koronavirus vai mikropi?
kun mikropeja laitetaan peräkkäin noin 1000kpl niin tuleeko niiden pituudeksi noin 1mm (yksi millimetri), joten montako koronavirusta tai koronaviruskuljetinta tarvitaan jotta pituudeksi 1mm?
Voiko koronavirus kulkea itsenäisesti vai tarvitseeko se kulkemiseen vaikkapa jossain määrin itsenäiset liikkuvat (mikrobin, pölypunkin) vai ilmavirta kuljettimet (hiekkapölyn, savuhiukkasen)?
Arvailua onko niin, että koronavirusta ei liiku ellei sitä kuljeta työntö tai imuvoima tai vähintään samankokoinen itsenäisesti liikkuva joka tarvitsee ravinnetta liikkumiseen (jota saa jostain)?
Tarttuuko koronavirus mahdolliseen kuljettimeen vai kuljetin koronavirukseen?
Mikropithan on "herkuttelioita" joten,...?
Voiko koronavirus itsenäisesti olla älykäs, jolloin se mitä se oli eilen, voiko huomenna olla kehittyneempi?
Voiko koronavirus saada muuttuvaa energia esimerkiksi pikrobeista joita käytetään puhdistukseen jolloin ehkä tai sitten ei,...?
Kumpi on isompi?
Anonyymi
2
323
Vastaukset 2
- Anonyymi
Tarkoitit varmaankin mikroskoobbia.
- Anonyymi
Koronavirus leviää ilmassa ihmisen uloshengitysessä aina olevien pisaroiden kuljettamana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521053Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll21990Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514833- 49801
- 45712
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan60583Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560