Nyt olen käynyt viikon ravintoloissa lounaalla, suosin etenkin ns rantapaikkoja; listat ovat lyhyitä ja niiden lukeminen, ei lihan syöjälle; tehty helpoksi; lohikeitto 13,90 tai kasvishampurilainen ja ranskikset. Salaatit tietty löytyy, niissä on runsaasti salaattia ja eukolta, kurkkua myös ja vähän väriä tomaateista hinta 12,90 ja juustolla 15,90. Ensi viikolla palaan mielelläni omiin eväisiin. Jännittää ihan millaiset ovat sitten seuraavan kerran, kun avaan ravintolanrivan.
Lounaslista 2020
Anonyymi
1
124
Vastaukset
- Anonyymi
Toi salaatin tarjoilu, joka on pelkkää lautasen täytettä, on kyllä asiakkaan aliarvioimista. Salaatti näyttää hyvin runsaalta, on halpaa, mutta ei kyllä anna yhtään mitään syöjälle niin ravintoarvoltaan kuin maultaan.
Mutta näin on aina toimittu ravintelialalla ja se perkeleen lehtisalaatti muutamalla kurkun-l ja domskunviipaleella on aina siinä lautasella ja hinta 13 ekee tai enemmän - ei hjuva eikä maukas taiterveellinen.
Huijausta siis ja jatka toki siis omien eväiden syöntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741