mitkä museot kantii nähä suomessa ainakin kertokaa kokemuksia niistä tai joku museo jossa käytte joka vuosi vähintään kerran kokemuksia kertokaa museon nimi ja paikka kunta
tuo museokortti on loisto hankinta jos tykkää myseoissa käydä kun on käyny 4--8 kertaa museossa niin on haukkunu jo hintansa eli se tulee aika nopeasti vuoden aikana
mitkä museot suomessa
6
82
Vastaukset 6
- Anonyymi
Kemi on kohta museokaupunki.
- Anonyymi
Ei ole. Kaikki vanha täällä on hävitetty ja hävitetään.
Luonto,-patikkapolku, sekä Keminmaan Hillengrilli ja Mori ravintolan oot kokeillu? Nyt sitten lähet museokierrokselle? 😂😂😂
- Anonyymi
en edes tiiä mitä nuo hillengrilli ja mori ravintolat on keminmaan puolella ai jokuko niistä on täällä kysyny en ole minä
tuo museokortti on loisto ostos mitä kanttii ostaa jos tykkää museoissa käydä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en edes tiiä mitä nuo hillengrilli ja mori ravintolat on keminmaan puolella ai jokuko niistä on täällä kysyny en ole minä
tuo museokortti on loisto ostos mitä kanttii ostaa jos tykkää museoissa käydäEii kanttii ostii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuo museokortti on loisto ostos mitä kanttii ostaa jos tykkää museoissa käydäEi kai kemiläiset tarvi museokorttia jos kerran asutaan tämmösessä museokaupungissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 56572
- 43530