Oletko uudelleensyntynyt

Anonyymi

Missä ja koska elit edellisessä elämässäsi? Menikö hyvin?

7

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki niin luulevat ovat olleet huonoimmillaankin kartanon palvelusväkeä tms. Kukaan ei sano olleensa piestävä orja tai polttouhri tai Timur Lenkin seipääseen istutettu uhri.

      • Anonyymi

        Tai kaivosorja nenättömien kaupungissa muinais-Egyptissä, vaan aina jotain Amonin pappeja on oltu mukamas.


    • Anonyymi

      Huonisti meni.

      Olin John Franklinin retkikunnan miehistössä Luoteisväylää löytämässä. Siellä oli pirun kylmä ja ruoka loppui. Kannibaalit ajettiin miekoin laivoilta aivan siinä lännessä olevan kukkulan taakse. Minäkin sinne sitten päädyin. Siinä laavun alla nuotionääressä lämmitellessä aikaisemmin saapuneet kannibaalit sitten keksivät vetää pitkää tikkua siitä kuka meistä neljästä syödään seuraavaksi. Osasin odottaa tätä ja epäilin petkutusta koska olin viimeisenä tullut ja parhaimmassa kunnossa. Otin vaivihkaa nyrkkiin mahtuvan kiven jonka laitoin vasemman reiteni ja sääreni väliin piiloon. Istuin nähkääs polvillani. Noh ennenkuin jokainen näytti oman tikkunsa niin iskin kivellä vasemmalla puolellani istuvalta mieheltä pään hajalle. Muut suuttuivat ensin vaan kun sanoin jotta siinä on syötävää niin sitten hyväksyivät tekoni.

      Minä olen murhamies edelleenkin.

    • Anonyymi

      Ku olin about 1-vuotias, tuli joku nainen sporassa sanomaan mutsilleni, et mä oon ollu edellisessä elämässä Tšingis-kaani. 🤣

    • Anonyymi

      Olen ollut kärpäsenä katossa ja nähnyt asioita, joita ette uskoisi. Tämä nykyinen elämä on paljon mukavampaa.

      • Anonyymi

        Sinäkö se huusit: "Tuu kattoon kattoo, ku kaveri tapettiin tapettiin!" ?


    • Anonyymi

      Olin poikalapsi Hailuodossa, ehkä nelivuotias korkeintaan kuollessani. Oli opetettu, että jos putoaa veteen, niin ei saa hengittää. Kaväällä oltiin isän kanssa jäällä hevosen vetämässä reessä, onkohan sen nimi pankkoreki? Siinä takareessä olin. Putosin kyydistä, vettä oli jäällä alle 5 cm ja minähän pidätin hengitystä. Isä kppasi syliin, mutta minä vain pidätin hengitystä. Oli se sitten vaikeaa! Sitten alkoi helpottamaan. Tiesin kuolevani, pääseväni pois! Voi miten ihanaa, todella ihanaa se oli!
      Sitten seuraava muistikuvaoli, kun minun piti syntyä taas Maan päälle. En olisi vielä ollut mielestäni valmis, olisin halunnut vielä levätä ja toipua, mutta ei minun haluamisellani ollut mitään vaikutusta. Ja se onkin jo toinen juttu.
      Muistan monta asiaa Hailuodosta. Sukunimen tiedän, etunimeä en ja kirkonkirjat eivät ole vielä netissä, että voisin arvailla kuka olin. Isä kertoi Faarestiinasta ja olihan se jännä juttu! Ja äidin kanssa leikittiin nimillä. Ja vähän muutakin muistan siitä ajasta.
      Sitä ennen oli jykyisen Saksan alueella joskus 1400 - 1500 -luvulla. Myöhemmin mahdollisesti venäläisen sotalentokoneen tuhossa 1. maailmansodassa, mutta tästä en ole varma. Se koneen korikankaan repeytyminen otti selkäpiihin pahasti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe