Haluaisin siis aloittaa telinevoimistelun.
Olen nyt 11v. tyttö ja ensivuoden tammikuussa täytän 12v.
Harrastan nyt lentopallo ja tykkään kovasti. Jos ei päällekkäin menisi niin voisin lentiksen ohella aloittaa telinevoimistelun.
En ole KOSKAAN aiemmin harrastanut voimistelua enkä mitään sinne päinkään.
Olen aika kankea enkä yhtään venyvä. Olen suht. pitkä mutta en hoikka. En kyllä mikään pullukkakaan ole.
En osaa mitään kärrynpyörää tai käsilläseisontaa vaikka kovasti haluaisinkin. En ole koskaan osannutkaan. En sinne päinkään.
Ainoa temppu minkä osaan on voltti trampalla enkä kyllä siinäkään pystyyn takaisin pääse xD
Voisinkohan aloittaa telinevoimistelun?
Innostuin siitä kun vuotta vanhempi serkkuni aloitti sen viime syksynä.
(Hänkään ei ollut venyvä eikä osannut kärrynpyörää tai kässärii. Hän on hoikka mutta en tiiä onko kovin pitkä..)
Haluaisin aloittaa voimistelun että oppisin edes kässärin ja kärrynpyörän. KÄSSÄRIN EDES SEINÄÄ VASTEN. Ja haluaisin muutenkin venyvyyttä/notkeutta.
Kannattaako/voinkohan aloittaa enään voimistelua? :(
- Surku
Voiko 11-12 vuotiaana aloittaa telinevoimistelun?
Anonyymi
4
291
Vastaukset 4
- Anonyymi
Kait sä ny sen voit alottaa jos haluut, emmä nää mitää syytå mikset mulki on tyttöpuoliaii kavereita mikkä on kauan jo tehny sitä
- Anonyymi
Ota yhteyttä vanhempiesi kanssa vomisteluseuroihin mahdollisimman lähellä kotianne. Olet lapsi ja vanhempien kautta harrastuksiin.
- Anonyymi
Hyvin voi aloittaa :) Meillä aloitti toinen tytöistä telivevoimistelu:n https://www.alppilansalamat.fi/ voimisteluseurassa 11-vuotiaana ja on tykännyt sekä kehittynyt hirmuisesti, rohkeasti kokeilemaan vain.
- Anonyymi00004
Sama homma aloita vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 70539
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398