Pylly heilumaan. Hyvä keli. Yli 20 lämmintä. Hop. Vaikka intervallitreeni; riuska kävely, hölkkä vuoronperään. Aamulla virkeänä herää.
Lapsoset, iltalenkille siitä
98
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tyhmä.
Ainiin, oletko nähnyt harhoja viime aikoina? - Anonyymi
Ei käy, siellä on hyttysiä eli itikoita.
🦟Itikka En mä mihkään lenkille voi mennä...oon töissä. :oD
- Anonyymi
En mihkään lenkille, haluaa löhötä.
Join eilen illalla kuusi pitkää olutta ja aamulla ei ollut aivan skarppi olo.
Tytär halusi lähteä pyörälenkille aamupäivällä kello 10:00 ja pitihän se lähteä kävelemään pyörän vierelle. Kävelyä noin 8 kilometriä jonka jälkeen uimaan kahdeksi tunniksi. Olihan tuosta hyötyä, paita likomärkä ja pieni aamukanuuna katosi,
Lämmin vesi, otollinen ilta romanttiselle iltauinnille. Voisi hakea vaikka lumpeenkukan naiselle. En siis minä mutta joku joka haluaisi mennä nyt ulos:)
AsianVierestä- Anonyymi
On siinä meillä laiskamato. Jaksaa käppäillä 8 km, muttei uida lumpeenkukkaa naiselle.
🦟Itikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On siinä meillä laiskamato. Jaksaa käppäillä 8 km, muttei uida lumpeenkukkaa naiselle.
🦟ItikkaSe lumpeenkukan hakeminen ei ole kovin rasittava juttu mutta mitä sen jäkeen voisi tapahtua...ääh, kunnon tietokonetuoli ja löhötys vie nyt voiton.
AsianVierestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se lumpeenkukan hakeminen ei ole kovin rasittava juttu mutta mitä sen jäkeen voisi tapahtua...ääh, kunnon tietokonetuoli ja löhötys vie nyt voiton.
AsianVierestäPffff.😌
🦟Itikka - Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Kuusi olutta? :(
Joskus koskee päähän, liikaa aivosoluja, joskus niitä pitää vähentää oikealla lääkityksellä.
Seuraavana aamuna onkin olo jossa ei pysty ajattelemaan oikein mitään joten päänsärkyä se helpottaa:)
Lenkkeily ja kuntoilu tuottavat saman, eilisen kokemuksen myötä suuntaudun enemmän tällaisiin urheilullisiin keinoihin. Yhdistettynä alkoholi ja aamuinen urheilusuoritus on selvästi liian tehokas hoitotoimi.
AsianVierestä
- Anonyymi
eikö aloittajankin kannata rauhoittua kun raskaanakin olet
- Anonyymi
Onko Pönttis raskaana? Se on käynyt nopeasti. Itse suosittelisin odottaville äideille liikuntaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko Pönttis raskaana? Se on käynyt nopeasti. Itse suosittelisin odottaville äideille liikuntaa.
kyllä se taitaa olla ja mainosti täällä joku päivä sitten että osti raskaus tyynyn
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hänellä on vain yksi ongelma ettei tiedä kuka on lapsen isä ja osti kuulemma raskaus ajan tyynyn lapsen lisäksi myöskin miehen korvikkeeksi joku pötkylä tyyny
No enpä nyt vaan satu olemaan :)
Kyllä siinä ihmeellinen ilmatankkaus olisi pitänyt olla...- Anonyymi
No enpä nyt vaan satu olemaan :)
Kyllä siinä ihmeellinen ilmatankkaus olisi pitänyt olla...sitä tässä ihmetelläänkin eli kuka on lapsen isä no miten on tullut uni raskaus ajan pötkylä tyynyn kanssa
Äsken tulin jalkapalloa pelaamasta
Teen täällä työtä kerätä palaset palstan huonoista käyttäytyneistä
Onhan se pakko tehdä kyllä toivon että reagoidaan.
Se on pakko tehdä sit voin taas olla ja iloita elämästä.🥰
On kiva että olet niin kiltti ihminen.- Anonyymi
voisitko kirjoittaa huonosti käyttäytyvien nimet julki että voisivat muuttaa käytöstään ja pyytää anteeksi loukatuilta eli varmasti moni haluaa parantaa tapansa ehkä tietämättään on ollut ilkeä
Anonyymi kirjoitti:
voisitko kirjoittaa huonosti käyttäytyvien nimet julki että voisivat muuttaa käytöstään ja pyytää anteeksi loukatuilta eli varmasti moni haluaa parantaa tapansa ehkä tietämättään on ollut ilkeä
Tottakai ne on henkilöt on ollut minulle ilkeitä tarkoituksellaan ja vuosiakin vääristää. Eiköhän ne asianomaiset itse tiedä.
- Anonyymi
Valttis ja välis... mikä masentava yhdistelmä.
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi löytää anonyymitkin.
Anonyymi kirjoitti:
Ettei minun tarvitse anonyymejä tietää, ne tietää.
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on kasvot olen näyttänyt lapseni täällä tottakai kun olen suojellut sillein että takaraivot näkyy.minun henkilökohtaisia asioita tiedetään yms syntymäpäiväni kaikki yhdistää minuun että sen vuoksi ei ole varaa puhua valheita minusta kellään.
Anonyymi kirjoitti:
En ole palstahahmo, olen oikea ihminen ja olen kunnioittavasti muita ihmisiä käyttäytynyt minulla ei ole mitään menetettävää asiassa.
Anonyymi kirjoitti:
Tietoja minusta on paljon joten sama kuin kokoomiseni olisi mahdollista täällä myös.
Kumminkin minut tunnistaa enkä lähde sitä pelkään sen verta jo asioihin tutustunut.- Anonyymi
Mitä olet tehnyt "huonosti käyttäytyneille" kun ne on palasina?!?!?!? 🥺
Anonyymi kirjoitti:
Mitä olet tehnyt "huonosti käyttäytyneille" kun ne on palasina?!?!?!? 🥺
Mitäkö ne ei ole palasina vaan suuttunut kun olen ylläpidolle ilmoittanut heistä kuulemma heidän mielestä ei saa ilmoittaa, kun väärin käyttäytyy.
Siten myös väitetään mihin en ole syyllistynyt että olen pyytänyt poistoa toisiin joihin en ole syylistynyt ja kun olen sanonut huonosta käytöksestä siten ne ei kestä ja ovat sitten henkilöhyökänneet vuosien ja uusia tulee. Katso ihmisistä ei taideta pitää jotka pitää kuria.
Jos mietit miksi minun pitää kerätä niitä, koska on monesti anonyymit kiusaa käydä kiusaamassa tietyn välein, henkilöt nyt on se aika että he tietävät että nyt loppuu.
Valheilla on lyhyet jäljet. Minulla on puhelimessa tiedot ja olen uupunut tuohon huonoon käytökseen jotka loukkaa minua
Minä en katso sormien läpi monesti.Kiitos valtis. Sinä olet kiltti. Älä ikinä lannistu noiden vihapuheiden edessä. Pidän siitä, että sinulla on korkea moraali. Se ohjaa hyvään käytökseen joka tilanteessa 🌸 moni saisi ottaa oppia sinusta.
- Anonyymi
Kiitos valtis. Sinä olet kiltti. Älä ikinä lannistu noiden vihapuheiden edessä. Pidän siitä, että sinulla on korkea moraali. Se ohjaa hyvään käytökseen joka tilanteessa 🌸 moni saisi ottaa oppia sinusta.
Onko se korkean moraalin merkki, että levittää koko elämänsä tänne, kuulemma syntymäajankin 🥺, ja sitten suuttuu jos joku joskus muistuttaa, että mitä hän on täällä itsestään kertonut??
Hänelle on sanottu, että ei kannata ihan kaikkia perheensä asioita kertoa, jos yhtään ajattelee lapsiaan tai miestänsäkään! - Anonyymi
Kiitos valtis. Sinä olet kiltti. Älä ikinä lannistu noiden vihapuheiden edessä. Pidän siitä, että sinulla on korkea moraali. Se ohjaa hyvään käytökseen joka tilanteessa 🌸 moni saisi ottaa oppia sinusta.
No enpä olis sinustakaan pönttöpää uskonut että olet noin lapsellinen.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Poliisi löytää anonyymitkin.
Poliiseilla on muutenkin tarpeeksi töitä. Ihan vain vinkki, mikä on toki ennenkin sinulle täällä kerrottu, ÄLÄ LEVITTELE KAIKKIA PERHEESI ASIOITA YLEISELLÄ KESKUSTELUPALSTALLA!!
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Tietoja minusta on paljon joten sama kuin kokoomiseni olisi mahdollista täällä myös.
Kumminkin minut tunnistaa enkä lähde sitä pelkään sen verta jo asioihin tutustunut.Tuli muuten mieleen...Olet kertonut täällä esim. miehestäsi paljon asioita, sellaisiakin jotka eivät ole niin mairittelevia. Onko miehesi tietoinen ja onko sinulla ollut lupa kertoa? Minä ainakin loukkaantuisin jos olisin miehesi.
Aloin oikein miettiä asiaa, että miksi olet huolissasi jostain randomista painikuvasta niin paljon, että sinun piti poistattaa Wuppiksen profiilikuva mutta itse kuitenkin altistat perheesi mahdolliselle kiusaamiselle, tarkoitan siis palstan ulkopuolella jos joku tunnistaa, ja siitä et ole huolissasi?? Anonyymi kirjoitti:
Tuli muuten mieleen...Olet kertonut täällä esim. miehestäsi paljon asioita, sellaisiakin jotka eivät ole niin mairittelevia. Onko miehesi tietoinen ja onko sinulla ollut lupa kertoa? Minä ainakin loukkaantuisin jos olisin miehesi.
Aloin oikein miettiä asiaa, että miksi olet huolissasi jostain randomista painikuvasta niin paljon, että sinun piti poistattaa Wuppiksen profiilikuva mutta itse kuitenkin altistat perheesi mahdolliselle kiusaamiselle, tarkoitan siis palstan ulkopuolella jos joku tunnistaa, ja siitä et ole huolissasi??luuletko etten ole palstailun aikana miehelle kertonut luuletko ,että hän nostaa syytettä minua kohtaan, katso kun kiusaaminen myös lain rikkomalla tavalla vääristämällä kuin myös herjaamalla ja muuta on se ongelmanne kuvittelette mieheni olevani vastaa minua.eiköhän tämä kiusaaminisenne näy ihan miehellekin monella eri tavalla. Olen sanonut etten ole tyhmä. Katsokun en hauku nimittele rumasti ja muuta olette haukkuneet miksikin ja antaneet ihmisten
Enemmän ongelma on jos levität siten että yrität herjata samalla kuule jos sinä minusta levittelet yksityisasioita se on laitonta ja kun kunnialoukkaat, jos teet minulle pahaa asialla ja yrität nöyryyttää kun olet jotain minusta kuullut sinä teet rikoksen jos vääristät totuutta tai levität yksityistä yleisesti saatavaksi.
minua ei saa hiljaiseksi kun meidän suhde on täysin rehellinen puolin toisin.
Katsokun te olette ne jotka tarvitsette kurin jotka kiristätte minua hiljaiseksi se kun ei onnistu enää. Oon jo ihan tarpeeksi sietänyt ja olen perehtynyt enemmän jo tähän asti.
Olen aina asiallinen ollut myös miehestä kertoessa, että kertoo enemmän teistä kuin oman elämän levittämisestä.
Kiristäminen hiljaiseksi on turha vedota.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
luuletko etten ole palstailun aikana miehelle kertonut luuletko ,että hän nostaa syytettä minua kohtaan, katso kun kiusaaminen myös lain rikkomalla tavalla vääristämällä kuin myös herjaamalla ja muuta on se ongelmanne kuvittelette mieheni olevani vastaa minua.eiköhän tämä kiusaaminisenne näy ihan miehellekin monella eri tavalla. Olen sanonut etten ole tyhmä. Katsokun en hauku nimittele rumasti ja muuta olette haukkuneet miksikin ja antaneet ihmisten
Enemmän ongelma on jos levität siten että yrität herjata samalla kuule jos sinä minusta levittelet yksityisasioita se on laitonta ja kun kunnialoukkaat, jos teet minulle pahaa asialla ja yrität nöyryyttää kun olet jotain minusta kuullut sinä teet rikoksen jos vääristät totuutta tai levität yksityistä yleisesti saatavaksi.
Katsokun te olette ne jotka tarvitsette kurin jotka kiristätte minua hiljaiseksi se kun ei onnistu enää. Oon jo ihan tarpeeksi sietänyt ja olen perehtynyt enemmän jo tähän asti.
Olen aina asiallinen ollut myös miehestä kertoessa, että kertoo enemmän teistä kuin oman elämän levittämisestä.
Kiristäminen hiljaiseksi on turha vedota.No se on sitten sinun valintasi, jos koko elämääsi haluat täällä esitellä.
Poliisit on varmasti samaa mieltä kuin minä, että ei kannata kaikkea kertoa. Mutta valinta on toki sinun.
Ja tämän sanon ihan ystävällisyyden nimissä. Anonyymi kirjoitti:
No se on sitten sinun valintasi, jos koko elämääsi haluat täällä esitellä.
Poliisit on varmasti samaa mieltä kuin minä, että ei kannata kaikkea kertoa. Mutta valinta on toki sinun.
Ja tämän sanon ihan ystävällisyyden nimissä.Eiköhän poliisi tarkista sinunkin taustat.
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämän sanon ihan ystävällisyyden nimissä.En jaksa asiasta enempää keskustella eiköhän asiasta toiseen täällä kohdellaan ihmisiä sanoin kuin tuossa pihalla jos kuulet että sanon jotain toiselle ihmiselle, eiköhän sinulla ole yhtä lailla olla tietoa olla käyttämättä väärin tietoa.
https://www.youtube.com/watch?v=NCWWh4rjwV0&app=desktop- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
luuletko etten ole palstailun aikana miehelle kertonut luuletko ,että hän nostaa syytettä minua kohtaan, katso kun kiusaaminen myös lain rikkomalla tavalla vääristämällä kuin myös herjaamalla ja muuta on se ongelmanne kuvittelette mieheni olevani vastaa minua.eiköhän tämä kiusaaminisenne näy ihan miehellekin monella eri tavalla. Olen sanonut etten ole tyhmä. Katsokun en hauku nimittele rumasti ja muuta olette haukkuneet miksikin ja antaneet ihmisten
Kiristäminen hiljaiseksi on turha vedota.Olet täällä kirjoittanut ainakin sateenkaariväestä siten että sen voi katsoa olevan kiihottamista kansanryhmää vastaan. Ja se on ihan oikea rikos, toisin kuin kritiikki sinua kohtaan, joka et edes omalla nimelläsi kirjoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tämän sanon ihan ystävällisyyden nimissä.Aika surullinen tapaus. On köyhää ja kurjaa ja silti pitää taas uusi lapsi tehdä. Miksi, en ymmärrä.
valtakunta kirjoitti:
En jaksa asiasta enempää keskustella eiköhän asiasta toiseen täällä kohdellaan ihmisiä sanoin kuin tuossa pihalla jos kuulet että sanon jotain toiselle ihmiselle, eiköhän sinulla ole yhtä lailla olla tietoa olla käyttämättä väärin tietoa.
https://www.youtube.com/watch?v=NCWWh4rjwV0&app=desktopJoten tuohon turha vedota kun minä kerron jotain et saa lupaa valhetta minusta käyttää, se on täysin väärin, minä voin yhtä hyvin poliisille ilmoittaa kun tässä ei ole kyse siitä, että tiedät jotain vaan kyse siitä miten käytetään tietoa väärin toisesta ihmisestä kuin myös lakiakin. Minulla on korkea moraali muuten olisin yhtä huonosti käyttäytynyt. Joten nyt loppu täysin.
Ihmisten heikkoudet ei ole syy kiusata se, että kerron asian sinulle se yhtä oikeus olla kuulematta mitään tahallista loukkaamista jatkuvasti ihan omanne vikanne, miten tietoanne käytätte, joudutte myös vastaamaan käytöksestänne, jos käytäydytte väärin läheinen se täälläkin on kuin kaikki muutkin.
Tottakai jos tuotte yhteistietonne suoraan lautaselle, kertoo senkin että sinä olet herkemmin uhri ja olisit voinut jo vakavammin tapahtua, jos provosoit sen näkee syylistyt itsekin rikokseen. Ei laki on ole ihmisiä vastaa tehty vaan suojelteltavaksi. Minä olen monesti sanonut ettei saa huonosti käyttäytyä minullakin on verta vastuu myös muista.misspönttöuuni kirjoitti:
En lannistu tämä on jo tuttua , että vien asian ylemmäs alkaa tulemaan herjausta myös omista jaetuista tiedoista en nyt niin asiaton ole myös tiedän oikeuteni minulle on aivan sama että joudun maksamaan jotain, jostain väärin sanomisesta kunhan törkeät kunnianloukkauksista joutuu istumaan linnaan kuin murhan suunittelijakin.
loppuu tämä tahallinen kiusaaminen varsinkin ne loukkaantuu ilmoitusten poistamisesta. Miksi kummassa saan
Ihan sama minä en tule olemaan uhri eiköhän poliisi tiedä kun näkee tietoni. Mitä minä olen väärin tehnyt.
Laki on tehty ihmisten suojelemiseksi kaikkia kuuluu suojella.Anonyymi kirjoitti:
Olet täällä kirjoittanut ainakin sateenkaariväestä siten että sen voi katsoa olevan kiihottamista kansanryhmää vastaan. Ja se on ihan oikea rikos, toisin kuin kritiikki sinua kohtaan, joka et edes omalla nimelläsi kirjoita.
Jatkatko vielä vääristää tietoja, mitä oon kirjoittanut?
Ymmärräthän syylistyt kunnianloukkaukseen.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
En lannistu tämä on jo tuttua , että vien asian ylemmäs alkaa tulemaan herjausta myös omista jaetuista tiedoista en nyt niin asiaton ole myös tiedän oikeuteni minulle on aivan sama että joudun maksamaan jotain, jostain väärin sanomisesta kunhan törkeät kunnianloukkauksista joutuu istumaan linnaan kuin murhan suunittelijakin.
loppuu tämä tahallinen kiusaaminen varsinkin ne loukkaantuu ilmoitusten poistamisesta. Miksi kummassa saan
Ihan sama minä en tule olemaan uhri eiköhän poliisi tiedä kun näkee tietoni. Mitä minä olen väärin tehnyt.
Laki on tehty ihmisten suojelemiseksi kaikkia kuuluu suojella.Vedä välillä vähän henkeä!
Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun menet tekemään poliisille ilmoituksen...niin mistä? - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Eiköhän poliisi tarkista sinunkin taustat.
Taustani on puhtoinen. Se on tarkistettu aikoinaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ei se katso riitä, jos olet estämässä sanoin minunkin kohdalla. Katso minä jo kerroin aiemmin että että olen asiallisesti käyttäytynyt vuosia.
Anonyymi kirjoitti:
Vedä välillä vähän henkeä!
Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun menet tekemään poliisille ilmoituksen...niin mistä?Tulitko herjaan?
Anonyymi kirjoitti:
Muutenkin ne tarkistetaan aina kun yritetään estää oikeuden tapahtumasta.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Laki on tehty ihmisten suojelemiseksi kaikkia kuuluu suojella.Sä todella olet vajaaälyinen.
"kunhan törkeät kunnianloukkauksista joutuu istumaan linnaan kuin murhan suunittelijakin." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun menet tekemään poliisille ilmoituksen...niin mistä?Jos jotain, niin poliisi lukee valtiksen kirjoittamat viestit ja niiden perusteellä ottaa yhteyttä sosiaaliviranomaisiin. Voiko tuollaisen ihmisen vastuulla olla 7 alaikäistä? Aiheellinen kysymys.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Ei se katso riitä, jos olet estämässä sanoin minunkin kohdalla. Katso minä jo kerroin aiemmin että että olen asiallisesti käyttäytynyt vuosia.
Anteeksi mutta nyt en ymmärtänyt yhtään mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jotain, niin poliisi lukee valtiksen kirjoittamat viestit ja niiden perusteellä ottaa yhteyttä sosiaaliviranomaisiin. Voiko tuollaisen ihmisen vastuulla olla 7 alaikäistä? Aiheellinen kysymys.
No samaa olen miettinyt mutta en ole uskaltanut sitä tänne kirjoittaa 🥺
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Muutenkin ne tarkistetaan aina kun yritetään estää oikeuden tapahtumasta.
Niin että kuka estää ja mitä??
Anonyymi kirjoitti:
Niin että kuka estää ja mitä??
Se joka kirjoittaa mitä minä väärin teen että peloitellaan asialla etten ottaisi virkamiehiin yhteyttä
olisi oikeuden estämistä olen kuullut näitä samoja asioita monesti kuullut, etsitty minusta vikaa hakemalla hakea, etten toimisi.
Minä olen oikein toiminut aina, ettei minulla ole tässä mitä teen hävittävää.
Kuin aiemmin olen sanonut olen ollut asiallinen.Anonyymi kirjoitti:
Vihjaus riittää.
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Se joka kirjoittaa mitä minä väärin teen että peloitellaan asialla etten ottaisi virkamiehiin yhteyttä
olisi oikeuden estämistä olen kuullut näitä samoja asioita monesti kuullut, etsitty minusta vikaa hakemalla hakea, etten toimisi.
Minä olen oikein toiminut aina, ettei minulla ole tässä mitä teen hävittävää.
Kuin aiemmin olen sanonut olen ollut asiallinen.Mun puolesta voit ottaa yhteyttä virkamiehiin, ei ole minulta pois. Mutta ihan sitä vaan että kannattaa kuitenkin miettiä kaksi kertaa, että onko oikeasti aihetta tehdä ilmoitusta jostain...niin mistä?
Poliiseilla on muutenkin kädet täynnä töitä. Anonyymi kirjoitti:
Mun puolesta voit ottaa yhteyttä virkamiehiin, ei ole minulta pois. Mutta ihan sitä vaan että kannattaa kuitenkin miettiä kaksi kertaa, että onko oikeasti aihetta tehdä ilmoitusta jostain...niin mistä?
Poliiseilla on muutenkin kädet täynnä töitä.Sillä ei ole merkitystä tehän tässäkin ketjussa tehdään väärin , ja se juuri tekijät otetaan kiinni🙄
valtakunta kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä tehän tässäkin ketjussa tehdään väärin , ja se juuri tekijät otetaan kiinni🙄
Tehän = kuin
Anonyymi kirjoitti:
Mun puolesta voit ottaa yhteyttä virkamiehiin, ei ole minulta pois. Mutta ihan sitä vaan että kannattaa kuitenkin miettiä kaksi kertaa, että onko oikeasti aihetta tehdä ilmoitusta jostain...niin mistä?
Poliiseilla on muutenkin kädet täynnä töitä.Tekijät itsekin aiheuttaa tässäkin ketjussa poliisille työtä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluaisin olla kärpäsenä katossa kun menet tekemään poliisille ilmoituksen...niin mistä?Sama 😂
Siellä olis kärpäsiä kuin lantakasassa..
xLiner - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Sillä ei ole merkitystä tehän tässäkin ketjussa tehdään väärin , ja se juuri tekijät otetaan kiinni🙄
Sunhan on pitänyt iät ja ajat sitten tehdä poliisille ilmoituksia, mutta et tehnytkään. Vai teitkö ja miten sitten kävi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen sanonut. Mutta ei mene jakeluun.
Eniten tässä harmittaa Valtiksen ns. "palstakaverit", jotka vielä rohkaisevat toista hölmöilemään. Onpa hyviä kavereita, joo... 😠
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen sanonut. Mutta ei mene jakeluun.
Eniten tässä harmittaa Valtiksen ns. "palstakaverit", jotka vielä rohkaisevat toista hölmöilemään. Onpa hyviä kavereita, joo... 😠
xLinerNo niinpä! Onko Valtiksen "ystävät" Harmis ja Pönttis koskaan jarrutellut, että ei kannata ihan kaikkea kertoa? Ei, komppaavat vaan.
Mun mielestä me jotka yritämme takoa järkeä Valtiksen päähän ovat ystävällisempiä, vaikka Valtis toki ottaa asian kiusaamisena 🙄 - Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
No toivottavasti ne kiinni ottavat poliisit on edes hyvännäköisiä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet täällä kirjoittanut ainakin sateenkaariväestä siten että sen voi katsoa olevan kiihottamista kansanryhmää vastaan. Ja se on ihan oikea rikos, toisin kuin kritiikki sinua kohtaan, joka et edes omalla nimelläsi kirjoita.
Tarkoitat Seta poppoota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä! Onko Valtiksen "ystävät" Harmis ja Pönttis koskaan jarrutellut, että ei kannata ihan kaikkea kertoa? Ei, komppaavat vaan.
Mun mielestä me jotka yritämme takoa järkeä Valtiksen päähän ovat ystävällisempiä, vaikka Valtis toki ottaa asian kiusaamisena 🙄No niinpä!
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä! Onko Valtiksen "ystävät" Harmis ja Pönttis koskaan jarrutellut, että ei kannata ihan kaikkea kertoa? Ei, komppaavat vaan.
Mun mielestä me jotka yritämme takoa järkeä Valtiksen päähän ovat ystävällisempiä, vaikka Valtis toki ottaa asian kiusaamisena 🙄Tuo on kyllä niin totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sunhan on pitänyt iät ja ajat sitten tehdä poliisille ilmoituksia, mutta et tehnytkään. Vai teitkö ja miten sitten kävi?
Valtakunta on jo noin 10 vuotta jankuttanut näitä herjaus/ilmoitan poliisille -juttujaan. Aiemmin miehen logiikassa. Mistä tietää ettei sitäkin kauemmin, mutta noin pitkältä minulla on tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtakunta on jo noin 10 vuotta jankuttanut näitä herjaus/ilmoitan poliisille -juttujaan. Aiemmin miehen logiikassa. Mistä tietää ettei sitäkin kauemmin, mutta noin pitkältä minulla on tietoa.
Ok, ilmeisesti hän saa siitä sisältöä elämäänsä 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säälittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä me jotka yritämme takoa järkeä Valtiksen päähän ovat ystävällisempiä, vaikka Valtis toki ottaa asian kiusaamisena 🙄Ei ne sen ystäviä ole, pelkkiä mielistelijöitä.
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta mutta minulla on enemmän uskaliaisuutta johtuen jo iästä ja kuitenkin uskoin silloin että muuttuvat ja enemmän Kokemuksen myötä olen oppinut että etteivät muutu todistaahan tämä vuosien perässä roikkumisenz olen aina ollut rehellinen asiallinen enkä kiusaa tai en puskaile, en ole anonyyminä ollut.
Että siinä on pureskelemista en katso lähde uhriksi, olen tullut siihen että pitää ilmoittaa että kuin olisi mikä tahansa väärin käytös pitää ilmoittaa varsinkin potilasvahingotkin. Ettei poikkea että loppuu kiusaaminen.Anonyymi kirjoitti:
Ei ne sen ystäviä ole, pelkkiä mielistelijöitä.
Ne ei ole mitään mielistelöitä.🥰
Ne on kilttejä eikä satuta koska en ole ketään satuttanut ja poliisi rohkaisi. Ei ne.valtakunta kirjoitti:
Joo mutta mutta minulla on enemmän uskaliaisuutta johtuen jo iästä ja kuitenkin uskoin silloin että muuttuvat ja enemmän Kokemuksen myötä olen oppinut että etteivät muutu todistaahan tämä vuosien perässä roikkumisenz olen aina ollut rehellinen asiallinen enkä kiusaa tai en puskaile, en ole anonyyminä ollut.
Että siinä on pureskelemista en katso lähde uhriksi, olen tullut siihen että pitää ilmoittaa että kuin olisi mikä tahansa väärin käytös pitää ilmoittaa varsinkin potilasvahingotkin. Ettei poikkea että loppuu kiusaaminen.Ja loppuu väärin kohtelu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pelkkää valehtelua ja uhoilua. Kuin uhmaikäinen lapsi.
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne ole valehtelua koska sillä hetkellä tekemässä ja enkä minä valehtele koska kerroin asiasta totuuden silloinkin Ja 10vuotta sitten minä poistuin ja minä en valehdellut tässäkään asiassa. koska se että vielä kerran ihminen saa vaihtaa mielipidettä ja antaa toisen tilaisuuden ja monta kertaa.
Anonyymi kirjoitti:
suurin syy on uskoa toisen muuttuvan mutta enää en vaihda mielipidettä asiassa.
Saakoon poliisi tutkia.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
suurin syy on uskoa toisen muuttuvan mutta enää en vaihda mielipidettä asiassa.
Saakoon poliisi tutkia.Et valehdellut vaan vaihdoit vaan mielipidettä. Joo, noin voi kaikki valehtelun jälkeen sanoa.
Anonyymi kirjoitti:
Et valehdellut vaan vaihdoit vaan mielipidettä. Joo, noin voi kaikki valehtelun jälkeen sanoa.
No älä huoli on ilmoitus tehty.
Minä en ole valehdellut ollenkaa.Anonyymi kirjoitti:
Et valehdellut vaan vaihdoit vaan mielipidettä. Joo, noin voi kaikki valehtelun jälkeen sanoa.
Poliisi sitten ilmoittaa. Katso pahoja en tee, enkä ole tehnyt.
Voimme vaan odotella mitä ne ovat mieltä. Jos oon saanut 10 vuodessa letkajenkan perässä kiusaajia, eiköhän ne tunnista ja varsinkin pahimmat.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Voimme vaan odotella mitä ne ovat mieltä. Jos oon saanut 10 vuodessa letkajenkan perässä kiusaajia, eiköhän ne tunnista ja varsinkin pahimmat.Ei voi muuta kuin toivottaa "onnea" sen paikkakunnan poliisille minkä alueella asut...Tuskin poliisikaan saa mitään tolkkua, että missä kohtaa on tehty jotain väärää ja kuka on tehnyt....
- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Voimme vaan odotella mitä ne ovat mieltä. Jos oon saanut 10 vuodessa letkajenkan perässä kiusaajia, eiköhän ne tunnista ja varsinkin pahimmat.Sittenhän me näemme valehtelitko taas. Vai viedäänkö lapset huostaan ja joutuuko äiti taas pakkohoitoon, vai miten käy. Jännää.
Anonyymi kirjoitti:
Sittenhän me näemme valehtelitko taas. Vai viedäänkö lapset huostaan ja joutuuko äiti taas pakkohoitoon, vai miten käy. Jännää.
Noh kerrotko sitten, miksi ihmeessä joutuisin pakkohoitoon?
Enhän minä anonyymeistä tiedä ketä siellä pyörii,minulla on hyvä mies, en minä nyt mihinkään pakkohoitoon joudu.
Toiseksi minä en ole syyllinen siihen, miten minua kohdellaan täällä väärin. On hyvä että asiat saa pois alta ja turvallisen olon.
Minä sanon heti minä en esiinny anonyyminä kun minulla on nimimerkki ja olen aina nimimerkkilläni kirjoitettu.
Minä en ole tehnyt pahoja, kaikki on näkyvää mitä kirjoitan.
Elkää menkö provoihin jos minusta levitetää tietoa se ei tarkoita, että se on totta koska minä en sitä sano.
- Anonyymi
Onko täällä lapsia vai? Et voi puhutella itseäsi vanhempia ihmisiä noin! Teen ilmoituksen tästä.
- Anonyymi
Nettikansaa on hyvä muistuttaa kuntoilusta 🌸
Mutta et voi sanoa loukkaavasti lapsosiksi itseäsi vanhempia ihmisiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta et voi sanoa loukkaavasti lapsosiksi itseäsi vanhempia ihmisiä!
Luulisi 40 vuotiaan älyävän. Leikkimielisyys ei merkitse lapsen asteella olevaa käytöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisi 40 vuotiaan älyävän. Leikkimielisyys ei merkitse lapsen asteella olevaa käytöstä.
Näin juuri.
- Anonyymi
Näkeehän noita idiootteja jotka kävelee 100 m ja juoksee 100 m ... se on sitä vammasta intervallitreeniä
- Anonyymi
Minä varaan monesti koko päivän pyöräilyyn ja heräteostosten tekemiseen kaupoissa, jos keli näyttää hyvältä, monia kauppoja ja paljon heräteostoksia.
Mutta tänään vesi iskee päähän, kuin Thor olisi vasarallaan lyönyt pilveen ja määrännyt sen kastelemaan kasveja. Haluaisin kanssasi iltalenkille
- Anonyymi
Jatka sinä raakkumistasi. Ja jätä lapset rauhaan kun et niistä mitään ymmärrä.
- Anonyymi
Mikä on arkkienkeli Gabriel?
- Anonyymi
Ei herää virkeänä, ennen kuin oman elämän perusasiat ovat kunnossa. Ei vaan jaksa oikein mitään.
Pönde, tiedoksesi, että joku anonyymi ruotii sun mahdollista suhdetta Harmikseen tuossa palstapariketjussa.
- Anonyymi
Vanhat Jamekset, eli siiskin Bondit ovat aika hauskoja, suosikkini on: 007 Istanbulissa / From Russia With Love.
Tämäkin on hauska uudemmista: 007 - Rakastettuni, tulee varmaan ensiviikolla.
Veli kun meni hautajaisiin, niin todellakin kommentoimme hieman isän kanssa mustaa pukua: solmio on väärän värinen, noin musta, veli silloin: jos laitan verenpunaisen niin näyttää jooh palkkamurhaajalta sitten, Hitmanille :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933534Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562498Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142414Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632274Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162158Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.1011214Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671097Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik2611006Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142969