Kuparipaja Fiskars Ruukki

Anonyymi

Tuli muutama vuosi sitten erehdyttyä menemään kyseiseen paikkaan syömään hampurilaiset - olin väsynyt helteestä ja unenpuutteesta ja tarvitsin energiaa sisääni.

Vieläkin ihmettelen miten rafla kehtasi tuoda pöytään asti lähinnä syömäkelvottomat tuotokset häpeämättä huonoa laatua mitenkään tai pahoittelematta tarjoilemansa ruoan tasoa.

Ja mihin hintaan - 20 ekee käsittämättömästä tekeleestä ylimielisen suhtautumisen kera. En edes vaivautunut palauttamaan tekelettä takaisin, sillä takaisin tulevassa annoksessa olisi ollut kuitenkin joku ylläri ravintola-alan tietäen. Maksoin ihan piruuttain, mutta silti ravintola olisi voinut toimia paremmin nöyryyttämisen sijaan -ilmeisesti Fiskarsin Ruukissa asiakastyytyväisyys ei ole se tärkein asia vaan kassan täyttäminen huonon palvelun kera.

Huono ruoka huonon palvelun kera ei todellakaan saa asiakasta palaamaan "nauttimaan" mitään einestä kyseiseen raflaan tai edes ostamaan ylihintaisia tuotteita tästä turistikohteesta.

Ranskalaiset toki olivat hyviä - edes jossain onnistuivat.

4

290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Turistikohteet rahastavat aina. Kunnon mättöpaikasta olisit saanut parempaa.

• Anonyymi

Ja halvemmalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja halvemmalla.

Näinhän se on.

• Anonyymi

Eipä tuo rahastaminen ole loppunut vielä 2025, hinnat nousee annokset pienenee:)
      Kahden henkilön ruokailussa ei 100 € riitä alkuunkaan.
      Oppirahat meni ja seuraavan kerra ABC lounapöytä kutsuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5256
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      187
      4971
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3454
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2986
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2322
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      241
      1757
    7. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1335
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1309
    9. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      132
      1023
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe