hyvvee päevöö, keltä voisi ostaa poronlihhaa akselilla muonio/ylläs ja muut lähialueet syyskuulopussa/lokakuun alussa.
keltä voi ostaa poronlihhaa muoniossa
12
287
Vastaukset
- Anonyymi
Miulta.
- Anonyymi
No, nuilla tiedoilla onkin helppo löytää petterin myyjä muoniosta.
- Anonyymi
Osta naudanlihaa se ei enää paljo eroa poronlihasta.Kumpaaki ruokitaan aiv rehulla ja väkirehulla.
- Anonyymi
Eikäkö kun halusin ostaa juuri poronlihhaa. Nauvanlihhaa löytyy kyllä lähempääkin. kiitos vain tästä upeasta vinkistä.
- Anonyymi
Son sama keltä ostat. kaikki tai ainakin melkein ovat kyllä valmiita toimittamaan poronlihaa. Ei vain kannata kysyä, kenen poronlihoja net myyvät.
- Anonyymi
eli keltähän sitä petterin punakuonon lihhaa voisi ostaa muonion suunnasta. en tunne myyjiä ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eli keltähän sitä petterin punakuonon lihhaa voisi ostaa muonion suunnasta. en tunne myyjiä ;)
Anne Ollila sai rahahanat auki.
Eikö porotalous pyöri kuten ennenkin?
- Anonyymi
Minusta tuntuu että niitä juoksee tiellä vaivoiksi asti joten koppaat vain yhden kyytiisi ja jatkat matkaa. Savolaiset sanovat muuten että "hyvvee päevee"
- Anonyymi
aattelin ihan rahalla ostaa, eikö se oo varastamista jos ottaa kavulta. tiijätkö myyjiä vai onko niitä pettereitä tarkotuksena myyvä vaan tutuille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
aattelin ihan rahalla ostaa, eikö se oo varastamista jos ottaa kavulta. tiijätkö myyjiä vai onko niitä pettereitä tarkotuksena myyvä vaan tutuille.
En tiijä myyjiä kun ei ole ikinä tarvinnut niitä ostella. Pakko kai se on karjapuskuriin törmännyt liha hyötykäyttöön laittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiijä myyjiä kun ei ole ikinä tarvinnut niitä ostella. Pakko kai se on karjapuskuriin törmännyt liha hyötykäyttöön laittaa.
Ei minua kiinnosta sinun tekemiset, kyselin niitä petterilihan myyjiä.
- Anonyymi
Vähän myöhässä minun vastaus. Eliasson Karesuvanto. Eliassonin myyntiauto kiertää Ruotsin puolella noin kuukauden välein eri paikkakunnialla mm Haaparannalla. Myös Karesuvannon liikkeestä voi käydä ostamassa. Palvelua molemmilla kotimaislla (savosta en ole niin varma).
Erittäin hyviä liha- ja kalatuotteita kohtuuhintaan. Olen ostanut jo monen vuoden ajan heiltä poron- ja hirvenlihan.
Kerran kysyin kun olin hieman epäileväinen lapakäristyksen suhteen jos siinä on mahdollisesti jänteitä. Myyjä vastasi että voit tuoda takaisin jos et ole tyytyväinen. Ei ole tarvinnut koskaan viedä takaisin.
Ja vielä jos joku täällä kommentoi että myyvät Venäjältä tuotua poronlihaa niin ei pidä paikkaansa! Myyvät ainoastaan Ruotsissa kasvatettua poroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409