mitkä museot kantii nähä suomessa ainakin kertokaa kokemuksia niistä tai joku museo jossa käytte joka vuosi vähintään kerran kokemuksia kertokaa museon nimi ja paikka kunta
tuo museokortti on loisto hankinta jos tykkää myseoissa käydä kun on käyny 4--8 kertaa museossa niin on haukkunu jo hintansa eli se tulee aika nopeasti vuoden aikana
mitkä museot suomessa
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kemi on kohta museokaupunki.
- Anonyymi
Ei ole. Kaikki vanha täällä on hävitetty ja hävitetään.
Luonto,-patikkapolku, sekä Keminmaan Hillengrilli ja Mori ravintolan oot kokeillu? Nyt sitten lähet museokierrokselle? 😂😂😂
- Anonyymi
en edes tiiä mitä nuo hillengrilli ja mori ravintolat on keminmaan puolella ai jokuko niistä on täällä kysyny en ole minä
tuo museokortti on loisto ostos mitä kanttii ostaa jos tykkää museoissa käydä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en edes tiiä mitä nuo hillengrilli ja mori ravintolat on keminmaan puolella ai jokuko niistä on täällä kysyny en ole minä
tuo museokortti on loisto ostos mitä kanttii ostaa jos tykkää museoissa käydäEii kanttii ostii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo museokortti on loisto ostos mitä kanttii ostaa jos tykkää museoissa käydäEi kai kemiläiset tarvi museokorttia jos kerran asutaan tämmösessä museokaupungissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618