Epäilen että meille kaupitellaan tuplamäärä housuja aivan suotta.
Käyvätkö samat housut molempiin jalkoihin?
10
1554
Vastaukset
- Anonyymi
Itse uskon, että kyse on bugista matrixissa. Me laitamme housut jalkaan (yksikkö!), vaikka pitäisi laittaa jalat housuihin, mutta emme ymmärrä virhettä.
- Anonyymi
...samoin laitamme kengät jalkaan (taas yksikkö!), vaikka pitäisi laittaa jalat kenkiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...samoin laitamme kengät jalkaan (taas yksikkö!), vaikka pitäisi laittaa jalat kenkiin.
Se nyt riippuu. Saappaat tai muut pitkävartiset kengät vedetään jalkoihin. Jalat taas laitetaan mataliin kenkiin.
- Anonyymi
Monikko 'housut' 'housuihin' liittyy vaatekappaleen alkuperäiseen formaattiin, eli kahteen erilliseen putkeen, joihin jalat ujutettiin ja sitten kiinnitettiin persusta ja etumusta suojaavaan osaan.
- Anonyymi
Poliittinen kysymys. Onko etumu persun vastakohta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikön. Se on per sinusta, mutta etu minusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persuriippuvuus on ikävä olotila, vai mitä :)
- Anonyymi
Koeta ensi kerralla laittaa vain yhdet jalkaan. Housuissa on lahje molempia jalkoja varten, ei tarvitse survoa kumpaakin lahjetta samaan jalkaan.
- Anonyymi
Kahdet housut ovat ihan käytännölliset. Alushousut on ihan hyvä vaihtaa joka päivä ja päälyhousuja pitää useampi päivä.
- Anonyymi
Mihin ne alushousut pitäisi vaihtaa? Kiloon perunoita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 926672
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524686- 764377
- 1314111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?573707Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263118Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82838- 392408
- 2052208
- 462134