Niinniin.. on ikävä.
Ja missä Funiskin on? Timppa tehnyt siitä kiljua?
Missä on Pönttis?
149
608
Vastaukset
Emtsukka alkoi.
Olkaa hiljaa.Te palstan Butchit ajoitte pönttiksen pois :(
Tai onhan se täällä, mutta pusikoi..
- Anonyymi
Oli varmaan pönttis, joka kirjoitti puskista jonkun miehen pitäneen sitä hyvänä viikon. Ei siinä ehdi palstailemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli varmaan pönttis, joka kirjoitti puskista jonkun miehen pitäneen sitä hyvänä viikon. Ei siinä ehdi palstailemaan.
purrr..😌☺️
Anonyymi kirjoitti:
Mä nään pönttiksen vähän samanlaisen tyyppinä kuin Markus Kuotesahon..
Oon sen kyllä sanonut.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Mä nään pönttiksen vähän samanlaisen tyyppinä kuin Markus Kuotesahon..
Oon sen kyllä sanonut.Täh? 😮🤔
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
No niin...niin..niin.. 👍
🍑 siinä sulle persimoni.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Ja siinä sulle sinne kepusormi..
🍑👈Äläpä lähentele 😂
Entäs partavauva Partis?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Paikalla :)
Sentään johonkin voi luottaa. 👌
Löytänyt pörrövillan kainaloon ja kurnuttaa siellä kainalossa tyytyväisenä?
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Hur ja mur. :)
Nii...
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
En jatka enempää, etten saa syytettä ahdistelusta.
Eiköhän pöntön mies heitä sut menemään.
Wwuwuw kirjoitti:
Ai Partiksen? Sekin on kadonnut..
Haha. Ei ole minulla yhteyksiä Pönttikseen. Ollut vaan kiireitä. Sain opiskelupaikan, joten otin töistä loparit. Nyt olen vapaaherrana opintojen aloitukseen saakka. On tullut mm. matkusteltua kotimaassa ja muuta kivaa tehtyä, ennen kuin joutuu taas yhteiskunnan oravanpyörään.
Partakaweri kirjoitti:
Haha. Ei ole minulla yhteyksiä Pönttikseen. Ollut vaan kiireitä. Sain opiskelupaikan, joten otin töistä loparit. Nyt olen vapaaherrana opintojen aloitukseen saakka. On tullut mm. matkusteltua kotimaassa ja muuta kivaa tehtyä, ennen kuin joutuu taas yhteiskunnan oravanpyörään.
Vaan höhöhöö..
Siihen heti putkahdit. ☝️
- Anonyymi
Ei ole Pönttis täällä.
- Anonyymi
Joko teillä on seuranta päällä?
Wwuwuw kirjoitti:
Meillä vai?
Ai niin, Partiksellahan on huhujen mukaan joku yhteys Pönttiksen koneelle..😮
- Anonyymi
pönttis taitaa olla jonkun arabimiehen kainalossa tai arabimiesten kainaloissa taisi tyttö löytää etsimänsä arabimiehen mut voi olla että aloitti tinderityttönäkin niin ei ehdi tänne kun tinderimiehiä käy kylässä ja hän miesten luona
- Anonyymi
Ja höpönlöpön.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpönlöpön.
Dissen kanssa lämmitelty😰
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Vajuri.
ehkä niinkin että pönttis valui alas niin luulin häntä kunnon naiseksi mutta hänestä tulikin tinderityttö en olis uskonut tai kyllä hän otti yhteyttä ja lähti tuntemattomien arabimiesten mukaan jotka ilmoittelivat rautakaupan ilmoitustaululla etsivänsä ns hetken tyttöä
Anonyymi kirjoitti:
ehkä niinkin että pönttis valui alas niin luulin häntä kunnon naiseksi mutta hänestä tulikin tinderityttö en olis uskonut tai kyllä hän otti yhteyttä ja lähti tuntemattomien arabimiesten mukaan jotka ilmoittelivat rautakaupan ilmoitustaululla etsivänsä ns hetken tyttöä
Vajuri.
Anonyymi kirjoitti:
Dissen kanssa lämmitelty😰
Hmm. Pönttö kyllä käy kuumana Disseen, mutta hmm. En usko, että tulisi pari, niin on ääripäistä.
- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Vajuri.
väitätkö että liittyi vasemmistonuoriin tai vasemmistopuolueeseen
- Anonyymi
Eikö Pönttis ja Funeau ollut sama henkilö?
Monella mukavalla vakkarilla on ollut monta nimimerkkiä, ei kai älykköjä muuten palstalla olisi niin montaa ollut yhtäaikaisesti:)
Paras tapa saada keskustelua on omata monta nimimerkkiä ja johtaa keskustelu asteelle joka herättäisi mielenkiinnon? Kuten Valtakunta ja Harmis nyt tekevät kimppaa keskenään:) Samaan tyyliin mutta samasta koneesta...
AsianVierestä- Anonyymi
Oli ☺️
Harmaakunnan juttuja mä jaksa edes lukea.. ettei ainakaan toimi muhun sun teorias..
Soon vaan uliuliuili.. tässäkö tää oli..uli..- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Harmaakunnan juttuja mä jaksa edes lukea.. ettei ainakaan toimi muhun sun teorias..
Soon vaan uliuliuili.. tässäkö tää oli..uli..Älä nyt valita, kestä kuin mies.
AsianVierestä
Pönttis ottanut palstalta virkavapaata ja Funis unohtui lukittuun kaappin kesällä.... tosin se pärjää nuolemalla nahkavyötään ja ilmakosteudella, palannee, kun joku sattuu vierailemaan mökillä missä kaappi on.
Nou hätä...😀- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Noo..🤔
Jos jeesus kerran niin sanoo..
( taas tuli se ilmoitus että jokin meni pieleen...)Juu, on parasta jättää palsta hetkeksi rauhaan kunnes tänne palaavat ne palstan älyköt:)
AsianVierestä Wwuwuw kirjoitti:
Noo..🤔
Jos jeesus kerran niin sanoo..
( taas tuli se ilmoitus että jokin meni pieleen...)Joo, näin Pönttiksen virkavapaa-anomuksen hyväksyttynä toimiston pöydällä ja Funis kaittoi :” Apua, olen kaapissa, akku loppuu!” Eikä siitä ole sen jälkeen kuulunut....(normisettiä)
Sä häsläät jotain, niin tulee vikakoodia. 😁Anonyymi kirjoitti:
Juu, on parasta jättää palsta hetkeksi rauhaan kunnes tänne palaavat ne palstan älyköt:)
AsianVierestäKasvat koiranputkea, ennenkuin sellaisia tänne tulis. 😂
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kasvat koiranputkea, ennenkuin sellaisia tänne tulis. 😂
Mitäh?! 😡
Anonyymi kirjoitti:
Mitäh?! 😡
No mitä tälläseen provoilupelleilyyn kukaan älykkö lähtis? 😂
Tietty hupiahan tää voi olla monelle muullekkin. 😁- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No mitä tälläseen provoilupelleilyyn kukaan älykkö lähtis? 😂
Tietty hupiahan tää voi olla monelle muullekkin. 😁Vai niin! 😡
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin! 😡
Niin... tosin, kuka hitto älykön määrittelee? 😁
Se oli sarkasmia, mille sun ois pitänynnä nauraa. 😃- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Se oli sarkasmia, mille sun ois pitänynnä nauraa. 😃Missä on Lillis2020, FHL, flowersreally?
Anonyymi kirjoitti:
Missä on Lillis2020, FHL, flowersreally?
Lilliksestä en oo kuullut mitään, varmaan viettää elämäändä Jiimenin kanssa onnellisena elämänsä loppuun asti. The end. 😃👌
Fhl pitää niin tiukkaa sokeridiettiä, että tään palstan jututkin on liian imeliä. Ei pysty.
Flowerihan kokoajan kyselee palstalaisista kaikkea. Veti ylipisto-opintonsa pitkäks, kilahti lopullisesti defensseihinsä ja nyt syö ksksi kertaa päivässä tuodun lämminaterian, syö pillerit ja jos ei kirjoita kyselyä palstalle, päryyttää ilmaa huulien välistä ja sormella vaihtaa säveltä. Helppoa elämää..😊- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Se oli sarkasmia, mille sun ois pitänynnä nauraa. 😃Puff 😝...😚
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Lilliksestä en oo kuullut mitään, varmaan viettää elämäändä Jiimenin kanssa onnellisena elämänsä loppuun asti. The end. 😃👌
Fhl pitää niin tiukkaa sokeridiettiä, että tään palstan jututkin on liian imeliä. Ei pysty.
Flowerihan kokoajan kyselee palstalaisista kaikkea. Veti ylipisto-opintonsa pitkäks, kilahti lopullisesti defensseihinsä ja nyt syö ksksi kertaa päivässä tuodun lämminaterian, syö pillerit ja jos ei kirjoita kyselyä palstalle, päryyttää ilmaa huulien välistä ja sormella vaihtaa säveltä. Helppoa elämää..😊Taidat itse olla feikki-flower, toisen nimissä spämmääjä. Yök.
Anonyymi kirjoitti:
Taidat itse olla feikki-flower, toisen nimissä spämmääjä. Yök.
Niinpä tietysti...😃
Minusta se on oikeesti ollutkin gentsu kokoajan...- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niinpä tietysti...😃
Minusta se on oikeesti ollutkin gentsu kokoajan...Jokin hänessä sinua syö kun noin rumasti hänestä kirjoitat.
Anonyymi kirjoitti:
Jokin hänessä sinua syö kun noin rumasti hänestä kirjoitat.
No ei syö...
Hänen hahmonsa ei vaan vakuuta. Siksi heitän lekkeriks... 😬- Anonyymi
😂😘😙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokin hänessä sinua syö kun noin rumasti hänestä kirjoitat.
Disse yritti joskus lähennellä flowersia, mutta flowers ei lämmennyt. Ja nyt Disse näillä jutuilla kostaa sille.
Anonyymi kirjoitti:
Disse yritti joskus lähennellä flowersia, mutta flowers ei lämmennyt. Ja nyt Disse näillä jutuilla kostaa sille.
Joo, kävin ihan ihoon kiinni. 😂
Juu, ei ole Flowerin tyyli iskenyt missään vaiheessa. Vähän läpinäkyvää tekoviisastelua. 😀
Mutta kun erotti jutut tyypistä, välillä joku vuosi sitten sai jopa miettimään jotain. 😁- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo, kävin ihan ihoon kiinni. 😂
Juu, ei ole Flowerin tyyli iskenyt missään vaiheessa. Vähän läpinäkyvää tekoviisastelua. 😀
Mutta kun erotti jutut tyypistä, välillä joku vuosi sitten sai jopa miettimään jotain. 😁Sua kiukuttaa kun flowers ei lämmennyt sulle.
Anonyymi kirjoitti:
Sua kiukuttaa kun flowers ei lämmennyt sulle.
Kyllähän se kovasti kiukkuili mulle. :oD
Ei ole tarkoitus ollut etsiä mitään täältä, niin ei haittaa lämpötilojen vaihtelut. :o)- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kyllähän se kovasti kiukkuili mulle. :oD
Ei ole tarkoitus ollut etsiä mitään täältä, niin ei haittaa lämpötilojen vaihtelut. :o)Sua kiukuttaa sekin, että flowers sai sut näyttämään tyhmältä.
Anonyymi kirjoitti:
Sua kiukuttaa sekin, että flowers sai sut näyttämään tyhmältä.
No taitaa sua vaan kiukuttaa enempi itseäs, kun ei flowerinakaan saanu mitään aikaseksi. :oD
Mutta hei.....mielikuvitusta sulta ei ainakaan puutu. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No taitaa sua vaan kiukuttaa enempi itseäs, kun ei flowerinakaan saanu mitään aikaseksi. :oD
Mutta hei.....mielikuvitusta sulta ei ainakaan puutu. :oDMiksi sä tykkäät pönttiksestä vieläkin niin paljon?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Flowerihan kokoajan kyselee palstalaisista kaikkea. Veti ylipisto-opintonsa pitkäks, kilahti lopullisesti defensseihinsä ja nyt syö ksksi kertaa päivässä tuodun lämminaterian, syö pillerit ja jos ei kirjoita kyselyä palstalle, päryyttää ilmaa huulien välistä ja sormella vaihtaa säveltä. Helppoa elämää..😊"Lilliksestä en oo kuullut mitään, varmaan viettää elämäändä Jiimenin kanssa onnellisena elämänsä loppuun asti. The end. 😃👌"
Miten niin "et ole kuullut mitään?" Antoiko Lillis pakit sinulle? Anonyymi kirjoitti:
"Lilliksestä en oo kuullut mitään, varmaan viettää elämäändä Jiimenin kanssa onnellisena elämänsä loppuun asti. The end. 😃👌"
Miten niin "et ole kuullut mitään?" Antoiko Lillis pakit sinulle?No eikös hän palstalla toivotellut vähän kaikille hyvää elämää? Ei mulla muuta tietoa ole.... :o)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Lilliksestä en oo kuullut mitään, varmaan viettää elämäändä Jiimenin kanssa onnellisena elämänsä loppuun asti. The end. 😃👌"
Miten niin "et ole kuullut mitään?" Antoiko Lillis pakit sinulle?Antoi pakit Disselle, Janille ja.....
Anonyymi kirjoitti:
Antoi pakit Disselle, Janille ja.....
Niinpä niin....kaikiltahan mä saan niitä pakkeja.... Mistä helkatista niitä tuleekin jokaiselta... :oD
Miks mä en oo saanut vaikkapa Linukalta pakkeja? Missä Linukan pakit oikeen viipyy? Kaikilta muilta sinkkunaisoletetuilta oon jo saanut kuulemma pakit... :oDAnonyymi kirjoitti:
Antoi pakit Disselle, Janille ja.....
Yym. Mites tässä varattuna olisi muuta voinut olettaakaan?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Niinpä niin....kaikiltahan mä saan niitä pakkeja.... Mistä helkatista niitä tuleekin jokaiselta... :oD
Miks mä en oo saanut vaikkapa Linukalta pakkeja? Missä Linukan pakit oikeen viipyy? Kaikilta muilta sinkkunaisoletetuilta oon jo saanut kuulemma pakit... :oDKiellätkö siis?
Anonyymi kirjoitti:
Kiellätkö siis?
Kiellän. Mistä vois saada pakit??? Siitä yksinkertaisesta syystä.
Jotenkin kummastelen, että miten täällä palstalla kirjoittelevien kanssa vois toiselle antaa edes pakit? Siis mistä?
Joskus yläasteella olisi voinut saada pakit, kun kysyi tytöltä, että voitsä alkaa olee mun kaa! :oD Ei oikein enää mene niin. :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Jotenkin kummastelen, että miten täällä palstalla kirjoittelevien kanssa vois toiselle antaa edes pakit? Siis mistä?
Joskus yläasteella olisi voinut saada pakit, kun kysyi tytöltä, että voitsä alkaa olee mun kaa! :oD Ei oikein enää mene niin. :oDNiin, eli myönnät että yritit Lilliä.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joskus yläasteella olisi voinut saada pakit, kun kysyi tytöltä, että voitsä alkaa olee mun kaa! :oD Ei oikein enää mene niin. :oDJa sait pakit.
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eli myönnät että yritit Lilliä.
Voisitko kuvailla mitä tuo yrittäminen sitten voisi olla?
Ihan alkaa mielenkiinto nousta, että mikä ihmeen esiteiniaikaan jumahtanut kyylääjä siellä toisessa päässä oikein on? :oD- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Voisitko kuvailla mitä tuo yrittäminen sitten voisi olla?
Ihan alkaa mielenkiinto nousta, että mikä ihmeen esiteiniaikaan jumahtanut kyylääjä siellä toisessa päässä oikein on? :oDJoo älä muuta sano.
Nauran täällä vedet silmissä 😂
Onpahan ollut päivä 😅 - Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joskus yläasteella olisi voinut saada pakit, kun kysyi tytöltä, että voitsä alkaa olee mun kaa! :oD Ei oikein enää mene niin. :oDJa suututit Janin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sait pakit.
Ei, mä annoin Disselle takin. Oli kylmä ilta :)
Sit mä sain autossa pakit kun hän vaihtoi vaihteen 😂 Anonyymi kirjoitti:
Joo älä muuta sano.
Nauran täällä vedet silmissä 😂
Onpahan ollut päivä 😅No mä koitan kanssa olla miettimättä, että ois joku setämies, mikä ajattelee kuin mun 14 vuotias tyttö. :oD
Että mä kyselen pitkin ja poikin naisilta, että voiko ne alkaa olee mun kaa... :oD
Jumankeuta.... Noh, täällähän on niitä, ketkä etsii niitä parikymppisiä, vaikka itse ovat lähempänä eläkettä kuin peruskoulua. :oDJ-76 kirjoitti:
Täällä on jollain taas uteluikä. :D
No joku ei ole tainnut päästä siitä ja uhmaiästäkään ohi. :oD... Saati siitä esiteiniajasta. :oD
Disse kirjoitti:
No joku ei ole tainnut päästä siitä ja uhmaiästäkään ohi. :oD... Saati siitä esiteiniajasta. :oD
Huvittavaa kuitenkin seurata mitä metkuja milloinkin yrittää pureeko, toimiiko. :D
Anonyymi kirjoitti:
Niin, eli myönnät että yritit Lilliä.
Saitko sinä pakit, kun niin tenttaat ketkä muut olisi voinut saada? Mustasukkainen?
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No mä koitan kanssa olla miettimättä, että ois joku setämies, mikä ajattelee kuin mun 14 vuotias tyttö. :oD
Että mä kyselen pitkin ja poikin naisilta, että voiko ne alkaa olee mun kaa... :oD
Jumankeuta.... Noh, täällähän on niitä, ketkä etsii niitä parikymppisiä, vaikka itse ovat lähempänä eläkettä kuin peruskoulua. :oDSetämies siellä on illanviireessä. Poukkoilee lillukanvarsissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiellätkö siis?
Ihan ku käräjäoikeudessa 😂
J-76 kirjoitti:
Huvittavaa kuitenkin seurata mitä metkuja milloinkin yrittää pureeko, toimiiko. :D
Joo, tulee mieleen joku palstakuuluisuus, mikä kuulemma vaan ohimennen vilaisee palstaa.... ;oD
Anonyymi kirjoitti:
Setämies siellä on illanviireessä. Poukkoilee lillukanvarsissa.
Joo, kyllä täällä on läpeensä kaistaa sakkia takana... :oD Siksi ei kannata mitään omista oikeista menoistaan sanoa... keksivät omasta päästään jo ihan omia muutenkin. :oD
Disse kirjoitti:
Joo, tulee mieleen joku palstakuuluisuus, mikä kuulemma vaan ohimennen vilaisee palstaa.... ;oD
Heh, helvetin tarkkaan tietää mistä palstalla on keskusteltu vuonna kivi ja keppikin ohimennen kävijäksi. ;D
- Anonyymi
Selvästi 😂 myönnätkö, kiellätkö, työnnätkö...en pysty nauramaan enempää.
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Se ja yks toinen :D
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Saitko sinä pakit, kun niin tenttaat ketkä muut olisi voinut saada? Mustasukkainen?
Mulla jäi vain nakit 🤣
Disse kirjoitti:
Joo, kyllä täällä on läpeensä kaistaa sakkia takana... :oD Siksi ei kannata mitään omista oikeista menoistaan sanoa... keksivät omasta päästään jo ihan omia muutenkin. :oD
Eipä täällä kannata mitään reaalielämää avata, puhuu paskaa minkä ehtii. Kaikki kuitenkin käännetään paskapuheiksi. :D
J-76 kirjoitti:
Heh, helvetin tarkkaan tietää mistä palstalla on keskusteltu vuonna kivi ja keppikin ohimennen kävijäksi. ;D
Joo, se on jännä juttu...Mutta olisko nää palstajutut vähän kuin salkkarit, että voi olla katsomatta kuukauden, eikä putoa kärryiltä. :oD
Anonyymi kirjoitti:
Se ja yks toinen :D
No ei sitä tiedä vaikka vois laittaa kaikki samaan vakkaan.... Mulla on ihan hytinä, että monta eri tyyppiä vois vetää samaan nippuun. Mutta sillä ei käytännön merkitystä, huumorin voi nyppästä kaikista hahmoista. :oD
J-76 kirjoitti:
Eipä täällä kannata mitään reaalielämää avata, puhuu paskaa minkä ehtii. Kaikki kuitenkin käännetään paskapuheiksi. :D
Niin, on mä sen jo oppinut. :oD
Kiva vaan näihin uteluihin vastailla... toisaalta mieli joskus tekis vetää joku kunnon draama, mihin ei sotkis ketään oikeaa ihmistä... Katsoa miten nää kyylät lähtis mukaan. :oDDisse kirjoitti:
Joo, se on jännä juttu...Mutta olisko nää palstajutut vähän kuin salkkarit, että voi olla katsomatta kuukauden, eikä putoa kärryiltä. :oD
No nyt liippaa ainakin läheltä. Onhan täällä selvästi niitä, jotka ulisee muiden olemisesta ja itse ovat yhtä visusti, jos ei visumminkin palstakyylinä kyttäämässä mistä pääsee rienaamaan.
Trolleja, peeloja.- Anonyymi
Disse kirjoitti:
No ei sitä tiedä vaikka vois laittaa kaikki samaan vakkaan.... Mulla on ihan hytinä, että monta eri tyyppiä vois vetää samaan nippuun. Mutta sillä ei käytännön merkitystä, huumorin voi nyppästä kaikista hahmoista. :oD
No kun kattelen taustaa niin tässä ketjussa meitä on ollut vaan sinä, minä ja tuo kolmas eli oikeassa olet, multinikki itse, kyllä, samaan nippuun :))
Disse kirjoitti:
Kiva vaan näihin uteluihin vastailla... toisaalta mieli joskus tekis vetää joku kunnon draama, mihin ei sotkis ketään oikeaa ihmistä... Katsoa miten nää kyylät lähtis mukaan. :oDKyllä nämä väkisin oppii.
Sama, trollia on kiva joskus ruokkia. :DAnonyymi kirjoitti:
Mulla jäi vain nakit 🤣
Niin miks muuten pakit? Miksi ei just vaikka nakit? Rukkasiakin kuulemma annetaan... Kaikkea tarpeellista....eihän se voi kovin huonoa olla? Esimerkiksi vaikka täysi työkalupakki ois siisti...tai siis kaksi, kun se on monikossa. Ja sellainen armeijan ruokapakkikin on aika retee...niin ja tuplana...tosin siinähän on kaksi osaa...kansi ja pohja.....:oD
Anonyymi kirjoitti:
No kun kattelen taustaa niin tässä ketjussa meitä on ollut vaan sinä, minä ja tuo kolmas eli oikeassa olet, multinikki itse, kyllä, samaan nippuun :))
Nyt tyttö nukkumaan, sulla alkaa olla väsyneet jutut. :)
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Tuossa sulle nalle 🧸 kainaloon :))
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Check.
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa sulle nalle 🧸 kainaloon :))
Ystävällistä, mutta äiti kielsi ottamasta vierailta tytöiltä mitään "lahjuksia" vastaan. Joudut laittaa eteenpäin. :)
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kiva vaan näihin uteluihin vastailla... toisaalta mieli joskus tekis vetää joku kunnon draama, mihin ei sotkis ketään oikeaa ihmistä... Katsoa miten nää kyylät lähtis mukaan. :oDOnneks ne ei tiedä mitään 🔥
Anonyymi kirjoitti:
No teistä anomuumeista nyt ei ota selvää kuka on kuka... Sinä nyt saatat tietää mikä on sun ja toisen anomuumin kommentti, mutta voi niitä anomuumeja olla siinä useampikin samalla tavalla kirjoittava... Että ihan mulle yksi ja sama...
- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Ystävällistä, mutta äiti kielsi ottamasta vierailta tytöiltä mitään "lahjuksia" vastaan. Joudut laittaa eteenpäin. :)
Se oliskin voinut olla ”Troijan hevonen” :)
J-76 kirjoitti:
Kyllä nämä väkisin oppii.
Sama, trollia on kiva joskus ruokkia. :DNo oikeastaan pitäis sitä ignoorausta ottaa käyttöön vaan enempi... :o)
Anonyymi kirjoitti:
Se oliskin voinut olla ”Troijan hevonen” :)
Yym, tai huumausainetta sisältävä ansa. Tajuton uhri on helppo kääntää. :)
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Kun tietäis itsekin. :oD
😂😂
Disse kirjoitti:
No oikeastaan pitäis sitä ignoorausta ottaa käyttöön vaan enempi... :o)
Ei se aina riitä. Joskus on hyvä mättää takaskin.
Anonyymi kirjoitti:
😂😂
Joo, mä oon niin yksinkertainen sälli, että pikku liekit ei lämmitä. Tarviin ison pinon koivuklapia, että alkaa hikoiluttamaan edes. :oD
- Anonyymi
Disse kirjoitti:
Joo, mä oon niin yksinkertainen sälli, että pikku liekit ei lämmitä. Tarviin ison pinon koivuklapia, että alkaa hikoiluttamaan edes. :oD
Hyvää yötä 🧸
J-76 kirjoitti:
Ei se aina riitä. Joskus on hyvä mättää takaskin.
Noniin, siis onhan se kivaa joskus. 😁
Minä oon katsonut, etten oo tänne kellekkään mitään velkaa. Jos joku saa päähänsä, että oon saanut pakkeja sieltä ja täältä, niin eikun vaan. Ei haittaa mua. Itse mä tiedän tasan tarkkaan mitä itse milloinkin olen kokenut.
Jotkut anomuumit koettaa vedota muhun vaikka millätavalla, mutta lähtökohtaisesti en noteeraa kovinkaan pitkälle anomuumeja, ne voi olla millä asialla vaan.... ja se on vaan voivoi... 😀Disse kirjoitti:
Noniin, siis onhan se kivaa joskus. 😁
Minä oon katsonut, etten oo tänne kellekkään mitään velkaa. Jos joku saa päähänsä, että oon saanut pakkeja sieltä ja täältä, niin eikun vaan. Ei haittaa mua. Itse mä tiedän tasan tarkkaan mitä itse milloinkin olen kokenut.
Jotkut anomuumit koettaa vedota muhun vaikka millätavalla, mutta lähtökohtaisesti en noteeraa kovinkaan pitkälle anomuumeja, ne voi olla millä asialla vaan.... ja se on vaan voivoi... 😀Enenevässä määrin minä ainakin mätän surutta kun sille tuntuu.
Näinhän se onkin. Ei kukaan ole täällä mitään velkaa kenellekkään. Ei kuulu kenellekkään faktat ja fiktiot.
Jep. 👍J-76 kirjoitti:
Enenevässä määrin minä ainakin mätän surutta kun sille tuntuu.
Näinhän se onkin. Ei kukaan ole täällä mitään velkaa kenellekkään. Ei kuulu kenellekkään faktat ja fiktiot.
Jep. 👍Joo, joskus siinä osaa saada syyttömätkin aika tylyä viestiä, mutta minkäs teet...???
Mutta täähän on vaan palsta. :o)Disse kirjoitti:
Joo, joskus siinä osaa saada syyttömätkin aika tylyä viestiä, mutta minkäs teet...???
Mutta täähän on vaan palsta. :o)No kun tietää ettei liity asiaan, niin ei ota henkilökohtaisesti. Mä ajattelen, että omatunto tietää, koska on itellä aihetta ottaa jonkun sanomiset työstöön.
Hyvät yöt.J-76 kirjoitti:
No kun tietää ettei liity asiaan, niin ei ota henkilökohtaisesti. Mä ajattelen, että omatunto tietää, koska on itellä aihetta ottaa jonkun sanomiset työstöön.
Hyvät yöt.Hyviä öitä. :o)
Disse kirjoitti:
Flowerihan kokoajan kyselee palstalaisista kaikkea. Veti ylipisto-opintonsa pitkäks, kilahti lopullisesti defensseihinsä ja nyt syö ksksi kertaa päivässä tuodun lämminaterian, syö pillerit ja jos ei kirjoita kyselyä palstalle, päryyttää ilmaa huulien välistä ja sormella vaihtaa säveltä. Helppoa elämää..😊Disse: "Fhl pitää niin tiukkaa sokeridiettiä, että tään palstan jututkin on liian imeliä. Ei pysty. "
Meinasin olla pois täältä joulukuulle asti, mutta palasinkin jo tänään. Sokeridietti ei pitänyt, mutta ehkä aloitan uuden huomenna, kun kuukausi vaihtuu. Olet yövuorossa? Itse menen 1.9. ihmettelemään yliopistolle sitä, mitä siellä voisi tehdä. Ainakin lukukausitarra pitää hakea ja käydä netissä yliopistolla, kun se vihdoin avaa syyskuussa ovensa. Kesällä ovet olivat kiinni koronan takia. Miten siellä on selvitty korona-kesästä?FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Disse: "Fhl pitää niin tiukkaa sokeridiettiä, että tään palstan jututkin on liian imeliä. Ei pysty. "
Meinasin olla pois täältä joulukuulle asti, mutta palasinkin jo tänään. Sokeridietti ei pitänyt, mutta ehkä aloitan uuden huomenna, kun kuukausi vaihtuu. Olet yövuorossa? Itse menen 1.9. ihmettelemään yliopistolle sitä, mitä siellä voisi tehdä. Ainakin lukukausitarra pitää hakea ja käydä netissä yliopistolla, kun se vihdoin avaa syyskuussa ovensa. Kesällä ovet olivat kiinni koronan takia. Miten siellä on selvitty korona-kesästä?Huomenta. Joo oli yövuoro, kohta meen unille.
No hyvin on Koronasta selvitty. Tässä jo säbäjuttuja herätellään.- Anonyymi
J-76 kirjoitti:
Tähän väliin sanon ettei lillis ole se henkilö joka kyselee tuossa ylempänä mitä sattuu jos joku häntä epäilee.
Palstalta poistuminen johtui jatkuvasta huonosta ilmapiiristä, tämän pitäisi olla mukavaa ajanvietettä mutta sitähän se ei ole.
Minä en ole pyytänyt enkä käskenyt lopettamaan palstailua.
Jiiii Anonyymi kirjoitti:
Tähän väliin sanon ettei lillis ole se henkilö joka kyselee tuossa ylempänä mitä sattuu jos joku häntä epäilee.
Palstalta poistuminen johtui jatkuvasta huonosta ilmapiiristä, tämän pitäisi olla mukavaa ajanvietettä mutta sitähän se ei ole.
Minä en ole pyytänyt enkä käskenyt lopettamaan palstailua.
JiiiiMorjes. Joo no en minä Lillistä epäilekkään. Tämä on joku joka aina vuoroin provoilee ja vuoroin kaveeraa. Mulla nyt ei ole Lillistä mitään pahaa sanottavaa eikä epäilytä hänen oleminen tai eläminen, joten en mieti sen enempää onko hän palstalla puskana vai ei. Jos on, se on hänen oma asiansa. Toivon silti, että irl menee niin hyvin, ettei täällä notku ikäviä lukemassa, jos ne rasittaa.
Mä vastailen vaan viestin sisällön mukaan anonyymeille miettimättä sen enempää kuka se on.J-76 kirjoitti:
Morjes. Joo no en minä Lillistä epäilekkään. Tämä on joku joka aina vuoroin provoilee ja vuoroin kaveeraa. Mulla nyt ei ole Lillistä mitään pahaa sanottavaa eikä epäilytä hänen oleminen tai eläminen, joten en mieti sen enempää onko hän palstalla puskana vai ei. Jos on, se on hänen oma asiansa. Toivon silti, että irl menee niin hyvin, ettei täällä notku ikäviä lukemassa, jos ne rasittaa.
Mä vastailen vaan viestin sisällön mukaan anonyymeille miettimättä sen enempää kuka se on.Ja tuo tytöttely oli minulta vaan heitto, pojat mulle tuskin nalleja tarjoilee. :)
J-76 kirjoitti:
Morjes. Joo no en minä Lillistä epäilekkään. Tämä on joku joka aina vuoroin provoilee ja vuoroin kaveeraa. Mulla nyt ei ole Lillistä mitään pahaa sanottavaa eikä epäilytä hänen oleminen tai eläminen, joten en mieti sen enempää onko hän palstalla puskana vai ei. Jos on, se on hänen oma asiansa. Toivon silti, että irl menee niin hyvin, ettei täällä notku ikäviä lukemassa, jos ne rasittaa.
Mä vastailen vaan viestin sisällön mukaan anonyymeille miettimättä sen enempää kuka se on.Et maltanutkaan olla poissa palstoilta? Tuo "irl" paljastaa, että olet ilmeisesti vanha tuttu. Itsekin palasin tänne, vaikka en ole kovin aktiivisesti joka tunti kirjoittelemassa. Välissä saattaa olla monia päiviä välistä poissa. Siellä Lahdessa taisi sataa toisin kuin täällä Joensuussa?
FAlTH.HOPE.LOVE kirjoitti:
Et maltanutkaan olla poissa palstoilta? Tuo "irl" paljastaa, että olet ilmeisesti vanha tuttu. Itsekin palasin tänne, vaikka en ole kovin aktiivisesti joka tunti kirjoittelemassa. Välissä saattaa olla monia päiviä välistä poissa. Siellä Lahdessa taisi sataa toisin kuin täällä Joensuussa?
Olishan tuota malttanut, jos olis päässyt salille. Lapsi oli kyllä sairaana, niin kotona meni reilu viikko potien. Itselläkin yritti tulla lentsu, kipuja ja kökköä oloa piti, mutta räkä pysyi poissa ja kuume.
Täällä sataa.J-76 kirjoitti:
Olishan tuota malttanut, jos olis päässyt salille. Lapsi oli kyllä sairaana, niin kotona meni reilu viikko potien. Itselläkin yritti tulla lentsu, kipuja ja kökköä oloa piti, mutta räkä pysyi poissa ja kuume.
Täällä sataa.Ehkä joskus myöhemmin pääset sitten salille. Harmi, jos lapsi on ollut sairaana. Kiva, kun jatkoit kirjoittelua. Törmätään! :)
Ehkä joskus myöhemmin pääset sitten salille. Harmi, jos lapsi on ollut sairaana. Kiva, kun jatkoit kirjoittelua. Törmätään! :)
Keskiviikkona yritän livahtaa. Aamusta jo. Oli korona epäily, niin ei saanut seikkailla missään ennen vastauksia labrasta. Visusti kotona vaan.
Kiitos, samoin. :)J-76 kirjoitti:
Keskiviikkona yritän livahtaa. Aamusta jo. Oli korona epäily, niin ei saanut seikkailla missään ennen vastauksia labrasta. Visusti kotona vaan.
Kiitos, samoin. :)Hyviä hetkiä salilla ja perheen parissa! Itse vilahdan huomenna tiistaina yliopistolle. Pitää hakea lukukausitarra ja selvittää muutama asia.
Hyviä hetkiä salilla ja perheen parissa! Itse vilahdan huomenna tiistaina yliopistolle. Pitää hakea lukukausitarra ja selvittää muutama asia.
👍👍👍
- Anonyymi
Missä on Lillis2020, FHL, flowersreally?
FHL palasi, mutta LIllis2020 lopetti ilmeisesti pitkäksi aikaa. flowersreally:stä en tiedä.
- Anonyymi
Eipä ole Pönttistä näkynyt pitkiin aikoihin.
- Anonyymi
Pönttis itse kirjoittamassa.
- Anonyymi
Armeijan tiedustelupalvelu on vienyt hänet toistaiseksi "säilöön" eli sotilasvankilaan.
- Anonyymi
Jos on sotilasvankilssa, niin vapauttavat silloin kun vanki on käyttäytynyt kunnollisesti kautapuurollai noin 6 kuukautta yleensä.
- Anonyymi
Ei vaan ovat tekemässä arkeologisia kaivauksia armeijan hylkäämiltä alueilta lapioiden kanssa kaivelemassa historiaa mitä maan alta löytyykään.
Funeau kyllästyi yleisöön ja häippäsi? Olihan ne vähän niin kuin helmiä sioille :)
Joku maksaa sille nyt tekstin tuottamisesta?- Anonyymi
Robotti maksaa ja kirjoittelee, maksu-botti, kuin Hot Bot -elokuvakin, vähän kuin joku Barbie Girl jolta irtoilee käsi jo kättelyssä plumps oho!
Hot Bot -elokuva oli huvittava, siinä pojat törmäävät karanneeseen teko-naiseen, seksiikääseen robottinaiseen ja laittavat sen asumaan leikkimökkiin suurilla voimillaan... - Anonyymi
Mistä sitä tietää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62968
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla294860- 60780
- 55683
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k96603- 57590
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai46581- 24579
- 79564
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,13529