampana insinöörin, arkkitehdin tai lääkärin hommaa noin esimerkkeinä. Tuon tyylistähän itse olen harjoittanut menestyksellä.

        Olenko minä nyt muka kertonut olevani autokuski?

        Minähän nyt vain kerroin että minulla on kaikki lailliset mahdollisuudet ja ammattitaito olemassa tehdä työtä aina tarvittaessa myös raskaan kaluston parissa. Sinustahan ei aivan varmasti tuohon hommaan varmasti edes koskaan ole. On sen verran vaativaa hommaa.
        Epäilen että sinä se et nykyään saa ajella millään muulla kuin henkilautolla enää jos silläkään, kun olet jo niin vanha ja raihnainen huru-ukko ja terveytesikin on todella kovasti heikentynyt.

        Et muuten vieläkään ole lainkaan kertonut sitä sotilasarvoasi. Hävettääkö se sinua noin paljon? :-))


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minä nyt muka kertonut olevani autokuski?

        Minähän nyt vain kerroin että minulla on kaikki lailliset mahdollisuudet ja ammattitaito olemassa tehdä työtä aina tarvittaessa myös raskaan kaluston parissa. Sinustahan ei aivan varmasti tuohon hommaan varmasti edes koskaan ole. On sen verran vaativaa hommaa.
        Epäilen että sinä se et nykyään saa ajella millään muulla kuin henkilautolla enää jos silläkään, kun olet jo niin vanha ja raihnainen huru-ukko ja terveytesikin on todella kovasti heikentynyt.

        Et muuten vieläkään ole lainkaan kertonut sitä sotilasarvoasi. Hävettääkö se sinua noin paljon? :-))

        Älä hermostu. Extyökkäri on palstan maskotti jota kukaan ei noteeraa, Omia höpinötään laittelee kun kunto sallii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suomalaisia miehiä enää näe? Mistä tiedät etteivät ole suomalaisia? Ihonväri ei ratkaise asiaa.

        Meinaatko siis että jos kissa menee hevostalliin, se muuttuu hevoseksi?
        Sulla on joku uusi teoria menossa tuohon evoluutioon....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minä nyt muka kertonut olevani autokuski?

        Minähän nyt vain kerroin että minulla on kaikki lailliset mahdollisuudet ja ammattitaito olemassa tehdä työtä aina tarvittaessa myös raskaan kaluston parissa. Sinustahan ei aivan varmasti tuohon hommaan varmasti edes koskaan ole. On sen verran vaativaa hommaa.
        Epäilen että sinä se et nykyään saa ajella millään muulla kuin henkilautolla enää jos silläkään, kun olet jo niin vanha ja raihnainen huru-ukko ja terveytesikin on todella kovasti heikentynyt.

        Et muuten vieläkään ole lainkaan kertonut sitä sotilasarvoasi. Hävettääkö se sinua noin paljon? :-))

        Itsehän kehuit!

        "Eli saan nyt vieläkin halutessani ajaa esimerkiksi linja-autoa, kuorma-autoa tai rekkaakin vaikka ammatikseni kun suoritin nämä nykyään pakolliset ammattipätevyydetkin aikoinaan jos haluaa ajaa ammatikseen raskaalla kalustolla. "

        Tuossa nyt on lainaus kehuistasi tuolta ylempää! Tuo nyt ei ole sen kummempaa mitä opiskeluaikoinani tein itsekin oltuani yhden kesän TVH:n autokuskina monen sortin perävaunuiin Jyry Sisuni perässä. Rekkakortista luovuin koska se olisi pitänyt uusia kahden vuoden välein enkä enää aio moiseen hommaan. Tosin samalla jouduin uusimaan autoni rekisteröinnin 4250kg:stä 3500 kg:n kokonaismassaltaan.

        Terveys on suhteellista mutta toimintajyjy on tärkeää, juuri tein taas toimintakykytestin ja kurvailin noin 3000 km lenkin kesän ratoksi tuolla 3500 kg kokonaismassalla!

        Sotilasarvollani ei ole merkitystä elämässä enää tässä vaiheessa kun en ole edes nostoväkeä enää. Sen tiedän, että viimeinen minulle varattu tehtävä liikekannalle panossa olisi ollut puolustusvoimien käyttään sopivien veneiden katsastus ja sen jälkeen jonkun muun suorittama lunastus yhteiskunnan käyttöön. Se taas tuli harrastuksen ohessa.

        Jos miehellä eläkeiän lähestyessä ainoa saavutus on RUK:n suoritus niin en lähtisi silläkään kehuskelemaan!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Itsehän kehuit!

        "Eli saan nyt vieläkin halutessani ajaa esimerkiksi linja-autoa, kuorma-autoa tai rekkaakin vaikka ammatikseni kun suoritin nämä nykyään pakolliset ammattipätevyydetkin aikoinaan jos haluaa ajaa ammatikseen raskaalla kalustolla. "

        Tuossa nyt on lainaus kehuistasi tuolta ylempää! Tuo nyt ei ole sen kummempaa mitä opiskeluaikoinani tein itsekin oltuani yhden kesän TVH:n autokuskina monen sortin perävaunuiin Jyry Sisuni perässä. Rekkakortista luovuin koska se olisi pitänyt uusia kahden vuoden välein enkä enää aio moiseen hommaan. Tosin samalla jouduin uusimaan autoni rekisteröinnin 4250kg:stä 3500 kg:n kokonaismassaltaan.

        Terveys on suhteellista mutta toimintajyjy on tärkeää, juuri tein taas toimintakykytestin ja kurvailin noin 3000 km lenkin kesän ratoksi tuolla 3500 kg kokonaismassalla!

        Sotilasarvollani ei ole merkitystä elämässä enää tässä vaiheessa kun en ole edes nostoväkeä enää. Sen tiedän, että viimeinen minulle varattu tehtävä liikekannalle panossa olisi ollut puolustusvoimien käyttään sopivien veneiden katsastus ja sen jälkeen jonkun muun suorittama lunastus yhteiskunnan käyttöön. Se taas tuli harrastuksen ohessa.

        Jos miehellä eläkeiän lähestyessä ainoa saavutus on RUK:n suoritus niin en lähtisi silläkään kehuskelemaan!

        Et nyt näköjään ymmärtänyt sanaa #halutesssani# yhtään mitenkään.

        Minä olen opiskellut myös kaksi muuta ammattia aikoinani itselleni tuon raskaan kaluston kuljettamisen lisäksi.

        Joten kaada itsellesi vaan.

        Minulle on tässä aikojen saatossa kovasti ollut hyötyä tuosta sotilasarvostani myös täällä siviilissä esimerkiksi juuri työpaikkoja hakiessani itselleni. Sotilasarvoni on ollut aina selkeä etu ja suositus töitä hakiessani.
        Joten ymmärrä nyt kyllä todella hyvin kateutesi.

        Mutta räpläilehän sinä nyt vain sitä täysin kuollutta vehjettäsi siellä housuissasi, eiku niitä aivan liian kevyitä pakettiautojasi ja kanoottejasi meloineen. :- TSEMPPIÄ


      • Anonyymi

        ja siltikin me aina nyt vain elätämme myös sinut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja siltikin me aina nyt vain elätämme myös sinut.

        Miten olet ajatellut aloittaa elättämiseni?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Miten olet ajatellut aloittaa elättämiseni?

        Minä ja kaikki muutkin duunarit ja työnantajat jotka maksamme veromme ja lakisääteiset eläkemaksumme tänne Suomeen olemme elättäneet sinua jo vuosikymmeniä.

        Joten ai minun nyt tarvitse enää sinun elättämistäsi aloittaa todellakaan yhtään mitenkään.

        mutta älä sure, kyllä minä elätän sinut myös jatkossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä ja kaikki muutkin duunarit ja työnantajat jotka maksamme veromme ja lakisääteiset eläkemaksumme tänne Suomeen olemme elättäneet sinua jo vuosikymmeniä.

        Joten ai minun nyt tarvitse enää sinun elättämistäsi aloittaa todellakaan yhtään mitenkään.

        mutta älä sure, kyllä minä elätän sinut myös jatkossa.

        Väitän maksaneeni ja aikaansaaneeni veronmaksua moninkertaisesti siitä mihin koskaan tulet yltämään!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Väitän maksaneeni ja aikaansaaneeni veronmaksua moninkertaisesti siitä mihin koskaan tulet yltämään!

        Senkun väität vaan. Tämä Suomihan on täysin vapaa maa.

        Mutta ei sinua nyt kukaan todellakaan koskaan kumminkaan usko yhtään mitenkään, väität sitten ihan mitä tahansa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Senkun väität vaan. Tämä Suomihan on täysin vapaa maa.

        Mutta ei sinua nyt kukaan todellakaan koskaan kumminkaan usko yhtään mitenkään, väität sitten ihan mitä tahansa.

        Koska suomi on vapaa maa niin miksi ay mafiosojen orjat sortavat fiksumpia työkavereitaan jotka eivät halua lakkoilla. Olen nähnuyt moista ja kuullut siitä vielä enemmän. Mitä vapautta se on jos pitää totella jotain ukko/akkajoukkoa joka ei vastaa mistään kenenkään elämässä?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Koska suomi on vapaa maa niin miksi ay mafiosojen orjat sortavat fiksumpia työkavereitaan jotka eivät halua lakkoilla. Olen nähnuyt moista ja kuullut siitä vielä enemmän. Mitä vapautta se on jos pitää totella jotain ukko/akkajoukkoa joka ei vastaa mistään kenenkään elämässä?

        No teehän sinä nyt sitten vain heti rikosilmoitus viranomaisille jos koet että ay-liike on syyllistynyt johonkin laittomuuksiin tai rikoksiin.

        Mutta varaudu nyt siihen että sinut nauretaan aina pihalle jos moliseen asiaan nyt omaa tyhmyyttäsi sorrut.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Koska suomi on vapaa maa niin miksi ay mafiosojen orjat sortavat fiksumpia työkavereitaan jotka eivät halua lakkoilla. Olen nähnuyt moista ja kuullut siitä vielä enemmän. Mitä vapautta se on jos pitää totella jotain ukko/akkajoukkoa joka ei vastaa mistään kenenkään elämässä?

        Eiköhän sinut ole jo tarpeeksi monta kertaa tyrmätty?
        Vai oletko masokisti?


      • Anonyymi

        Höpöttelet taas vain noita ihan omia valeitasi.

        Sillä sinähän nyt makaat ainakin näin "virtuaalisesti" jatkuvasti siellä kanveesissa lukua ottamassa. Se verran paljon olet nyt pataasi ottanut täällä tässä vuosien saatossa.

        Sinä oletkin nyt sitten leimautunut näillä ihan kaikilla s-24 keskustelupalstoilla patologiseksi valehtelijaksi ja palstahäiriköksi. ja tuo todella surkea ja onneton maineesi onkin kiirinyt sitten jo ihan joka puolelle. Kaikki tietää ja tuntee sinut vain pelkkänä trollina ja palstahäirikkönä

        Joten se on nykyään aivan sama mitä sinä kirjoitteletkaan tänne. Ei sinua nyt enää kumminkaan kukaan koskaan usko yhtään mitenkään.

        Todella valitettavaa nyt sinun kannaltasi nämä kertomani faktat. :- TSEMPPIÄ !!


      • Anonyymi

        Puhut unissaskin sosialismista varmaan?


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Muuta sieltä jonnekin ihmisten ilmoille! Itse en tuohon suuntaankaan lähtenyt vaikka aikoinaan sain useampiakin tarjouksia työpaikoista. Minä pärjään täällä ihmisten ilmopilla!

        eikö peilikuva pelota?

        takaasi kurkkii vain silmät pimeässä-suomen suunta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puhut unissaskin sosialismista varmaan?

        Taas päästit yhden valheen, en tiedä puhuvani unissani mistään mutta katselen tyttöjä unissani jos vaan sattuvat kohdalle.


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Taas päästit yhden valheen, en tiedä puhuvani unissani mistään mutta katselen tyttöjä unissani jos vaan sattuvat kohdalle.

        Heppi kovana sinä aina nyt vain Stalinia ylistät myös unissasi.


      • Anonyymi

        Miksi ihmeessä sinä nyt jotain Stalinia ihannoit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sinä nyt jotain Stalinia ihannoit?

        Totta kai Extyökkäri Stalinia ihannoi kun Stalinin linjaa ihannoi joka kirjoituksessaan työntekijöitä kohtaan. Extyökkäri on pesunkestävä kommari, ei soisi mitään muuta oikeuksia tavallisille palkansaajille kun sen että pysyvät juuri ja juuri hengissä ahertamaan ja tekemään tulosta kokkarikomukoille. Ei voi ymmärtää että joku pitäisi työväestön puolia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai Extyökkäri Stalinia ihannoi kun Stalinin linjaa ihannoi joka kirjoituksessaan työntekijöitä kohtaan. Extyökkäri on pesunkestävä kommari, ei soisi mitään muuta oikeuksia tavallisille palkansaajille kun sen että pysyvät juuri ja juuri hengissä ahertamaan ja tekemään tulosta kokkarikomukoille. Ei voi ymmärtää että joku pitäisi työväestön puolia.

        Mene hoitoon!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Mene hoitoon!

        Ei pysty, kun sinä itse jo let siellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pysty, kun sinä itse jo let siellä.

        Olen tai en niin se ei ole este sinulle! Sinulle on pehmustettu pyöreä huone jo varattuna!


      • Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

        Olen tai en niin se ei ole este sinulle! Sinulle on pehmustettu pyöreä huone jo varattuna!

        ei todellakaan ole.

        Sillä juuri sinähän olet asustellut tuolla mainitsemassasi paikassa jo reilut 70 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fiksut naiset ei pidä liian ruskettuneita automaattisesti suomalaisina. Niillä naisilla, joilla taas ei valinnanvaraa ole, kaikki hoonosoomi äijät kelpaa.

        Kaapu päälle ja jalat levälleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuule, onko tuo sitä persunäkemystä, vai mitä?

        Aikoinaan kaunis suomalainen nainen meni sanomaan julkisesti, ettei häntä mokkakikkelit kiinnosta, sai paljon paskaa niskaansa näiltä mamupatjoilta.


      • Anonyymi
        ciccero kirjoitti:

        Aikoinaan kaunis suomalainen nainen meni sanomaan julkisesti, ettei häntä mokkakikkelit kiinnosta, sai paljon paskaa niskaansa näiltä mamupatjoilta.

        Sekö sanoi, joka kopioi gradunsa muilta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekö sanoi, joka kopioi gradunsa muilta?

        Oli Ylen urheilutoimittaja tämä sanoja.


    • Anonyymi

      Ainoa suomalaisten puolue on PerusSuomalaiset eli PS.
      Muut eivät välitä suomalaisista.
      Nytkin rahaa riittää eteläeurooppaan, mutta ei vanhustenhoitoon tai heikko-osaisten auttamiseen. Veroja pitää nostaa että voivat jakaa ne eurooppaan ja velkaakin vielä ottaa että eteläeurooppa saa rahaa. Niillä on pienempi verotus, mutta Suomessa pitää nostaa verotusta.
      Oikein vai sdp-vihreä-vasemmisto-keskusta-ruotsalaiset????
      Oksennan noiden päälle.

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset on aidosti suomalaisten etuja parhaiten ajava puolue.
      Siksi se on niin suosittu.

      • Anonyymi

        Minun käsittääkseni SDP kumminkin on kannatukseltaan aina se Suomen suurin puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun käsittääkseni SDP kumminkin on kannatukseltaan aina se Suomen suurin puolue.

        Miten niin aina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin aina?

        katsohan nyt vain tilastoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun käsittääkseni SDP kumminkin on kannatukseltaan aina se Suomen suurin puolue.

        al taee?


      • Anonyymi

        Perustele yhden asian joka on persujen hyvä teko.Räksyttäminen ei kuulu hyviin tapiohin, vaan teot.


    • Anonyymi

      Mansikoita menikin maan parannuksen aineiksi jo. Pitäskö olla huolissaan.

    • Anonyymi

      Extyökkärin oma mafiapuolue jolle ei kuulu mikään vastuu mistään suojelee suomalaisia lyylejä ja kokoomuskomukoita kun vaan elää kuten hän haluaa. Ja muistaa Stalini kuolipäivänä kumartaen Kokoomuksen suuntaan huuta että extyökkäri pelastaa maailman.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laita koko etunimi

      Ketä ikävöit. Ei tää muuten rupee selviimään. M-N
      Ikävä
      136
      3223
    2. 300 valtion maksamaa henkilöä Pariisissa, nolla olympiamitalia

      Pitäskö jotain tehä? Satsata vain skeittaukseen, naisten nyrkkeilyyn ja ratsastukseen? Vai tuplata joukkueen koko? Ot
      Maailman menoa
      283
      2415
    3. On aika surullista huomata, että aikuiset ihmiset saattavat

      olla pahempia kiusaajia kuin lapset. En ole koskaan hiffanut mitä joku saa toisen alaspäin painamisesta, mutta kai tämä
      Ikävä
      169
      1405
    4. Life is Life...

      Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää ikävään. ☕🌞🐺😊❤️
      Ikävä
      264
      1358
    5. 109
      1349
    6. Ettei jäisi epäselväksi...

      93 % briteistä ei tue mellakointia.
      Maailman menoa
      380
      1348
    7. Dieselpersut ennallistavat Grönlannin vihreäksi

      Tupruttelun seurauksena typerät jäätiköt sulavat ja maaperä pääsee taas sitomaan hiiltä. Kaupan päälle saadaan 7 metri
      Maailman menoa
      293
      1280
    8. Mihin päätelmään oot tullut

      Onko mulla kuitenkin tunteita sua kohtaan?
      Ikävä
      79
      1224
    9. Tunnustuksia -ketju

      En halua olla pelkkä kaverisi. Välttämättä en sitä koskaan tunnusta irl. En halua menettää sinua. Naiselta Muutkin saa
      Ikävä
      84
      1171
    10. Kesäiseen aamuun

      Hyvää huomenta päivää. ☕🌞🌾😊🤗❤️
      Ikävä
      210
      1076
    Aihe