Oletko uudelleensyntynyt

Anonyymi

Missä ja koska elit edellisessä elämässäsi? Menikö hyvin?

7

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaikki niin luulevat ovat olleet huonoimmillaankin kartanon palvelusväkeä tms. Kukaan ei sano olleensa piestävä orja tai polttouhri tai Timur Lenkin seipääseen istutettu uhri.

• Anonyymi

Tai kaivosorja nenättömien kaupungissa muinais-Egyptissä, vaan aina jotain Amonin pappeja on oltu mukamas.

• Anonyymi

Huonisti meni.

Olin John Franklinin retkikunnan miehistössä Luoteisväylää löytämässä. Siellä oli pirun kylmä ja ruoka loppui. Kannibaalit ajettiin miekoin laivoilta aivan siinä lännessä olevan kukkulan taakse. Minäkin sinne sitten päädyin. Siinä laavun alla nuotionääressä lämmitellessä aikaisemmin saapuneet kannibaalit sitten keksivät vetää pitkää tikkua siitä kuka meistä neljästä syödään seuraavaksi. Osasin odottaa tätä ja epäilin petkutusta koska olin viimeisenä tullut ja parhaimmassa kunnossa. Otin vaivihkaa nyrkkiin mahtuvan kiven jonka laitoin vasemman reiteni ja sääreni väliin piiloon. Istuin nähkääs polvillani. Noh ennenkuin jokainen näytti oman tikkunsa niin iskin kivellä vasemmalla puolellani istuvalta mieheltä pään hajalle. Muut suuttuivat ensin vaan kun sanoin jotta siinä on syötävää niin sitten hyväksyivät tekoni.

Minä olen murhamies edelleenkin.

• Anonyymi

Ku olin about 1-vuotias, tuli joku nainen sporassa sanomaan mutsilleni, et mä oon ollu edellisessä elämässä Tšingis-kaani. 🤣

• Anonyymi

Olen ollut kärpäsenä katossa ja nähnyt asioita, joita ette uskoisi. Tämä nykyinen elämä on paljon mukavampaa.

• Anonyymi

Sinäkö se huusit: "Tuu kattoon kattoo, ku kaveri tapettiin tapettiin!" ?

• Anonyymi

Olin poikalapsi Hailuodossa, ehkä nelivuotias korkeintaan kuollessani. Oli opetettu, että jos putoaa veteen, niin ei saa hengittää. Kaväällä oltiin isän kanssa jäällä hevosen vetämässä reessä, onkohan sen nimi pankkoreki? Siinä takareessä olin. Putosin kyydistä, vettä oli jäällä alle 5 cm ja minähän pidätin hengitystä. Isä kppasi syliin, mutta minä vain pidätin hengitystä. Oli se sitten vaikeaa! Sitten alkoi helpottamaan. Tiesin kuolevani, pääseväni pois! Voi miten ihanaa, todella ihanaa se oli!
      Sitten seuraava muistikuvaoli, kun minun piti syntyä taas Maan päälle. En olisi vielä ollut mielestäni valmis, olisin halunnut vielä levätä ja toipua, mutta ei minun haluamisellani ollut mitään vaikutusta. Ja se onkin jo toinen juttu.
      Muistan monta asiaa Hailuodosta. Sukunimen tiedän, etunimeä en ja kirkonkirjat eivät ole vielä netissä, että voisin arvailla kuka olin. Isä kertoi Faarestiinasta ja olihan se jännä juttu! Ja äidin kanssa leikittiin nimillä. Ja vähän muutakin muistan siitä ajasta.
      Sitä ennen oli jykyisen Saksan alueella joskus 1400 - 1500 -luvulla. Myöhemmin mahdollisesti venäläisen sotalentokoneen tuhossa 1. maailmansodassa, mutta tästä en ole varma. Se koneen korikankaan repeytyminen otti selkäpiihin pahasti...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7599
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1863
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1860
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      810
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241