Koskaan koulussa niistä kilteistä pojista.
Tykkäsitkö
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tykkäsin, mutta ne eivät tykänneet minusta.
Kiltti tyttö Vain ainoastaan niistä tykkäsin
- Anonyymi
En tykännyt myönnän.
Tykkäsin kilteistä pojista, joilla oli hieno älykkyys, hyvä sanavarasto ja mainio koulumenestys.
Öö..nytpä täytyy myöntää, että kaveerasin mielellään erään matemaatikkopojan kanssa, hän oli kiltti ja avitti mua laskuissa, ja sai nauramaan, ja sitten kyllä sen rasavillinkin, jolla en koskaan niiden vuosien aikana nähnyt reppua enkä kirjoja ja hänen toimesta päädyin kuralätäkköönkin ja se kaivoi mun pehmopupusta vanut pihalle (olikohan se sitten paha poika)?
- Anonyymi
En tykänny kilteistä. Niis oli ain jtn creeppyy.
- Anonyymi
Enpä juuri tykkäilly sillon.
- Anonyymi
Tytöt tykkäsi viinamiehestä. Viinamies lähti aina viikonloppuisin kylille juomaan ja tytöt lähtivät kanssa juomaan viinaa.
Raitis mies oli kouluaikanakin yksin eivätkä tytöt hänestä tykänneet.
t. viinamies - Anonyymi
En kun ne kiusas mua
- Anonyymi
Kyllä, ne puolustivat kun tappelin pahojen kanssa.
- Anonyymi
Tykkäsin pojasta joka asui lastenkodissa. Se oli jotenkin erilainen kun muut ja menetin sille neitsyyteni luokkaretkellä. Se oli kiltti mutta puolusti itseään kun joku sitä yritti kiusata niin se antoi sille köniin heti ja reksi oli helisemässä. Mut se oli muuten rauhalinen ja hyvä oppilas sai kiitettäviä numeroita ja se joi myös olutta viikonloppuisin ja henkattiin aina yhdessä vuosien ajan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662