niin kenellä palstalaisella on paras naismaku eli ymmärtää seksikkäiden naisten päälle eikä voi sanoa muuta kuin on se oikeassa ja ymmärtää naisista
Vastaukset 39
- Anonyymi
Yhden tiedän, mut sillä käy niitä pubiruusuja kylässä, ja kyllähän se tinderissäkin joskus jonkun vahinko matchin saa. On toki ronkeli mies, ymmärtää hyvän päälle. 🤗
- Anonyymi
Taidetaan tuntea, kovin itsekäs luonnoltaan eikä sängyssä kummoinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidetaan tuntea, kovin itsekäs luonnoltaan eikä sängyssä kummoinen.
Puheet yleensä suuremmat kuin teot. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puheet yleensä suuremmat kuin teot. 🤗
Yleensä miehet on tyhmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä miehet on tyhmiä.
No ei nyt sentään 🤗
- Anonyymi
Etkö tampio ymmärrä, että kaikilla on OMA MAKU eikä makuja voi laittaa järjestyksekseen.
- Anonyymi
no en kehu mutta minulla on pettämätön naismaku ja tiedän kyllä kuka on seksikäs
Anonyymi kirjoitti:
no en kehu mutta minulla on pettämätön naismaku ja tiedän kyllä kuka on seksikäs
Jokaiikka osaa sanoa kuka on seksikäs, se on ihan henk.koht mieltymys. Useimmat osaavat määritellä senkin kuka valtavirran mielestä näyttää seksikkäältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedät kuka on seksikäs OMASTA mielestäsi. Se ei kiinnosta muita paskan vertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väliksen naiset kamalia pulleroita
- Anonyymi
Toisen ruusu on toisen rotta, näin se on.
- Anonyymi
Katson ja salaa vilkuilen tv;stäkin amerikkalaisten vaalit kun tulevat, mainoskamppanjoitaan niillä.
- Anonyymi
Ensimmäinen oli kaunis, muihin en koskisi.
- Anonyymi
😘😘😘😘😘
- Anonyymi
täytyy muistaa että kauneus on katsojan silmässä.
- Anonyymi
Varmaan toivot salaa että kaikki äänestävät sinua vaikka eivät tiedä kuka olet 🙈 Jösses.
- Anonyymi
Etkö lapsellinen pikkupirkko ymmärrä, että aloituksen kirjoitti huomionkipeä ja esineellistävä mies?Jos sulla on ongelmia viehättävyytesi kanssa tai siis miten itse asian oletat, älä tee siitä noin suurta ongelmaa itsellesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö lapsellinen pikkupirkko ymmärrä, että aloituksen kirjoitti huomionkipeä ja esineellistävä mies?Jos sulla on ongelmia viehättävyytesi kanssa tai siis miten itse asian oletat, älä tee siitä noin suurta ongelmaa itsellesi
Jonkun toisen ymmärryksessä tais nyt olla vikaa. Aloittaja kysyi kenellä paras naismaku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun toisen ymmärryksessä tais nyt olla vikaa. Aloittaja kysyi kenellä paras naismaku.
Niin ja kysymys oli mieskeskeisesti naiset ohittaen ja esineellistäen kirjoitettu. Mieheltä miehille, etkö tajua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja kysymys oli mieskeskeisesti naiset ohittaen ja esineellistäen kirjoitettu. Mieheltä miehille, etkö tajua?
Mun mielestä on kerrassaan hämmästyttävää tulkita tällainen keskustellaan meidän karjalaumastamme-keskustelu naisen kirjoittamaksi itsekehuksi. Onko omanarvontunnossa jotain silloin pahasti pielessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mielestä on kerrassaan hämmästyttävää tulkita tällainen keskustellaan meidän karjalaumastamme-keskustelu naisen kirjoittamaksi itsekehuksi. Onko omanarvontunnossa jotain silloin pahasti pielessä?
Niin toi pikkupirkoksi nimittelijä tyhmyyksissään teki niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toi pikkupirkoksi nimittelijä tyhmyyksissään teki niin.
Yhyy, kiusataanko sinua vai oletko kuitenkin itse sellainen kiusaaja?
- Anonyymi
Kaikkihan nyt geneettisen symmetrisen kauneuden tunnistaa, sillä evolutiivinen funktio, merkki terveydestä. Eri asia on sitte se mikä just kunkin omaa silmää miellyttää, voi olla jotain tuttuutta, omia, läheisten piirteitä, puhutaan naimanaamasta. Kun näytetty vastakkaisen sukupuolen kuvaa, johon hienovaraisesti lisätty koehenkilön omia piirteitä, viehättävyys kasvanut.
- Anonyymi
Minulla on niin hyvä maku, etteivät kyseiset naiset katsokaan päin. Eli todistettavasti minulla. Huonommalla maulla olisin voinut naisen jo löytääkin.
Mulla tietysti. :)
- Anonyymi
Söpö kuva =))))
Anonyymi kirjoitti:
Söpö kuva =))))
Yym. Brad Pittin ja puolisoni yhdistelmä. Pittin alkuperäinen kuva johon ynnätty puolisoni kasvot..
https://www.menslife.com/upload/iblock/035/kinopoisk.ru-Brad-Pitt-1115871.jpgJ-76 kirjoitti:
Yym. Brad Pittin ja puolisoni yhdistelmä. Pittin alkuperäinen kuva johon ynnätty puolisoni kasvot..
https://www.menslife.com/upload/iblock/035/kinopoisk.ru-Brad-Pitt-1115871.jpgEipä tuo enää Pittille kyllä näytä, vaan puolisolleni aikalailla täysin.
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Eipä tuo enää Pittille kyllä näytä, vaan puolisolleni aikalailla täysin.
Seonnut?
J-76 kirjoitti:
Kuka?
Nyt vaihdoin kuvan. Jos se edellinen harmitti. Minun ja P. Walkerin risteytys kelvannee sulle.
J-76 kirjoitti:
Nyt vaihdoin kuvan. Jos se edellinen harmitti. Minun ja P. Walkerin risteytys kelvannee sulle.
Suosi kotimaista, Teemu Selänne plus mää on ihan jees. Enkä oo seonnu, luomisvimmaa vaan.
- Anonyymi
No niin perskules. Mitä on seksikkyys? Millaista on kokea itsensä seksikkääksi? Onko tässä jotain tavoiteltavaa? Mitä sillä saa, etukuponkejako? Ketä tosiasiallisesti kiinnostaa onko hän seksikäs vai ei? Seksikkyys on seksikästä, mutta tällaisella naisvihafoorumilla tulee tästä seksikkyydestä mieleen lähinnä joku tavuviivajankutus. Sek-si-kä-s ja keukeukeu.
- Anonyymi
Minä yritän keksiä jotain uutta musiikkia jos saisin mieleen jonkun hyvän idean tehdä, kuuntelemalla paljon erilaisia artisteja: Aqua - Barbie Girl: https://www.youtube.com/watch?v=ZyhrYis509A
Barbie ja Ken se ihmis-Ken -kä. - Anonyymi
Jos tulee hyvä idis mieleen, tarvitsen mieluiten bassokitaran, pohjaan sillä sävellystä, on näppärin vehje sellaista tehdä. Tai normikitarakin, kätevin heittää ääniä, sointuja korviin.
- Anonyymi
Paras on sukunimi, joku jalkapalloilija kai, siinä hyvä uusi sukunimikin itselle, vähän kuin Varakas, oli Paras.
t. Pekka Paras. - Anonyymi
En tiedä, mutta tämän oloinen nainen saa minun oloni epämukavaksi tai jotain... :)
https://en.wikipedia.org/wiki/Sarah_Rafferty#/media/File:Sarah-rafferty-gesf-2018-5567.jpg - Anonyymi
No minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591571- 261194
- 851058
- 42877
- 65826
- 92794
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15769Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19725Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131725- 115686
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �146621Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31615- 4612
- 43601
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19566
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t74557- 45542
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25541Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke17487