Tulkaa puolustamaan Toyotaa. Skodapellet haukkuvat täällä kilpaa Toyotaa. Jos olet hyvä heittämään juttua Toyotan puolesta, tule mukaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/ajoneuvot-ja-liikenne/autot/automerkit/toyota/yleista-toyotasta
Pelkosenniemellä on eniten Toyotia
11
73
Vastaukset
- Anonyymi
Toi ota jos et muuta saa.
- Anonyymi
Hanhekki laulaa lentäessään ,että tojota tojota,heh heh !Onhan täällä kylällä yksi Tojo-agentti ,kyttää ihmisiä ajaa muistomerkillä Mairijoen levik
kelle joka päivä kyttää torilla ja Seon pihassa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanhekki laulaa lentäessään ,että tojota tojota,heh heh !Onhan täällä kylällä yksi Tojo-agentti ,kyttää ihmisiä ajaa muistomerkillä Mairijoen levik
kelle joka päivä kyttää torilla ja Seon pihassa!Ei se kyttää. Käy vaan seuraamassa ihmiselämää. Kyttääminen on kuvitelmaa.
- Anonyymi
Toyota on kyllä todella kestävä auto. Ainakin minun Toyotani ovat sitä olleet.
- Anonyymi
Dacia duster se on köyhän citymaasturi. Niitä näkee nyt enenevässä määrin, kuuluu olevan huokea hankinnaltaan ja löyhä käytöltään.
- Anonyymi
...ja kehno kestoltaan.
- Anonyymi
Tojota on huono kutuauto kun takapenkki on aivan liian kova, kapea ja muhkurainen. Toista se oli 80-luvulla.
- Anonyymi
Eihän sinne tämänpäivän nuoret ylensyöneet ja itsensä pilaan lihottaneet possut sovi.
- Anonyymi
Tulkaa puolustamaan Toyotaa. Skodapellet haukkuvat täällä kilpaa Toyotaa. Jos olet hyvä heittämään juttua Toyotan puolesta, tule mukaan.
https://keskustelu.suomi24.fi/ajoneuvot-ja-liikenne/autot/automerkit/toyota/yleista-toyotasta - Anonyymi
Toyota palstalla on ihmetyyppejä, jotka keksivät kaikenmoisia valeita Toyotasta. Ketä tuollaiset ovat?
- Anonyymi
Niitä jotka joutuu osamaksulla ostamaan autonsa. Tai laittamaan ukon nimiin ettei ulosmitata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672804
- 2012077
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.501882- 711766
- 921658
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91521- 811234
- 811080
- 951039
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961020