Hei
Mites tuo nyt menee kun oon jäänyt keväällä käsitykseen että WHS aikana saan itse merkata tulokseni tasoituskierroksella? Oon nyt 9 korttia jättänyt välillä paremmin välillä heikommin menneeltä kiekalta ja merkkariksi aina oma puumerkki? Jos näin ei voi toimia niin kukas sen kortin saa merkata... Meinaan jos pelikaverien tasoutukset on sielä 40 molemmin puolin ja ite 30 pinnassa?
Tasoituskierroksen merkkaus
Anonyymi
1
177
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kai pelikaverin tasoituksella ole väliä. Väliä on vain sillä, että et voi olla itse itsesi "merkitsijä", vaan joku pelikaverisi. Ja hän taas sinun, jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2942543- 188907
- 53733
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti119662- 49562
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?52484Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?12481- 48477
- 55445
Auto katolleen Huhtalantiellä
Iso poliisioperaatio Lapualla, 7 poliisipartiota ajoi rosvoja takaa,loppu tuli kun rosvot osuivat pihlajaan lentäen siit11440