Koskaan koulussa niistä kilteistä pojista.
Tykkäsitkö
11
65
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkäsin, mutta ne eivät tykänneet minusta.
Kiltti tyttö Vain ainoastaan niistä tykkäsin
- Anonyymi
En tykännyt myönnän.
Tykkäsin kilteistä pojista, joilla oli hieno älykkyys, hyvä sanavarasto ja mainio koulumenestys.
Öö..nytpä täytyy myöntää, että kaveerasin mielellään erään matemaatikkopojan kanssa, hän oli kiltti ja avitti mua laskuissa, ja sai nauramaan, ja sitten kyllä sen rasavillinkin, jolla en koskaan niiden vuosien aikana nähnyt reppua enkä kirjoja ja hänen toimesta päädyin kuralätäkköönkin ja se kaivoi mun pehmopupusta vanut pihalle (olikohan se sitten paha poika)?
- Anonyymi
En tykänny kilteistä. Niis oli ain jtn creeppyy.
- Anonyymi
Enpä juuri tykkäilly sillon.
- Anonyymi
Tytöt tykkäsi viinamiehestä. Viinamies lähti aina viikonloppuisin kylille juomaan ja tytöt lähtivät kanssa juomaan viinaa.
Raitis mies oli kouluaikanakin yksin eivätkä tytöt hänestä tykänneet.
t. viinamies - Anonyymi
En kun ne kiusas mua
- Anonyymi
Kyllä, ne puolustivat kun tappelin pahojen kanssa.
- Anonyymi
Tykkäsin pojasta joka asui lastenkodissa. Se oli jotenkin erilainen kun muut ja menetin sille neitsyyteni luokkaretkellä. Se oli kiltti mutta puolusti itseään kun joku sitä yritti kiusata niin se antoi sille köniin heti ja reksi oli helisemässä. Mut se oli muuten rauhalinen ja hyvä oppilas sai kiitettäviä numeroita ja se joi myös olutta viikonloppuisin ja henkattiin aina yhdessä vuosien ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1693101Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii441909Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K311894- 1981840
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a261690Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,771276Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja881216Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii1811075Martinan pankkikortti
Seiska uutisoi, että Martina antoi pankkilortin tyttärilleen. Siinä on vaan sellainen pointti, että pankkikorttia ei saa2111063- 211029